Bitcoin Forum
April 27, 2024, 02:37:37 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [All]
  Print  
Author Topic: Nederlandse resellers  (Read 12280 times)
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 06, 2014, 09:51:44 AM
Last edit: July 15, 2014, 07:37:47 PM by Blaater
 #1

Een lijst van nederlandse resellers, met daarbij de ervaringen van mensen in het topic.

Let op!
Deze lijst is incompleet, en webshops met een lage hoeveelheid ervaringen kunnen ook scammers zijn! (Of juist heel positief zijn)


NaamLinkErvaringenBeoordeling
MinePC.nlwww.minepc.nlKlikNeutraal
USBMiners.nlwww.USBMiners.nlKlik
Klik
Klik
Klik
Positief
Trendy computerswww.trendycomputers.nlKlikPositief
Onestringminerswww.bitcointalk.org/index.php?topic=495536KlikPositief
Minersworld.nlwww.minersworld.nlNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Mountbitmore.nlwww.mountbitmore.nlNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Miningathome.bewww.miningathome.beNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Miningshop.nlwww.miningshop.nlNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Welcometothebitcoinshop.comwww.welcometothebitcoinshop.comNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Geldfabriek.nuwww.geldfabriek.nuNog geen ervaringenNog geen beoordeling
PCIRisers.nlwww.PCIRisers.nlNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Bitcoinminershop.nlwww.Bitcoinminershop.nlNog geen ervaringenNog geen beoordeling
ASICminerShop.nlwww.ASICminerShop.nlNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Bitcoinminerz.nlwww.bitcoinminerz.nl/webshopOPGEDOEKTSCAMMERS
Bitminers.nlwww.bitminers.nlOPGEDOEKTSCAMMERS
officialbit.comwww.officialbit.comSCAMMERSSCAMMERS

De beoordeling wordt gemaakt door een gemiddelde te nemen van de ervaringen, mogelijkheden zijn scammer, negatief, neutraal, positief.
1714185457
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714185457

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714185457
Reply with quote  #2

1714185457
Report to moderator
Bitcoin mining is now a specialized and very risky industry, just like gold mining. Amateur miners are unlikely to make much money, and may even lose money. Bitcoin is much more than just mining, though!
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
TenaciousC
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 608
Merit: 500



View Profile
January 16, 2014, 11:03:33 AM
 #2

Vorige week bestelling geplaatst bij minepc,nl

M'n vertrouwen in m'n aankoop slinkt met de minuut... maar misschien ben ik te voorbarig.
Voorlopig zijn ze er alleszins al niet in geslaagd tijdig te leveren en ik heb ook gemerkt dat zij negatieve reviews onmiddellijk van hun site halen.

Ik zal jullie hier alleszins mee op de hoogte houden van m'n ervaring bij minepc.nl!
drangos
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 200
Merit: 100


View Profile
January 16, 2014, 03:46:52 PM
 #3

Hey,

Mag ik mij ook aanbieden als nederlandse reseller? Smiley

www.minersworld.nl en ik durf te zeggen dat ik beter ben dan minepc ( dit hoor ik van mijn klanten ).

thanks!
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 16, 2014, 03:56:16 PM
 #4

Hey,

Mag ik mij ook aanbieden als nederlandse reseller? Smiley

www.minersworld.nl en ik durf te zeggen dat ik beter ben dan minepc ( dit hoor ik van mijn klanten ).

thanks!

Ik heb je erbij gezet!
drangos
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 200
Merit: 100


View Profile
January 16, 2014, 03:56:34 PM
 #5

tnx!
bhai
Member
**
Offline Offline

Activity: 93
Merit: 10


View Profile
January 16, 2014, 05:09:53 PM
 #6

Trendy computers

Ik heb daar wat erupters een keer besteld, was op voorraad [eerst gevraagd] en daarna besteld met een paar dagen thuis.

Dus prima partij.

rgdz,
bhai
Foebar
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 156
Merit: 100


View Profile
January 16, 2014, 08:47:27 PM
 #7

niet slecht bedoelt maar staan hier weer resellers zonder actuele stock of max 1 stuk aan ridicule prijzen.

In mijn opzicht kan je jezelf dan geen reseller noemen.
Gewoon iemand met iets advertising space meer dan een marktplaats of ebay account

Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 16, 2014, 09:04:29 PM
 #8

niet slecht bedoelt maar staan hier weer resellers zonder actuele stock of max 1 stuk aan ridicule prijzen.

In mijn opzicht kan je jezelf dan geen reseller noemen.
Gewoon iemand met iets advertising space meer dan een marktplaats of ebay account

Ik voeg graag meer shops toe, als jij ze weet aan te geven. Het idee achter deze posts is dat het nederlandse resellers zijn zodat je een plek kan vinden met een levertijd van max een paar dagen. Het is aan de persoon zelf om te kijken of de shop ook daadwerkelijk alles op voorraad heeft etc.
Foebar
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 156
Merit: 100


View Profile
January 17, 2014, 08:17:45 AM
 #9

http://www.bitcoinminerz.nl/webshop


ik begrijp de opzet van deze post, maar het is nog steeds beter goed te kijken op de fora en gewoon rechtstreeks te bestellen.
Steek je heel wat euro's in je zak en scheelt hem weer wat om de miner met winst te laten draaien

Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
January 17, 2014, 09:20:24 AM
 #10

http://www.bitcoinminerz.nl/webshop


ik begrijp de opzet van deze post, maar het is nog steeds beter goed te kijken op de fora en gewoon rechtstreeks te bestellen.
Steek je heel wat euro's in je zak en scheelt hem weer wat om de miner met winst te laten draaien

De website die je post, waar ken je die van?

Ik heb even gekeken maar heb sterke twijfels of die webshop te vertrouwen is.
Foebar
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 156
Merit: 100


View Profile
January 17, 2014, 09:28:12 AM
 #11

collega van me heeft daar gisteren een bestelling geplaatst

van zodra ik kan post ik de feedback

Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 17, 2014, 11:01:29 AM
 #12

collega van me heeft daar gisteren een bestelling geplaatst

van zodra ik kan post ik de feedback

Ik heb zo mijn heel sterkte twijfels ook, ik hoor het graag van je, tot die tijd heb ik hem toegevoegd.

http://www.bitcoinminerz.nl/detail/2732441-neptune-3-th-s-neptune-3-th-s

8 BTC, in store, lijkt me heel knap?
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
January 17, 2014, 11:44:36 AM
 #13

Evenals de black arrow Prospero X-3. Er staat dat hij uit batch 1 is en al geleverd, de prospero's zijn echter nog geeneens in productie genomen.

collega van me heeft daar gisteren een bestelling geplaatst

van zodra ik kan post ik de feedback

Ik heb zo mijn heel sterkte twijfels ook, ik hoor het graag van je, tot die tijd heb ik hem toegevoegd.

http://www.bitcoinminerz.nl/detail/2732441-neptune-3-th-s-neptune-3-th-s

8 BTC, in store, lijkt me heel knap?

Vermeld er anders bij dat nog niet beoordeelde webshops fake kunnen zijn.
infinitecoin1993
Member
**
Offline Offline

Activity: 107
Merit: 10


View Profile
January 17, 2014, 11:54:00 AM
 #14

http://www.bitcoinminerz.nl is iedegeval niet op zijn eigen naam geregistreerd.
Meestal zegt dat al wat.
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 17, 2014, 12:05:16 PM
 #15

Evenals de black arrow Prospero X-3. Er staat dat hij uit batch 1 is en al geleverd, de prospero's zijn echter nog geeneens in productie genomen.

collega van me heeft daar gisteren een bestelling geplaatst

van zodra ik kan post ik de feedback

Ik heb zo mijn heel sterkte twijfels ook, ik hoor het graag van je, tot die tijd heb ik hem toegevoegd.

http://www.bitcoinminerz.nl/detail/2732441-neptune-3-th-s-neptune-3-th-s

8 BTC, in store, lijkt me heel knap?

Vermeld er anders bij dat nog niet beoordeelde webshops fake kunnen zijn.

Ik heb een vermelding gemaakt in de beginpost, hopelijk kunnen we sommige mensen met dit topic helpen voorkomen om bij een fake webshop te bestellen.
danny1987
Member
**
Offline Offline

Activity: 85
Merit: 11


View Profile
January 17, 2014, 01:54:57 PM
 #16

Ik ben zelf beheerder / eigenaar van www.mountbitmore.nl.

Alle artikelen op de website zijn ook daadwerkelijk op voorraad en direct af te halen in onze winkel of ter verzending.

Indien uitverkocht worden de artikelen automatisch niet meer als bestelbaar aangemerkt.

In het verleden al van alle soorten hardware aangeboden, van de Asic Miner Block Eruptors, Blades, Red Fury's noem maar op. In de toekomst zal dit ook zo blijven daar wij constant bestellingen voor nieuwe hardware uit hebben staan en dit bij binnenkomst op de website te koop aan bieden.

In samenwerking met een groot datacenter in Tilburg zal hier ook vanaf 1 maart een publieke mining pool van start gaan, op dit moment wordt deze op de achtergrond al reeds getest / gefinetuned.



TenaciousC
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 608
Merit: 500



View Profile
January 17, 2014, 03:30:29 PM
Last edit: January 17, 2014, 05:31:49 PM by TenaciousC
 #17

Vorige week bestelling geplaatst bij minepc,nl

M'n vertrouwen in m'n aankoop slinkt met de minuut... maar misschien ben ik te voorbarig.
Voorlopig zijn ze er alleszins al niet in geslaagd tijdig te leveren en ik heb ook gemerkt dat zij negatieve reviews onmiddellijk van hun site halen.

Ik zal jullie hier alleszins mee op de hoogte houden van m'n ervaring bij minepc.nl!

Update 17/01/2014:

nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen, status van mn bestelling nog steeds wat ze een week geleden al was... duidelijke communicatie is blijkbaar een moeilijke opgave.
De mensen achter minepc.nl zijn vriendelijk in hun replies, meestal antwoorden ze wel vrij snel. Het niet tijdig kunnen opleveren en maar blijven uitstellen met excuses begint anderzijds tochwel zwaar door te wegen op hun geloofwaardigheid.

Hopelijk versturen ze vandaag nog met post.nl, pakketjes verzonden via deze heb ik al meermaals op zaterdag aan gekregen... in geval ze DPD gebruiken heb ik alweer brute pech want die leveren enkel op weekdagen Sad

Update 17/01/2014 16u30
Ondertussen is het weeral bijna 17u en nog steeds geen verzendbevestiging, na verschillende emails wel te horen gekregen dat ze m'n bestelling extra gingen inpakken omdat post nl blijkbaar in het verleden reeds enkele pakjes slecht afgeleverd heeft... m'n vraag in m'n email was echter: "is de pc nu klaar en verstuur je die nu eindelijk?" Daarop alweer geen duidelijk antwoord dus maar eerder een ontwijkende excuus rond het inpakken van m'n miner 4000... ow had ik maar zelf m'n wisselstukken bij de pc-boer gekocht en zelf m'n miner in elkaar gestoken.

Achja, we zien wel, ik hoop nu wel dat het een topconstructie gaat zijn die miner 4000 zodat dit verhaal een positief einde mag kennen.

Wordt vervolgt...


Update 17/01/2014 18u30

Dit verhaal zal misschien toch nog een bijzonder positieve wending krijgen, bericht gekregen van minepc dat zij de server zelf persoonlijk gaan leveren om zo de problemen met post.nl te vermijden! WOW  Shocked dergelijke service heb ik nog niet vaak meegemaakt!

Nog effe geduld dus en ik kan dit toestel aan een grondige review onderwerpen!

Wordt vervolgdt...
nicvdv
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 48
Merit: 0


View Profile WWW
January 18, 2014, 02:26:13 PM
 #18

Kan hier ook een belgische Reseller op die levert in Nederland :p

www.miningathome.be


Fraxinus
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1274
Merit: 1000



View Profile
January 19, 2014, 08:36:37 AM
 #19

Iemand al meer info over bitcoinminerz.nl?

Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 19, 2014, 10:02:41 AM
 #20

Iemand al meer info over bitcoinminerz.nl?

Er is nog een topic gaande over bitcoinminerz.nl
https://bitcointalk.org/index.php?topic=422414

Waar iemand zich afvraagt of het een legit seller is, we zullen snel meer weten.
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 19, 2014, 10:05:09 AM
 #21


Update 17/01/2014 18u30

Dit verhaal zal misschien toch nog een bijzonder positieve wending krijgen, bericht gekregen van minepc dat zij de server zelf persoonlijk gaan leveren om zo de problemen met post.nl te vermijden! WOW  Shocked dergelijke service heb ik nog niet vaak meegemaakt!

Nog effe geduld dus en ik kan dit toestel aan een grondige review onderwerpen!

Wordt vervolgdt...

Heb je nog een vervolg hiervan gehad?

Kan hier ook een belgische Reseller op die levert in Nederland :p

www.miningathome.be




Ik zal hem opnemen in het overzicht, maar in eerste instantie was het voor mij wel bedoelt als een overzicht van bitcoin gerelateerde diensten, wellicht heb je nog toekomstplannen in asics?
Fraxinus
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1274
Merit: 1000



View Profile
January 19, 2014, 10:05:48 AM
Last edit: January 19, 2014, 10:24:25 AM by Fraxinus
 #22

Haha ja ik  Cheesy

Kan geen kwaad om het ook eens aan het internationale publiek te vragen.

Ok mijn bevindingen over bitoinminerz.nl :

1. De unit prospero x1 is nog niet uit, zelf de batch 1 wordt pas verstuurd tegen eind Feb

2. de naam waar hij mails mee stuur is Geert Coeman (De CFO van Omega pharma...)

3. Het feit dat hij enkel bitcoins aanvaard is zeer verdacht omdat ze moeilijk te traceren zijn

4. Hij zend mails onder label van Misco (ook het adres dat op zen site staat), maar misco verkoopt geen mining equipment en heeft hun eigen site misco.nl

Ik raad iedereen aan om hier heel hard mee op te letten, had hem zelf bijna een halve btc verstuurd.

