Bitcoin Forum
May 02, 2024, 12:57:16 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »  All
  Print  
Author Topic: Nederlandse resellers  (Read 12280 times)
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
May 24, 2014, 07:55:35 AM
 #121

Hier ik post ook even mijn eenvoudige shop: http://www.koop-bitcoin.nl/bitcoin-mining-hardware.html
Tevens kunnen er Bitcoins gekocht worden via de main page: www.koop-bitcoin.nl

 Smiley

En zoals Raw-H zegt, niemand houd van zo'n referral bloedzuiger zoals jij.

Doe er wat aan.

Volgens mij heb ik het niet verdient om bloedzuiger genoemd te worden, ik heb veel moeite in de site gestoken en heb een goede traffic en lage bounch. Het bouwen was een leuke leerzame klus.
Je tips neem ik ten harte,  alleen schrik ik echt van die laatste zin.



Update: Calculator naar http://www.vnbitcoin.org/litecoincalculator.php aangepast.


Ik heb de url al weg gehaald, de rede hiervoor staat in mijn originele post
            



Sorry als ik wat brutaal overkom, dat is niet de bedoeling.

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
1714654636
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714654636

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714654636
Reply with quote  #2

1714654636
Report to moderator
1714654636
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714654636

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714654636
Reply with quote  #2

1714654636
Report to moderator
1714654636
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714654636

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714654636
Reply with quote  #2

1714654636
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714654636
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714654636

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714654636
Reply with quote  #2

1714654636
Report to moderator
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
May 24, 2014, 09:03:38 AM
 #122

Ik heb de link naar mijn website verwijderd. Ik ben geschrokken van de reacties van sommige.
Het bouwen van de site was even puzzelen, zeker met het toevoegen van Paypal op hardware die ik niet meer gebruik en wil verkopen, toch heb er veel plezier gehad. Ik was trots op het resultaat, jammer dat ik verwijten naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
Een personal message met de mededeling dat ik dood moet aan de ziekte met een K, en het bericht dat ik een bloedzuiger zou zijn heeft mij besloten de url dan maar weg te halen.

Ik ben teleurgesteld in de reacties, en ik heb echt spijt mijn website hier gepost te hebben.

ZetaOS


Zodra mensen hier uitgescholden worden omdat zij niet voldoen aan iemand anders zijn standaard is dat reden voor een BAN!

Iedereen is vrij om zijn website, idee of wat dan ook te publiceren (zonder ref links).

Laten wij het gezellig houden Wink
De ziekte K kan ik namelijk helemaal niet waarderen uit ervaring Sad

Groeten
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 24, 2014, 09:12:43 AM
 #123

Wow wat een reacties! Waarschijnlijk pure jaloezie maar goed!

Affiliate is altijd een leuke manier om geld te verdienen. Al om al ik vindt het een leuke website Smiley

Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
May 24, 2014, 10:16:29 AM
 #124

Als ik wist dat mijn eerste reactie zulke berichten te weeg zou brengen door anderen had ik het nooit gepost. Wanneer je gaat schelden(zeker met een ziekte) word er een grens van fatsoen overschreden.

Ik zie dat je inmiddels ook al eigen producten op je site hebt staan, top Smiley!
6731
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
June 27, 2014, 08:00:44 PM
 #125

Beste,

Iemand nieuwe ervaringen met de NL resellers?

En wat denken jullie van mining-asics-technologies.com?
AeoN909
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile WWW
July 07, 2014, 06:59:30 PM
 #126

Hi Blaater,

Heb laatst bij minersworld in Helledoorn een Zeus Blizzard gekocht.

Is netjes op tijd geleverd.

Gr.AeoN
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
July 08, 2014, 09:22:53 AM
 #127

Altijd 10% korting bij betaling in Bitcoins bij MinePC!

Lees meer : https://www.shopem.nl/blog/14/10-procent-korting-bij-betaling-in-bitcoins-MinePC.html

rhyker
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 29
Merit: 0


View Profile WWW
July 13, 2014, 09:29:53 AM
 #128

zet ASICminerShop.NL ook maar op de lijst van NL resellers
Sjoerd
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
July 13, 2014, 10:49:16 AM
 #129

www.antminerdistribution.com (Breda- Nederland) > levert altijd uit voorraad, geen pre-ordering, scherpe prijs, top service, gratis bezorging!
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 13, 2014, 10:56:37 AM
 #130

www.antminerdistribution.com (Breda- Nederland) > levert altijd uit voorraad, geen pre-ordering, scherpe prijs, top service, gratis bezorging!

