Bitcoin Forum
June 20, 2024, 10:47:53 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: altcoin rig gezocht +- 3000kh/s  (Read 1719 times)
wesjuhnl (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 112
Merit: 10


View Profile
December 08, 2013, 12:10:45 PM
 #1

Zoals titel zegt, zoek systeempje voor altcoins.

Ongeveer 3000 kh/s betaling in euro's of btc.

Btc: 1BxeYiGGk64tCsotMwVhepVcAfoRRsR81k

Ltc: LanjQbwLhYSQkQbyuy5KDCEP6bmakZJd2V

Yac: YN5gfrrgupTN76m787YfDf2GNVRvxR67Ge

Ftc: 6efpCJD7mkEe79U4gzq6oEsAvnZGJub1Dj
Shopem
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15
Merit: 0


View Profile
December 08, 2013, 02:32:29 PM
 #2

Zie minepc.nl Grin
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
December 08, 2013, 09:39:34 PM
 #3

Zie minepc.nl Grin

Erg prijzig

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
wesjuhnl (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 112
Merit: 10


View Profile
December 08, 2013, 09:50:16 PM
 #4

ja zit niet te wachten op een nieuw systeem, en die er "speciaal" voor gemaakt worden en verkocht zijn veel te duur ( zoals minepc.nl etc )

Zoek gewoon pc die ervoor gebruikt is en die nu weg mag.


Btc: 1BxeYiGGk64tCsotMwVhepVcAfoRRsR81k

Ltc: LanjQbwLhYSQkQbyuy5KDCEP6bmakZJd2V

Yac: YN5gfrrgupTN76m787YfDf2GNVRvxR67Ge

Ftc: 6efpCJD7mkEe79U4gzq6oEsAvnZGJub1Dj
Jamievs
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250


View Profile
December 08, 2013, 10:15:05 PM
 #5


Vind het nog wel mee vallen eigenlijk. Als je zelf de onderdelen bij elkaar sprokkelt zal je niet gek veel goedkoper uit zijn denk ik zo.
Zae
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
December 08, 2013, 10:42:47 PM
 #6

De prijzen voor de PC rigs zijn zeer redelijk idd.

Maar zelf bouwen blijft toch het leukste.
ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
December 10, 2013, 01:06:49 AM
 #7

Laten we eens uitrekenen of het echt veel goedkoper kan dan https://www.minepc.nl
Ik schat zo1n 300 euro goedkoper, right!?

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
Shopem
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15
Merit: 0


View Profile
December 10, 2013, 07:24:43 AM
 #8

Laten we eens uitrekenen of het echt veel goedkoper kan dan https://www.minepc.nl
Ik schat zo1n 300 euro goedkoper, right!?

Wrong. Denk zon 150€
ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
December 10, 2013, 07:28:13 AM
 #9

Laten we eens uitrekenen of het echt veel goedkoper kan dan https://www.minepc.nl
Ik schat zo1n 300 euro goedkoper, right!?

Wrong. Denk zon 150€
Hier dat bedoel ik maar, die site is zo duur nog niet.

Wat wel belangrijk is, heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
Jamievs
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250


View Profile
December 14, 2013, 11:37:44 AM
 #10

Laten we eens uitrekenen of het echt veel goedkoper kan dan https://www.minepc.nl
Ik schat zo1n 300 euro goedkoper, right!?

Wrong. Denk zon 150€
Hier dat bedoel ik maar, die site is zo duur nog niet.

Wat wel belangrijk is, heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Dat zou wel handig zijn. Ben zelf ook van plan (nog) een mining rig te kopen. Iemand met ervaring?
_rusty_
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
December 14, 2013, 11:49:42 AM
 #11

Laten we eens uitrekenen of het echt veel goedkoper kan dan https://www.minepc.nl
Ik schat zo1n 300 euro goedkoper, right!?

Wrong. Denk zon 150€
Hier dat bedoel ik maar, die site is zo duur nog niet.

Wat wel belangrijk is, heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Dat zou wel handig zijn. Ben zelf ook van plan (nog) een mining rig te kopen. Iemand met ervaring?

U riep?

een goede maatstaaf is ongeveer 500-800 euro juist de basis van de pc zonder de GPU's
(ik heb het dan over mobo(met 6 of 7 bruikbare pci sloten), ram, cpu, voedingen + dual psu adapter, geen case)

de rest zijn de kaarten zelf. er zitten in minepc.nl 7950's in en die zijn zeer interessant. mocht je nog aan r9 280's geraken en ze flashen naar 280x ben je misschien een paar euro goedkoper er van af.

ik heb voor een klant een offerte gemaakt, daar kwamen we aan een 4GPU's (280x) en deed een 2840kh/s (naar schatting) voor ongeveer 2000 euro

groeten
TenaciousC
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 608
Merit: 500



View Profile
January 16, 2014, 12:53:39 PM
 #12

Laten we eens uitrekenen of het echt veel goedkoper kan dan https://www.minepc.nl
Ik schat zo1n 300 euro goedkoper, right!?