Zal nog verder updaten over wat ik krijg van reactie.

geertpeeters
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
January 19, 2014, 01:06:37 PM
 #23

Iemand al meer info over bitcoinminerz.nl?

Er is nog een topic gaande over bitcoinminerz.nl
https://bitcointalk.org/index.php?topic=422414

Waar iemand zich afvraagt of het een legit seller is, we zullen snel meer weten.

Bel anders even Misco.nl op( 020 547 06 06 ), en vraag of het een onderdeel van hun is.

Het KVK dat bitcoinminerz.nl gebrukt is namelijk van Misco.nl, en het adres ook.
Fraxinus
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1274
Merit: 1000



View Profile
January 19, 2014, 02:42:51 PM
 #24

Kzou het doen maar het is zondag..
Zal morgenochtend eens bellen.

geertpeeters
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
January 19, 2014, 05:44:48 PM
 #25

Ik kan je met bijna alle zekerheid al vertellen dat de naam word misbruikt, domein register/hosting is elders ondergebracht, dit lijkt me onlogische als je al een bestaande site hebt Smiley

Misco.nl zelf is wel een bedrijf dat legit is;
http://tweakers.net/shopreview/974/misco-nederland-b-punt-v/shopreviews/
TenaciousC
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 608
Merit: 500



View Profile
January 19, 2014, 07:05:29 PM
 #26


Update 17/01/2014 18u30

Dit verhaal zal misschien toch nog een bijzonder positieve wending krijgen, bericht gekregen van minepc dat zij de server zelf persoonlijk gaan leveren om zo de problemen met post.nl te vermijden! WOW  Shocked dergelijke service heb ik nog niet vaak meegemaakt!

Nog effe geduld dus en ik kan dit toestel aan een grondige review onderwerpen!

Wordt vervolgdt...

Heb je nog een vervolg hiervan gehad?

Kan hier ook een belgische Reseller op die levert in Nederland :p

www.miningathome.be




Ik zal hem opnemen in het overzicht, maar in eerste instantie was het voor mij wel bedoelt als een overzicht van bitcoin gerelateerde diensten, wellicht heb je nog toekomstplannen in asics?


Yup:

Update 19/01/2014

Aron is gisteren persoonlijk langs geweest bij mij in Belgie, wat een service!

Nu het systeempje reviewen! Op het eerste zicht is de bouwkwaliteit best wel degelijk, de cgminer script zelf is niet onmiddellijk hoe ik het zelf zou instellen maar mits enige tuning heb ik het systeem nu al 12 uur vlotjes draaien op +/- 4000kh/s

Het enige wat naar mijn mening ontbreekt aan de hardware is een extra koeler aan de zijkant van de machine, een grote koeler met veel luchtverplaatsing kan het systeem aanzienlijk koeler krijgen zonder dat de andere koelers op 100% zouden moeten draaien om de temps onder de 80 graden te houden... man wat een hels lawaai maakt dit toestel :-D
bhai
Member
**
Offline Offline

Activity: 93
Merit: 10


View Profile
January 19, 2014, 07:29:55 PM
 #27

Iemand al meer info over bitcoinminerz.nl?

Er is nog een topic gaande over bitcoinminerz.nl
https://bitcointalk.org/index.php?topic=422414

Waar iemand zich afvraagt of het een legit seller is, we zullen snel meer weten.

Bel anders even Misco.nl op( 020 547 06 06 ), en vraag of het een onderdeel van hun is.

Het KVK dat bitcoinminerz.nl gebrukt is namelijk van Misco.nl, en het adres ook.

Whois staat nu op trendy computers en als je deze vergelijkt met trendycomputers.nl komt dat niet overeen.

Trendy computers zit in Sluis en niet Hilversum... [ik heb namelijk bij Trendy Computers besteld en is een valide partij] en het adres is is van aseptix.

In de whois staat een belgische mailadres wat verwijst naar een klusjes bedrijf in belgie wat valide lijkt.

Ik zou hier niet bestellen gezien hij verschillende data bij elkaar heeft geschraapt om deze site in de lucht te brengen.

just my 2 cents Smiley

rgdz,
bhai
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 21, 2014, 04:36:58 PM
 #28

Bitminers.nl toegevoegd als SCAMMERS
ghuijnen
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 19
Merit: 0


View Profile
January 21, 2014, 06:49:05 PM
 #29

Check this:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=424494.msg4644777#msg4644777

I had ordernumber 10 so there are at least 9 other people that placed an order. Hopefully they didn't pay.

Laaielichters...
ghuijnen
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 19
Merit: 0


View Profile
January 21, 2014, 07:03:46 PM
 #30

by the way, all info on bitminers.nl looks to be copied from usbminers.nl and bit4coin.net.
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
January 21, 2014, 09:58:39 PM
 #31

Je kan/mag mijn shop(je) er ook bij zetten, ik ben dan wel geen megareseller maar verkoop toch zo nu en dan spulletjes gerelateerd aan cryptocoins of andere spullen die je met bitcoin (en binnenkort met andere cryptocoins) kan betalen.

Levering van nieuwe hardware met een hoge/goede prijs-kwaliteit verhouding is ons speerpunt, evenals hoge klant tevredenheid, goede communicatie, levering en service.

http://www.welcometothebitcoinshop.com

Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 21, 2014, 11:25:01 PM
 #32

Je kan/mag mijn shop(je) er ook bij zetten, ik ben dan wel geen megareseller maar verkoop toch zo nu en dan spulletjes gerelateerd aan cryptocoins of andere spullen die je met bitcoin (en binnenkort met andere cryptocoins) kan betalen.

Levering van nieuwe hardware met een hoge/goede prijs-kwaliteit verhouding is ons speerpunt, evenals hoge klant tevredenheid, goede communicatie, levering en service.

http://www.welcometothebitcoinshop.com



Je hebt op dit moment niks dat je verkoopt aan bitcoinminers of zit ik verkeerd te kijken?
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
January 22, 2014, 05:22:27 PM
 #33

Je kan/mag mijn shop(je) er ook bij zetten, ik ben dan wel geen megareseller maar verkoop toch zo nu en dan spulletjes gerelateerd aan cryptocoins of andere spullen die je met bitcoin (en binnenkort met andere cryptocoins) kan betalen.

Levering van nieuwe hardware met een hoge/goede prijs-kwaliteit verhouding is ons speerpunt, evenals hoge klant tevredenheid, goede communicatie, levering en service.

http://www.welcometothebitcoinshop.com



Je hebt op dit moment niks dat je verkoopt aan bitcoinminers of zit ik verkeerd te kijken?

Klopt geen miners momenteel, maar die komen er over een tijdje weer (ik denk in maart pas helaas). Voorlopig alleen wat accessoires.
tunth
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 278
Merit: 250


View Profile
January 22, 2014, 11:14:12 PM
 #34

Nog eentje die in de bitcoin-wereld is gestapt!
http://www.wemaxtrading.nl

ieamand bekend?

nicvdv
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 48
Merit: 0


View Profile WWW
January 23, 2014, 10:40:58 AM
 #35



Kan hier ook een belgische Reseller op die levert in Nederland :p

www.miningathome.be




Ik zal hem opnemen in het overzicht, maar in eerste instantie was het voor mij wel bedoelt als een overzicht van bitcoin gerelateerde diensten, wellicht heb je nog toekomstplannen in asics?

De bedoeling van ons is inderdaad in de toekomst ook de bitcoinminers te verkopen. Natuurlijk moeten we kijken wie bereid is met ons samen te werken om deze in België te importeren en of dat de scryptminers aanslagen. Elke week zal er een item bijkomen. Zo zijn we nu bezig om een voorgebouwde rig samen te stellen.

Ons doel is vooral de service aan te bieden en vooral de service achteraf te onderhouden bij eventuele problemen.
Skalman
Member
**
Offline Offline

Activity: 95
Merit: 10



View Profile
January 23, 2014, 05:47:45 PM
Last edit: January 23, 2014, 06:31:30 PM by Skalman
 #36

Bitminers.nl toegevoegd als SCAMMERS

Geweldig,

Ik heb hier een Bi.Fury besteld, en betaald...

Wat te doen ?

EDIT:

Lees net op ABNAmro.nl

Voorwaarden terugboeken
Is een bedrag volgens u onterecht afgeschreven, dan kunt u soms de afschrijving laten terugboeken. Bijvoorbeeld als een bedrag dubbel is afgeschreven.

U kunt een bedrag ook terug laten boeken als u geen machtiging heeft afgegeven. U kunt dan bij een van onze bankkantoren tot 13 maanden na de afschrijving het onterechte incasso melden. Wij kunnen echter niet garanderen dat uw verzoek altijd wordt uitgevoerd. U krijgt een brief van ons wanneer een terugboeking niet mogelijk is.


Als het gaat om Fraude is ABN Amro altijd wel adequaat...

EDIT 2:

We gaan een stapje verder..
Een WHOIS van dit domein leverde dit op:

Domeinnaam    bitminers.nl
Status    actief
Houder   Brian van Berkel
Administratieve contactpersoon   trendygadgets@mail.com
Registrar    Flexwebhosting BV
Doctor Cuyperslaan 76
5623BB EINDHOVEN
Nederland
Technische contactpersonen   domains@fxw.nl
DNSSEC    nee
Domeinnaamservers   ns1.flexwebhosting.nl   
    ns2.flexwebhosting.nl   
    ns3.flexwebhosting.com   
Datum registratie    2014-01-06
Administratie door    NL Domain Registry


Ook voor de grap even zijn IBAN door google gehaald:

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=15753.0

MijnPolitie.nl resulteerde in dit:

domein: Bitminers.nl - Er zijn geen meldingen...
IBAN: NL86INGB0003739083 - Er zijn meldingen !
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 23, 2014, 06:42:00 PM
 #37

je dient in ieder geval aangifte te doen, en de aangifte daarna door te sturen naar je bank, die kunnen dan misschien nog wat voor je doen.

Het ing adres geeft bij mij trouwens geen meldingen op mijnpolitie.nl ?

Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 23, 2014, 06:44:49 PM
 #38

Nog eentje die in de bitcoin-wereld is gestapt!
http://www.wemaxtrading.nl

ieamand bekend?

Onbekend en lastig te controleren.
Ik heb het KvK nummer bekeken en deze staat op:
Naam:   Wemax Trading
Vestigingsadres:   Appelstraat  17 
Vestigingsplaats:   7412VT  Deventer
Internetadres:   www.bitbilly.nl

Echter www.bitbilly.nl bestaat niet.
Ron_D
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
January 24, 2014, 11:40:25 PM
 #39

Betreffende :  http://www.usbminers.nl/
Oftewel J3roen.
.
Ik heb vandaag 5 Bi-Furies gekregen, op eigen verzoek zelf opgehaald in Rotterdam.
De helft aanbetaald en de helft bij ophalen.
.
Alle units werken naar behoren.
.
Contact met deze verkoper was aangenaam.
Vragen werden beantwoord,
Eerlijk vermeld dat de levertijd niet kon worden gehaald.
Geld terug of nog de 2 dagen langer wachten.
.
Dit is een eerlijke verkoper.
.
Alles draait zonder problemen met een Raspberry Pi.
.
Ik ben tevreden met deze verkoper.

drangos
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 200
Merit: 100


View Profile
January 26, 2014, 11:35:07 AM
 #40

Skalman, terugboeken kun je helaas niet enkel als het automatisch afgeschreven is met dus een incasso/machtiging.
Wanneer je handmatig zelf overboekt zodra het weg gestuurd is is het weg en niet meer omkeerbaar ( heb ik me laten vertellen door Ing, abn en rabo ).
Ook ik heb scammers meegemaakt uiteraard ( vooral in china ) en geboekt is geboekt Smiley.
Creditcard/PayPal/escrow zijn het meest betrouwbaar.
AeoN909
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile WWW
January 29, 2014, 06:42:23 PM
Last edit: January 30, 2014, 04:00:00 PM by AeoN909
 #41

Hi,

Heb vandaag een Bitmain AntMiner U1 1.6 - 4 GH/S USB Miner besteld bij www.usbminers.nl

Rond de middag besteld en kreeg achterin de middag een mail met dat hij geshipped was. volgens de track en trace van postnl komt hij morgen al aan.

Laat wel even weten hoe het gaat.

Gr.AeoN

Aanvulling.

Heb hem binnen. Was even klooien en met cgminer kreeg ik hem niet aan de praat (totale noob)
BFGminer werkt perfect.

bleukind
Member
**
Offline Offline

Activity: 66
Merit: 10


View Profile
February 03, 2014, 09:06:43 AM
Last edit: February 03, 2014, 12:27:20 PM by bleukind
 #42

Dank voor deze thread!

Wij zijn momenteel ook druk bezig met het opzetten van een website voor levering van complete systemen. Als hij klaar is zal ik hem hier vermelden.

Bad english? Don't blame me, blame my english teacher.
Proud dutch
iceman80135
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
February 03, 2014, 10:32:53 AM
 #43

Betreffende :  http://www.bitminers.nl

Koop niks van deze website. Je wordt opgelicht. Ik moest het geld hierna overboeken en daarna nooit meer wat van gehoord:

Instructies tbv. betaling via Overschrijving.

Gaarna het totaalbedrag overschrijven op:

Rekeningnummer: 684800306
Rekeninghouder: Hr. H M Duale
Banknaam: ING Bank N.V

Mededeling: T.A.V. Bitminers.nl + Uw order nummer

IBAN: NL39 INGB 0684800306
BIC: INGBNL2A

Uw bestelnummer kunt u vinden in de bevestigingsmail.

Uw bestelling wordt pas verzonden nadat uw betaling door ons ontvangen is.
iceman80135
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
February 03, 2014, 10:39:29 AM
 #44

Betreffende :  http://www.usbminers.nl/

Heb hier 2 Bi Fury's gekocht en een Arctic USB Fan.