Ja maar zo te zien wel tegen belachelijke prijzen.
Sjoerd
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
July 13, 2014, 11:10:45 AM
 #131

?? €199 voor S1 en €1.700,- voor S2 uit voorraad valt wel mee toch. Zal ook nog wel onderhandelbaar zijn en je hoeft niet weken te wachten tot je de miners hebt dat is ook wat waard. Pre-ordering is gewoon oplichting, volle pond betalen voor iets wat bij levering de helft waard is en waarschijnlijk tweedehands is. Daarnaast mis je al die tijd de revenues van de geminde bitcoins. Boter bij de vis lijkt me fair zeker in deze business!
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 13, 2014, 02:34:16 PM
 #132

?? €199 voor S1 en €1.700,- voor S2 uit voorraad valt wel mee toch. Zal ook nog wel onderhandelbaar zijn en je hoeft niet weken te wachten tot je de miners hebt dat is ook wat waard. Pre-ordering is gewoon oplichting, volle pond betalen voor iets wat bij levering de helft waard is en waarschijnlijk tweedehands is. Daarnaast mis je al die tijd de revenues van de geminde bitcoins. Boter bij de vis lijkt me fair zeker in deze business!

Ik bied de S1 aan voor 150€ en de S2 (of een vergelijkbare 1Th/s miner) voor 1250€, zit toch wel verschil in die prijzen dan Wink
Oh ja en bij mij heb je ze de volgende dag in huis en op een website vast niet Smiley

Groeten
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
July 13, 2014, 05:40:17 PM
 #133

?? €199 voor S1 en €1.700,- voor S2 uit voorraad valt wel mee toch. Zal ook nog wel onderhandelbaar zijn en je hoeft niet weken te wachten tot je de miners hebt dat is ook wat waard. Pre-ordering is gewoon oplichting, volle pond betalen voor iets wat bij levering de helft waard is en waarschijnlijk tweedehands is. Daarnaast mis je al die tijd de revenues van de geminde bitcoins. Boter bij de vis lijkt me fair zeker in deze business!

Ik bied de S1 aan voor 150€ en de S2 (of een vergelijkbare 1Th/s miner) voor 1250€, zit toch wel verschil in die prijzen dan Wink
Oh ja en bij mij heb je ze de volgende dag in huis en op een website vast niet Smiley

Groeten

Dan valt er inderdaad wel te spreken van een flink prijs premium bij de genoemde website. €450,- bovenop de €1250,- is een enorm premium.

Hopelijk doen de geïnteresseerden een beetje research voordat ze iets gaan kopen Wink. Een paar tientjes verschil is prima, maar in dit geval zou ik toch wel weten bij wie ik dergelijke apparatuur aan zou schaffen indien in daar interesse in had.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Sjoerd
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
July 14, 2014, 10:02:49 AM
 #134

antminerdistribution.com is geen webshop en levert direct uit voorraad vaak nog dezelfde dag. Prijzen zijn licht onderhandelbaar maar inclusief BTW, bezorging, installatie en garantie. Dat verklaart misschien een iets hogere prijs dan andere adverteerders die vaak hun beloftes niet na kunnen komen. Echt Nederlands om alleen naar de prijs te kijken, goedkoop is vaak duurkoop helaas. Daarnaast kun je bedrijfsmatige prijzen niet vergelijken met prijzen van particuliere adverteerders van 2e hands apparaten.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 14, 2014, 12:31:28 PM
Last edit: July 14, 2014, 12:53:37 PM by PsychoticBoy
 #135

antminerdistribution.com is geen webshop en levert direct uit voorraad vaak nog dezelfde dag. Prijzen zijn licht onderhandelbaar maar inclusief BTW, bezorging, installatie en garantie. Dat verklaart misschien een iets hogere prijs dan andere adverteerders die vaak hun beloftes niet na kunnen komen. Echt Nederlands om alleen naar de prijs te kijken, goedkoop is vaak duurkoop helaas. Daarnaast kun je bedrijfsmatige prijzen niet vergelijken met prijzen van particuliere adverteerders van 2e hands apparaten.

Geen webshop?!? wat is het dan? volgens mij worden er artikelen verkocht via een website, dus in mijn ogen nog steeds een webshop.

Ik heb het hier ook over de prijzen die ik vraag en ik kan mijn beloftes nakomen, sterker nog ik ben nog nooit een belofte niet nagekomen!
Maar je zal het wel over een ander hebben.

