Bitcoin Forum
November 12, 2024, 03:35:24 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 28.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Søger x16 og x1 til x16 riser cables  (Read 945 times)
helisium (OP)
Newbie
*

Activity: 3
Merit: 0

View Profile
December 19, 2013, 01:06:22 PM

Søger x16 og x1 til x16 risers til mit mining rig.

Skal bruge følgende:

2* x1 til x16 riser cables
3* x16 riser cables

Betaling over paypal da jeg ikke har så mange coins endnu Wink

Nogen (meget gerne i Danmark) som har et par stykker i overskud?
Skal bruge dem snarest.
Malawi
Full Member

Activity: 224
Merit: 100

One bitcoin to rule them all!

View Profile
December 19, 2013, 11:56:37 PM

Jeg har liggende det du etterspør, men i Norge ;-)

Tror ikke det vil ta så mye lengre tid å komme frem, men portoen vil komme på noe slikt som 40 NOK

BTW: 16x16 kablene er med tilkobling for strømforsyning, noe som gjør at belastningen på hovedkortet blir mindre. De er gjerne ikke designet for å kjøre med flere grafikk-kort på full guffe 24/7.

PS: Har også 4(hunn)->6(hann) -pins molex-kabler/overganger for å koble grafikk-kort til vanlige molex-kontakter

Du kan se bilder i denne https://bitcointalk.org/index.php?topic=215165.0 tråden, har ikke tatt bilde av 16x16 kabel, men googler du "16x powered riser", finner du mange bilder av tilsvarende kabler.

Skal lalle nå, så orker ikke finne ut av en passende pris akkurat nå. Men kan komme tilbake til det imorgen om det er aktuelt. De vil uansett ikke kunne nå Danmark før neste uke en gang. ;-)

BitCoin is NOT a pyramid - it's a pagoda.
helisium (OP)
Newbie
*

Activity: 3

View Profile
December 20, 2013, 11:36:36 AM

Powered eller ej - det er super Smiley

Hvad er din pris for det jeg mangler?

Tager du imod paypal?
Malawi
Full Member

View Profile
December 20, 2013, 07:34:04 PM

Heisann

Beklager at jeg ikke har svart tidligere, glemte helt å sjekke forumet. :-P

Aner ikke helt hvordan det er med gebyrer osv hos paypal, men anntar 350 bør være en rimelig pris inkl frakt.
Anntar jeg kan få sendt dem i løpet av morgendagen om du er interessert.

Sender deg paypal-adresse i PM.

Malawi
Full Member

View Profile
December 21, 2013, 05:03:45 PM

Hupp

Riserene er sendt avgårde, mulig det tar litt ekstra tid pga. julen, men håper de er hos deg i løpet av neste uke.

Fint om du sier ifra her når de har kommet frem. :-)

kayjay
Newbie
*

Activity: 6

View Profile
December 22, 2013, 01:35:44 PM

Har du flere x16 risere som du er interessert i å selge, Malawi? Smiley
Malawi
Full Member

View Profile
December 23, 2013, 12:25:58 AM

Har du flere x16 risere som du er interessert i å selge, Malawi? Smiley

Hallais

Det jeg har liggende nå, er 2 stk 16x->16x (powered)risere og  1 stk 1X->16x riser. Jeg har også 3 stk 1x->1x risere.

16x16 er det som er tingen når du også skal kunne bruke kortene til spilling/rendring osv.

De du kun skal bruke til mining klarer seg fint med 1x. Fordelen med 1x-16x er at det er bare å smekke rett på korten og du beskytter pluggen samtidig. 1x-1x fungerer ellers like bra, men du må frem med dremmelen eller noe tilsvarende for å fjerne litt plastikk så den passer på 16x connectoren omtrent slik http://tinypic.com/view.php?pic=awu729&s=5#.UreAVMRDtnw

Skulle du ønske å konvertere vanlige risere til powered riser(mere skånsomt for hovedkortet), er de molex-kablene ypperliger. en slik kabel kan brukes til to risere.

Fortell hva du er interessert i, så burde det være muligheter. ;-)

BTW: regner 80 for 16x16, 45 for 16x1 og 30 for 1x1 og en tier for molexene, og runder litt ned om du bestiller flere.

BTW2: Selv om jeg er forsynt med kabler til eget bruk, vurderer jeg å importere noen flere. Ser ut til at det stadig er folk som har behov for disse, og skal man få dem stort billigere må man jo fort vente over en måned på forsendelse fra Kina. :-)
-Eller kanskje ikke, så prisene har gått opp siden jeg kjøpte de jeg selger nå. :-P

kayjay
Newbie
*

View Profile
December 23, 2013, 11:20:14 AM

Er interessert i de 2 16x riserne du har hvertfall. Hvordan vil du gjøre det med betaling? Smiley
Malawi
Full Member

View Profile
December 23, 2013, 03:59:29 PM
Last edit: December 23, 2013, 04:21:04 PM by Malawi

Er interessert i de 2 16x riserne du har hvertfall. Hvordan vil du gjøre det med betaling? Smiley

Det beste er selvsagt BTC ;-)

Edit:
Skulle bli noe slikt som NOK 190 / USD 31 / BTC 0.047 til 1913PuReaSncMByhvtj5xUukUmwGpgxnp4

Vet ikke helt hvordan det er med åpningstider osv. i julen. Jeg blir utilgjengelig en ukes tid fra 3 juledag, men antar det skal gå greit å få sendt et brev innen den tid.

kayjay
Newbie
*

View Profile
December 23, 2013, 06:53:47 PM

Har desverre ikke noe btc, ellers hadde helt klart det vært det enkleste. Har paypal, evt. kan jeg overføre direkte til kontonr Smiley
Pages: [1]
  Print  

Jump to: