Bitcoin Forum
April 26, 2024, 03:23:07 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Poloniex alternatief  (Read 214 times)
coenraad7 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
May 09, 2018, 03:31:42 PM
 #1

Hallo,

Een paar dagen geleden heb ik mij willen registeren bij poliniex om een wallet aan te maken ( ik ben vrij nieuw met het crypto gebeuren Tongue )

Maar om mijn account te verifiëren moest ik via webcam (HuhHuh) mijn IDkaart of rijbewijs laten zien. Aangezien ik geen webcam heb en ik nergens een knopje met "bijlage" zag heb ik maar een ticket aangemaakt bij support van poloniex. Ik heb nog geen reactie gekregen en ik weet niet hoe snel ze zijn met het reageren.

Zijn er andere wallets beschikbaar die het misschien beter doen dan poloniex en waarop ik mijn account op normale manier kan verifieren via een bijlage.

Alvast bedankt,

Coen
1714101787
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714101787

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714101787
Reply with quote  #2

1714101787
Report to moderator
1714101787
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714101787

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714101787
Reply with quote  #2

1714101787
Report to moderator
1714101787
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714101787

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714101787
Reply with quote  #2

1714101787
Report to moderator
If you want to be a moderator, report many posts with accuracy. You will be noticed.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714101787
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714101787

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714101787
Reply with quote  #2

1714101787
Report to moderator
1714101787
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714101787

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714101787
Reply with quote  #2

1714101787
Report to moderator
micromen
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 668
Merit: 393


Crypto-Games.net: Multiple Games, Multiple Coins


View Profile WWW
May 09, 2018, 05:10:13 PM
 #2

Een paar dagen geleden heb ik mij willen registeren bij poliniex om een wallet aan te maken ( ik ben vrij nieuw met het crypto gebeuren Tongue )

Poloniex is geen wallet maar een exchange, het wordt algemeen afgeraden om je waardevolle cryptocurrency op een exchange te laten staan.
Note : Poloniex laat je geen cryptocurrency aankopen/verkopen met normale valuta, het laat je alleen traden tussen cryptocurrencies zelf.



Maar om mijn account te verifiëren moest ik via webcam (HuhHuh) mijn IDkaart of rijbewijs laten zien. Aangezien ik geen webcam heb en ik nergens een knopje met "bijlage" zag heb ik maar een ticket aangemaakt bij support van poloniex. Ik heb nog geen reactie gekregen en ik weet niet hoe snel ze zijn met het reageren.


Er is soms sprake van fraude, om dit te vermijden hebben veel exchanges veiligheidsmaatregelen toegevoegd om zeker te zijn van de identiteit van de gebruiker. Ik persoonlijk heb voor het aanmaken van mijn account op poloniex mij niet moeten verifiëren, voor zower ik weet moet je dat (zolang je onder bepaalde limieten blijft) dit ook niet doen.
Dit kan ondertussen natuurlijk al verandert zijn.

Over hun customer support... Je kan daar wel eens een weekje op moeten wachten.


Als je echt nieuw bent met cryptocurrency raad ik je aan om https://anycoindirect.eu te gebruiken voor je eerste crypto aankoop.
Hun fees zijn niet de laagste maar hun customer support is van mijn mening zeer goed en ze zullen jou zeker helpen moest je nog vragen hebben.

Ik hoop dat dit je vraag een beetje beantwoord. Smiley


▄▄▄████████▄▄▄
▄██████████████████▄
▄██████████████████████▄
██████████████████████████
████████████████████████████
██████████████████████████████
██████████████████████████████
██████████████████████████████
██████████████████████████████
██████████████████████████████
████████████████████████████
██████████████████████████
▀██████████████████████▀
▀██████████████████▀
▀▀▀████████▀▀▀
   ███████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
███████
BTC  ◉PLAY  ◉XMR  ◉DOGE  ◉BCHSTRAT  ◉ETH  ◉GAS  ◉LTC  ◉DASH  ◉PPC
     ▄▄██████████████▄▄
  ▄██████████████████████▄        █████
▄██████████████████████████▄      █████
████ ▄▄▄▄▄ ▄▄▄▄▄▄ ▄▄▄▄▄ ████     ▄██▀
████ █████ ██████ █████ ████    ▄██▀
████ █████ ██████ █████ ████    ██▀
████ █████ ██████ █████ ████    ██
████ ▀▀▀▀▀ ▀▀▀▀▀▀ ▀▀▀▀▀ ████ ▄██████▄
████████████████████████████ ████████
███████▀            ▀███████ ▀██████▀
█████▀                ▀█████
▀██████████████████████████▀
  ▀▀████████████████████▀▀ 
✔️DICE           
✔️BLACKJACK
✔️PLINKO       
✔️VIDEO POKER
✔️ROULETTE     
✔️LOTTO            
coenraad7 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
May 09, 2018, 07:21:11 PM
 #3

Bedankt voor de reactie, alleen ben ik nog opzoek naar een wallet waar ik mijn aankopen op kan zetten.
micromen
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 668
Merit: 393


Crypto-Games.net: Multiple Games, Multiple Coins


View Profile WWW
May 10, 2018, 02:31:18 PM
 #4

Dat hangt af van hoe groot je aankopen zijn en hoe belangrijk je veiligheid voor je is.