Je praat over die "webshop" alsof het je eigen webshop is Wink doe dan in vorige posts niet alsof je er gekocht hebt en dat het een "betrouwbare" partij is Wink

De apparaten op antminerdistribution zijn ook 2e hands, zeker omdat het geen officiele reseller van Bitmain is Wink en wie zegt mij dat die dingen nooit gebruikt zijn?
Dat bedoel ik!
En ruim 50% meer vragen dan de huidige marktwaarde is een vorm van oplichten (iig een vorm van veel te veel vragen voor je hardware) en dus zal de koper waarschijnlijk nooit een positieve ROI zien door dit soort sites en dus het vertrouwen verliezen  Roll Eyes
Helaas heb je altijd naieve mensen die geen research doen en alles betalen wat men vraagt  Cry

Succes iig en ik raad iedereen aan verder te kijken dan hun neus lang is.
Goedkoop kopen van een betrouwbare bitcoin member of website zonder absurde prijzen loont zeker wel! (Of gebruik ESCROW!)

Groeten

EDIT:
Quote from antminerdistribution.com: Note: the miner contains no PSU because this is different per country. We can deliver this (at a cost).

LMFAO, alle antminers S2 worden geleverdt met PSU en een PSU is niet verschillend per land! Alleen de stroom kabel.
Jullie willen zelfs daar nog meer geld uit potentiele klanten kloppen!
Is niet wat ik zou doen om als betrouwbaar over te komen.

Quote from antminerdistribution.com: -For €150.00 additional we offer a plug and play solution. We prepare a pool account and e-wallet for you so you only need to plug it in at home and connect to the internet. (even if you don’t know computers it allows you to start mining!)

LOL dit doe ik en bijna alle andere verkopers GRATIS!
Alweer een vorm van zakkenvullerij!

Smells fishy!

Ik zou hard weglopen bij het lezen van de TOS van antminerdistribution.com
A NO GO!
milanorico
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 26
Merit: 0


View Profile
July 14, 2014, 12:35:18 PM
 #136

Nog mooier is als ze als bedrijf verkopen dan zijn ze verplicht om 2 jaar fabrieksgarantie te geven en niet 3 maanden zoals ze aangeven op hun website.

Daar zal het enorme nooit roi prijsverschil wel inzitten dan Smiley
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
July 14, 2014, 01:03:55 PM
 #137

Nog mooier is als ze als bedrijf verkopen dan zijn ze verplicht om 2 jaar fabrieksgarantie te geven en niet 3 maanden zoals ze aangeven op hun website.

Daar zal het enorme nooit roi prijsverschil wel inzitten dan Smiley

Nederlandse wetgeving werkt anders gelukkig Smiley.

Nederland kent geen minimale garantie, de nederlandse wetgeving gaat uit van garantie naar wat je kan verwachten, en erg open ter interpretatie dus. Tevens als je strikt leest dan is de garantie in nederland ook geen 100%, maar zou je maar een beperkte hoeveelheid geld krijgen naar hoe lang je het product al gebruikt heb in de garantieperiode.

Hier twee extreme voorbeelden:

Voorbeeld 1;

Van een computer kan/mag je verwachten dat deze twee jaar meegaat, de garantie is dan ook twee jaar, gaat je computer na 1,5 jaar defect, dan heb je 75% van je garantie gebruikt al en is de verkoper maar voor 25% van het bedrag nog aansprakelijk.

Voorbeeld 2;

Een bitcoinminer dient binnen 3 maanden roi te hebben en daardoor worden ze tot het uiterste gemaakt, na vier maanden storten ze in elkaar en de consument claimt garantie. De verwachtingen van het product zijn maar dat het drie maanden mee gaat en daardoor is de vekroper nergens toe verplicht.

Deze regels gaan lijnrecht in tegen wat de EU als voorbeeld heeft gesteld en wil zien, echter zijn de lidstaten in deze zaak nog steeds vrij om hun eigen regels te maken.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 14, 2014, 01:26:20 PM
 #138

Nog mooier is als ze als bedrijf verkopen dan zijn ze verplicht om 2 jaar fabrieksgarantie te geven en niet 3 maanden zoals ze aangeven op hun website.

Daar zal het enorme nooit roi prijsverschil wel inzitten dan Smiley

Nederlandse wetgeving werkt anders gelukkig Smiley.

Nederland kent geen minimale garantie, de nederlandse wetgeving gaat uit van garantie naar wat je kan verwachten, en erg open ter interpretatie dus. Tevens als je strikt leest dan is de garantie in nederland ook geen 100%, maar zou je maar een beperkte hoeveelheid geld krijgen naar hoe lang je het product al gebruikt heb in de garantieperiode.