-Vriendelijke verkoper
-Ik kreeg een handleiding erbij
-Doet niet moeilijk als ik een vraag heb of vragen
-Waarde voor je geld
Skolte
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
February 03, 2014, 07:35:16 PM
 #45

Hey Blaater wil je mijn site ook even toevoegen www.miningshop.nl assortiment is nog wat beperkt tot aluminium rigs en risers maar in de toekomst probeer ik dit wel uit te breiden Cheesy
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
February 03, 2014, 08:34:12 PM
 #46

Hey Blaater wil je mijn site ook even toevoegen www.miningshop.nl assortiment is nog wat beperkt tot aluminium rigs en risers maar in de toekomst probeer ik dit wel uit te breiden Cheesy
Toegevoegd
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
February 06, 2014, 08:53:45 AM
 #47

Nieuwe website: http://geldfabriek.nu/

Ik heb er zelf geen producten gekocht en ben er ook geen eigenaar van. Ik zag deze website langskomen op tweakers.
Ze bieden wel leuke producten aan.
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
February 24, 2014, 12:21:23 AM
 #48

Kleine bump, omdat ik teveel verhalen hoor over mensen die opgelicht worden.
Skolte
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
February 25, 2014, 12:37:02 PM
 #49

Vanaf heden nu ook mogelijk voor webshops in te kopen bij de miningshop.nl groothandel mail of bel voor de prijzen.
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
February 27, 2014, 09:51:50 AM
Last edit: March 07, 2014, 12:28:40 PM by Blaater
 #50

Nou mijn ervaring met minepc.nl dan maar.
Ik had even snel een splitterkabel nodig voor 2 psu's verbinden.
Voor 16:00 besteld, volgende dag geleverd.
14:30 besteld, niet verzonden dezelfde dag. De status is vandaag veranderd naar 'In behandeling'. Jammer, ik had hem vandaag nodig, anders ging ik wel naar een andere partij met een betere prijs.

--edit--
Volgende dag trouwens wel netjes ontvangen. Dus 1 dag vertraging maar.
yelloyello
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 210
Merit: 100


View Profile
March 01, 2014, 09:46:07 PM
 #51

Zaken gedaan met de mensen van Minersworld.
Vriendelijk, correct, enthousiast en kopje koffie dr bij.


ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 03, 2014, 07:12:08 PM
 #52

PCIRisers mag ook erbij. Vanaf morgen weer bijna alles op voorraad.

Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
March 25, 2014, 10:54:33 AM
Last edit: March 25, 2014, 11:51:46 AM by Blaater
 #53

Met de coupon (kortingscode) "Btctalk" is er nu een 10% korting bij USBMiners.nl.

*korting is niet geldig voor Casascius munten.
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
March 25, 2014, 02:01:56 PM
 #54

Met de coupon (kortingscode) "Btctalk" is er nu een 10% korting bij USBMiners.nl.

*korting is niet geldig voor Casascius munten.

Quote
Uw cadeaubon is niet (meer) geldig, volledig verbruikt of de code is niet correct.

Krijg ik zowel als ik 'cadeaubon' kies, en als ik 'kortingsbon' kies.

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
March 25, 2014, 02:23:12 PM
 #55

Met de coupon (kortingscode) "Btctalk" is er nu een 10% korting bij USBMiners.nl.

*korting is niet geldig voor Casascius munten.

Quote
Uw cadeaubon is niet (meer) geldig, volledig verbruikt of de code is niet correct.

Krijg ik zowel als ik 'cadeaubon' kies, en als ik 'kortingsbon' kies.

Soms... ben ik niet zo heel handig.. Hij zou nu wel moeten werken (hoop ik). Een F5 is wel even nodig.
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
March 25, 2014, 02:38:45 PM
 #56

Met de coupon (kortingscode) "Btctalk" is er nu een 10% korting bij USBMiners.nl.

*korting is niet geldig voor Casascius munten.

Quote
Uw cadeaubon is niet (meer) geldig, volledig verbruikt of de code is niet correct.

Krijg ik zowel als ik 'cadeaubon' kies, en als ik 'kortingsbon' kies.

Soms... ben ik niet zo heel handig.. Hij zou nu wel moeten werken (hoop ik). Een F5 is wel even nodig.

Ja, het werkt nu.

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 26, 2014, 07:19:52 AM
 #57

BCTLK10 Geeft je 10% korting op www.pcirisers.nl

Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 08, 2014, 05:28:47 PM
 #58

Met de coupon (kortingscode) "Btctalk" is er nu een 10% korting bij USBMiners.nl.

*korting is niet geldig voor Casascius munten.

Laatste week dat deze kortingsbon geldig is.

Wat zouden mensen graag willen zien voor actie hierna?
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
April 12, 2014, 12:35:58 AM
 #59

Een lijst van nederlandse resellers, met daarbij de ervaringen van mensen in het topic.

Let op!
Deze lijst is incompleet, en webshops met een lage hoeveelheid ervaringen kunnen ook scammers zijn!


NaamLinkErvaringenBeoordeling
MinePC.nlwww.minepc.nlKlikNeutraal
USBMiners.nlwww.USBMiners.nlKlik
Klik
Klik
Positief
Trendy computerswww.trendycomputers.nlKlikPositief
Minersworld.nlwww.minersworld.nlNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Mountbitmore.nlwww.mountbitmore.nlNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Miningathome.bewww.miningathome.beNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Miningshop.nlwww.miningshop.nlNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Welcometothebitcoinshop.comwww.welcometothebitcoinshop.comNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Geldfabriek.nuwww.geldfabriek.nuNog geen ervaringenNog geen beoordeling
PCIRisers.nlwww.PCIRisers.nlNog geen ervaringenNog geen beoordeling
Bitcoinminerz.nlwww.bitcoinminerz.nl/webshopOPGEDOEKTSCAMMERS
Bitminers.nlwww.bitminers.nlSCAMMERSSCAMMERS

De beoordeling wordt gemaakt door een gemiddelde te nemen van de ervaringen, mogelijkheden zijn scammer, negatief, neutraal, positief.
USBminers is een erg goede shop. Snelle levering. Tot nu toe een Gridseed gc3355, een gridseed dualminer en wat losse pci verleng kabels gekocht.
Ik heb een Video van 1 van zijn scrypt dualminers gemaakt, je weet wel die usb litecoin stick :-)
https://www.youtube.com/watch?v=0b3c5FPrQWw

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 20, 2014, 11:05:19 PM
 #60

Paasactie bij USBMiners.nl

300 euro korting op de Gridseed G-Blade tijdens de paasdagen met kortingscode: paasactie
Geen gezeur met importheffingen of de douane die je pakketje tegenhoudt, wij regelen alles.
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
April 21, 2014, 08:14:48 AM
Last edit: April 24, 2014, 09:43:39 AM by Zeta0S
 #61

Paasactie bij USBMiners.nl

300 euro korting op de Gridseed G-Blade tijdens de paasdagen met kortingscode: paasactie
Geen gezeur met importheffingen of de douane die je pakketje tegenhoudt, wij regelen alles.

Nice!


Bron: http://www.bitcoinupdate.nl/1/post/2014/04/usbminers-lanceert-eigen-homebrew-scrypt-miner.html

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
TeQ99
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 166
Merit: 100


View Profile WWW
April 22, 2014, 11:43:33 AM
 #62

Paasactie bij USBMiners.nl

300 euro korting op de Gridseed G-Blade tijdens de paasdagen met kortingscode: paasactie
Geen gezeur met importheffingen of de douane die je pakketje tegenhoudt, wij regelen alles.

Mooi actie. heb je ook een mooie zomeractie voor de single gridseeds?

DOMAINS FOR SALE. -= www.binnenland.nl =-
                               -= www.workyourdreams.nl =-
                               -= www.securityspecialisten.nl =-
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 22, 2014, 12:35:17 PM
 #63

Paasactie bij USBMiners.nl

300 euro korting op de Gridseed G-Blade tijdens de paasdagen met kortingscode: paasactie
Geen gezeur met importheffingen of de douane die je pakketje tegenhoudt, wij regelen alles.

Mooi actie. heb je ook een mooie zomeractie voor de single gridseeds?

Volgens mij zijn ze al redelijk leuk geprijst, maar vooruit dan, omdat ik ook niet de slechtste ben.
Kortingscode BTCGseed geeft op dit moment €10 euro korting per single gridseed miner, wat de prijs op €115 euro laat komen.
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 22, 2014, 01:41:17 PM
 #64

Hele erge shameless bump.

https://www.usbminers.nl/New-15000-KH-s-scrypt-miner-300-Watt-Usage

Nieuwe scrypt miner die op de markt komt. 8 mei verwacht ik deze binnen te krijgen.
100 euro korting nu bij bestellen met de code:
Bethefirst

Beperkte oplage van 30 stuks beschikbaar met als leverdatum 8 mei. Hierna zal je weer even moeten wachten.
TeQ99
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 166
Merit: 100


View Profile WWW
April 22, 2014, 02:07:37 PM
 #65

Ik vind hem heel leuk. Heb alleen niet ff 4000 euro liggen.

DOMAINS FOR SALE. -= www.binnenland.nl =-
                               -= www.workyourdreams.nl =-
                               -= www.securityspecialisten.nl =-
BenTuras
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 826
Merit: 1001



View Profile
April 23, 2014, 01:42:47 PM
Last edit: April 24, 2014, 07:21:37 AM by BenTuras
 #66

Mogen OEM'ers ook op deze lijst ?
Een NL design (C-scape en Intron) en een NL fabrikant (BenTuras).
OneString boardjes, tot 39GH/s bij overvolting, vanaf €121 incl. BTW.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=495536


I am selling in stock OneStringMiner boards, based on the Bitfury chips. Have a look here: https://bitcointalk.org/index.php?topic=495536.0
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
April 23, 2014, 01:48:39 PM
 #67

Hele erge shameless bump.

https://www.usbminers.nl/New-15000-KH-s-scrypt-miner-300-Watt-Usage

Nieuwe scrypt miner die op de markt komt. 8 mei verwacht ik deze binnen te krijgen.
100 euro korting nu bij bestellen met de code:
Bethefirst

Beperkte oplage van 30 stuks beschikbaar met als leverdatum 8 mei. Hierna zal je weer even moeten wachten.

Welke chips zitten daar in? Zijn dat de 'A2 Terminator' chips? Of iets anders? Hoeveel chips zitten er op dit apparaat?

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 23, 2014, 01:50:48 PM
 #68

Mogen OEM'ers ook op deze lijst ?
Een NL design (C-scape en Intron) en een NL fabrikant (BenTuras).
OneString boardjes, tot 39GH/s bij overvolting, vanaf €152 incl. BTW.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=495536



Daar ben ik alleen maar voorstander van, dus hij staat erbij!
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 23, 2014, 01:56:44 PM
 #69

Hele erge shameless bump.

https://www.usbminers.nl/New-15000-KH-s-scrypt-miner-300-Watt-Usage

Nieuwe scrypt miner die op de markt komt. 8 mei verwacht ik deze binnen te krijgen.
100 euro korting nu bij bestellen met de code:
Bethefirst

Beperkte oplage van 30 stuks beschikbaar met als leverdatum 8 mei. Hierna zal je weer even moeten wachten.

Welke chips zitten daar in? Zijn dat de 'A2 Terminator' chips? Of iets anders? Hoeveel chips zitten er op dit apparaat?

Het zijn inderdaad de A2 chips, het gaat om 8 chips met 'module', twee modules is totaal 16 chips.
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
April 23, 2014, 02:13:12 PM
 #70

Hele erge shameless bump.

https://www.usbminers.nl/New-15000-KH-s-scrypt-miner-300-Watt-Usage

Nieuwe scrypt miner die op de markt komt. 8 mei verwacht ik deze binnen te krijgen.
100 euro korting nu bij bestellen met de code:
Bethefirst

Beperkte oplage van 30 stuks beschikbaar met als leverdatum 8 mei. Hierna zal je weer even moeten wachten.

Welke chips zitten daar in? Zijn dat de 'A2 Terminator' chips? Of iets anders? Hoeveel chips zitten er op dit apparaat?

Het zijn inderdaad de A2 chips, het gaat om 8 chips met 'module', twee modules is totaal 16 chips.

Ok, thanks. Is dit dan hetzelfde apparaat wat Lightningasic als LA12M verkoopt? Of maken ze drie varianten (12,15,60 mhs)? Verder dacht ik dat de A2 chips tussen de 1.6 en 1.8 mhs zaten per stuk? Met 16 chips zit je dan dus minimaal op 25mhs. Enig idee hoe dat precies zit? Tenminste, dat is wat hier gezegd wordt: https://bitcointalk.org/index.php?topic=577863.0;all

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 23, 2014, 02:19:13 PM
 #71

Hele erge shameless bump.

https://www.usbminers.nl/New-15000-KH-s-scrypt-miner-300-Watt-Usage

Nieuwe scrypt miner die op de markt komt. 8 mei verwacht ik deze binnen te krijgen.
100 euro korting nu bij bestellen met de code:
Bethefirst

Beperkte oplage van 30 stuks beschikbaar met als leverdatum 8 mei. Hierna zal je weer even moeten wachten.

Welke chips zitten daar in? Zijn dat de 'A2 Terminator' chips? Of iets anders? Hoeveel chips zitten er op dit apparaat?

Het zijn inderdaad de A2 chips, het gaat om 8 chips met 'module', twee modules is totaal 16 chips.

Ok, thanks. Is dit dan hetzelfde apparaat wat Lightningasic als LA12M verkoopt? Of maken ze drie varianten (12,15,60 mhs)? Verder dacht ik dat de A2 chips tussen de 1.6 en 1.8 mhs zaten per stuk? Met 16 chips zit je dan dus minimaal op 25mhs. Enig idee hoe dat precies zit? Tenminste, dat is wat hier gezegd wordt: https://bitcointalk.org/index.php?topic=577863.0;all

Wat mij is verteld, is dat het een ander design is, dat het niet hetzelfde design is als Lightningasic maar ook richting mij is de leverancier niet altijd even open.

Voor wat ik heb begrepen is het een ander bord, en als het inderdaad zo is dat ze 1.6 - 1.8 MH/s halen dan zit er misschien nog een leuke software/firmware upgrade aan na een tijdje, maar dat betwijfel ik.