Als het over bitcoin gaat zou ik je zeker aanraden of een wallets te nemen die op onderstaande site te vinden zijn :

https://bitcoin.org/nl/kies-uw-portemonnee

Vergeet niet om er altijd een deftig wachtwoord op te zetten (Zorg dat je je wachtwoord niet vergeet of je kan er niet meer in!)
En probeer ook een backup te maken van die wallet voor moest de computer/gsm/... waar je de wallet op zet kapot of verloren gaan.
(Web wallets zijn in het algemeen het minst veilig).

Moest je nog andere vragen hebben twijfel dan zeker niet om ze te stellen.  Grin


▄▄▄████████▄▄▄
▄██████████████████▄
▄██████████████████████▄
██████████████████████████
████████████████████████████
██████████████████████████████
██████████████████████████████
██████████████████████████████
██████████████████████████████
██████████████████████████████
████████████████████████████
██████████████████████████
▀██████████████████████▀
▀██████████████████▀
▀▀▀████████▀▀▀
   ███████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
██████████
███████
BTC  ◉PLAY  ◉XMR  ◉DOGE  ◉BCHSTRAT  ◉ETH  ◉GAS  ◉LTC  ◉DASH  ◉PPC
     ▄▄██████████████▄▄
  ▄██████████████████████▄        █████
▄██████████████████████████▄      █████
████ ▄▄▄▄▄ ▄▄▄▄▄▄ ▄▄▄▄▄ ████     ▄██▀
████ █████ ██████ █████ ████    ▄██▀
████ █████ ██████ █████ ████    ██▀
████ █████ ██████ █████ ████    ██
████ ▀▀▀▀▀ ▀▀▀▀▀▀ ▀▀▀▀▀ ████ ▄██████▄
████████████████████████████ ████████
███████▀            ▀███████ ▀██████▀
█████▀                ▀█████
▀██████████████████████████▀
  ▀▀████████████████████▀▀ 
✔️DICE           
✔️BLACKJACK
✔️PLINKO       
✔️VIDEO POKER
✔️ROULETTE     
✔️LOTTO            
HappyMod
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 2

ICO Communtiy Management & Engagement happymod.io


View Profile WWW
May 11, 2018, 06:14:28 AM
 #5

Hi there!

Persoonlijk raad ik het af om je cryptocurrency op een exchange te houden, gezien je daar geen toegang hebt tot je private keys.

Mocht het om ERC20 cryptocurrency gaan zou ik het op MyEtherWallet storen of zelfs op een Nano Ledger (lange termijn holdings). MetaMask is mega makkelijk te gebruiken voor ERC20 tokens en je kan ze ook weer makkelijk verhandelen op decentralized exchanges zonder KYC, bijvoorbeeld Kyber Network. Of, Binance/Bittrex accepteert vrij simpele bijlagen voor KYC procedures.

Do your own research & veiligheid voorop, zet dus ook vooral 2-step authenticator aan op je accounts!

Startup for Cryptocurrency Community Management, Engagement and Marketing. Expert in ICO Advising and moderation of social media platforms happymod.io
tn211
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 778
Merit: 500


View Profile
May 13, 2018, 01:14:58 AM
 #6

Hi there!

Persoonlijk raad ik het af om je cryptocurrency op een exchange te houden, gezien je daar geen toegang hebt tot je private keys.

Mocht het om ERC20 cryptocurrency gaan zou ik het op MyEtherWallet storen of zelfs op een Nano Ledger (lange termijn holdings). MetaMask is mega makkelijk te gebruiken voor ERC20 tokens en je kan ze ook weer makkelijk verhandelen op decentralized exchanges zonder KYC, bijvoorbeeld Kyber Network. Of, Binance/Bittrex accepteert vrij simpele bijlagen voor KYC procedures.

Do your own research & veiligheid voorop, zet dus ook vooral 2-step authenticator aan op je accounts!

Deze man spreekt waarheden. Wees voorzichtig en 2fa is de norm. Kijk ook naar wat micromoney zei, een exchange is geen wallet.
HappyMod
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 2

ICO Communtiy Management & Engagement happymod.io


View Profile WWW
May 16, 2018, 06:58:24 AM
 #7

Hi there!

Persoonlijk raad ik het af om je cryptocurrency op een exchange te houden, gezien je daar geen toegang hebt tot je private keys.

Mocht het om ERC20 cryptocurrency gaan zou ik het op MyEtherWallet storen of zelfs op een Nano Ledger (lange termijn holdings). MetaMask is mega makkelijk te gebruiken voor ERC20 tokens en je kan ze ook weer makkelijk verhandelen op decentralized exchanges zonder KYC, bijvoorbeeld Kyber Network. Of, Binance/Bittrex accepteert vrij simpele bijlagen voor KYC procedures.

Do your own research & veiligheid voorop, zet dus ook vooral 2-step authenticator aan op je accounts!

