Bitcoin Forum
May 30, 2024, 04:35:01 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
Author Topic: Scrypt ASIC  (Read 16694 times)
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
February 03, 2014, 08:43:19 AM
 #41

Quote from: Jasinlee
There will be a dividend paid on every sale of hardware. We will eventually allow you to trade it against hardware, but that is not implemented yet.

Scheelt dat we het altijd weer in kunnen ruilen maar ook verkopen via een exchange.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
February 03, 2014, 01:30:24 PM
 #42

Ja klopt, ik had het gezien Wink.

Dergelijke hardware lijkt mij zeker leuk, ik moet alleen even kijken of dat financieel haalbaar is. En of ze hun beloftes nakomen ofc.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
February 03, 2014, 02:05:18 PM
 #43

Ja klopt, ik had het gezien Wink.

Dergelijke hardware lijkt mij zeker leuk, ik moet alleen even kijken of dat financieel haalbaar is. En of ze hun beloftes nakomen ofc.

Jup, die Jasinlee is een mooie prater daar ben ik al wel achter.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
February 03, 2014, 02:13:53 PM
 #44

Inderdaad. Al heb ik niet echt de vermoedens dat hij de boel wilt oplichten. Hij staat er zelfs voor open om mensen in real life te ontmoeten.

Of dat ook zo is als puntje bij paaltje komt, dat weet je natuurlijk niet Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
March 06, 2014, 03:08:53 PM
Last edit: March 06, 2014, 07:52:23 PM by Raw-H
 #45

Even een update:

Fibonacci gaat waarschijnlijk binnen twee weken beginnen met verkopen

Kosten: $384 per chip (960 khs)
Je kan met btc betalen maar als je met ltc betaalt krijg je 10% korting.
Verder kan er ook met cachecoin (let op, cachecoin, niet cashcoin!) betaalt worden, deze zal op een gefixeerde rate van 0,01 bitcoin per 1 cach staan (koers staat atm op 0,0067)

Eerst zullen ze gehost worden tot er een competente concurrent is op de markt. De chips kunnen verhandeld worden op hun website. Wanneer ze verscheept kunnen worden kun je voor 1 chip een usb miner opeisen, 16 chips een midsized model en 32 chips hun grootste model.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 06, 2014, 03:17:39 PM
 #46

Thanks voor de update! Klinkt interessant. Hoe zal zo'n '1 chip in een usb miner' eruit gaan zien?  Is dit een standaard device dat je gewoon in een PC / raspbery pi oid plugged en dat deze dan functioneert?

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
March 06, 2014, 07:52:04 PM
 #47

Thanks voor de update! Klinkt interessant. Hoe zal zo'n '1 chip in een usb miner' eruit gaan zien?  Is dit een standaard device dat je gewoon in een PC / raspbery pi oid plugged en dat deze dan functioneert?

Jasinlee heeft er nog niks over gezegd volgens mij. Maar het lijkt me wel vergelijkbaar met een antminer U1 bijvoorbeeld.

Ik had ook gevraagd of er ondersteuning kwam vanuit Scripta (raspberry miner). Dat waren ze wel van plan maar nog niks officieels.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 07, 2014, 01:19:19 PM
 #48

Okee. Thanks voor je reply!

In de tussentijd even het bedrag bij elkaar zien te krijgen voor een enkele chip. Wish me luck.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Dallas5
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 364
Merit: 250


View Profile WWW
March 08, 2014, 10:31:58 PM
 #49

Interresant, krijg regelmatig status updates in de mail van Alpha Technology zij doen heel goed hun best om iedereen op de hoogte en tevreden te houden.

Momenteel mine ik met 1 GPU, waarschijnlijk zal ik straks overstappen op een scrypt asic. Echter de tijd tussen het betalen ervoor en echt het ding in huis hebben kan vrij lang duren.

Heb overigens ook meerdere scam bedrijven gezien die zeggen asics te verkopen.

Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
March 11, 2014, 04:15:45 PM
 #50

Update: Sales starten maandag 17 maart! Ook wat slecht nieuws, ze gaan waarschijnlijk pas minen in juli  Undecided. De rate van 1 cache = 0,01 btc is trouwens nog niet zeker, dat het in verhouding goedkoper is, is wel zeker Smiley

Interresant, krijg regelmatig status updates in de mail van Alpha Technology zij doen heel goed hun best om iedereen op de hoogte en tevreden te houden.

Momenteel mine ik met 1 GPU, waarschijnlijk zal ik straks overstappen op een scrypt asic. Echter de tijd tussen het betalen ervoor en echt het ding in huis hebben kan vrij lang duren.