Het eerste prototype wat ze hebben gemaakt heeft een snelheid van 15 MH/s met behulp van 2 blades. Ik heb over de LA60M van lighnigasic helaas nog geen prototype gezien dus ik kan niet zeggen of dat hetzelfde blade is maar dan een veelvoud daarvan, of dat het een ander design is.

maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
April 23, 2014, 04:09:27 PM
 #72

Wat mij is verteld, is dat het een ander design is, dat het niet hetzelfde design is als Lightningasic maar ook richting mij is de leverancier niet altijd even open.

Voor wat ik heb begrepen is het een ander bord, en als het inderdaad zo is dat ze 1.6 - 1.8 MH/s halen dan zit er misschien nog een leuke software/firmware upgrade aan na een tijdje, maar dat betwijfel ik.

Het eerste prototype wat ze hebben gemaakt heeft een snelheid van 15 MH/s met behulp van 2 blades. Ik heb over de LA60M van lighnigasic helaas nog geen prototype gezien dus ik kan niet zeggen of dat hetzelfde blade is maar dan een veelvoud daarvan, of dat het een ander design is.



Hm, ok, goed om te weten.

Ik wacht even met een bestelling overwegen totdat er wat meer zekerheid is over de prestaties. Ook ben ik het een beetje zat dat binnen 1-3 weken na release de prijs met 50% of meer daalt, dus ik denk dat ik sowieso wacht tot ze uit stock leverbaar zijn.

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
BenTuras
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 826
Merit: 1001



View Profile
April 24, 2014, 07:22:50 AM
 #73

Prijs verlaagd!
Nu vanaf €121 incl. BTW voor de bare boards. Met goede koeling heeft een van de ontwerpers 39GH/s gedraaid Smiley
https://bitcointalk.org/index.php?topic=495536

I am selling in stock OneStringMiner boards, based on the Bitfury chips. Have a look here: https://bitcointalk.org/index.php?topic=495536.0
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 24, 2014, 02:05:08 PM
Last edit: April 25, 2014, 02:58:07 PM by Blaater
 #74

En de tegenhanger van de LA60M - zelfde chips ander design:

https://www.usbminers.nl/60000-khash-scrypt-miner

Hashrate: 60000 KHash/s
Verbruik: 600 Watt
Geluid: 51 db
Gewicht: 16,5 kg
PSU: 750 Watt psu included
Chipset: 28 nm

Prijs: €7999
Bitcoinminershop
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 31
Merit: 0


View Profile WWW
April 25, 2014, 01:55:54 PM
 #75

Hallo,

Wij willen ons ook graag aanmelden in de lijst voor resellers Wink
www.Bitcoinminershop.nl

Website voor de verkoop van Bitcoin Miners en accessoires.
Ook is er een informatie blog aanwezig.

Alvast Bedankt.
Bitcoinminershop.
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 25, 2014, 01:58:23 PM
 #76

Hallo,

Wij willen ons ook graag aanmelden in de lijst voor resellers Wink
www.Bitcoinminershop.nl

Website voor de verkoop van Bitcoin Miners en accessoires.
Ook is er een informatie blog aanwezig.

Alvast Bedankt.
Bitcoinminershop.

Ik voeg je toe, ik zou je wel willen vragen om onderstaande info in te vullen op je website, vrij belangrijk in nederland Wink.

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Bitcoinminershop
Twentehaven 11, 3433 PT, Nieuwegein Nederland
Telefoonnummer: 0306303631
E-mailadres: Support@sitcon.nl
KvK-nummer: [vul hier uw KvK-nummer in]
Btw-identificatienummer: [vul hier uw btw-nummer in]
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
April 25, 2014, 02:01:28 PM
 #77

Blaater, ik zie op je website dat de 15mhs nu opeens 30mhs is?

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 25, 2014, 02:05:12 PM
 #78

Blaater, ik zie op je website dat de 15mhs nu opeens 30mhs is?

Klopt inderdaad, om niet achter te blijven bij de competitie hebben ze de hashpower verdubbelt. (stukje miscommunicatie zat daar ook tussen de verschillende partijen).
Ik kreeg een berichtje van de fabrikant vanochtend om mij hierop te wijzen, dat dit was veranderd. Tevens een foto ontvange nvan de 60 MH/s miner, dus die heb ik er ook bij kunnen plaatsen.
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
April 25, 2014, 02:35:14 PM
 #79

Blaater, ik zie op je website dat de 15mhs nu opeens 30mhs is?

Klopt inderdaad, om niet achter te blijven bij de competitie hebben ze de hashpower verdubbelt. (stukje miscommunicatie zat daar ook tussen de verschillende partijen).
Ik kreeg een berichtje van de fabrikant vanochtend om mij hierop te wijzen, dat dit was veranderd. Tevens een foto ontvange nvan de 60 MH/s miner, dus die heb ik er ook bij kunnen plaatsen.

Ok, op zich goed. Ik moet wel zeggen dat ik het erg verwarrend vind met steeds wisselende hashrates en prijzen (althans bij lightningasics A2 miners de prijzen dan). Dat maakt het allemaal nog onzekerder dan het al is.

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 25, 2014, 02:40:52 PM
 #80

Blaater, ik zie op je website dat de 15mhs nu opeens 30mhs is?

Klopt inderdaad, om niet achter te blijven bij de competitie hebben ze de hashpower verdubbelt. (stukje miscommunicatie zat daar ook tussen de verschillende partijen).
Ik kreeg een berichtje van de fabrikant vanochtend om mij hierop te wijzen, dat dit was veranderd. Tevens een foto ontvange nvan de 60 MH/s miner, dus die heb ik er ook bij kunnen plaatsen.

Ok, op zich goed. Ik moet wel zeggen dat ik het erg verwarrend vind met steeds wisselende hashrates en prijzen (althans bij lightningasics A2 miners de prijzen dan). Dat maakt het allemaal nog onzekerder dan het al is.

Zoals het er nu naar uitziet blijven de prijzen nu vast staan. Ik heb mijn leverancier uitgezocht en de prijzen zijn met hem afgesproken nu. Levertijden zijn ook bekend, op hooguit een paar dagen plus of min. Langzaam komt de juiste informatie ook binnen stromen nu.
bhai
Member
**
Offline Offline

Activity: 93
Merit: 10


View Profile
April 26, 2014, 09:48:03 AM
 #81

Mogen OEM'ers ook op deze lijst ?
Een NL design (C-scape en Intron) en een NL fabrikant (BenTuras).
OneString boardjes, tot 39GH/s bij overvolting, vanaf €121 incl. BTW.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=495536

Ik heb hier besteld en opgehaald tijdje terug, super snel en simpel op te zetten. Ben reageert super snel mocht zelfs zaterdag ophalen bij hem.

Had een DIY2 destijds besteld netjes met factuur.

rgdz,
bhai
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
May 02, 2014, 05:49:09 PM
Last edit: May 02, 2014, 11:22:15 PM by Blaater
 #82

Ok de laatste updates:

60 mh/s machine:
Vandaag bestellen en 50% aanbetalen, is de 15e verzending, en de 18e ophalen bij mij en de overige 50% betalen.
https://www.usbminers.nl/60000-khash-scrypt-miner


90 mh/s machine toegevoegd:
Vandaag bestellen en 50% aanbetalen, is de 5e online met 1 maand gratis hosting, na 15 dagen nog 15% aanbetalen, en na een maand bij het ophalen de overige 35%.
https://www.usbminers.nl/Scrypt-miners-catagory/A2-Terminator-Catagory/90-mh-s-scrypt-miner-A2-Terminator
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
May 05, 2014, 10:10:28 AM
 #83

Voor iedereen die geïnteresseerd is...

Ik krijg aankomende zaterdag of maandag de 60 mh/s sample miner binnen.

Stuur een mailtje dat je langs wil komen en we maken een afspraak dat je kan komen kijken.
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 06, 2014, 12:42:27 PM
 #84

We hebben vandaag ons nieuwe systeem en uiterlijk gelanceerd en zijn druk bezig met het toevoegen van diverse producten.

Om dit te vieren hebben we een kortingscode aangemaakt van 10% - CRYPTOPROMO (ook geldig op aanbieding)

Zie https://www.minepc.nl

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 06, 2014, 12:45:56 PM
 #85

We hebben vandaag ons nieuwe systeem en uiterlijk gelanceerd en zijn druk bezig met het toevoegen van diverse producten.

Om dit te vieren hebben we een kortingscode aangemaakt van 10% - CRYPTOPROMO (ook geldig op aanbieding)

Zie https://www.minepc.nl


Ik zie op jullie website nu ook "Hosted Scypt Mining" te staan. Welke diensten willen jullie daar gaan toevoegen?

Willen jullie zelf (Scrypt) Hashrate gaan verkopen / verhuren? Of willen jullie dit doen van een derde partij?

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 06, 2014, 02:04:47 PM
 #86

We hebben vandaag ons nieuwe systeem en uiterlijk gelanceerd en zijn druk bezig met het toevoegen van diverse producten.

Om dit te vieren hebben we een kortingscode aangemaakt van 10% - CRYPTOPROMO (ook geldig op aanbieding)

Zie https://www.minepc.nl


Ik zie op jullie website nu ook "Hosted Scypt Mining" te staan. Welke diensten willen jullie daar gaan toevoegen?

Willen jullie zelf (Scrypt) Hashrate gaan verkopen / verhuren? Of willen jullie dit doen van een derde partij?

Goedenmiddag,

Op dit moment hebben wij 2TH aan SHA miners draaien welke wij gaan verhuren. Daarbij zullen komende maanden ook Scrypt miners komen.

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 06, 2014, 02:53:08 PM
 #87

We hebben vandaag ons nieuwe systeem en uiterlijk gelanceerd en zijn druk bezig met het toevoegen van diverse producten.

Om dit te vieren hebben we een kortingscode aangemaakt van 10% - CRYPTOPROMO (ook geldig op aanbieding)

Zie https://www.minepc.nl


Ik zie op jullie website nu ook "Hosted Scypt Mining" te staan. Welke diensten willen jullie daar gaan toevoegen?

Willen jullie zelf (Scrypt) Hashrate gaan verkopen / verhuren? Of willen jullie dit doen van een derde partij?

Goedenmiddag,

Op dit moment hebben wij 2TH aan SHA miners draaien welke wij gaan verhuren. Daarbij zullen komende maanden ook Scrypt miners komen.

Okee, bedankt voor je reactie.  Ik ben momenteel niet meer geïnteresseerd in BTC / SHA mining, ik heb al wat contracten lopen daarvan. Maar wie weet ben ik wel geïnteresseerd in wat extra Scrypt mining contracten. Houd ons maar op de hoogte wat dat betreft Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 07, 2014, 08:30:50 AM
 #88

De eerste SHA Hosted Miner staat online : https://www.minepc.nl/product/Hosting-SHA-Mining/HOSTED-ANT-S1/200GHs-Antminer-S1-Hosted.html slechts 10 stuks beschikbaar.

maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
May 07, 2014, 02:53:36 PM
 #89

De eerste SHA Hosted Miner staat online : https://www.minepc.nl/product/Hosting-SHA-Mining/HOSTED-ANT-S1/200GHs-Antminer-S1-Hosted.html slechts 10 stuks beschikbaar.

LOL, voor € 170 per maand wil ik ook wel antminers gaan hosten...

En dan de prijzen van de andere miners. GAW miners doorverkopen voor meer dan 2,5x de aanschafprijs?

Ik denk niet dat je op dit forum veel kopers gaat vinden. Probeer marktplaats eens ofso.

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 07, 2014, 03:20:31 PM
 #90

Waarom zou je een miner verhuren als het meer opleverd om zelf te minen?

Berekende prijs is : opbrengsten + stroomkosten + btw.

Het blijft jammer dat veel mensen vergeten dat je als een bedrijfzijnde kosten maakt. Pand,ob, personeel Etc.

Hoe je aan die 2,5x komt begrijp ik niet helemaal?

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 07, 2014, 07:44:10 PM
 #91

Ik skip het SHA contract. Ik wacht wel even totdat er Scrypt contracten worden aangeboden.

Wellicht heb ik dan interesse, wanneer ze scherp geprijsd zijn tenminste Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 08, 2014, 09:32:08 AM
Last edit: May 08, 2014, 09:45:54 AM by ShopemNL
 #92

Alle prijzen zijn aangepast! En vandaag is ook de eerste scrypt miner hosting online gezet.

https://www.minepc.nl/cat/Hosted-Mining/236/Hosted-Scypt-Mining.html


maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
May 08, 2014, 10:34:58 AM
 #93

Waarom zou je een miner verhuren als het meer opleverd om zelf te minen?

Berekende prijs is : opbrengsten + stroomkosten + btw.

Het blijft jammer dat veel mensen vergeten dat je als een bedrijfzijnde kosten maakt. Pand,ob, personeel Etc.

Hoe je aan die 2,5x komt begrijp ik niet helemaal?

Verhuren vs zelf minen moet je zelf weten uiteraard. Maar als je dan besluit ze te verhuren/verkopen, doe het tegen een redelijke prijs. Een antminer kost op dit moment 0.516BTC. Dat is rond de €165. Even van maximale belasting uitgaand, komt daar 21% btw en rond de €15 aan inklaringskosten bij. Dan zit ik op zeg €215 euro. Dan heb je dus de aanschaf er binnnen twee maanden uit als je ze verhuurt voor de door jou genoemde prijs.

Rekenvoorbeeld voor aanschaf vs huren

Aanschaf: €215
Stroom: 365*24=8760uur, aan laten we zeggen 400W. Ik betaal op dit moment €0.205 per kw/h, dus 0.4*0.205=€0.082/uur. Dat is €718.32 totaal.

Totale kosten voor een jaar: €933.32
Huur totaal 12*170= €2040

Kortom: flink meer dan 2x zoveel. Ja, je hebt de prijs nu naar €150 gebracht, maar dan zit je nog op €1800 (net minder dan 2x zoveel).

Als je het goed op zet heb je als bedrijf ook nog eens flinke korting op de stroom, dus worden jou kosten wat dat betreft lager. Ik snap dat je winst wil maken als bedrijf, en dat je andere kosten hebt, maar dit verschil is gewoon veel te groot. Zeker in deze business.


