Bitcoin Forum
May 26, 2024, 10:20:08 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [TE KOOP] Shares voor Neptune 10 GH/s - 0.1 BTC 100GH/s - 0,8BTC  (Read 834 times)
patr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10


View Profile
December 17, 2013, 02:03:08 PM
Last edit: December 19, 2013, 10:09:24 AM by patr
 #1

Goedemiddag,

Ik heb op dit moment een preorder lopen voor de Neptune.
Aangezien dit een grote investering is geweest zou ik een gedeelte van de capaciteit willen omzetten in shares van 10 GH/s.

Ik wil deze shares verkopen voor 0.1 BTC. (looptijd half jaar)

Mochten er mensen zijn die interesse hebben dan hoor ik dit graag.
Als er voldoende animo is zal ik dit aanbod uitwerken en de definitieve voorwaarde publiceren.

Mvg,
Patrick

18-12-2013
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Actie loopt tot einde deze maand en gaat pas door als er in totaal minimaal 1 TH aan shares is verkocht.

Gaarne alleen reageren als je je wilt aanmelden. aangeven dat de prijs te hoog is hebben andere al gedaan ;-)
Bedenk dat met een dalende BTC koers je nu goedkoop BTC kunt inkopen. Dus voor een relatief lage prijs kun je nu hashingpower inkopen.

Aanbod loopt tot 1-1-2014 :

- 0.1 BTC voor 10 Gh/s (gaat in zodra miner actief is)
- looptijd halfjaar


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19-12-2013
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- 0,1 BTC voor 10 GH/s
- 0,8 BTC voor 100 GH/s

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Reseveringen :


RobinvD  0,8 - 100 GH/s (10 shares)
sikerdebaard
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 46
Merit: 0


View Profile
December 17, 2013, 02:27:52 PM
 #2

Hmm, is hier tegen die tijd wel een ROI op te halen? Q1/Q2 delivery = uitgaan van een delivery op eind Q2.

Moet er mijn spreadsheets eens over heen halen maar op het eerste gezicht klinkt 0.1 BTC per 10GH/s niet zo heel aantrekkelijk.
patr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10


View Profile
December 17, 2013, 02:32:01 PM
 #3

Hmm, is hier tegen die tijd wel een ROI op te halen? Q1/Q2 delivery = uitgaan van een delivery op eind Q2.

Moet er mijn spreadsheets eens over heen halen maar op het eerste gezicht klinkt 0.1 BTC per 10GH/s niet zo heel aantrekkelijk.

Het is moeilijk om in de toekomst te kijken, Heb zelf ook nu het risico genomen en de pre order gekocht.
Als je wilt minen dan ontkom je er niet aan om een risico te nemen.

Ik heb een prijs genomen die vrij redelijk is in vergelijking met de investering.
Ik hem de miner betaald toen BTC all time high stond  Lips sealed

Maar goed die prijs kan tegen die tijd ook opeens helemaal omhoog gaan.
Kortom er valt weinig te zeggen over ROI.
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
December 17, 2013, 08:22:14 PM
 #4

Goedemiddag,

Ik heb op dit moment een preorder lopen voor de Neptune.
Aangezien dit een grote investering is geweest zou ik een gedeelte van de capaciteit willen omzetten in shares van 10 GH/s.

Ik wil deze shares verkopen voor 0.1 BTC. (looptijd half jaar)

Mochten er mensen zijn die interesse hebben dan hoor ik dit graag.
Als er voldoende animo is zal ik dit aanbod uitwerken en de definitieve voorwaarde publiceren.

Mvg,
Patrick



Dat is een aardig hoge prijs.

Omgerekend bij 3Th/s vraag je dus 30btc voor de Neptunes en dan krijg je de hashing power ook nog maar een half jaar geleverd.

Niet echt wat je noemt markt conform en al helemaal niet goedkoop als je nagaat dat de hashing power pas rond Q2 online zal zijn.

En als jij de Neptunes tegen de top van btc koers gekocht heb (EUR 800/btc) dan heb jij zo ergens rond de 16-17tc betaald (er vanuit gaande dat je niet batch 1 bezit, wat ook nog eens betekend dat minimaal 1200 Neptunes eerder uitgeleverd worden dan die van jou).

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
patr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10


View Profile
December 18, 2013, 08:41:38 AM
 #5

Goedemiddag,

Ik heb op dit moment een preorder lopen voor de Neptune.
Aangezien dit een grote investering is geweest zou ik een gedeelte van de capaciteit willen omzetten in shares van 10 GH/s.

Ik wil deze shares verkopen voor 0.1 BTC. (looptijd half jaar)

Mochten er mensen zijn die interesse hebben dan hoor ik dit graag.
Als er voldoende animo is zal ik dit aanbod uitwerken en de definitieve voorwaarde publiceren.

Mvg,
Patrick



Dat is een aardig hoge prijs.

Omgerekend bij 3Th/s vraag je dus 30btc voor de Neptunes en dan krijg je de hashing power ook nog maar een half jaar geleverd.

Niet echt wat je noemt markt conform en al helemaal niet goedkoop als je nagaat dat de hashing power pas rond Q2 online zal zijn.

En als jij de Neptunes tegen de top van btc koers gekocht heb (EUR 800/btc) dan heb jij zo ergens rond de 16-17tc betaald (er vanuit gaande dat je niet batch 1 bezit, wat ook nog eens betekend dat minimaal 1200 Neptunes eerder uitgeleverd worden dan die van jou).



De prijs die ik betaald heb is voor batch2.

Deze was toen meer dan 15000 dollar als je verzendkosten en invoer erbij rekent.

Tevens zijn de stroomkosten ook enorm hoog. (3500-5000 per jaar)
Vandaar dat de prijs wat hoog uitkomt. Aangezien de stroom kosten sky high zijn heb ik gekozen voor een half jaar.
Mogelijk is het hierna niet meer rendabel.

Aangezien niet te voorspellen is wanneer de miner wordt uitgeleverd is het moeilijk te bepalen of het marktconform is.

Echter voor de mensen die nog willen minen zal dit straks de enige optie zijn om te gaan cloudminen.
Met mogelijke opbrengsten zou ik tegen die tijd weer meer hahingpower kunnen inkopen en sharen.
patr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10


View Profile
December 18, 2013, 09:14:55 AM
 #6

Zie update 18-12-2013 in hoofd post
RobinvD
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
December 18, 2013, 04:02:38 PM
 #7

Is dit een prijs per maand?
patr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10


View Profile
December 18, 2013, 09:03:03 PM
 #8

Is dit een prijs per maand?

Voor een half jaar.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!