|
Grave
Newbie
Activity: 29
Merit: 0
|
|
December 08, 2013, 03:30:23 PM |
|
Ziet er goed uit, heeft u de site zelf gecode of is het een script? Als het een template/script is kun je me dan misschien linken?
|
|
|
|
KingGoon
Member
Activity: 112
Merit: 10
|
|
December 08, 2013, 04:03:07 PM |
|
Ziet er goed uit, heeft u de site zelf gecode of is het een script? Als het een template/script is kun je me dan misschien linken?
https://github.com/Greedi/bitcoin-faucethttps://github.com/Kafkamorph/Simple-Open-Source-BitCoin-Faucethttps://github.com/Spenzert/CoinFaucetStaan een aantal op github
|
So Icy E-Money - Frozentalk.org FD1GwdBjTeMPFdZD5v3cVRG7ZoPJBAuLrf All these girls excited ,Oooo ya know they like it ,Frozen so icy, so icy ,Haters don't try to fight it ,All yo friends invited ,Frozen so icy, so icy!!
|
|
|
EnJoyThis
|
|
December 08, 2013, 10:14:22 PM |
|
Leuk bedacht maar is wel voor mensen die echt niets te doen hebben.
Je geeft 20 satoshi en je betaald uit bij 5500 satoshi.
Kortom je moet 275x terug komen om aan een uitbetaling te komen. De uitbetaling is vervolgens (bij een btc koers van EUR 550) +/- 3 eurocent.
|
1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
|
|
|
dnaleor
Legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
|
|
December 09, 2013, 12:47:46 AM |
|
Ik heb zo een jaar geleden mijn eerste milibitcoins bijeen gespaard. ZO ben ik er uiteindelijk ingerold. Eerst wat klooien met de client en die kleine bedragen, en daarna fors ingekocht (PS, die 20 milibitcoins van een jaar geleden zijn ondertussen toch ook een mooi bedragje waard ) het is wel zo dat andere faucets iets meer uitbetalen, maar... een gegeven paard kijk je niet in de bek
|
|
|
|
Bytas
|
|
December 09, 2013, 08:26:26 AM |
|
Ik vind dit niet echt een gegeven paard om eerlijk te zijn. Je moet massief hard werken voor niets: 275 keer terugkomen voor je 'met kleine bedragen op je client kan beginnen kloten'. dan speel ik toch liever een spelletje bitcoin bunny run hoor.
|
|
|
|
Elkuurbitcoins (OP)
Newbie
Activity: 49
|
|
December 09, 2013, 10:12:06 AM |
|
De uitkering is opgeschroefd naar 200 satoshi per bezoek. 10x zo veel dus!
|
|
|
|
Bytas
|
|
December 10, 2013, 08:18:37 AM |
|
Dat is goed nieuws 29 keer langskomen zie ik nog wel zitten eigenlijk.
|
|
|
|
Elkuurbitcoins (OP)
Newbie
|
|
December 14, 2013, 11:49:21 PM |
|
Dat is goed nieuws 29 keer langskomen zie ik nog wel zitten eigenlijk. Mooi! Iemand nog een idee hoe ik deze website nog wat meer kan promoten?
|
|
|
|
KoningKaas
|
|
December 15, 2013, 12:56:37 AM |
|
Ik heb zelf ook een faucet maar deze ziet er wel erg mooi uit!
|
|
|
|
TheQuote
Member
Activity: 70
|
|
December 16, 2013, 10:34:56 AM |
|
Heb eerste keer uitbetaald gekregen! Leuk om te kijken hoe alles werkt Ik heb zelf ook een faucet maar deze ziet er wel erg mooi uit!