De GAWminers kom ik inderdaad niet meer op 2.5x ik had het uitgerekend, maar wellicht heb ik een fout gemaakt. Of je hebt de prijzen in de tussentijd aangepast. Je maakt nogsteeds zo'n €1100,- winst op een Black Widow, wat ik érg veel vind voor simpel bestellen, misschien opnieuw verpakken, en doorverzenden.

Uiteraard ben je vrij om te vragen wat je wil. Ik wijs je er alleen op dat ik denk dat je binnen deze community weinig zal verkopen. Volgens mij zijn de mensen hier absoluut niet bang om zelf iets in het buitenland te bestellen, dus is er geen voordeel van het bij jou bestellen.

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 08, 2014, 12:33:35 PM
Last edit: May 08, 2014, 12:51:49 PM by ShopemNL
 #94


Aanschaf: €215
Stroom: 365*24=8760uur, aan laten we zeggen 400W. Ik betaal op dit moment €0.205 per kw/h, dus 0.4*0.205=€0.082/uur. Dat is €718.32 totaal.

Totale kosten voor een jaar: €933.32
Huur totaal 12*170= €2040

Kortom: flink meer dan 2x zoveel. Ja, je hebt de prijs nu naar €150 gebracht, maar dan zit je nog op €1800 (net minder dan 2x zoveel).


Je vergeet wat dingen :
- Prijs op de website moeten wij 21% vanaf dragen (omzet belasting).
- De voeding die moet worden aangeschaft. (Wij gebruiken LEPA 1600W per 2,5 miner a 275€)
- Onderhoud = tijd als er wat fout gaat met de miner.

Al om al denk ik dat dit zeker een redelijke prijs is. Uiteraard is het zelf doen een stukje goedkoper.

--

Als je niet bang bent in het buitenland te bestellen en je wilt alle risico's nemen die bij het importeren horen dan ben je altijd het goedkoopst uit.

Als bedrijf zijnde € 100,00 verdienen op een product van +- € 1700,00 is echt een no go. Misschien voor de zolderkamer jongen (no offence) onder ons welke hierdoor ook de markt 'kapot' maken.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook begonnen als zolderkamer jongen zonder kosten. Maar zodra je pand, medewerker en overige bedrijfskosten hebt + risico dat jij ihebt als mporteerder wordt het een ander verhaal.

wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
May 14, 2014, 09:07:28 PM
 #95

Vanaf vandaag accepteren wij behalve Bitcoin ook Litecoin, Feathercoin, Peercoin en Primecoin !



Check out onze website: http://www.welcometothebitcoinshop.com
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 14, 2014, 09:10:08 PM
 #96

Vanaf vandaag accepteren wij behalve Bitcoin ook Litecoin, Feathercoin, Peercoin en Primecoin !



Check out onze website: http://www.welcometothebitcoinshop.com

Netjes! Smiley.   Nu nog wat artikelen aan de webshop toevoegen. Het aanbod is imo iets te beperkt met slechts enkele artikelen.  Wellicht even socializen met andere soortgelijke webshops? Door erachter te komen wat bij hen goed loopt, kun je wellicht ook dergelijke producten aan je webshop toevoegen Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
May 14, 2014, 09:31:18 PM
 #97

Vanaf vandaag accepteren wij behalve Bitcoin ook Litecoin, Feathercoin, Peercoin en Primecoin !



Check out onze website: http://www.welcometothebitcoinshop.com

Netjes! Smiley.   Nu nog wat artikelen aan de webshop toevoegen. Het aanbod is imo iets te beperkt met slechts enkele artikelen.  Wellicht even socializen met andere soortgelijke webshops? Door erachter te komen wat bij hen goed loopt, kun je wellicht ook dergelijke producten aan je webshop toevoegen Wink.

dank je voor het compliment. De komende tijd komt er meer in de shop en niet alleen (crypto)hardware, ik wil vanalles aan gaan bieden, van DVD's (misschien ouderwets  Grin), modelbouwdozen, autoonderdelen tot (na de zomer) plantenzaadjes zoals paprika en chilipepers, kortom vanalles wat.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 14, 2014, 09:36:58 PM
 #98

Vanaf vandaag accepteren wij behalve Bitcoin ook Litecoin, Feathercoin, Peercoin en Primecoin !



Check out onze website: http://www.welcometothebitcoinshop.com

Netjes! Smiley.   Nu nog wat artikelen aan de webshop toevoegen. Het aanbod is imo iets te beperkt met slechts enkele artikelen.  Wellicht even socializen met andere soortgelijke webshops? Door erachter te komen wat bij hen goed loopt, kun je wellicht ook dergelijke producten aan je webshop toevoegen Wink.

dank je voor het compliment. De komende tijd komt er meer in de shop en niet alleen (crypto)hardware, ik wil vanalles aan gaan bieden, van DVD's (misschien ouderwets  Grin), modelbouwdozen, autoonderdelen tot (na de zomer) plantenzaadjes zoals paprika en chilipepers, kortom vanalles wat.

Okee Smiley.  Ik ben benieuwd. Keep us updated!

Desnoods via PM als je de rest er niet mee wilt storen Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
May 16, 2014, 04:14:37 PM
 #99

Vanaf vandaag accepteren wij behalve Bitcoin ook Litecoin, Feathercoin, Peercoin en Primecoin !



Check out onze website: http://www.welcometothebitcoinshop.com
Dat zijn nogal alternatieve producten. Wie koopt zoiets?

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 19, 2014, 07:17:33 AM
 #100

Nieuwe webshop : www.cryptogame.nl  Grin

10% korting bij betaling in bitcoins!

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 19, 2014, 10:56:08 AM
 #101

Nieuwe webshop : www.cryptogame.nl  Grin

10% korting bij betaling in bitcoins!

Netjes! Ik heb je website al even bezocht Wink. Ook voor jou geldt dat het aanbod wat aangevuld dient te worden, haha.  Wellicht kun je Steam codes voor PC games verkopen voor Bitcoins. Dit gebeurt al vaker en ik denk wel dat dat loopt. Plus dat dat waarschijnlijk minder werk voor jou is, doordat je geen fysiek product hoeft te versturen (right?, ik neem aan dat die Steam codes bij andere webshops gewoon gemaild worden).   

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
May 19, 2014, 04:50:25 PM
 #102

Nieuwe webshop : www.cryptogame.nl  Grin

10% korting bij betaling in bitcoins!

Leuk leuk! Als ik zo even bekijk is het zo'n 42 euro voor de pc versie van Watch dogs Special edition (exclusief verzendkosten), en dat is toch goedkoper als bijv bol.com. Misschien niet de aller goedkoopste op de markt, maar ik vindt het zeer zeker een mooie prijs.

Zoals Don007 zegt; misschien kan je steam codes aanbieden!
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 19, 2014, 04:56:38 PM
 #103

Goedenavond,

Steam codes zullen er ook inderdaad komen alleen moet ik dan eerst mijn webwinkel systeem updaten.

Op dit moment zijn wij vrij druk met ons nieuwe project Bittify! (zie www.bittify.nl)

Mogelijk voor jullie ook interessant : https://www.bittify.nl/beheer/partners.html

Komen nog meer promotie middelen.

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 19, 2014, 06:59:21 PM
 #104

Een investeringsproject met een verwacht minimaal rendement van 58%? Dat is veel.. De refferalbonus van €150,- + 10% wekt bij mij alleen argwaan op. Zelf zou ik denken, is dit wel legit?

Ik denk dat je de website eerst een nog wat professionelere look moet geven wil je investeerders aantrekken. Bijvoorbeeld de https://www.bittify.nl/nieuws/1/Bittify---Investeren-in-Cryptocurrency.html pagina staat nog vol met spelfouten, zo zie ik in één ogenblik al een paar keer "crytpocurrency" te staan..

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 19, 2014, 10:50:35 PM
 #105

Daarom hebben wij het calculatie bestand welke gebruikt is voor de berekening vrijgegeven.
Deze is te vinden op https://www.bittify.nl/berekening.html

Helaas is mijn Nederland zwaar onder de maat maar zouden de meeste spelfouten inmiddels gecorrigeerd moeten zijn.

Wat vind je niet professioneel aan de website? Ik ben namelijk in de veronderstelling dat de website ook aan niet bekende met cryptocurrency voldoende informatie geeft. Uiteraard gebeurt dat snel als je alles zelf hebt gemaakt.



Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 20, 2014, 12:52:59 PM
 #106

Daarom hebben wij het calculatie bestand welke gebruikt is voor de berekening vrijgegeven.
Deze is te vinden op https://www.bittify.nl/berekening.html

Helaas is mijn Nederland zwaar onder de maat maar zouden de meeste spelfouten inmiddels gecorrigeerd moeten zijn.

Wat vind je niet professioneel aan de website? Ik ben namelijk in de veronderstelling dat de website ook aan niet bekende met cryptocurrency voldoende informatie geeft. Uiteraard gebeurt dat snel als je alles zelf hebt gemaakt.




De website zelf vind ik wat schraal ogen, en daarnaast dus de spelfouten waar ik het over had. Dat oogt in mijn ogen niet professioneel.

De grote referalbonus €150,- + 10% vind ik zelf vrij fors, wat bij mij twijfels opwekt of dit wel "legit" is. Een minimale investering van €2000,- is echter ook niet mis.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 20, 2014, 02:00:46 PM
Last edit: May 20, 2014, 06:26:32 PM by ShopemNL
 #107

Advies is welkom. 10% rendement weglaten?

Er zal binnenkort ook een hosted mining website komen met andere tarieven (waarschijnlijk 0,8BTC per MH voor 1 jaar contract).

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 20, 2014, 02:51:13 PM
 #108

Nja, het is natuurlijk wel aantrekkelijk zo'n referralbonus, maar het is best veel. Al zul jij dat wel ingecalculeerd hebben.

Keep us updated over de hosted mining!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
May 20, 2014, 04:36:16 PM
 #109

ja,  een refferal bonus van 25 euro is gebruikelijk.
Tevens moet je hier wel eisen aan stellen, bijvoorbeeld als zo'n refferal zijn eerste 2k investeerd krijgt de referrer zijn bonus.

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 20, 2014, 05:53:58 PM
Last edit: May 21, 2014, 11:30:52 AM by ShopemNL
 #110

Dat is het ook. De bonus krijg je pas als het lid investeert.

// Edit : Als het mee zit is de hosted mining contracts website vandaag nog af. Enkel nog de betaalmodule voor BTC maken en de automatische uitbetalingen verder testen.
// Prijs per MH : De prijs per MH zal voor de eerste 10 mining contracten 0,5BTC per jaar zijn! Daarna 0,8BTC

ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 22, 2014, 07:03:36 AM
Last edit: May 22, 2014, 03:36:38 PM by ShopemNL
 #111



Presenteert Fast, Easy and Reliable mining contracts.

Bij de eerste 10 afgesloten mining contract betaal je slechts 0,4BTC (ipv 0,8BTC) per 1MH/s per jaar!!

Simpel en snel mining contracten afsluiten voor een periode van één jaar tegen een laag tarief!

Zie : www.fermining.nl

FERMining Partner Programma!


Ontvang gratis MH/s! Van elk door u aangebracht lid welke een mining contract afsluit ontvangt u 10% van de afgesloten snelheid op uw account!


Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 22, 2014, 01:14:07 PM
 #112

Dat is het ook. De bonus krijg je pas als het lid investeert.

// Edit : Als het mee zit is de hosted mining contracts website vandaag nog af. Enkel nog de betaalmodule voor BTC maken en de automatische uitbetalingen verder testen.
// Prijs per MH : De prijs per MH zal voor de eerste 10 mining contracten 0,5BTC per jaar zijn! Daarna 0,8BTC



Presenteert Fast, Easy and Reliable mining contracts.

Bij de eerste 10 afgesloten mining contract betaal je slechts 0,4BTC (ipv 0,8BTC) per 1MH/s per jaar!!

Simpel en snel mining contracten afsluiten voor een periode van één jaar tegen een laag tarief!

Zie : www.fermining.com

FERMining Partner Programma!


Ontvang gratis MH/s! Van elk door u aangebracht lid welke een mining contract afsluit ontvangt u 10% van de afgesloten snelheid op uw account!



De eerste 10 voor 0,5 of 0,4 BTC? Je berichten spreken elkaar tegen Wink.

Bovendien werkt je plaatje onder "FERmining Partner Programma" niet.  Ik ga btw straks werken aan de afspraak die wij hadden gemaakt, je hoort het wel via PM.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 22, 2014, 01:49:13 PM
 #113

Het wordt 0,4BTC door de hoge waarden van de bitcoin.

Op dit moment wordt het SSL certificaat verwerkt. Het kan enkele uren duren voordat de website weer functioneerd.

NL : www.fermining.nl
EN : www.fermining.com

mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
May 22, 2014, 02:07:13 PM
 #114

Het wordt 0,4BTC door de hoge waarden van de bitcoin.

Op dit moment wordt het SSL certificaat verwerkt. Het kan enkele uren duren voordat de website weer functioneerd.

NL : www.fermining.nl
EN : www.fermining.com

Quote
un zult u uw opbrengst in bitcoins ontvangen.
* en.

En het is MH/s niet MH.

Misschien een idee, voer een trappensysteem in waarbij 1MH/s goedkoper wordt naarmate je er meer besteld.

ik probeer je niet af te kraken maar feedback te geven.

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 22, 2014, 02:33:57 PM
Last edit: May 22, 2014, 04:21:22 PM by ShopemNL
 #115

Er komt zeker een staffelsysteem!

Thanks! Moet alles nog nalopen met mijn goede nederlands  Grin

Je kan naast BTC ook betalen met iDeal of Creditcard

Prijs voor eerste 10 bestellingen : 0,4BTC daarna 0,8BTC per MH/s

Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
May 23, 2014, 12:44:02 AM
Last edit: May 24, 2014, 03:17:05 AM by Zeta0S
 #116

Ik heb de link naar mijn website verwijderd. Ik ben geschrokken van de reacties van sommige.
Het bouwen van de site was even puzzelen, zeker met het toevoegen van Paypal op hardware die ik niet meer gebruik en wil verkopen, toch heb er veel plezier gehad. Ik was trots op het resultaat, jammer dat ik verwijten naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
Een personal message met de mededeling dat ik dood moet aan de ziekte met een K, en het bericht dat ik een bloedzuiger zou zijn heeft mij besloten de url dan maar weg te halen.

