Bitcoin Forum
June 17, 2024, 07:23:08 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: [ TE KOOP ] KNC MINER Neptune 3Th batch 1  (Read 1959 times)
steve15 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
December 29, 2013, 01:47:05 PM
 #1

Hallo iedereen,

Wegens persoonlijke redenen ben ik gedwongen om 1 van mijn Neptune Pre-orders te verkopen.

De besteldatum was 02/12/2013, dus batch 1 !! Levering vanaf 01/2014 !!

Ik hoef er geen massa's geld op te verdienen, ik ben al blij als ik mijn aankoop bedrag terug kan krijgen.
De pr order blijft op dit forum tot nieuwjaar, daarna gaat hij voor gekke prijzen te koop op Ebay.

Overschrijving, bitcoin, en skrill worden aanvaard als betaalmiddel.

De koper krijgt de volledige controle van mijn account, zo kan het verzendadres direct aangepast worden ook.

Plaats jullie bod maar in dit topic

Groeten, Steve




The world's most secured bitcoin wallet | http://tinyurl.com/btcwallet | Armory
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
December 29, 2013, 03:57:41 PM
 #2

Dit is de late batch 1!
De eerste 1200 Neptunes zijn verkocht op 26 november 2013 aan eerdere klanten van Knc (die dus een Mercury, Saturn of Jupiter hebben aangeschaft)
Deze batch komt 3-4 weken eerder dan de Neptune die hier aangeboden wordt.

Bied daarom ook 10 btc.

Groeten
steve15 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
December 29, 2013, 04:03:53 PM
 #3

Dit is de late batch 1!
De eerste 1200 Neptunes zijn verkocht op 26 november 2013 aan eerdere klanten van Knc (die dus een Mercury, Saturn of Jupiter hebben aangeschaft)
Deze batch komt 3-4 weken eerder dan de Neptune die hier aangeboden wordt.

Bied daarom ook 10 btc.

Groeten

Sorry, dat is nog niets een de helft van wat ik heb betaald, dus ga ik passen Wink
Er kunnen momenteel geen Neptunes meer besteld worden. De levering is voorzien vanaf 14/01

De volgende batch bestellingen zal pas voor 02/2014 zijn, levering vanaf 04/2014.

Bieden staat vrij uiteraard, maar onder de 18BTC wordt er niet meer gereageerd

Groeten

The world's most secured bitcoin wallet | http://tinyurl.com/btcwallet | Armory
steve15 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
December 29, 2013, 04:32:01 PM
 #4


Bied daarom ook 10 btc.

Groeten

Ik heb nog 11 pre-orders van de batch 2 beschikbaar ook.
4 hiervan mogen weg voor 10 BTC.


The world's most secured bitcoin wallet | http://tinyurl.com/btcwallet | Armory
MITMiner
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 24
Merit: 0


View Profile
December 29, 2013, 04:35:03 PM
 #5

De cancel knop is alleen zichtbaar als er nog niet betaald is.
Als de status paid is dan moet je de cancel, dus eigenlijk de refund, per E-mail aanvragen bij KNC.
steve15 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
December 29, 2013, 04:38:52 PM
 #6

De cancel knop is alleen zichtbaar als er nog niet betaald is.
Als de status paid is dan moet je de cancel, dus eigenlijk de refund, per E-mail aanvragen bij KNC.


Als mijn order nog niet betaald was, was deze al lang terug verwijderd, heb dit bij de eerste bestelling Jupiter voorgehad.
Na 2 weken automatisch order verwijderd bij niet betaling.

Bankafschrift van betaling beschikbaar voor wie interesse heeft.

The world's most secured bitcoin wallet | http://tinyurl.com/btcwallet | Armory
MITMiner
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 24
Merit: 0


View Profile
December 29, 2013, 04:48:30 PM
 #7

517-SQ74-017332 invullen op de www.kncminer.com site levert status NEW.
Tenzij KNC dit systeem herzien heeft hoort hier PAID te staan.

Daarbij is het shipping bedrag anders dan bij mijn Neptunes, maar dat kan zijn omdat ik in de pre-order existing customers bestelt heb waarbij het apparaat goedkoper is.

