Bitcoin Forum
June 19, 2024, 01:55:53 PM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: AMD R9 280X te koop  (Read 557 times)
MontaNL1991 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 23
Merit: 0


View Profile
December 21, 2013, 12:21:55 PM
 #1

Beste leden,

Nu bestaat de kans om op kleinere schaal, dus geen auto's, uw bitcoins nuttig te gebruiken! Het kopen met bitcoins werd al aangeboden via bitcoinplaats en dat zijn veelal tweede hands artikelen. Nu heeft u de kans om gloednieuwe videokaarten te kopen met uw bitcoins! De kaarten beschikken dus over volle fabrieks-garantie!

Eerder heb ik gevraagd of er interesse was in het kopen van videokaarten met bitcoins. Ik heb besloten om deze maand 3 XFX R9 280X Double dissipation kaarten aan te bieden. Deze kaarten worden verkocht inclusief PCI-risers zodat u de kaarten ook buiten de kast kunt plaatsen voor optimale koeling. De kaarten zijn nog niet besteld, heeft u een stel andere voor een soort gelijke prijs op het oog laat het mij dan even weten.

Het totale pakketje ziet er als volgt uit:
3x (maal) XFX R9 280X Double dissipation (€290,- per stuk)
3x (maal) PCI risers (€15,- per stuk)

Een simpele rekensom geeft €915,- Daar komt verzenden nog bij van €6,75 (in Nederland, voor België moet ik de kosten nog onderzoeken).

Dit pakketje is voor u voor €921.75 wat betaald kan worden in bitcoin! In euro's mag ook maar dan kan je het net zo goed direct bij de winkel bestellen als het dan niet duurder is.
Graag wil ik dat u de kaarten komt ophalen zodat er geen kans bestaat op oplichting.

Met bestellen op korte termijn graag rekening houden met de feestdagen. Maandag bestel ik de kaarten, dan staat het merk vast.

met vriendelijke groet,
Ruben Bezemer

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!