Ik ben teleurgesteld in de reacties, en ik heb echt spijt mijn website hier gepost te hebben.

ZetaOS

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 23, 2014, 06:10:25 AM
 #117

Hier ik post ook even mijn eenvoudige shop: http://www.koop-bitcoin.nl/bitcoin-mining-hardware.html
Tevens kunnen er Bitcoins gekocht worden via de main page: www.koop-bitcoin.nl

 Smiley

Een verzameling van referral-links?

Sorry maar dat kan ik niet echt waarderen.
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 23, 2014, 09:11:53 AM
 #118

MinePC.nl - https://www.minepc.nl prijsupdates :

Scrypt Miners
• 1000KH/s (1MH/s) Hosted Miner Contract - € 149,00 per jaar
• The Black Widow 13MH Scrypt Asic Miner - € 2299,00
• The Falcon 27MH Scrypt Asic Miner - € 3895,00
• The War Machine 54MH Scrypt Asic Miner - € 6599,00
• A2 Terminator 90MH Scrypt Asic Miner - € 10.999,00 (Goedkoopste in NL)
• Gridseed G Blade 5.2MH Scrypt Asic Miner - € 1199,00

SHA-256 Miners
• 200GH/s AntMiner ASIC Bitcoin Miner - € 295,95 (Goedkoopste in NL)
• 1000GH Antminer S1 ASIC Bitcoin Miner - € 1299,00 (Goedkoopste TH in NL)
• 1000GH/s Antminer S2 Asic Bitcoin Miner - € 2299,00 (Goedkoopste in NL)
• 1000GH/s DragonMiner Bitcoin Asic Miner - € 2499,00


mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
May 23, 2014, 05:15:25 PM
 #119

Hier ik post ook even mijn eenvoudige shop: http://www.koop-bitcoin.nl/bitcoin-mining-hardware.html
Tevens kunnen er Bitcoins gekocht worden via de main page: www.koop-bitcoin.nl

 Smiley
Je moet echt iets aan die site doen,
"bereken terugverdientijd", sorry hoor maar die site moet je daar niet voor gebruiken.
Deze site neemt aan dat de difficulty een constante is, daardoor krijg je een veel te optimistisch beeld.
(dan houd je eigenlijk je klanten voor de gek).

Tevens ziet het er erg amateuristisch uit, kies een moderner thema.
Zodra je op een item klikt ga je naar usbminers, wat een verademing, veel mooiere site.

En zoals Raw-H zegt, niemand houd van zo'n referral bloedzuiger zoals jij.

Doe er wat aan.

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
May 24, 2014, 01:33:48 AM
Last edit: May 24, 2014, 02:23:38 AM by Zeta0S
 #120

Hier ik post ook even mijn eenvoudige shop: http://www.koop-bitcoin.nl/bitcoin-mining-hardware.html
Tevens kunnen er Bitcoins gekocht worden via de main page: www.koop-bitcoin.nl

 Smiley

En zoals Raw-H zegt, niemand houd van zo'n referral bloedzuiger zoals jij.

Doe er wat aan.

Volgens mij heb ik het niet verdient om bloedzuiger genoemd te worden, ik heb veel moeite in de site gestoken en heb een goede traffic en lage bounch. Het bouwen was een leuke leerzame klus.
Je tips neem ik ten harte,  alleen schrik ik echt van die laatste zin.



Update: Calculator naar http://www.vnbitcoin.org/litecoincalculator.php aangepast.


Ik heb de url al weg gehaald, de rede hiervoor staat in mijn originele post
            



Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
May 24, 2014, 07:55:35 AM
 #121

Hier ik post ook even mijn eenvoudige shop: http://www.koop-bitcoin.nl/bitcoin-mining-hardware.html
Tevens kunnen er Bitcoins gekocht worden via de main page: www.koop-bitcoin.nl

 Smiley

En zoals Raw-H zegt, niemand houd van zo'n referral bloedzuiger zoals jij.

Doe er wat aan.

Volgens mij heb ik het niet verdient om bloedzuiger genoemd te worden, ik heb veel moeite in de site gestoken en heb een goede traffic en lage bounch. Het bouwen was een leuke leerzame klus.
Je tips neem ik ten harte,  alleen schrik ik echt van die laatste zin.



Update: Calculator naar http://www.vnbitcoin.org/litecoincalculator.php aangepast.


Ik heb de url al weg gehaald, de rede hiervoor staat in mijn originele post
            



Sorry als ik wat brutaal overkom, dat is niet de bedoeling.

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
May 24, 2014, 09:03:38 AM
 #122

Ik heb de link naar mijn website verwijderd. Ik ben geschrokken van de reacties van sommige.
Het bouwen van de site was even puzzelen, zeker met het toevoegen van Paypal op hardware die ik niet meer gebruik en wil verkopen, toch heb er veel plezier gehad. Ik was trots op het resultaat, jammer dat ik verwijten naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
Een personal message met de mededeling dat ik dood moet aan de ziekte met een K, en het bericht dat ik een bloedzuiger zou zijn heeft mij besloten de url dan maar weg te halen.

Ik ben teleurgesteld in de reacties, en ik heb echt spijt mijn website hier gepost te hebben.

ZetaOS


Zodra mensen hier uitgescholden worden omdat zij niet voldoen aan iemand anders zijn standaard is dat reden voor een BAN!

Iedereen is vrij om zijn website, idee of wat dan ook te publiceren (zonder ref links).

Laten wij het gezellig houden Wink
De ziekte K kan ik namelijk helemaal niet waarderen uit ervaring Sad

Groeten
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 24, 2014, 09:12:43 AM
 #123

Wow wat een reacties! Waarschijnlijk pure jaloezie maar goed!

Affiliate is altijd een leuke manier om geld te verdienen. Al om al ik vindt het een leuke website Smiley

Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 24, 2014, 10:16:29 AM
 #124

Als ik wist dat mijn eerste reactie zulke berichten te weeg zou brengen door anderen had ik het nooit gepost. Wanneer je gaat schelden(zeker met een ziekte) word er een grens van fatsoen overschreden.

Ik zie dat je inmiddels ook al eigen producten op je site hebt staan, top Smiley!
6731
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
June 27, 2014, 08:00:44 PM
 #125

Beste,

Iemand nieuwe ervaringen met de NL resellers?

En wat denken jullie van mining-asics-technologies.com?
AeoN909
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile WWW
July 07, 2014, 06:59:30 PM
 #126

Hi Blaater,

Heb laatst bij minersworld in Helledoorn een Zeus Blizzard gekocht.

Is netjes op tijd geleverd.

Gr.AeoN
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
July 08, 2014, 09:22:53 AM
 #127

Altijd 10% korting bij betaling in Bitcoins bij MinePC!

Lees meer : https://www.shopem.nl/blog/14/10-procent-korting-bij-betaling-in-bitcoins-MinePC.html

rhyker
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 29
Merit: 0


View Profile WWW
July 13, 2014, 09:29:53 AM
 #128

zet ASICminerShop.NL ook maar op de lijst van NL resellers
Sjoerd
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
July 13, 2014, 10:49:16 AM
 #129

www.antminerdistribution.com (Breda- Nederland) > levert altijd uit voorraad, geen pre-ordering, scherpe prijs, top service, gratis bezorging!
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 13, 2014, 10:56:37 AM
 #130

www.antminerdistribution.com (Breda- Nederland) > levert altijd uit voorraad, geen pre-ordering, scherpe prijs, top service, gratis bezorging!

Ja maar zo te zien wel tegen belachelijke prijzen.
Sjoerd
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
July 13, 2014, 11:10:45 AM
 #131

?? €199 voor S1 en €1.700,- voor S2 uit voorraad valt wel mee toch. Zal ook nog wel onderhandelbaar zijn en je hoeft niet weken te wachten tot je de miners hebt dat is ook wat waard. Pre-ordering is gewoon oplichting, volle pond betalen voor iets wat bij levering de helft waard is en waarschijnlijk tweedehands is. Daarnaast mis je al die tijd de revenues van de geminde bitcoins. Boter bij de vis lijkt me fair zeker in deze business!
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 13, 2014, 02:34:16 PM
 #132

?? €199 voor S1 en €1.700,- voor S2 uit voorraad valt wel mee toch. Zal ook nog wel onderhandelbaar zijn en je hoeft niet weken te wachten tot je de miners hebt dat is ook wat waard. Pre-ordering is gewoon oplichting, volle pond betalen voor iets wat bij levering de helft waard is en waarschijnlijk tweedehands is. Daarnaast mis je al die tijd de revenues van de geminde bitcoins. Boter bij de vis lijkt me fair zeker in deze business!

Ik bied de S1 aan voor 150€ en de S2 (of een vergelijkbare 1Th/s miner) voor 1250€, zit toch wel verschil in die prijzen dan Wink
Oh ja en bij mij heb je ze de volgende dag in huis en op een website vast niet Smiley

Groeten
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
July 13, 2014, 05:40:17 PM
 #133

?? €199 voor S1 en €1.700,- voor S2 uit voorraad valt wel mee toch. Zal ook nog wel onderhandelbaar zijn en je hoeft niet weken te wachten tot je de miners hebt dat is ook wat waard. Pre-ordering is gewoon oplichting, volle pond betalen voor iets wat bij levering de helft waard is en waarschijnlijk tweedehands is. Daarnaast mis je al die tijd de revenues van de geminde bitcoins. Boter bij de vis lijkt me fair zeker in deze business!

Ik bied de S1 aan voor 150€ en de S2 (of een vergelijkbare 1Th/s miner) voor 1250€, zit toch wel verschil in die prijzen dan Wink
Oh ja en bij mij heb je ze de volgende dag in huis en op een website vast niet Smiley

Groeten

Dan valt er inderdaad wel te spreken van een flink prijs premium bij de genoemde website. €450,- bovenop de €1250,- is een enorm premium.

Hopelijk doen de geïnteresseerden een beetje research voordat ze iets gaan kopen Wink. Een paar tientjes verschil is prima, maar in dit geval zou ik toch wel weten bij wie ik dergelijke apparatuur aan zou schaffen indien in daar interesse in had.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Sjoerd
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
July 14, 2014, 10:02:49 AM
 #134

antminerdistribution.com is geen webshop en levert direct uit voorraad vaak nog dezelfde dag. Prijzen zijn licht onderhandelbaar maar inclusief BTW, bezorging, installatie en garantie. Dat verklaart misschien een iets hogere prijs dan andere adverteerders die vaak hun beloftes niet na kunnen komen. Echt Nederlands om alleen naar de prijs te kijken, goedkoop is vaak duurkoop helaas. Daarnaast kun je bedrijfsmatige prijzen niet vergelijken met prijzen van particuliere adverteerders van 2e hands apparaten.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 14, 2014, 12:31:28 PM
Last edit: July 14, 2014, 12:53:37 PM by PsychoticBoy
 #135

antminerdistribution.com is geen webshop en levert direct uit voorraad vaak nog dezelfde dag. Prijzen zijn licht onderhandelbaar maar inclusief BTW, bezorging, installatie en garantie. Dat verklaart misschien een iets hogere prijs dan andere adverteerders die vaak hun beloftes niet na kunnen komen. Echt Nederlands om alleen naar de prijs te kijken, goedkoop is vaak duurkoop helaas. Daarnaast kun je bedrijfsmatige prijzen niet vergelijken met prijzen van particuliere adverteerders van 2e hands apparaten.

Geen webshop?!? wat is het dan? volgens mij worden er artikelen verkocht via een website, dus in mijn ogen nog steeds een webshop.

Ik heb het hier ook over de prijzen die ik vraag en ik kan mijn beloftes nakomen, sterker nog ik ben nog nooit een belofte niet nagekomen!
Maar je zal het wel over een ander hebben.

Je praat over die "webshop" alsof het je eigen webshop is Wink doe dan in vorige posts niet alsof je er gekocht hebt en dat het een "betrouwbare" partij is Wink

De apparaten op antminerdistribution zijn ook 2e hands, zeker omdat het geen officiele reseller van Bitmain is Wink en wie zegt mij dat die dingen nooit gebruikt zijn?
Dat bedoel ik!
En ruim 50% meer vragen dan de huidige marktwaarde is een vorm van oplichten (iig een vorm van veel te veel vragen voor je hardware) en dus zal de koper waarschijnlijk nooit een positieve ROI zien door dit soort sites en dus het vertrouwen verliezen  Roll Eyes
Helaas heb je altijd naieve mensen die geen research doen en alles betalen wat men vraagt  Cry

Succes iig en ik raad iedereen aan verder te kijken dan hun neus lang is.
Goedkoop kopen van een betrouwbare bitcoin member of website zonder absurde prijzen loont zeker wel! (Of gebruik ESCROW!)

Groeten

EDIT:
Quote from antminerdistribution.com: Note: the miner contains no PSU because this is different per country. We can deliver this (at a cost).

LMFAO, alle antminers S2 worden geleverdt met PSU en een PSU is niet verschillend per land! Alleen de stroom kabel.
Jullie willen zelfs daar nog meer geld uit potentiele klanten kloppen!
Is niet wat ik zou doen om als betrouwbaar over te komen.

Quote from antminerdistribution.com: -For €150.00 additional we offer a plug and play solution. We prepare a pool account and e-wallet for you so you only need to plug it in at home and connect to the internet. (even if you don’t know computers it allows you to start mining!)

LOL dit doe ik en bijna alle andere verkopers GRATIS!
Alweer een vorm van zakkenvullerij!

Smells fishy!

Ik zou hard weglopen bij het lezen van de TOS van antminerdistribution.com
A NO GO!
milanorico
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 26
Merit: 0


View Profile
July 14, 2014, 12:35:18 PM
 #136

Nog mooier is als ze als bedrijf verkopen dan zijn ze verplicht om 2 jaar fabrieksgarantie te geven en niet 3 maanden zoals ze aangeven op hun website.

Daar zal het enorme nooit roi prijsverschil wel inzitten dan Smiley
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
July 14, 2014, 01:03:55 PM
 #137

Nog mooier is als ze als bedrijf verkopen dan zijn ze verplicht om 2 jaar fabrieksgarantie te geven en niet 3 maanden zoals ze aangeven op hun website.