Deze man spreekt waarheden. Wees voorzichtig en 2fa is de norm. Kijk ook naar wat micromoney zei, een exchange is geen wallet.

Precies tn211, helaas leren sommige mensen dit pas nadat het fout gaat. Ik hoop dan ook dat mensen advies hierover aannemen, gezien dit allemaal supportive bedoelt is. Een exchange is geen wallet.

Startup for Cryptocurrency Community Management, Engagement and Marketing. Expert in ICO Advising and moderation of social media platforms happymod.io
CurrentCrypto
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 62
Merit: 1


View Profile WWW
July 17, 2018, 05:55:50 AM
 #8

Hi there!

Persoonlijk raad ik het af om je cryptocurrency op een exchange te houden, gezien je daar geen toegang hebt tot je private keys.

Mocht het om ERC20 cryptocurrency gaan zou ik het op MyEtherWallet storen of zelfs op een Nano Ledger (lange termijn holdings). MetaMask is mega makkelijk te gebruiken voor ERC20 tokens en je kan ze ook weer makkelijk verhandelen op decentralized exchanges zonder KYC, bijvoorbeeld Kyber Network. Of, Binance/Bittrex accepteert vrij simpele bijlagen voor KYC procedures.

Do your own research & veiligheid voorop, zet dus ook vooral 2-step authenticator aan op je accounts!
Precies, als het gaat om een 10tje maakt het nog niet zoveel uit. Maar gaat het om serieuzere bedragen is een hardware wallet (https://currentcrypto.nl/bitcoins-bewaren-hardware-wallet/) met two-factor authentication (https://currentcrypto.nl/two-factor-authentication/) onmisbaar.
Cryptomania843
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 2

Staker.network - POS Smart Contract ETH Token


View Profile
July 17, 2018, 08:32:52 AM
 #9

Hallo allemaal,

Ik gebruik zel Binance en geen Poloniex. Op Binance laat ik daar staan alleen de cryptos waarmee ik ga traden. Alle andere crypto die ik meestal wel bij Binance hebt gekocht heb ik in een Deskop wallet in gedaan. Voor Neo en andere Np5 token zet ik in mijn Neon wallet. Voor Eos en alle EOS airdrop ontvang ik in mijn EOS wallet, verder heb ik ook een Myetherwallet voor Ethereum en andere ERC20 token.

Ik vind zelf een deskop wallet wel handig, jij moet wel jou Private key, Public key en passphrase goed bewaren zodat jij op een andere toestel jou wallet kan openemen.
Ik bewaar zelf alle mijn ww en andere belangrijk info op een usb, ik houd zelf een backup altijd op een veilig plek.

STAKER.network ] ━━ [ The Next Proof-of-Stake Smart Contract Token
] ⚁ 100% 1st Year Interest [ ━━ ] ⚀ Free Airdrops [
CurrentCrypto
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 62
Merit: 1


View Profile WWW
July 18, 2018, 08:12:37 AM
 #10

Hallo allemaal,

Ik gebruik zel Binance en geen Poloniex. Op Binance laat ik daar staan alleen de cryptos waarmee ik ga traden. Alle andere crypto die ik meestal wel bij Binance hebt gekocht heb ik in een Deskop wallet in gedaan. Voor Neo en andere Np5 token zet ik in mijn Neon wallet. Voor Eos en alle EOS airdrop ontvang ik in mijn EOS wallet, verder heb ik ook een Myetherwallet voor Ethereum en andere ERC20 token.

Ik vind zelf een deskop wallet wel handig, jij moet wel jou Private key, Public key en passphrase goed bewaren zodat jij op een andere toestel jou wallet kan openemen.
Ik bewaar zelf alle mijn ww en andere belangrijk info op een usb, ik houd zelf een backup altijd op een veilig plek.

Ik koop zelf ook de meeste cryptos op Binance en Bitvavo. Maar zodra ik ze hier aangekocht heb verplaats ik ze naar mijn Ledger Nano S als ik ze niet meer ga gebruiken. Zo weet je in ieder geval zeker dat er niets meer gebeurt.
Jimbo201
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 34
Merit: 0


View Profile
August 23, 2018, 08:22:42 AM
 #11

Bitfinex is goed!
0ethereum0
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 0


View Profile
August 23, 2018, 02:29:42 PM
 #12

zoals @currentCrypto al zegt coins waar je niet mee handelt gelijk naar een 'echte' wallet.

Ik gebruik zelf binance voor het traden. Daar hoef je ook niet te verifieren als je onder de 2 BTC blijft (of 100 BTC) maar dat redden de meeste denk ik niet  Grin
De nano ledger S vind ik een zeer goede wallet met een gebruikersvriendelijke interface.
Enigste nadeel van binance is dat de withdrawl fee wel aan de hoge kant is maar dat is mijn mening  Wink
Mocht je geen nano ledger S willen halen zou ik voor metamask gaan en desktop wallet. Geen internet wallets
kwarktaart
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 50
Merit: 0


View Profile
August 25, 2018, 12:58:31 PM
 #13

Kraken is tegenwoordig best ok, handig ook met de fiat pairs
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!