Bitcoin Forum
June 24, 2024, 10:13:04 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3] 4 5 6 »  All
  Print  
Author Topic: koers verwachting  (Read 6053 times)
kevinderek (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 34
Merit: 0


View Profile
January 05, 2014, 11:12:04 PM
 #41

Ik denk ook dat het te maken heeft dat zynga de bitcoin nu ook is gaan accepteren.
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
January 05, 2014, 11:19:43 PM
 #42

persoonlijk denk ik dat we de top van de nieuwe rally nu wel ongeveer gezien hebben en zit klaar om wat BTC te verkopen als mn vermoeden bevestigd wordt. We gaan richting 500 USD mensen... Binnen een paar weken zien we de échte bodem. Daarna zijn we klaar voor een écht gestage stijging naar 1000 USD en vervolgens een nieuwe bubbel met een nieuwe ATH.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
January 05, 2014, 11:26:29 PM
 #43

De groei lijkt er momenteel inderdaad uit, maar China wordt - als ik het goed heb - rond deze tijd wakker. Wellicht kunnen zij de stijging nog wat bevorderen.

Ik word die crashes naar de $500 (en daaronder) een beetje moe steeds. Die zijn niet goed voor m'n hart haha. Ik ben bang dat we ooit weer onder de $100,- komen. lees: mijn verstand zegt dat dit natuurlijk niet snel gebeurd, maar ik zou het ook absoluut niet mee willen maken. Natuurlijk, de bitcoin stijgt wel weer in waarde. Maar voordat we vanuit $100 de $1000 weer bereiken.. dat lijkt me erg lang te gaan duren.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
January 05, 2014, 11:28:44 PM
 #44

De groei lijkt er momenteel inderdaad uit, maar China wordt - als ik het goed heb - rond deze tijd wakker. Wellicht kunnen zij de stijging nog wat bevorderen.

Ik word die crashes naar de $500 (en daaronder) een beetje moe steeds. Die zijn niet goed voor m'n hart haha. Ik ben bang dat we ooit weer onder de $100,- komen. lees: mijn verstand zegt dat dit natuurlijk niet snel gebeurd, maar ik zou het ook absoluut niet mee willen maken. Natuurlijk, de bitcoin stijgt wel weer in waarde. Maar voordat we vanuit $100 de $1000 weer bereiken.. dat lijkt me erg lang te gaan duren.

Onder de 100 sluit ik uit.
Ik zeg ook niet dat het een crash gaat zijn deze keer. Gewoon een trage daling. Dit kan enkele weken aanhouden. Bvb een daling van 100 USD per week. Dat zou betekenen dat we binnen 5 weken op 500 USD staan. Zoiets zie ik gebeuren.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
January 05, 2014, 11:33:07 PM
 #45

Allright Smiley. We zullen zien. Ik hou mn coins gewoon bij de komende tijd, wat de koers ook doet. (Of hij moet ineens naar de tienduizenden euro's schieten, maar dat sluit ik ook uit ^^).

Ik hoop dat de altcoin-markt in de tussentijd weer wat actiever wordt. Ik heb voorheen daar leuk in kunnen spelen op koerswisselingen en daarmee mijn bitcoin kapitaal goed weten te vermenigvuldigen, maar de laatste dagen blijf ik met een hoop altcoins zitten die ik duur gekocht heb en nu fors in waarde zijn gedaald. Deze coins zie ik ook niet snel meer in waarde stijgen, maarja. Dat hoort erbij, je kunt immers niet alleen winst maken Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
kevinderek (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 34
Merit: 0


View Profile
January 06, 2014, 07:23:16 AM
 #46

Zynga geeft bitcoin slinger http://www.nu.nl/tech/3668326/zynga-geeft-bitcoin-slinger.html
szeedijk
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
January 06, 2014, 09:56:21 AM
 #47

Hij blijft lekker stijgen.

Persoonlijk denk ik dat hij tussen de €800 - €900 uit gaat komen. Daarna de verwachte daling in zal gaan zetten. Als deze nog komt! Wink
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
January 06, 2014, 09:57:54 AM
 #48

Hij blijft lekker stijgen.

Persoonlijk denk ik dat hij tussen de €800 - €900 uit gaat komen. Daarna de verwachte daling in zal gaan zetten. Als deze nog komt! Wink

gisterenavond stond ik op het punt wat te verkopen, maar de koers herstelde zich; Ik wacht nog even af, maar dit tempo is onhoudbaar.
TheQuote
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
January 06, 2014, 10:36:02 AM
 #49



Er komt maar geen einde aan  Cheesy

Topic: Free Bitcoin Faucets with free vouchers, faucet of the week, and more! (Dutch)
BTC: 1LoTDRA2odtNzhPAJ1BMq8KTSEj2nh4Gfd
kevinderek (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 34
Merit: 0


View Profile
January 06, 2014, 10:43:06 AM
 #50

als het aan mij licht komt er echt nooit een einden aan maar ik verwacht dat hij nog een beetje gaat verhogen en daar stabiel op blijft draaien en dan uiteindelijk weer iets zal gaan dalen.
Lewis2
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
January 06, 2014, 12:28:23 PM
 #51

persoonlijk denk ik dat we de top van de nieuwe rally nu wel ongeveer gezien hebben en zit klaar om wat BTC te verkopen als mn vermoeden bevestigd wordt. We gaan richting 500 USD mensen... Binnen een paar weken zien we de échte bodem. Daarna zijn we klaar voor een écht gestage stijging naar 1000 USD en vervolgens een nieuwe bubbel met een nieuwe ATH.

Waarop baseer je dit?