Hier twee extreme voorbeelden:

Voorbeeld 1;

Van een computer kan/mag je verwachten dat deze twee jaar meegaat, de garantie is dan ook twee jaar, gaat je computer na 1,5 jaar defect, dan heb je 75% van je garantie gebruikt al en is de verkoper maar voor 25% van het bedrag nog aansprakelijk.

Voorbeeld 2;

Een bitcoinminer dient binnen 3 maanden roi te hebben en daardoor worden ze tot het uiterste gemaakt, na vier maanden storten ze in elkaar en de consument claimt garantie. De verwachtingen van het product zijn maar dat het drie maanden mee gaat en daardoor is de vekroper nergens toe verplicht.

Deze regels gaan lijnrecht in tegen wat de EU als voorbeeld heeft gesteld en wil zien, echter zijn de lidstaten in deze zaak nog steeds vrij om hun eigen regels te maken.

Dat is niet helemaal waar Blaater, je hebt namelijk min 6 maanden garantie op ALLES dat in Nederland verkocht wordt en de garantie loopt via de verkoper in Nederland dus niet de fabriek!

Zie: http://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-hulp/garantie/binnen-garantietermijn/

*
Je hebt 2 soorten garantie:

Wettelijke garantie;
Extra garantie.

Wettelijke garantie heb je altijd gedurende de eerste 6 maanden. Extra garantie kan een winkelier of fabrikant vrijwillig aanbieden.

Soms geeft een fabrikant een uitgebreidere garantie als je het product na aankoop hebt geregistreerd. De uitgebreidere garantie kan bestaan uit een langere garantietermijn of garantie op meer onderdelen. Het registreren gaat vaak online: je vult gegevens in over jezelf en over de aankoop.

Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan mag je er van uitgaan dat het product niet goed is. De verkoper of fabrikant zullen het repareren of vervangen. Je moet het product wel normaal gebruikt hebben.

Als de garantieperiode verlopen is, betekent dat niet dat je geen rechten meer hebt. Ook na die periode heb je recht op een goed (deugdelijk) product. Bekijk meer informatie over garantie buiten de garantieperiode.

Wat zijn mijn rechten?

Als het product binnen 6 maanden na levering stuk gaat, gaat de wet ervan uit dat het product niet goed is. De verkoper moet het tegendeel bewijzen, bijvoorbeeld door aan te tonen dat het product niet goed is gebruikt.
Bij extra garantie moet de verkoper/fabrikant bewijzen dat het product deugdelijk is en dat het defect niet onder de garantie valt. Als hij dat niet kan bewijzen, dan moet hij het probleem verhelpen.
Extra garantie is een aanvulling op je wettelijke rechten en kan deze rechten nooit beperken of uitsluiten.
Bij problemen gedurende de garantieperiode kun je de verkoper altijd aanspreken op grond van de garantie.
Buiten de garantietermijn kunt je altijd de verkoper aanspreken op grond van zijn wettelijke verplichting een goed (deugdelijk) product te leveren.
Bij een kapot (ondeugdelijk) product is er geen sprake van spijt van je aankoop. De verkoper mag je dan niet afschepen met een tegoedbon.

Wat kan ik het beste doen?

Als het product binnen de garantie stuk gaat, bekijk dan eerst welke garantie wordt gegeven en welke garantievoorwaarden gelden.
Probeer er eerst mondeling uit te komen met de verkoper.
Kom je er in de winkel niet uit, stuur dan een (aangetekende) brief naar de verkoper. Leg het probleem duidelijk en chronologisch uit en vraag om een reactie binnen 2 weken. Hieronder staan een aantal voorbeeldbrieven die je kunt gebruiken. Bewaar zelf altijd een kopie van de definitieve brief!
Reageert de verkoper niet of niet naar tevredenheid op jouw brief dan kun je, als de verkoper is aangesloten bij een geschillencommissie, je klacht voorleggen bij de betreffende geschillencommissie. Let op: je kunt pas naar de geschillencommissie nadat je schriftelijk bij de verkoper hebt geklaagd.
Als de verkoper niet is aangesloten bij een geschillencommissie en je hebt een rechtsbijstandsverzekering dan kun je die inschakelen. Heb je die niet, dan kun je contact opnemen met de Consumentenbond. Als lid krijg je bij ons persoonlijk juridisch advies (070) 445 45 45.
Als de verkoper je niet wil helpen omdat de garantie is verlopen, kun je hem wel nog aanspreken omdat het product ondeugdelijk is. Bekijk meer informatie over garantie buiten de garantieperiode.
*

Dus dat houd in dat als jij (verkoper/site in NL) een product verkoopt waar jij inkoop maar 3 maanden op hebt jij toch 6 maanden garantie moet geven aan een koper in Nederland (dus geef jij in dat geval 3 maanden garantie extra omdat je dit van jou inkoper niet hebt gehad).

