Bitcoin Forum
September 02, 2024, 11:13:13 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Miners ontmoeten?  (Read 548 times)
MiMiMiner (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100


View Profile
January 03, 2014, 04:51:02 PM
 #1

Ik ben sinds een poosje 'professioneel miner' van beroep. Draaien ongeveer met 70 servers. Toch zijn er elke dag vragen vragen en nog eens vragen. Welke coin? Welk hashrate? Welke temps? CGminer beheren, Powerissues, middlecoin issues, vastlopers,  etc etc.

Ik kom graag in contact met een aantal mensen die ruime ervaring hebben in het bouwen van rigs, die zo efficient als mogelijk in een datacenter kunnen draaien. Ook jullie lopen vast tegen problemen aan en niet alles gaat altijd zoals je het zou willen. Wie weet is er wat kennis te delen!

jisfree
Member
**
Offline Offline

Activity: 76
Merit: 10


View Profile
January 03, 2014, 05:34:14 PM
 #2

Misschien is het geen slecht idee om eens te kijken bij het topic meetings.

Daar komen veel mensen vooral met vragen over hoe zijzelf het moeten doen, maar ook mensen die ook al heel wat ervaring hebben.
Voor beide partijen is het leuk om op deze manier eens een rustig gesprek te hebben.
chebruta
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 100


View Profile
January 07, 2014, 12:22:27 PM
 #3

Ik ben sinds een poosje 'professioneel miner' van beroep. Draaien ongeveer met 70 servers. Toch zijn er elke dag vragen vragen en nog eens vragen. Welke coin? Welk hashrate? Welke temps? CGminer beheren, Powerissues, middlecoin issues, vastlopers,  etc etc.

Ik kom graag in contact met een aantal mensen die ruime ervaring hebben in het bouwen van rigs, die zo efficient als mogelijk in een datacenter kunnen draaien. Ook jullie lopen vast tegen problemen aan en niet alles gaat altijd zoals je het zou willen. Wie weet is er wat kennis te delen!



Hey MiMiMiner,

Ik ben een pool beheerder van nederlandse bodem, bij onze website zit ook een chat ingebouwd waar regelmatig een hoop miners te vinden zijn met een hoop kennis https://mining4all.eu/chat/
Er zit tevens een forum bij waar miners van de pool over van alles en nog wat praten http://forum.mining4all.eu
Wie weet zie ik je daar nog wel eens.

Groet,
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!