Bitcoin Forum
July 11, 2024, 11:10:02 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Alle de forskellige coins. Hjælp.  (Read 624 times)
Valnurat (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 167
Merit: 100


View Profile
January 01, 2014, 06:57:13 PM
Last edit: January 01, 2014, 08:37:55 PM by Valnurat
 #1

Hej Alle.

Jeg læser flere steder på bitcointalk.org at der er mange forskellige coins. Litcoin, frozencoin, earthcoin osv.

Hvad bruges de forskellige coins til og kan man bruge dem til at betale med?
securo
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 228
Merit: 100



View Profile
January 01, 2014, 08:50:37 PM
 #2

Velkommen Smiley

Veldig forenklet kretser alt rundt Bitcoin, sekundært Litecoin.

Her er en liste over de fleste kryptovalutaene til nå: https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0

My tipping jar; 197hyQxciZ9r7qj5CBsMvtNpqsRyM5NxuC
Valnurat (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 167
Merit: 100


View Profile
January 02, 2014, 08:42:59 PM
 #3

Tak.

Det er jo helt vildt hvor mange forskellige der er.

Hvorfor er der så mange forskellige? Opfinder man bare nogle nye fordi det bliver svære at mine de andre?

Hvad bruger man til at minere de forskellige coins?
shtako
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 779
Merit: 502


View Profile
January 02, 2014, 09:11:35 PM
 #4

Tak.

Det er jo helt vildt hvor mange forskellige der er.

Hvorfor er der så mange forskellige? Opfinder man bare nogle nye fordi det bliver svære at mine de andre?

Hvad bruger man til at minere de forskellige coins?

99,9% av alle nye coins blir laget for å scamme noobs, og berike devs/early adopters. Så hold deg unna.  Smiley

De aller fleste alt coins er helt ubrukelige og har ingen nytteverdi/innovasjon.

Vist du likevel vil investere i alts så anbefaler eg peercoin og anoncoin. Hvorfor bør du undersøke selv.  Smiley
meeh
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 490
Merit: 500


:)


View Profile WWW
January 08, 2014, 01:21:18 PM
 #5

Tak.

Det er jo helt vildt hvor mange forskellige der er.

Hvorfor er der så mange forskellige? Opfinder man bare nogle nye fordi det bliver svære at mine de andre?

Hvad bruger man til at minere de forskellige coins?

99,9% av alle nye coins blir laget for å scamme noobs, og berike devs/early adopters. Så hold deg unna.  Smiley

De aller fleste alt coins er helt ubrukelige og har ingen nytteverdi/innovasjon.

Vist du likevel vil investere i alts så anbefaler eg peercoin og anoncoin. Hvorfor bør du undersøke selv.  Smiley

Meget enig. Sist var dogecoin, prøvde å advare men folk ville tape penger der Tongue Desverre har vi nok bare sett første bølge med scamcoins, mens verden vokner mer og mer opp for coins vil dette være en industri for noen. Desverre litt skadelig for cryptocurrency miljøet i mine øyner.

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!