Daar zal het enorme nooit roi prijsverschil wel inzitten dan Smiley

Nederlandse wetgeving werkt anders gelukkig Smiley.

Nederland kent geen minimale garantie, de nederlandse wetgeving gaat uit van garantie naar wat je kan verwachten, en erg open ter interpretatie dus. Tevens als je strikt leest dan is de garantie in nederland ook geen 100%, maar zou je maar een beperkte hoeveelheid geld krijgen naar hoe lang je het product al gebruikt heb in de garantieperiode.

Hier twee extreme voorbeelden:

Voorbeeld 1;

Van een computer kan/mag je verwachten dat deze twee jaar meegaat, de garantie is dan ook twee jaar, gaat je computer na 1,5 jaar defect, dan heb je 75% van je garantie gebruikt al en is de verkoper maar voor 25% van het bedrag nog aansprakelijk.

Voorbeeld 2;

Een bitcoinminer dient binnen 3 maanden roi te hebben en daardoor worden ze tot het uiterste gemaakt, na vier maanden storten ze in elkaar en de consument claimt garantie. De verwachtingen van het product zijn maar dat het drie maanden mee gaat en daardoor is de vekroper nergens toe verplicht.

Deze regels gaan lijnrecht in tegen wat de EU als voorbeeld heeft gesteld en wil zien, echter zijn de lidstaten in deze zaak nog steeds vrij om hun eigen regels te maken.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 14, 2014, 01:26:20 PM
 #138

Nog mooier is als ze als bedrijf verkopen dan zijn ze verplicht om 2 jaar fabrieksgarantie te geven en niet 3 maanden zoals ze aangeven op hun website.

Daar zal het enorme nooit roi prijsverschil wel inzitten dan Smiley

Nederlandse wetgeving werkt anders gelukkig Smiley.

Nederland kent geen minimale garantie, de nederlandse wetgeving gaat uit van garantie naar wat je kan verwachten, en erg open ter interpretatie dus. Tevens als je strikt leest dan is de garantie in nederland ook geen 100%, maar zou je maar een beperkte hoeveelheid geld krijgen naar hoe lang je het product al gebruikt heb in de garantieperiode.

Hier twee extreme voorbeelden:

Voorbeeld 1;

Van een computer kan/mag je verwachten dat deze twee jaar meegaat, de garantie is dan ook twee jaar, gaat je computer na 1,5 jaar defect, dan heb je 75% van je garantie gebruikt al en is de verkoper maar voor 25% van het bedrag nog aansprakelijk.

Voorbeeld 2;

Een bitcoinminer dient binnen 3 maanden roi te hebben en daardoor worden ze tot het uiterste gemaakt, na vier maanden storten ze in elkaar en de consument claimt garantie. De verwachtingen van het product zijn maar dat het drie maanden mee gaat en daardoor is de vekroper nergens toe verplicht.

Deze regels gaan lijnrecht in tegen wat de EU als voorbeeld heeft gesteld en wil zien, echter zijn de lidstaten in deze zaak nog steeds vrij om hun eigen regels te maken.

Dat is niet helemaal waar Blaater, je hebt namelijk min 6 maanden garantie op ALLES dat in Nederland verkocht wordt en de garantie loopt via de verkoper in Nederland dus niet de fabriek!

Zie: http://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-hulp/garantie/binnen-garantietermijn/

*
Je hebt 2 soorten garantie:

Wettelijke garantie;
Extra garantie.

Wettelijke garantie heb je altijd gedurende de eerste 6 maanden. Extra garantie kan een winkelier of fabrikant vrijwillig aanbieden.

Soms geeft een fabrikant een uitgebreidere garantie als je het product na aankoop hebt geregistreerd. De uitgebreidere garantie kan bestaan uit een langere garantietermijn of garantie op meer onderdelen. Het registreren gaat vaak online: je vult gegevens in over jezelf en over de aankoop.

Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan mag je er van uitgaan dat het product niet goed is. De verkoper of fabrikant zullen het repareren of vervangen. Je moet het product wel normaal gebruikt hebben.

Als de garantieperiode verlopen is, betekent dat niet dat je geen rechten meer hebt. Ook na die periode heb je recht op een goed (deugdelijk) product. Bekijk meer informatie over garantie buiten de garantieperiode.

Wat zijn mijn rechten?

Als het product binnen 6 maanden na levering stuk gaat, gaat de wet ervan uit dat het product niet goed is. De verkoper moet het tegendeel bewijzen, bijvoorbeeld door aan te tonen dat het product niet goed is gebruikt.
Bij extra garantie moet de verkoper/fabrikant bewijzen dat het product deugdelijk is en dat het defect niet onder de garantie valt. Als hij dat niet kan bewijzen, dan moet hij het probleem verhelpen.
Extra garantie is een aanvulling op je wettelijke rechten en kan deze rechten nooit beperken of uitsluiten.
Bij problemen gedurende de garantieperiode kun je de verkoper altijd aanspreken op grond van de garantie.
Buiten de garantietermijn kunt je altijd de verkoper aanspreken op grond van zijn wettelijke verplichting een goed (deugdelijk) product te leveren.
Bij een kapot (ondeugdelijk) product is er geen sprake van spijt van je aankoop. De verkoper mag je dan niet afschepen met een tegoedbon.

Wat kan ik het beste doen?

Als het product binnen de garantie stuk gaat, bekijk dan eerst welke garantie wordt gegeven en welke garantievoorwaarden gelden.
Probeer er eerst mondeling uit te komen met de verkoper.
Kom je er in de winkel niet uit, stuur dan een (aangetekende) brief naar de verkoper. Leg het probleem duidelijk en chronologisch uit en vraag om een reactie binnen 2 weken. Hieronder staan een aantal voorbeeldbrieven die je kunt gebruiken. Bewaar zelf altijd een kopie van de definitieve brief!
Reageert de verkoper niet of niet naar tevredenheid op jouw brief dan kun je, als de verkoper is aangesloten bij een geschillencommissie, je klacht voorleggen bij de betreffende geschillencommissie. Let op: je kunt pas naar de geschillencommissie nadat je schriftelijk bij de verkoper hebt geklaagd.
Als de verkoper niet is aangesloten bij een geschillencommissie en je hebt een rechtsbijstandsverzekering dan kun je die inschakelen. Heb je die niet, dan kun je contact opnemen met de Consumentenbond. Als lid krijg je bij ons persoonlijk juridisch advies (070) 445 45 45.
Als de verkoper je niet wil helpen omdat de garantie is verlopen, kun je hem wel nog aanspreken omdat het product ondeugdelijk is. Bekijk meer informatie over garantie buiten de garantieperiode.
*

Dus dat houd in dat als jij (verkoper/site in NL) een product verkoopt waar jij inkoop maar 3 maanden op hebt jij toch 6 maanden garantie moet geven aan een koper in Nederland (dus geef jij in dat geval 3 maanden garantie extra omdat je dit van jou inkoper niet hebt gehad).

Dit is mijn uitspraak en daar zou u het mee moeten doen Wink

Groeten
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
July 14, 2014, 01:36:32 PM
 #139

Nog mooier is als ze als bedrijf verkopen dan zijn ze verplicht om 2 jaar fabrieksgarantie te geven en niet 3 maanden zoals ze aangeven op hun website.

Daar zal het enorme nooit roi prijsverschil wel inzitten dan Smiley

Nederlandse wetgeving werkt anders gelukkig Smiley.

Nederland kent geen minimale garantie, de nederlandse wetgeving gaat uit van garantie naar wat je kan verwachten, en erg open ter interpretatie dus. Tevens als je strikt leest dan is de garantie in nederland ook geen 100%, maar zou je maar een beperkte hoeveelheid geld krijgen naar hoe lang je het product al gebruikt heb in de garantieperiode.

Hier twee extreme voorbeelden:

Voorbeeld 1;

Van een computer kan/mag je verwachten dat deze twee jaar meegaat, de garantie is dan ook twee jaar, gaat je computer na 1,5 jaar defect, dan heb je 75% van je garantie gebruikt al en is de verkoper maar voor 25% van het bedrag nog aansprakelijk.

Voorbeeld 2;

Een bitcoinminer dient binnen 3 maanden roi te hebben en daardoor worden ze tot het uiterste gemaakt, na vier maanden storten ze in elkaar en de consument claimt garantie. De verwachtingen van het product zijn maar dat het drie maanden mee gaat en daardoor is de vekroper nergens toe verplicht.

Deze regels gaan lijnrecht in tegen wat de EU als voorbeeld heeft gesteld en wil zien, echter zijn de lidstaten in deze zaak nog steeds vrij om hun eigen regels te maken.

Dat is niet helemaal waar Blaater, je hebt namelijk min 6 maanden garantie op ALLES dat in Nederland verkocht wordt en de garantie loopt via de verkoper in Nederland dus niet de fabriek!

Zie: http://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-hulp/garantie/binnen-garantietermijn/

*
Je hebt 2 soorten garantie:

Wettelijke garantie;
Extra garantie.

Wettelijke garantie heb je altijd gedurende de eerste 6 maanden. Extra garantie kan een winkelier of fabrikant vrijwillig aanbieden.

Soms geeft een fabrikant een uitgebreidere garantie als je het product na aankoop hebt geregistreerd. De uitgebreidere garantie kan bestaan uit een langere garantietermijn of garantie op meer onderdelen. Het registreren gaat vaak online: je vult gegevens in over jezelf en over de aankoop.

Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan mag je er van uitgaan dat het product niet goed is. De verkoper of fabrikant zullen het repareren of vervangen. Je moet het product wel normaal gebruikt hebben.

Als de garantieperiode verlopen is, betekent dat niet dat je geen rechten meer hebt. Ook na die periode heb je recht op een goed (deugdelijk) product. Bekijk meer informatie over garantie buiten de garantieperiode.

Wat zijn mijn rechten?

Als het product binnen 6 maanden na levering stuk gaat, gaat de wet ervan uit dat het product niet goed is. De verkoper moet het tegendeel bewijzen, bijvoorbeeld door aan te tonen dat het product niet goed is gebruikt.
Bij extra garantie moet de verkoper/fabrikant bewijzen dat het product deugdelijk is en dat het defect niet onder de garantie valt. Als hij dat niet kan bewijzen, dan moet hij het probleem verhelpen.
Extra garantie is een aanvulling op je wettelijke rechten en kan deze rechten nooit beperken of uitsluiten.
Bij problemen gedurende de garantieperiode kun je de verkoper altijd aanspreken op grond van de garantie.
Buiten de garantietermijn kunt je altijd de verkoper aanspreken op grond van zijn wettelijke verplichting een goed (deugdelijk) product te leveren.
Bij een kapot (ondeugdelijk) product is er geen sprake van spijt van je aankoop. De verkoper mag je dan niet afschepen met een tegoedbon.

Wat kan ik het beste doen?

Als het product binnen de garantie stuk gaat, bekijk dan eerst welke garantie wordt gegeven en welke garantievoorwaarden gelden.
Probeer er eerst mondeling uit te komen met de verkoper.
Kom je er in de winkel niet uit, stuur dan een (aangetekende) brief naar de verkoper. Leg het probleem duidelijk en chronologisch uit en vraag om een reactie binnen 2 weken. Hieronder staan een aantal voorbeeldbrieven die je kunt gebruiken. Bewaar zelf altijd een kopie van de definitieve brief!
Reageert de verkoper niet of niet naar tevredenheid op jouw brief dan kun je, als de verkoper is aangesloten bij een geschillencommissie, je klacht voorleggen bij de betreffende geschillencommissie. Let op: je kunt pas naar de geschillencommissie nadat je schriftelijk bij de verkoper hebt geklaagd.
Als de verkoper niet is aangesloten bij een geschillencommissie en je hebt een rechtsbijstandsverzekering dan kun je die inschakelen. Heb je die niet, dan kun je contact opnemen met de Consumentenbond. Als lid krijg je bij ons persoonlijk juridisch advies (070) 445 45 45.
Als de verkoper je niet wil helpen omdat de garantie is verlopen, kun je hem wel nog aanspreken omdat het product ondeugdelijk is. Bekijk meer informatie over garantie buiten de garantieperiode.
*

Dus dat houd in dat als jij (verkoper/site in NL) een product verkoopt waar jij inkoop maar 3 maanden op hebt jij toch 6 maanden garantie moet geven aan een koper in Nederland (dus geef jij in dat geval 3 maanden garantie extra omdat je dit van jou inkoper niet hebt gehad).

Dit is mijn uitspraak en daar zou u het mee moeten doen Wink

Groeten

Als de consumentenbond daarvoor een bron kan geven graag, want in het gehele wetboek komt geen één keer een tijdsperiode voor, geloof me, ik heb het hele wetboek ervoor doorgenomen en niet kunnen vinden hehe.

Of er jurisprudentie op is durf ik niet te zeggen, dat zou voor mij namelijk de enige plek zijn wat het nog zou verklaren.
rhyker
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 29
Merit: 0


View Profile WWW
July 15, 2014, 01:56:25 AM
 #140

nieuwe miner reseller meldt zich ...
Sjoerd
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
July 15, 2014, 01:45:14 PM
 #141

PsychoticBoy ik vind dat je nog al bot om je heen hakt puur op jouw gevoel en waarschijnlijk ook in je eigen belang. Je kunt iets of iemand niet zomaar beschadigen en uitmaken voor oplichters zonder dat je echt weet hoe het zit. Je kunt discusseren over de prijs maar ze leveren altijd uit nederlandse voorraad en het wordt keurig per omgaande thuisbezorgd (soms dezelfde dag!), daarnaast betaal je pas bij levering....of is dit ook oplichting etc.
Je kunt ook andere leveranciers afschieten, heb je de prijzen van https://www.minepc.nl/ weleens gezien?? €2.299,- voor een S2 met levertijd van een week ....wat is dat in jouw ogen dan....moord??

Mag ik weten waar ik dan wel moet zijn? Wat is die geweldige site/webshop van jou? Dan kan ik daar ook even op schieten!

p.s wel grappig om jou even te quoten: Misschien gelden deze regels niet voor jou denk ik...