Cheers,
steve15 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
December 29, 2013, 04:53:21 PM
 #8

517-SQ74-017332 invullen op de www.kncminer.com site levert status NEW.
Tenzij KNC dit systeem herzien heeft hoort hier PAID te staan.

Daarbij is het shipping bedrag anders dan bij mijn Neptunes, maar dat kan zijn omdat ik in de pre-order existing customers bestelt heb waarbij het apparaat goedkoper is.

Cheers,


Klopt, 517-SQ74-017332 is nog niet volledig betaald, daarom mogen er ook 4 weg aan 10 BTC/stuk.
Dit is ook de reden waarom ik ze nog niet als topic plaats  Wink
Hier is nog maar +/- 75.000€ van overgeschreven naar KnC.

Ik dacht dat je over mijn batch 1 bezig was.

The world's most secured bitcoin wallet | http://tinyurl.com/btcwallet | Armory
MITMiner
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 24
Merit: 0


View Profile
December 29, 2013, 04:59:44 PM
 #9

N36-2526-013363 geeft ook als status new.
steve15 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
December 29, 2013, 05:01:27 PM
 #10

N36-2526-013363 geeft ook als status new.


Bankafschrift van betaling beschikbaar voor wie interesse heeft.

The world's most secured bitcoin wallet | http://tinyurl.com/btcwallet | Armory
MITMiner
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 24
Merit: 0


View Profile
December 29, 2013, 05:15:50 PM
 #11

Als je dit als potentiele Miner bestelt heb dan ga ik ervanuit dat je gewoon 1 account bij KNC heb gebruikt.
Dit zie ik ook terug als ik onder de zwarte balkjes de adres gegevens ga vergelijken, vooral de onderkant van de letter g die uitsteekt is kenmerkend te noemen.

Hoe kan je dan het account overdragen, als beide bestellingen in hetzelfde account lijken te zitten?

Daarbij hoe kun je de 4 van de 11 Neptunes overdragen als deze niet alleen in 1 account maar ook nog in 1 order zitten?
steve15 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
December 29, 2013, 05:24:29 PM
 #12

Als je dit als potentiele Miner bestelt heb dan ga ik ervanuit dat je gewoon 1 account bij KNC heb gebruikt.
Dit zie ik ook terug als ik onder de zwarte balkjes de adres gegevens ga vergelijken, vooral de onderkant van de letter g die uitsteekt is kenmerkend te noemen.

Hoe kan je dan het account overdragen, als beide bestellingen in hetzelfde account lijken te zitten?

Is het dan niet logisch dat ik mijn adres telkens gebruik voor verzending misschien  Huh
De orders zijn in verschillende accounts.

Daarbij hoe kun je de 4 van de 11 Neptunes overdragen als deze niet alleen in 1 account maar ook nog in 1 order zitten?


Voor de Neptune batch 2 heb ik ook nooit beweerd dat ik de account overdraag, ik heb enkel gezegd dat er 4 pre-orders weg mogen voor 10BTC stuk.
Bij mijn Jupiter orders heb ik in November via KnCminer support ook 2 van mijn 8 bestelde orders laten verzenden naar een ander adres, dus dat is perfect mogelijk.
De details werk ik wel uit als ik ze officieël te koop plaats. Deze post was informatief omdat er iemand 10 BTC bood.

Stop nu aub met mijn topic te verzuren met nutteloze commentaar tenzij je interesse hebt in mijn origineel geplaatst bericht.

De reden waarom ik hier eerst verkoop ipv eBay, is omdat ik er van uit ga (ging) dat hier nog serieuze mensen zijn, in plaats van mensen die enkel maar zeuren.

Ik ben een miner, jullie zijn miners, en wie interesse heeft kan kopen, wie geen interesse heeft, of twijfelt, hoeft helemaal niets te kopen van mij.
Maar verzuur dan ook mijn topic niet aub!!

Groeten

The world's most secured bitcoin wallet | http://tinyurl.com/btcwallet | Armory
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
December 30, 2013, 06:32:55 AM
 #13

Als je alleen je aankoopbedrag terug wilt bespaar jezelf de moeite en vraag een refund voor deze late batch 1.

Die batch 2 pre-order voor 10btc is wel een reeds betaalde spot mag ik aannemen?

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
steve15 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
December 30, 2013, 06:50:58 AM
 #14

Als je alleen je aankoopbedrag terug wilt bespaar jezelf de moeite en vraag een refund voor deze late batch 1.

