Bitcoin Forum
May 28, 2024, 03:44:43 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: cryptsy SCAM  (Read 1523 times)
dragnar (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 280
Merit: 250


View Profile
December 17, 2013, 05:19:21 AM
 #1

sins een aantal daagen heb ik een negatief balans van fastcoins op cryptsy

na meerdere maalen tickets enz the hebben geopend heb ik vandaag te hooren gekregen
dat de eenige manier om mijn btc van hun site of the haalen
het betaalen van de openstaande 180.000 fastcoins

mijn totaale waarde op cryptsy is 1.6 bitcoins
terwijl de fastcoins een totaale waarden hebben van 6.2 bitcoins
Als ik de fast coins niet terug betaale kan ik nix met de coins op mijn acc daar doen

mensen opletten met die kut site dus

of je bent straks net als ik al je kerst geldje kwijt Sad

hoe zou dit een scam kunnen zijn ?

zo dus

1 zorgen dat iemand een - balance heeft op zijn account ( zij het door lagg of wat dan ook )

2 vertel die persoon daagen later dat zijn acount een negatief balans heeft

3 prijs van de coin waar de persoon negatief in staat is in prijs verhoogt ( 3-4x )

4 verkoop de persoon de coins voor waarde ( 3x4x ) de totaal dat i exstra had gehad

maal het aantal persoonen die in de min staan

laaten we het niet hebben over de fee,s !

lol no ty
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
December 17, 2013, 08:37:18 AM
 #2

Hoe kom je aan dit negatieve balans? Heb je coins verkocht die eigenlijk niet in je bezit waren?

Je kunt je balance handmatig een audit geven door rechtsboven op de balance page op 'Audit my account' te klikken. Kijk eens wat er gebeurd als je daarop hebt geklikt. Het buyen en sellen van dezelfde coin wil ook wel eens helpen om het juiste balance te showen. Als jij desondanks toch een trade hebt laten plaatsvinden met munten die eigenlijk niet in jou bezig waren (als dit mogelijk is), en deze trade kan niet omgedraaid worden (omdat de tweede partij daarbij benadeeld word) dan heb je inderdaad een probleem, maar dat ligt dan imo niet geheel bij Cryptsy: jij hebt die coins getrade die niet van jou waren (als dit het geval is!)


Dus, hoe kom je aan die negatieve balans? 

Iedereen heeft problemen met Cryptsy door de lag et cetera, maar verder vind ik het prima geregeld. Nu die 'audit my balance' knop er is heb ik - naast de lag af en toe - nergens meer last van Smiley

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
cannachris
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 250

cats love crypto | 911 truth @checktheevidence.com


View Profile
December 20, 2013, 08:58:50 AM
 #3

Hoe kom je aan dit negatieve balans? Heb je coins verkocht die eigenlijk niet in je bezit waren?

Je kunt je balance handmatig een audit geven door rechtsboven op de balance page op 'Audit my account' te klikken. Kijk eens wat er gebeurd als je daarop hebt geklikt. Het buyen en sellen van dezelfde coin wil ook wel eens helpen om het juiste balance te showen. Als jij desondanks toch een trade hebt laten plaatsvinden met munten die eigenlijk niet in jou bezig waren (als dit mogelijk is), en deze trade kan niet omgedraaid worden (omdat de tweede partij daarbij benadeeld word) dan heb je inderdaad een probleem, maar dat ligt dan imo niet geheel bij Cryptsy: jij hebt die coins getrade die niet van jou waren (als dit het geval is!)


Dus, hoe kom je aan die negatieve balans? 

Iedereen heeft problemen met Cryptsy door de lag et cetera, maar verder vind ik het prima geregeld. Nu die 'audit my balance' knop er is heb ik - naast de lag af en toe - nergens meer last van Smiley

Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar...

Tafelpoot
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 191
Merit: 100


View Profile
December 20, 2013, 09:03:44 AM
 #4

Het kan ook zijn dat er bugs in hun trading engine zitten en dat sommigen deze exploits tegen jou gebruiken.
Dat maakt cryptsy geen scammers maar eerder incompetent Smiley succes ermee Smiley
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
December 20, 2013, 10:17:59 AM
 #5

ik had gisteren het zelfde, gelukkig met kleine bedrag maar toch. Ik kocht 11 UNO coins met BTC en blijkbaar door een lag of iets anders heb ik opeens 20 UNO coins en sta ik 0,09 BTC in de min! belachelijk. Als ik nu weer een gedeelte UNO omzet om de BTC balans weer op 0 te zetten betaal ik weer fees, dat ga ik dus niet doen. Tevens wijger ik 0,09 BTC bij te storten, het is hun fout. Ik heb een supportticket aangemaakt, ben benieuwd.
dragnar (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 280
Merit: 250


View Profile
December 21, 2013, 07:46:46 PM
 #6

http://www.reddit.com/r/cryptsy/comments/1tb8z7/cryptsy_support_hell_a_story_of_stolen_money_and/ << lees hier

en veeel meer mensen met negatief balans
and klaag je er over zeggen ze koop het eerst af en rot dan op
of zoek het maar uit
of ze negeeren je

ik raad  https://bter.com/signup/70621 aan

lol no ty
alanjane
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 16
Merit: 0


View Profile
December 21, 2013, 08:01:48 PM
 #7

Heb ik ook gehad...  maar door even te wachten alvorens iets anders aan te klikken na het verkopen/aankopen kan je het probleem verhelpen. Ik wacht totdat ik een rood getal zie verschijnen boven "open orders". Zo ontwijk je die dubbele orders.
dragnar (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 280
Merit: 250