Link?
|
Topic: Free Bitcoin Faucets with free vouchers, faucet of the week, and more! (Dutch) BTC: 1LoTDRA2odtNzhPAJ1BMq8KTSEj2nh4Gfd
|
|
|
_rusty_
|
|
December 16, 2013, 11:21:19 AM |
|
is dit uiteindelijk wel rendabel (voor de faucet?) mooie ROI door de reclame?
groeten
|
|
|
|
Elkuurbitcoins (OP)
Newbie
|
|
December 16, 2013, 06:48:50 PM |
|
is dit uiteindelijk wel rendabel (voor de faucet?) mooie ROI door de reclame?
groeten
Ik hoop het. Voorlopig zou ik ongeveer quitte spelen, maar hij staat nog maar zo kort live (iets meer dan een week), dat ik nog niet kan zeggen of het rendabel is en blijft.
|
|
|
|
KoningKaas
|
|
December 16, 2013, 08:17:21 PM |
|
Bij mijn faucet (10k+ visitors per dag) is het een paar eu inkomsten van Adsense, meestal kiet of een klein beetje winst. Ik heb de mijne dan ook volgeladen metwat reflinks Je kan ook bitads gebruiken of a-ads, maar ik heb er niet echt supergoede ervaringen mee.
|
|
|
|
TheQuote
Member
Activity: 70
|
|
December 17, 2013, 09:59:44 AM |
|
Elkuurbitcoins.nl als ik jou was zou ik trouwens ook een check maken om te kijken of mensen niet adblock aan hebben staan. JS: if(document.getElementById('banner_top').offsetHeight == 0) { // hide aanvraag } Ik heb nu niet heel veel tijd, als je er zelf niet uitkomt PM me maar even dan maak ik vanavond voor je heel de code. Plus dit moet je eigenlijk ook in je submit functie hebben zitten. Maar heb net aangevraagd dus kan nu niet zien of je via AJAX submit
|
Topic: Free Bitcoin Faucets with free vouchers, faucet of the week, and more! (Dutch) BTC: 1LoTDRA2odtNzhPAJ1BMq8KTSEj2nh4Gfd
|
|
|
Elkuurbitcoins (OP)
Newbie
|
|
December 28, 2013, 01:17:33 PM |
|
Elkuurbitcoins.nl als ik jou was zou ik trouwens ook een check maken om te kijken of mensen niet adblock aan hebben staan. JS: if(document.getElementById('banner_top').offsetHeight == 0) { // hide aanvraag } Ik heb nu niet heel veel tijd, als je er zelf niet uitkomt PM me maar even dan maak ik vanavond voor je heel de code. Plus dit moet je eigenlijk ook in je submit functie hebben zitten. Maar heb net aangevraagd dus kan nu niet zien of je via AJAX submit Bedankt voor je hulp! Ik heb het toegepast.
|
|
|
|
Bfljosh
|
|
December 29, 2013, 05:05:29 AM |
|
super gaaf
|
|
|
|
Elkuurbitcoins (OP)
Newbie
|
|
January 01, 2014, 09:44:56 AM Last edit: January 15, 2014, 03:56:24 PM by Elkuurbitcoins |
|
Om de boel rendabel te houden hebben we per 1 januari 2014 de uurlijkse uitkering verlaagd naar 150 satoshi per uur. Maar als je hier in dit topic je Bitcoin adres post, krijg je een eenmalige nieuwjaars-bonus van 1000 Satoshi van ons. De actie loopt tot en met vrijdag 10 januari. Er is één voorwaarde: je moet al vaker dan 10x gebruik hebben gemaakt van onze faucet op www.elkuurbitcoins.nl
|
|
|
|
rikkie
|
|
January 01, 2014, 10:13:25 AM |
|
Beste, Ik heb de laatste al vaak gebruikt gemaakt van www.elkuurbitcoins.nl. Ook al een paar keer uitbetaald waarvoor dank. De 1000 extra is een mooi cadeau. Dankjewel, mijn adres is : 1BN6vA6Budjv9LkNobXESwjZbqbgcVF5Kd Beste wensen trouwens voor 2014.
|
|
|
|
Elkuurbitcoins (OP)
Newbie
|
|
January 01, 2014, 10:23:36 AM |
|
1BN6vA6Budjv9LkNobXESwjZbqbgcVF5Kd
1000 Satoshi bijgeschreven. Jij ook de beste wensen, en bedankt voor je vele bezoeken aan www.elkuurbitcoins.nl!
|
|
|
|
|