Bitcoin Forum
June 27, 2024, 10:49:25 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitcoinprijzen App  (Read 849 times)
markied (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 53
Merit: 0


View Profile WWW
January 01, 2014, 12:38:29 PM
Last edit: January 01, 2014, 02:43:59 PM by markied
 #1

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag kun je onze gratis app downloaden:

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.bitcoinprijzen.bitcoinprijzenwidget

Deze app toont de actuele laagste prijs van alle bitcoinaanbieders in Nederland.
Ook toont de app een grafiek de laatste prijsontwikkeling met verschillende tijdsschalen.
Er is ook een widget aanwezig zodat je direct de laagste prijs kunt zien.

Fouten in de app, vragen of suggesties, stel ze in dit topic.

Groeten Mark
TheQuote
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
January 01, 2014, 04:17:09 PM
 #2

Heb helaas geen Android, maar ziet er goed uit.

Topic: Free Bitcoin Faucets with free vouchers, faucet of the week, and more! (Dutch)
BTC: 1LoTDRA2odtNzhPAJ1BMq8KTSEj2nh4Gfd
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
January 01, 2014, 05:54:00 PM
 #3

Net wat ik zocht.

maar helemaal passen doet het scherm niet op mijn Galaxy S Advance.
Ziet er zo uit:

Laagste
aankoopprij
s:

en

Hoogste
verkoopprijs
:

De getallen zelf staan ook op twee regels, maar die nieuwe regel begint precies na de komma

In landscape mode zie ik alleen de chart en kan ik niet naar onderen scrollen voor de prijzen. Of is dat working as designed?

Desondanks, ik ben er blij mee

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
markied (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 53
Merit: 0


View Profile WWW
January 01, 2014, 06:33:54 PM
 #4

Zou je screenshots willen sturen naar widget@bitcoinprijzen.nl? Dan kunnen we er misschien iets aan doen.
En in de landscape modus hoor je inderdaad alleen de grafiek te zien.

Alvast bedankt voor je tijd!
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
January 01, 2014, 09:46:54 PM
 #5

Is gebeurt Smiley

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
markied (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 53
Merit: 0


View Profile WWW
January 01, 2014, 10:02:58 PM
 #6

Bedankt voor de screenshots, het probleem zal bij de komende update verholpen zijn! Zo niet zou je dat hier dan weer kunnen melden?
Jantje
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
January 02, 2014, 06:36:21 PM
 #7

Versie 1.0.1 is uit. Als het goed is, past de tekst nu beter.
Verder is er om het gebruik van de app te verduidelijken een hulppagina toegevoegd.

Groeten van de ontwikkelaar
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
January 02, 2014, 09:47:30 PM
 #8

Da's rap! En ja, het past nu inderdaad beter. Sterker nog, het zou nog een ietsepietsie groter mogen, maar ik zal niet zeuren, dit is echt heel netjes. Ik heb ook geen idee hoe het zit met de gangbare schermresoluties. Ik weet wel dat mijn telefoontje een redelijk populaire is, geen topper, maar ook geen wegwerpgeval.
Mooie app, heren Smiley

Oh, wat me wel opvalt, naarmate de cijfers en letter kleiner worden, wordt de Bitcoinprijs hoger Wink

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
markied (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 53
Merit: 0


View Profile WWW
January 03, 2014, 09:52:13 AM
 #9

Binnenkort zal er weer een update komen, dan zullen de lettertypes nog iets beter zijn, maar het kan even duren voor deze update komt.

Bedankt voor je reactie in ieder geval!  Smiley

En hopen dat het gebruik van de app net zo stijgt als de prijs van de bitcoin  Grin
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
January 03, 2014, 10:09:36 AM
 #10

Zoals gezegd, ik ben echt tevreden met de app. De rest is finetuning en dat vraagt per definitie langere tijd.


Het gebruik zal zeker stijgen. Het is nou eenmaal een snelle blik op waar de prijzen het meest gunstigst zijn.


Als ik nog een suggestie mag doen: maak een widget met de gunstigste prijs (of zelf instelbaar) die ik op mijn ehhh.... desktop kan draaien. Hoef ik geen app meer te starten ook. Of kan deze dat al? Zal me niks verbazen, ik ben zelf niet zo up to date als het gaat om smartphone gebruik Cheesy

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
markied (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 53
Merit: 0


View Profile WWW
January 03, 2014, 10:21:51 AM
 #11

Bij de app zit al een widget Wink dus op het hoofdscherm van je smartphone kun je die al toevoegen!
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
January 03, 2014, 11:26:52 AM
 #12

Dat zeg ik, ik loop hopeloos achter.

Maar, geweldig! Even een traantje van blijdschap wegpinken...


Ik heb een bescheiden donatie gedaan Smiley

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
Jantje
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
January 03, 2014, 12:04:18 PM
 #13

Dat zeg ik, ik loop hopeloos achter.

Maar, geweldig! Even een traantje van blijdschap wegpinken...


Ik heb een bescheiden donatie gedaan Smiley

Erg fijn om te horen Smiley
en bedankt!
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!