Har du flere x16 risere som du er interessert i å selge, Malawi?
Hallais
Det jeg har liggende nå, er 2 stk 16x->16x (powered)risere og 1 stk 1X->16x riser. Jeg har også 3 stk 1x->1x risere.
16x16 er det som er tingen når du også skal kunne bruke kortene til spilling/rendring osv.
De du kun skal bruke til mining klarer seg fint med 1x. Fordelen med 1x-16x er at det er bare å smekke rett på korten og du beskytter pluggen samtidig. 1x-1x fungerer ellers like bra, men du må frem med dremmelen eller noe tilsvarende for å fjerne litt plastikk så den passer på 16x connectoren omtrent slik
http://tinypic.com/view.php?pic=awu729&s=5#.UreAVMRDtnwSkulle du ønske å konvertere vanlige risere til powered riser(mere skånsomt for hovedkortet), er de molex-kablene ypperliger. en slik kabel kan brukes til to risere.
Fortell hva du er interessert i, så burde det være muligheter. ;-)
BTW: regner 80 for 16x16, 45 for 16x1 og 30 for 1x1 og en tier for molexene, og runder litt ned om du bestiller flere.
BTW2: Selv om jeg er forsynt med kabler til eget bruk, vurderer jeg å importere noen flere. Ser ut til at det stadig er folk som har behov for disse, og skal man få dem stort billigere må man jo fort vente over en måned på forsendelse fra Kina. :-)
-Eller kanskje ikke, så prisene har gått opp siden jeg kjøpte de jeg selger nå. :-P