Wrong. Denk zon 150€
Hier dat bedoel ik maar, die site is zo duur nog niet.

Wat wel belangrijk is, heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Dat zou wel handig zijn. Ben zelf ook van plan (nog) een mining rig te kopen. Iemand met ervaring?

Heb er momenteel een bestelling staan, jullie horen hopelijk morgen van mij of deze te vertrouwen is of niet!

Prijs voor hun systemen is wel ok indien ze voldoende koelers, degelijke pci risers etc... gebruiken  Ook hier hoop ik morgen antwoord op te hebben wanneer ik m'n miner 4000 in ontvangst mag nemen (als ze er tenminste in slagen hem vandaag te verzenden)
Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 16, 2014, 02:05:00 PM
Last edit: January 16, 2014, 02:17:33 PM by Blaater
 #13

Het is een Tweaker weet ik, toen de mania begon kreeg die het in 1 keer zeer druk en sindsdien hebben we hem niet meer op IRC gezien. Hij is te vertrouwen, hoe snel die in leveren nu is weet ik niet. De prijzen zijn verder volgens mij acceptabel.
Met de juiste spullen zou je het zelf voor +/- 2000 euro moeten lukken.
TenaciousC
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 608
Merit: 500



View Profile
January 16, 2014, 02:10:41 PM
 #14

Het is een Tweaker weet ik, toen de mania begon kreeg die het in 1 keer zeer druk en sindsdien hebben we hem niet meer op IRC gezien. Hij is te vertrouwen, hoe snel die in leveren nu is weet ik niet. De prijzen zijn verder volgens mij acceptabel.

Ow dat zou goed nieuws zijn want medetweakers vertrouw ik nu al snel iets verder dan de gewone jan modaal :-D

Desalniettemin zou hij als tweaker toch moeten weten dat verwijderen van negatieve feedback not done is, en uitpkakken met uitspraken als "binnen de 5 werkdagen geleverd" maak je ookal beter niet wanneer je dit niet kan waarmaken.
Normaliter ben ik iets geduldiger maar een mining rig is nu eenmaal iets wat elke dag z'n geld moet opbrengen en gezien de stijgende diff elke dag weer net iets minder gaat opbrengen.
Dus als ik hier +3000€ voor neerleg wil ik deze ook binnen de voorziene tijd aan het werk kunnen zetten.

Nou effe afwachten, best wel spannend, ik hoop vandaag nog positief nieuws te krijgen van Aron en m'n rig morgen nog te kunnen ontvangen!

Jullie horen nog van me Smiley
Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 16, 2014, 02:19:10 PM
 #15

Volgens mij werd die vrij overdonderd door het succes, en had hij veel eerder de levertijden op zijn website moeten aanpassen inderdaad. Volgens mij gingen de levertijden op de website van het ene op andere moment van 1-2 werkdagen naar 10-20 werkdagen Wink.

Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van zijn rigs, daar heb ik nog niks over gezien.
TenaciousC
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 608
Merit: 500



View Profile
January 16, 2014, 02:42:45 PM
 #16

Volgens mij werd die vrij overdonderd door het succes, en had hij veel eerder de levertijden op zijn website moeten aanpassen inderdaad. Volgens mij gingen de levertijden op de website van het ene op andere moment van 1-2 werkdagen naar 10-20 werkdagen Wink.

Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van zijn rigs, daar heb ik nog niks over gezien.

Yup, ik ben heeeeel benieuwd, gezien de slechte review over de miner 4000 eerder op minepc.nl (dewelke dezelfde avond nog van hun site gehaald werd) ben ik tochwel een beetje gespannen rond wat ik voor m'n 3200e in ontvangst ga mogen nemen.

Ik hoop alleszins met een positieve review te mogen uitpakken dit weekend, is goed voor bibi en goed voor minepc.nl, dus iedereen happy...

Review volgt sowieso!
 
TenaciousC
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 608
Merit: 500



View Profile
January 17, 2014, 08:33:21 AM
Last edit: January 19, 2014, 07:03:10 PM by TenaciousC
 #17

Update 17/01/2014:

nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen, status van mn bestelling nog steeds wat ze een week geleden al was... duidelijke communicatie is blijkbaar een moeilijke opgave.
De mensen achter minepc.nl zijn vriendelijk in hun replies, meestal antwoorden ze wel vrij snel. Het niet tijdig kunnen opleveren en maar blijven uitstellen met excuses begint anderzijds tochwel zwaar door te wegen op hun geloofwaardigheid.

Hopelijk versturen ze vandaag nog met post.nl, pakketjes verzonden via deze heb ik al meermaals op zaterdag aan gekregen... in geval ze DPD gebruiken heb ik alweer brute pech want die leveren enkel op weekdagen Sad

Update 17/01/2014 16u30
Ondertussen is het weeral bijna 17u en nog steeds geen verzendbevestiging, na verschillende emails wel te horen gekregen dat ze m'n bestelling extra gingen inpakken omdat post nl blijkbaar in het verleden reeds enkele pakjes slecht afgeleverd heeft... m'n vraag in m'n email was echter: "is de pc nu klaar en verstuur je die nu eindelijk?" Daarop alweer geen duidelijk antwoord dus maar eerder een ontwijkende excuus rond het inpakken van m'n miner 4000... ow had ik maar zelf m'n wisselstukken bij de pc-boer gekocht en zelf m'n miner in elkaar gestoken.

Achja, we zien wel, ik hoop nu wel dat het een topconstructie gaat zijn die miner 4000 zodat dit verhaal een positief einde mag kennen.

Wordt vervolgt...

Update 17/01/2014 18u30

Dit verhaal zal misschien toch nog een bijzonder positieve wending krijgen, bericht gekregen van minepc dat zij de server zelf persoonlijk gaan leveren om zo de problemen met post.nl te vermijden! WOW  Shocked dergelijke service heb ik nog niet vaak meegemaakt!

Nog effe geduld dus en ik kan dit toestel aan een grondige review onderwerpen!

Wordt vervolgdt...


Update 19/01/2014

Aron is gisteren persoonlijk langs geweest bij mij in Belgie, wat een service!

Nu het systeempje reviewen! Op het eerste zicht is de bouwkwaliteit best wel degelijk, de cgminer script zelf is niet onmiddellijk hoe ik het zelf zou instellen maar mits enige tuning heb ik het systeem nu al 12 uur vlotjes draaien op +/- 4000kh/s

Het enige wat naar mijn mening ontbreekt aan de hardware is een extra koeler aan de zijkant van de machine, een grote koeler met veel luchtverplaatsing kan het systeem aanzienlijk koeler krijgen zonder dat de andere koelers op 100% zouden moeten draaien om de temps onder de 80 graden te houden... man wat een hels lawaai maakt dit toestel :-D
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
January 20, 2014, 12:00:44 AM
 #18

Zo'n koeler kun je er vast nog zelf bij kopen Wink. En anders maar een gewone ventilator erop zetten.  Heel veel plezier met je miner! Het lijkt mij fantastisch om zo'n ding te hebben. Heb je wat extra foto's voor ons?

Keep us updated!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
January 20, 2014, 08:26:42 PM
 #19

Daar was ik weer. Lang niet op het forum geweest!

Goed te horen dat het systeem werkt naar behoren! Geen bericht is goed bericht =]! Zou ik je vriendelijk mogen vragen of je ook nog een review over het product op onze website willen achterlaten.

Mochten mensen vragen hebben over levertijd, eerdere problemen dan mag dat uiteraard altijd. We zijn transpirant en beantwoorden alle vragen op een eerlijke manier.

Inmiddels zijn we zo goed als bij met de bestellingen en hebben we inmiddels al ruim 100 mining rigs verkocht. En zijn ook begonnen met het importeren van pci risers welke wij verkopen voor een leuke prijs!

yyolus
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15
Merit: 0


View Profile
February 25, 2014, 12:16:03 PM
 #20

Persoonlijk heb ik ZEER slechte ervaring met een server van 3300 EUR bij minepc.

Omdat ik zelf weinig tijd heb en geen ervaring met het assembleren van pc's, had ik een kant en klare mining rig gekocht bij minepc. Ik ben echter zeer zwaar teleurgesteld. Ik heb de PC besteld begin januari en heb er sinds de (te late) levering niets dan problemen mee gehad. Is zelfs al een keer teruggeweest voor reparatie omdat er een riser ontploft was, maar aan de andere problemen is niets gedaan. Slechts twee van de vier kaarten werken goed!!! Laatste reactie die ik kreeg was dat het misschien het geheugen was. Nadat ik hen moest vertellen welk geheugen er in zat, was de reactie dat dat het probleem niet kon zijn en dat ze het ook niet wisten! Ze weigeren een nieuw toestel te leveren en bieden geen andere oplossing. Beweren dat pc bij hen wel goed werkte binnen hun "marges". Twee kaarten draaien echter maar aan 725 ipv aan 975, dan zijn de marges wel zeer ruim. Ronduit schandalig! Als er nog mensen zijn die hier slechte ervaring mee hebben, kunnen jullie me altijd contacteren zodat we samen verdere stappen kunnen ondernemen. Dit bedrijf lapt echt alle regels aan zijn laars.
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!