Heb overigens ook meerdere scam bedrijven gezien die zeggen asics te verkopen.

Er zijn genoeg scambedrijven ja. In mijn ogen zijn Alpha-technology, flower technology en fibonacci te vertrouwen. Laatst is er nog een nieuwe (zeus miners) bij gekomen, daar heb ik zelf m'n twijfels nog over.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 11, 2014, 07:37:19 PM
 #51

Alpha T heb ik tegenwoordig niet al te hoog meer. Veel praatjes.. maar daar blijft het ook bij.

Fibonacci begin ik steeds meer te vertrouwen. Jasinlee (die daarbij hoort) heeft zelfs mensen uitgenodigd om hem in real te ontmoeten en daarnaast zijn er al video's te vinden waar de apparatuur werkend op te vinden is.

Maandag aanstaande begint de pre-order. 

Door de zwakke altcoin markt heb ik helaas niet genoeg BTC om één chip te kopen. Als er iemand is die denk ik wil wel 0,0x BTC uitlenen aan deze lieve jongen (^^), waar je momenteel niets mee doet, dan PM!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 17, 2014, 09:15:41 PM
 #52

Vanavond begint de pre-order van de Fibonacci chips.

Per persoon mag je er maximaal 16 kopen. Als de BTC rond deze prijs blijft, heb ik net genoeg om één chip te kopen.

De pre-sale begint om 0:00 uur!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 17, 2014, 10:31:52 PM
 #53

Blijkbaar begon het 23u.

Je kunt ze nu orderen!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
March 18, 2014, 08:19:48 AM
 #54

Heb er ook wat gehaald Smiley. Het was even een chaos maar uiteindelijk lukte het.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 18, 2014, 12:17:47 PM
 #55

Inderdaad. Al staan ze bij veel mensen nog niet goed in hun balance. Ik zie alleen een aantal CacheCoin te staan, maar nog geen chip.  Jij wel?

Voor de geïnteresseerden; volgens mij zijn ze nog steeds te koop! Bovendien kun je alleen vandaag nog (tot 23u) profiteren van de gunstige betaling dmv CacheCoin. Iedere cachecoin wordt ongeveer gezien als 0,01 BTC (en ze zijn voor minder te koop op bv Cryptsy).

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
March 18, 2014, 01:47:25 PM
 #56

Inderdaad. Al staan ze bij veel mensen nog niet goed in hun balance. Ik zie alleen een aantal CacheCoin te staan, maar nog geen chip.  Jij wel?

Voor de geïnteresseerden; volgens mij zijn ze nog steeds te koop! Bovendien kun je alleen vandaag nog (tot 23u) profiteren van de gunstige betaling dmv CacheCoin. Iedere cachecoin wordt ongeveer gezien als 0,01 BTC (en ze zijn voor minder te koop op bv Cryptsy).

Ja, die bug heeft iedereen. Zal nog wel verholpen worden.
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
March 19, 2014, 01:23:31 PM
 #57

https://www.kncminer.com/categories/litecoin-mining-hardware

KNC biedt nu ook scrypt asics aan!

100+ MH/S voor 10.000 dollar. Not bad
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 19, 2014, 03:04:56 PM
 #58

Als ik een paar geldbomen in de tuin had staan, had ik er wel wat gekocht Wink

Ik heb nét 1 Fibonacci chip kunnen financieren, daar moet ik het voorlopig mee doen Smiley

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ixxi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100



View Profile
March 20, 2014, 11:21:25 PM
 #59

Na het bericht van KnC dat ze scrypt ASICs gaan produceren volgt Alpha ook met een update:

https://alpha-t.net/news/big-announcement/

90 MH/s voor $9000, tapeout deze maand of begin volgende maand en levering in juli.
De scrypt race duurt voort!

Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
March 21, 2014, 09:53:03 AM
 #60

Haha, leuk wat dit allemaal te weeg brengt Smiley.

Fibonaccci heeft ook verhogingen aangekondigt.

Fibonacci Recursion   1 chip (share)      3.460 kh/s
Fibonacci Axiom      16 chips (18 shares)   64.800 kh/s
Fibonacci Epsilon      32 chips (?? shares)   126.000 kh/s

Persoonlijk denk ik niet dat je beter uit bent bij KNC. Je kunt beter een order hebben lopen bij Alpha of Fibonacci omdat hun eerder gaan leveren naar alle waarschijnlijkheid.
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!