TheQuote
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
January 06, 2014, 04:02:55 PM
 #52

Vrijeval....



Topic: Free Bitcoin Faucets with free vouchers, faucet of the week, and more! (Dutch)
BTC: 1LoTDRA2odtNzhPAJ1BMq8KTSEj2nh4Gfd
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
January 06, 2014, 04:27:59 PM
 #53

told ya Wink

Wish I sold more...  Undecided
Lewis2
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
January 06, 2014, 05:25:28 PM
 #54

$10.000,- is erg optimistisch. Dat wil zeggen dat de koers ten opzichte van de huidige koers van ongeveer $830 nog bijna 3 en een half keer in waarde moet verdubbelen. Om de koerst een keer te laten verdubbelen op dit moment zul je een instroom van kapitaal nodig hebben van rond de $10,000,000,000.- oftewel de huidige marketcap. De tweede verdubbeling (van een koers van $1660 naar $3320) vereist dan een nieuw kapitaal met een waarde van $20,000,000,000.- etc. Of zie ik hier iets over het hoofd?

Lijkt mij in ieder geval erg lastig, ik zeg niet dat het onmogelijk is want de koers is al zo vaak over de kop gegaan, maar het het kapitaal dat nodig is om zulke steigingen waar te maken zijn enorm. Iets wat veel mensen volgens mij over het hoofd zien.



Hier op terug komend, dit leek mij al wat dol. Na wat navragen in een ander threat:

Your initial responder was indeed correct. The term "market cap" really means market capitalisation. This is not in fact what is being measured by performing the sum "currenct BTC price (in $) * # of BTC in existence". It is in this case a misnomer.

Think about it, this really is just a rough (over?) estimate of current value. Many bitcoins have been lost or are simply not for sale for any price (for whatever reason, of which there could be many).

Also, many (large) bitcoin trades can take place away from large exchanges at prices either above or below the current price, again, for whatever reason.

Also, many traders will not necessarily keep their trades sitting in the order books, as this might 'give their game away', in whatever way they do not desire. They might be watching charts live or else have bots or traders which only add orders to the books when certain price points are reached. For this reason, even "market depth" is very difficault to calculate (with decent accuracy).

So you see, the total amount spent on bitcoins (to date) by bitcoiners is not equal to the current "market cap". And neither will any doubling in price by the result of another doubling of increase in investment. For example, if 90% of bitcoins are currently 'not for sale' because everybody was hodling (holding), then the price might fly up very quickly with little new "capitalisation" realised into the market.

These are only a few (basic) factors I am outlining, there are sure to be many more...

HTH explain a little of this for you.

(e4xit)

en:

My calculations show that on average, an investment of $1M raises the market cap by $4M in the long term. In other words, it takes $3M to raise the bitcoin price by $1 in a sustainable fashion.

...and if we assume that this stays roughly constant, it would take $3 trillion of new investment to raise the bitcoin price to $1 million. Requires some infrastructure yes, but hardly impossible considering how much money there is in the world chasing anything valuable

(rpietila)

Desondanks ziet de koers er belabberd uit Wink

Rub3n
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 563
Merit: 501


S> Cheap SocialMedia Hype's


View Profile WWW
January 06, 2014, 09:31:42 PM
 #55

Persoonlijk denk ik dat de prijs langzamerhand zal blijven stijgen. De wereld ziet nu wel dat bitcoin wel tegen een stootje kan al vind ik nog wel dat een diepe daling niet erg goed valt. Hopelijk zal dit wat minder vaak voorkomen in de toekomst, dit zal meer bedrijven stimuleren om het te accepteren.

Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
January 06, 2014, 10:40:37 PM
 #56

Ik had gehoopt dat de Chinese invloed minder zou zijn zodat de boel wat stabieler zou worden. Sinds de Chinese vorig jaar helemaal los gingen op Bitcoin was het een gekkenhuis. Eind vorig jaar dan de dump, en nu dan maar een flink stabielere groei, dacht ik. Maar de afgelopen 24 uur is ook weer een pieken en dalen toestand. Maar goed, positief bezien, mensen willen blijkbaar dat de Bitcoin in waarde stijgt, dus zal dat ook gaan gebeuren  Cool

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
TheQuote
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
January 07, 2014, 12:04:24 AM
 #57



Tijd om te gaan slapen, benieuwd naar morgen. (Ofjaa vannacht)

Topic: Free Bitcoin Faucets with free vouchers, faucet of the week, and more! (Dutch)
BTC: 1LoTDRA2odtNzhPAJ1BMq8KTSEj2nh4Gfd
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
January 07, 2014, 12:13:50 AM
 #58

ik zou ook moeten gaan slapen, maar wil nog even volgen. Als het nu onder de support zakt die de laatste uren is opgebouwd, dan denk ik dat de downtrend gestart is.

Niet dat ik niet wil dat de BTC stijgt, maar soms moeten we eenmaal wat afstand nemen en nuchter naar de koers kijken. En die ging de laatste weken zo net na de bubbel, té snel omhoog.
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3962
Merit: 2207


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
January 07, 2014, 08:58:18 AM
 #59

BTC blijft hangen rond de 680.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
TheQuote
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
January 07, 2014, 09:15:10 AM
 #60

Als ik kijk naar de laatste paar uur, zakt die toch steeds een stukje verder  Undecided

Topic: Free Bitcoin Faucets with free vouchers, faucet of the week, and more! (Dutch)
BTC: 1LoTDRA2odtNzhPAJ1BMq8KTSEj2nh4Gfd
Pages: « 1 2 [3] 4 5 6 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!