View Profile
December 21, 2013, 08:08:22 PM
 #8

Heb ik ook gehad...  maar door even te wachten alvorens iets anders aan te klikken na het verkopen/aankopen kan je het probleem verhelpen. Ik wacht totdat ik een rood getal zie verschijnen boven "open orders". Zo ontwijk je die dubbele orders.

verklaar dan eens iedereen die nu in het negatief staat in cryptsy points ?

als je ze heb zou ik ze nu maar even na gaan kijken bijna iedereen heeft cryptsy points verloren
en ra ra cryptsy spoints zijn 2-4x in prijst omhoog gegaag m,,,,

lol no ty
gielbier
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 914
Merit: 250


Making Smart Money Work


View Profile
December 21, 2013, 08:08:28 PM
 #9

Het grootste nadeel van cryptsy vind ik die cryptsy points.ik wil het niet eens. Als je daarin om een of andere reden negatief in staat (door toedoen van Cryptsy) is het onmogelijk een withdrawl te doen. Ik ben er weg.

█████▄
██▀   ▀██
██     ██
▀██▄ ▄██▀
▄████▄   ▀███▀   ▄████▄
▄██▀  ▀██▄▄████▄▄██▀  ▀██
██       ███   ███       ██
██▄  ▄██▀▀████▀▀██▄  ▄██▀
▀████▀   ▄███▄   ▀████▀
▄██▀ ▀██▄
██     ██
██▄   ▄██
▀█████
          ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄    ▄▄▄▄    ▄▄
Prasaga
                                                    ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄    ▄▄▄▄▄▄▄▄▄
████████████████▄
██████████████████▄
████████████████████▄
█████████████████████
█████████████████████
█████████████████████
█████████████████████
█████████████████████
█████████████████████
█████████████████████
█████████████████████
█████████████████████
█████████████████████
WHITEPAPER     
►  TECH WP
►  COMMERCIAL WP
dsaasd46
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
December 23, 2013, 03:15:15 PM
 #10

Het grootste nadeel van cryptsy vind ik die cryptsy points.ik wil het niet eens. Als je daarin om een of andere reden negatief in staat (door toedoen van Cryptsy) is het onmogelijk een withdrawl te doen. Ik ben er weg.

Ik doe er ook niks meer mee.
ixxi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100



View Profile
December 25, 2013, 08:37:50 AM
 #11

Ik heb Cryptsy altijd een hele fijne site gevonden, maar de laatste weken is het bagger. Denk niet dat het een scam is, maar dat ze de gigantische toename niet aan kunnen.
Helaas is het de enige site waar je zoveel verschillende coins kunt traden, dus voor iemand als ik die in veel coins handelt is het zo ongeveer de enige optie. Er lijkt wat verbetering in gekomen te zijn de laatste paar dagen. Duimen dus maar dat het stabiel blijft/wordt.

N1no
Member
**
Offline Offline

Activity: 114
Merit: 10

BTC collector


View Profile WWW
December 27, 2013, 10:07:15 AM
 #12

Er zijn wel erg veel problemen bij Cryptsy... ik heb ze ook even de rug toegekeerd.
Ik vind 20 uur voor het overboeken van bitcoins echt idioot lang Angry

Ik geloof niet dat het scam is maar wel een slecht systeem. Domme spikes in de prijzen van dogecoin waar het zogenaamd voor 200 satoshi is verkocht maar geen order van terug te vinden is. Ik zou me erg onprettig voelen als ik meer dan 1000 euro daar had staan.

ps.

Houd nooit je coins op een exchange als je ze niet van plan bent snel te verhandelen!

I like these coins: BTC: 16Nv6dDND4rQ7ATmuQ5mHrvd5ajsTU1Wey LTC: LVjKbkVXUj8iNxyxjyUwMzNMP6E5LktgAc
BTCat
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1960
Merit: 1010



View Profile
December 28, 2013, 03:23:21 PM
 #13

Geen scam. Ook al sta ik 15 LTC in de min doordat een order dubbel is uitgevoerd. Nu heb ik veel meer Gamecoins GME dan ik anders had kunnen kopen.
Heb ticket geopend en ze willen het graag oplossen. Danwel ik verkoop mijn extra coins met verlies (prijs is lager nu) en ze doen een audit voor compensatie.
Ik heb gekozen om ze te houden en te wachten, krijg ruim de tijd om de balans te corrigeren door weer wat te verkopen. Uiteindelijk zal het wel weer kloppen.

Heb nooit de indruk gehad dat ze bewust dit soort problemen hebben gemaakt, kwam gewoon doordat er paar maand geleden nog maar paar duizend gebruikers waren en inmiddels meer dan 80.000. Ze konden de groei niet aan en upgrades hebben dit soort dingen veroorzaakt.

Uiteindelijk worden ze de beste, met veel aanbod en later ook paring met USD tegen iedere altcoin. Dus gewoon wat geduld.

https://www.cryptsy.com/users/register?refid=5302
BitcoinsNL
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 21
Merit: 0


View Profile
December 29, 2013, 03:27:28 PM
 #14

Tijdens de enorme lag van cryptsy hebben een aantal mensen dubbele orders kunnen plaatsen. Dacht je bijvoorbeeld voor 0.5 btc feathercoins te kopen, heb je in werkelijkheid voor een veelvoud van 0.5 btc ingekocht. Bij cryptsy noemen ze dat 'overbought' of 'oversold'. Resultaat is negatief saldo op de ene munt, maar ook extra coins van de andere munt. Cryptsy kan/wil de trades niet terugdraaien. Heb je munten overbought die nu in koers omlaag zijn gegaan heb je dus wel heel erg pech. Als je munten hebt overbought die nu in koers zijn gestegen heb je geluk.

Zie het als een renteloze (maar niet gewenste) lening van Cryptsy.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!