Die batch 2 pre-order voor 10btc is wel een reeds betaalde spot mag ik aannemen?

Goedemorgen!

Ik heb 17.32 btc betaald voor batch 1, dus voor 18btc mag deze weg. Ik hoef geen hopen winst te maken,  maar toch "iets".

De batch 2 is uiteraard een betaalde plek!

Groeten

The world's most secured bitcoin wallet | http://tinyurl.com/btcwallet | Armory
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
December 30, 2013, 07:02:17 AM
 #15

Als je alleen je aankoopbedrag terug wilt bespaar jezelf de moeite en vraag een refund voor deze late batch 1.

Die batch 2 pre-order voor 10btc is wel een reeds betaalde spot mag ik aannemen?

Goedemorgen!

Ik heb 17.32 btc betaald voor batch 1, dus voor 18btc mag deze weg. Ik hoef geen hopen winst te maken,  maar toch "iets".

De batch 2 is uiteraard een betaalde plek!

Groeten

KNC doet de refund in USD, kortom $16000 betaald, huidige koers btc is $750 krijg je dus ruim 21 muntjes. Ik zeg mooie winst en je vangt erg makkelijk meer dan btc 18 :-)

Tip geld is welkom ;-)

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
steve15 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
December 30, 2013, 07:07:03 AM
 #16

Als je alleen je aankoopbedrag terug wilt bespaar jezelf de moeite en vraag een refund voor deze late batch 1.

Die batch 2 pre-order voor 10btc is wel een reeds betaalde spot mag ik aannemen?

Goedemorgen!

Ik heb 17.32 btc betaald voor batch 1, dus voor 18btc mag deze weg. Ik hoef geen hopen winst te maken,  maar toch "iets".

De batch 2 is uiteraard een betaalde plek!

Groeten

KNC doet de refund in USD, kortom $16000 betaald, huidige koers btc is $750 krijg je dus ruim 21 muntjes. Ik zeg mooie winst en je vangt erg makkelijk meer dan btc 18 :-)

Tip geld is welkom ;-)

Ik heb wel betaald met een overschrijving in euro...
Anders was dit best een goed plan.

Of ik wacht gewoon een maandje, en zet het fysiek toestel op eBay, vang ik waarschijnlijk rond de 40-50000 voor.

Mijn Jupiter heeft wel 12000 opgeleverd, dus waarom niet.

The world's most secured bitcoin wallet | http://tinyurl.com/btcwallet | Armory
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
December 30, 2013, 09:08:42 AM
 #17

Denk dat het langer dan 1 maand wachten wordt. Ik heb mijn Neptunes nog niet binnen en die zou 4 weken eerder komen dan de publieke batch 1.

Die allereerste batch zou best eens mooie bedragen kunnen vangen bij verkoop maar hangt erg sterk af hoeveel hardware er ook van andere bedrijven beschikbaar komt.

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
mc2000
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
January 12, 2014, 10:39:38 PM
 #18

Dit is de late batch 1!
De eerste 1200 Neptunes zijn verkocht op 26 november 2013 aan eerdere klanten van Knc (die dus een Mercury, Saturn of Jupiter hebben aangeschaft)
Deze batch komt 3-4 weken eerder dan de Neptune die hier aangeboden wordt.

Bied daarom ook 10 btc.

Groeten

Sorry, dat is nog niets een de helft van wat ik heb betaald, dus ga ik passen Wink
Er kunnen momenteel geen Neptunes meer besteld worden. De levering is voorzien vanaf 14/01

De volgende batch bestellingen zal pas voor 02/2014 zijn, levering vanaf 04/2014.

Bieden staat vrij uiteraard, maar onder de 18BTC wordt er niet meer gereageerd

Groeten

Beste Steve heb je nog een Neptune te koop?
Nickkaa
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
January 14, 2014, 12:30:21 PM
 #19

Heb je deze al verkocht???
ready2go
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
January 14, 2014, 06:36:58 PM
 #20

Hallo,

Ben nog op zoek naar een Neptune dus .... mocht iemand er 1 kwijt willen dan hoor ik het graag.

En betaal gewoon in Euro's Smiley dat scheelt weer

groet,

TC
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!