" Iedereen is vrij om zijn website, idee of wat dan ook te publiceren (zonder ref links).

Laten wij het gezellig houden "


Jouw ongezoute reactie is ook niet echt " gezellig" .....

Je kunt je beter druk maken om echte scammers en officiele bedrijven die klanten bedonderen met hun dure lange pre-orders, daar gaat het vertrouwen pas echt kapot aan.

Hoe dan ook laten we het leuk houden hier...ik wens je oprecht sterkte met deze leuke en informatieve site.
Sjoerd
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
July 15, 2014, 02:01:42 PM
 #142

Hoe serieus moet ik de lijst met resellers gaan nemen........op basis van jouw criteria is dit dubbele moord....

http://www.bitcoinminershop.nl/product/asic-antminer-s2/

lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
July 15, 2014, 02:33:27 PM
 #143

Hoe serieus moet ik de lijst met resellers gaan nemen........op basis van jouw criteria is dit dubbele moord....

http://www.bitcoinminershop.nl/product/asic-antminer-s2/



Dit is idd gewoon onzinnig. Maar dit is een lijst met resellers die er zijn op dit moment, en welke goed en slecht zijn beoordeeld. En of welke scam zijn.

Die bitcoinminershop.nl verkoopt 3 antminer u2 met een goedkoop usb hubje verkopen ze voor 130 euro terwijl dat bij elkaar los nog geen 60 euro zou kosten op marktplaats. Denk ook niet dat die winkel veel zal verkopen.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 15, 2014, 03:52:38 PM
 #144

PsychoticBoy ik vind dat je nog al bot om je heen hakt puur op jouw gevoel en waarschijnlijk ook in je eigen belang. Je kunt iets of iemand niet zomaar beschadigen en uitmaken voor oplichters zonder dat je echt weet hoe het zit. Je kunt discusseren over de prijs maar ze leveren altijd uit nederlandse voorraad en het wordt keurig per omgaande thuisbezorgd (soms dezelfde dag!), daarnaast betaal je pas bij levering....of is dit ook oplichting etc.
Je kunt ook andere leveranciers afschieten, heb je de prijzen van https://www.minepc.nl/ weleens gezien?? €2.299,- voor een S2 met levertijd van een week ....wat is dat in jouw ogen dan....moord??

Mag ik weten waar ik dan wel moet zijn? Wat is die geweldige site/webshop van jou? Dan kan ik daar ook even op schieten!

p.s wel grappig om jou even te quoten: Misschien gelden deze regels niet voor jou denk ik...


" Iedereen is vrij om zijn website, idee of wat dan ook te publiceren (zonder ref links).

Laten wij het gezellig houden "


Jouw ongezoute reactie is ook niet echt " gezellig" .....

Je kunt je beter druk maken om echte scammers en officiele bedrijven die klanten bedonderen met hun dure lange pre-orders, daar gaat het vertrouwen pas echt kapot aan.

Hoe dan ook laten we het leuk houden hier...ik wens je oprecht sterkte met deze leuke en informatieve site.


Als mensen gewoon hun hoofd zouden gebruiken en de Antminer S2 bij Bitmain zouden bestellen voor 1610$ (huidige prijs) met een import kosten van max 150€ (ja tussen de 100€ en 150€, (heb zelf al lager dan 100€ meegemaakt nl 81€) weet ik uit meerdere ervaringen) zouden ze tussen de 1200 en 1300€ kwijt zijn voor een nieuwe en max 5 dagen daar op wachten.(DHL 3 dagen en max 2 dagen voor Bitmain ze verstuurd)
De Dragon miners of andere A1 cloon miners van 1Th/s zijn inkoop nog veel goedkoper vandaar dat ik ze kan verkopen voor een lagere prijs dan een S2. (ook per direct bezorgd)

En de prijzen op Minepc.nl zijn ook nog veel belachelijker, dat komt idd bijna dicht in de buurt van een "damn als je daarin trapt dan kan je naar de voedselbank" type koop Wink

Ik ben hier niet om mensen zwart te maken maar ze eerder te behouden van een hele dure koop.
Natuurlijk is een goede service wel wat waard maar daar hoeft toch geen hoge prijs tegenover te staan?

Ik hou het ook gezellig, ik heb nu mijn zegje gedaan en iedereen weet nu wel dat je eerst even moet shoppen met je ogen voor je daadwerkelijk je portemonee trekt.

PS: Ik heb nooit onwaarheden verteld en dat er 1 of 2 forum members niet zo blij met mijn (soms botte) reacties zijn zal dan soms wel noodzakelijk zijn.

Groeten
rhyker
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 29
Merit: 0


View Profile WWW
July 15, 2014, 04:31:03 PM
Last edit: July 15, 2014, 05:28:58 PM by rhyker
 #145

ik hou wel van die recht-voor-zijn-raap aanpak Smiley want je hebt helemaal gelijk.

Vandaar dat ik ook dit filmpje gemaakt heb: http://youtu.be/T09sVS3bl-8

En nu anderen help om voor een redelijke prijs met goede garantie een miner te kopen.
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
July 15, 2014, 07:36:24 PM
 #146


Dit is idd gewoon onzinnig. Maar dit is een lijst met resellers die er zijn op dit moment, en welke goed en slecht zijn beoordeeld. En of welke scam zijn.


Dit inderdaad, dit topic was niet bedoelt om over prijzen te oordelen uiteindelijk o.i.d.

Je kan je ervaringen hier kwijt over resellers, en resellers mogen hier ongezouten van mij hun reclame maken (stunt-acties voor de community). Bitcointalk is (naar mijn ervaring) niet de groep waar ik bijvoorbeeld de winst op moet pakken, maar is wel de groep waar ik het leuk vind om aan te verkopen voor normale prijzen.

We weten allemaal de voor- en nadelen van bestellen bij een reseller, je hebt uiteindelijk meer rechten, maar vaak betaal je daar dan ook extra voor, vaak kan je bepaalde risico's uiteindelijk afschuiven naar de reseller (denk aan pre-orders) zodat jen iet zelf het risico hoeft te lopen bij een chinees bedrijf waar je nooit meer geld terug zou zien als ze niet leveren.

ps. Ik heb je website in de lijst erbij gezet. Binnenkort maar weer eens een grote update erin plaatsen en kijken of er webshops weg zijn of bij zijn gekomen.
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
July 16, 2014, 12:43:24 PM
 #147

Quote from: PsychoticBoy



Als mensen gewoon hun hoofd zouden gebruiken en de Antminer S2 bij Bitmain zouden bestellen voor 1610$ (huidige prijs) met een import kosten van max 150€ (ja tussen de 100€ en 150€, (heb zelf al lager dan 100€ meegemaakt nl 81€) weet ik uit meerdere ervaringen) zouden ze tussen de 1200 en 1300€ kwijt zijn voor een nieuwe en max 5 dagen daar op wachten.(DHL 3 dagen en max 2 dagen voor Bitmain ze verstuurd)
De Dragon miners of andere A1 cloon miners van 1Th/s zijn inkoop nog veel goedkoper vandaar dat ik ze kan verkopen voor een lagere prijs dan een S2. (ook per direct bezorgd)

En de prijzen op Minepc.nl zijn ook nog veel belachelijker, dat komt idd bijna dicht in de buurt van een "damn als je daarin trapt dan kan je naar de voedselbank" type koop Wink

Ik ben hier niet om mensen zwart te maken maar ze eerder te behouden van een hele dure koop.
Natuurlijk is een goede service wel wat waard maar daar hoeft toch geen hoge prijs tegenover te staan?

Ik hou het ook gezellig, ik heb nu mijn zegje gedaan en iedereen weet nu wel dat je eerst even moet shoppen met je ogen voor je daadwerkelijk je portemonee trekt.

PS: Ik heb nooit onwaarheden verteld en dat er 1 of 2 forum members niet zo blij met mijn (soms botte) reacties zijn zal dan soms wel noodzakelijk zijn.

Groeten

wauw jij hebt echt geen flauw idee waar je t over hebt, Wat jij doet is een markt verpesten met iets wat je eig niet eens (op deze manier) mag doen en een groot deel van een ondernemerschap vergeten. Een bedrijf zal je nooit de zelfde prijs als de import prijs kunnen geven en zullen altijd minimaal 21% duurder moeten zijn gezien ze omzet belasting moeten betalen.

Uiteraard wilt men er ook een beetje geld op verdienen, je krijgt dus import + 21% + overige kosten + winst. Plus het feit dat de importeerder verantwoordelijk en aansprakeliijk is moet er dus ook een risico factor worden ingesteld doe je dit allemaal niet en verkoop je het product voor 2tientjes meer dan de kp zal je zeker failliet gaan.

Al om al krijg je het welbekende zolderkamer verhaal of de persoon die handels zonder inschrijving bij de kvk die de markt verpesten.

PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 16, 2014, 12:52:33 PM
 #148

PsychoticBoy ik vind dat je nog al bot om je heen hakt puur op jouw gevoel en waarschijnlijk ook in je eigen belang. Je kunt iets of iemand niet zomaar beschadigen en uitmaken voor oplichters zonder dat je echt weet hoe het zit. Je kunt discusseren over de prijs maar ze leveren altijd uit nederlandse voorraad en het wordt keurig per omgaande thuisbezorgd (soms dezelfde dag!), daarnaast betaal je pas bij levering....of is dit ook oplichting etc.
Je kunt ook andere leveranciers afschieten, heb je de prijzen van https://www.minepc.nl/ weleens gezien?? €2.299,- voor een S2 met levertijd van een week ....wat is dat in jouw ogen dan....moord??

Mag ik weten waar ik dan wel moet zijn? Wat is die geweldige site/webshop van jou? Dan kan ik daar ook even op schieten!

p.s wel grappig om jou even te quoten: Misschien gelden deze regels niet voor jou denk ik...


" Iedereen is vrij om zijn website, idee of wat dan ook te publiceren (zonder ref links).

Laten wij het gezellig houden "


Jouw ongezoute reactie is ook niet echt " gezellig" .....

Je kunt je beter druk maken om echte scammers en officiele bedrijven die klanten bedonderen met hun dure lange pre-orders, daar gaat het vertrouwen pas echt kapot aan.

Hoe dan ook laten we het leuk houden hier...ik wens je oprecht sterkte met deze leuke en informatieve site.




Als mensen gewoon hun hoofd zouden gebruiken en de Antminer S2 bij Bitmain zouden bestellen voor 1610$ (huidige prijs) met een import kosten van max 150€ (ja tussen de 100€ en 150€, (heb zelf al lager dan 100€ meegemaakt nl 81€) weet ik uit meerdere ervaringen) zouden ze tussen de 1200 en 1300€ kwijt zijn voor een nieuwe en max 5 dagen daar op wachten.(DHL 3 dagen en max 2 dagen voor Bitmain ze verstuurd)
De Dragon miners of andere A1 cloon miners van 1Th/s zijn inkoop nog veel goedkoper vandaar dat ik ze kan verkopen voor een lagere prijs dan een S2. (ook per direct bezorgd)

En de prijzen op Minepc.nl zijn ook nog veel belachelijker, dat komt idd bijna dicht in de buurt van een "damn als je daarin trapt dan kan je naar de voedselbank" type koop Wink

Ik ben hier niet om mensen zwart te maken maar ze eerder te behouden van een hele dure koop.
Natuurlijk is een goede service wel wat waard maar daar hoeft toch geen hoge prijs tegenover te staan?

Ik hou het ook gezellig, ik heb nu mijn zegje gedaan en iedereen weet nu wel dat je eerst even moet shoppen met je ogen voor je daadwerkelijk je portemonee trekt.

PS: Ik heb nooit onwaarheden verteld en dat er 1 of 2 forum members niet zo blij met mijn (soms botte) reacties zijn zal dan soms wel noodzakelijk zijn.

Groeten

Uhhhh wrong. Wat jij doet is een markt verpesten met iets wat je eig niet eens (op deze manier) mag doen en een groot deel van een ondernemerschap vergeten. Een bedrijf zal je nooit de zelfde prijs als de import prijs kunnen geven en zullen altijd minimaal 21% duurder moeten zijn gezien ze omzet belasting moeten betalen.

Uiteraard wilt men er ook een beetje geld op verdienen, je krijgt dus import + 21% + overige kosten + winst. Plus het feit dat de importeerder verantwoordelijk en aansprakeliijk is moet er dus ook een risico factor worden ingesteld doe je dit allemaal niet en verkoop je het product voor 2tientjes meer dan de kp zal je zeker failliet gaan.

Al om al krijg je het welbekende zolderkamer verhaal of de persoon die handels zonder inschrijving bij de kvk die de markt verpesten.

Ik mag mijn ongezouten mening geven, sterker nog dat ben ik zowat verplicht als moderator.

En wat ik verkoop daar maak ik inderdaad geen winst op omdat ik van mening ben dat mining hardware iets is om het netwerk mee te versterken en decentraal te houden, dat er sinds November 2013 ineens ROI op een miner zit kan ik niks aan doen daarvoor was mining sowieso niet profitable misschien net break even op het stroom verbruik van de miner.
Dat jullie hier allemaal een slaatje uit willen slaan en de evt ROI helemaal weghalen kan ik niks aan doen maar ben wel tot mijn stand verplicht hier als het om in sommige gevallen gewoon over 50% of meer gaat (qua winst percentage) dat ik mensen moet behoeden van een hele slechte koop (afzetterij).

Iedereen is vrij om te adverteren op dit forum en iedereen is ook vrij zijn mening te uiten.

Groeten








ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
July 16, 2014, 01:09:35 PM
 #149

Buiten het feit dat je nooit het winstpercentage van een product voor een bedrijf kan bepalen kan je niet zeggen dat je mensen behoed voor fouten?

De 1 is duurder dan de ander, aan de andere kant "goedkoop is duurkoop". Het is dus net waar men voor wilt betalen kwaliteit of het product.

Het is gewoon een schadelijk feit dat je het afzetterij noemt, dan moet je maar eens gaan onderzoeken wat dit betekend.

Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp jouw punt maar als ondernemer heb je kosten en iemand die het voor zijn plezier doet heb je dat niet.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [All]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!