Bitcoin Forum
June 15, 2024, 12:32:11 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Smartphone ZTE Skate te koop  (Read 551 times)
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
December 25, 2013, 05:35:03 PM
Last edit: December 26, 2013, 01:56:50 AM by dnaleor
 #1

Deze smartphone heb ik te koop, wegens aankoop nieuwe:


http://aldi.medion.com/md98910/be_nl/?refPage=aldi

Het is eigenlijk de "branded" versie van de ZTE Skate, maar er zit bijna geen bloathware op, en enkel op de achterkant staat relatief subtiel het woord "Medion". Dus je koopt eigenlijk een gewone Android. Ik heb ook al eens gegoogled en het is mogelijk hem te rooten en er bvb Cyanogen op te zetten. Ik stond op het punt dit te doen, maar toen krijg ik een mooie aanbieding voor een andere smartphone met korting.

Ik heb deze in 2011 gekocht voor 199 EUR, toen was het een hele goeie, nu zou ik hem klasseren bij de "gewone" smartphones.
(http://www.zdnet.be/mobiel/132133/aldi-verkoopt-budgetsmartphone-zte-skate/)

Echter, in het voorjaar van dit jaar (2013) crashte hij ineens. Echt geen idee wat er mee gebeurd was...
Omdat er 3 jaar garantie op deze smartphone zat, heb ik hem dus terug ingeleverd. Na enkele weken krijg ik een volledig nieuw toestel!
Het toestel is dus ook nog in goeie staat, geen schrammen op het scherm te zien, enkel een beetje op de case (maar zeker niet opvallend)

In principe zit er nog garantie op tot oktober 2014

Je krijgt er assecoires bij (GPS kit, ongebruikte oortjes en een SD-kaart met 4 GB en een SD kaart adapter, USB kabel en een lader) in de originele doos
Ik had ook nog een extra batterij gekocht begin 2013, omdat de originele verminderde in gebruiksduur. Met het vervanging van het toestel heb ik een nieuwe gekregen, dus je krijgt deze reserve batterij die ik zelf gekocht heb (kostte me 20 EUR) er ook gratis bij.
En mijn (weliswaar redelijk versleten) GSM zakje krijg je er ook bij.

Doe maar een bod in dit topic, zowel BTC als EUR is mogelijk. Vragen mogen altijd gesteld worden, bij een interssant bod zal ik wel reageren.
Meeneemprijs 120 EUR of

dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
December 25, 2013, 08:42:39 PM
 #2

fotos komen morgen online
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!