Dit is mijn uitspraak en daar zou u het mee moeten doen Wink

Groeten
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
July 14, 2014, 01:36:32 PM
 #139

Nog mooier is als ze als bedrijf verkopen dan zijn ze verplicht om 2 jaar fabrieksgarantie te geven en niet 3 maanden zoals ze aangeven op hun website.

Daar zal het enorme nooit roi prijsverschil wel inzitten dan Smiley

Nederlandse wetgeving werkt anders gelukkig Smiley.

Nederland kent geen minimale garantie, de nederlandse wetgeving gaat uit van garantie naar wat je kan verwachten, en erg open ter interpretatie dus. Tevens als je strikt leest dan is de garantie in nederland ook geen 100%, maar zou je maar een beperkte hoeveelheid geld krijgen naar hoe lang je het product al gebruikt heb in de garantieperiode.

Hier twee extreme voorbeelden:

Voorbeeld 1;

Van een computer kan/mag je verwachten dat deze twee jaar meegaat, de garantie is dan ook twee jaar, gaat je computer na 1,5 jaar defect, dan heb je 75% van je garantie gebruikt al en is de verkoper maar voor 25% van het bedrag nog aansprakelijk.

Voorbeeld 2;

Een bitcoinminer dient binnen 3 maanden roi te hebben en daardoor worden ze tot het uiterste gemaakt, na vier maanden storten ze in elkaar en de consument claimt garantie. De verwachtingen van het product zijn maar dat het drie maanden mee gaat en daardoor is de vekroper nergens toe verplicht.

Deze regels gaan lijnrecht in tegen wat de EU als voorbeeld heeft gesteld en wil zien, echter zijn de lidstaten in deze zaak nog steeds vrij om hun eigen regels te maken.

Dat is niet helemaal waar Blaater, je hebt namelijk min 6 maanden garantie op ALLES dat in Nederland verkocht wordt en de garantie loopt via de verkoper in Nederland dus niet de fabriek!

Zie: http://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-hulp/garantie/binnen-garantietermijn/

*
Je hebt 2 soorten garantie:

Wettelijke garantie;
Extra garantie.

Wettelijke garantie heb je altijd gedurende de eerste 6 maanden. Extra garantie kan een winkelier of fabrikant vrijwillig aanbieden.

Soms geeft een fabrikant een uitgebreidere garantie als je het product na aankoop hebt geregistreerd. De uitgebreidere garantie kan bestaan uit een langere garantietermijn of garantie op meer onderdelen. Het registreren gaat vaak online: je vult gegevens in over jezelf en over de aankoop.

Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan mag je er van uitgaan dat het product niet goed is. De verkoper of fabrikant zullen het repareren of vervangen. Je moet het product wel normaal gebruikt hebben.

Als de garantieperiode verlopen is, betekent dat niet dat je geen rechten meer hebt. Ook na die periode heb je recht op een goed (deugdelijk) product. Bekijk meer informatie over garantie buiten de garantieperiode.

Wat zijn mijn rechten?

Als het product binnen 6 maanden na levering stuk gaat, gaat de wet ervan uit dat het product niet goed is. De verkoper moet het tegendeel bewijzen, bijvoorbeeld door aan te tonen dat het product niet goed is gebruikt.
Bij extra garantie moet de verkoper/fabrikant bewijzen dat het product deugdelijk is en dat het defect niet onder de garantie valt. Als hij dat niet kan bewijzen, dan moet hij het probleem verhelpen.
Extra garantie is een aanvulling op je wettelijke rechten en kan deze rechten nooit beperken of uitsluiten.
Bij problemen gedurende de garantieperiode kun je de verkoper altijd aanspreken op grond van de garantie.
Buiten de garantietermijn kunt je altijd de verkoper aanspreken op grond van zijn wettelijke verplichting een goed (deugdelijk) product te leveren.
Bij een kapot (ondeugdelijk) product is er geen sprake van spijt van je aankoop. De verkoper mag je dan niet afschepen met een tegoedbon.

Wat kan ik het beste doen?

Als het product binnen de garantie stuk gaat, bekijk dan eerst welke garantie wordt gegeven en welke garantievoorwaarden gelden.
Probeer er eerst mondeling uit te komen met de verkoper.
Kom je er in de winkel niet uit, stuur dan een (aangetekende) brief naar de verkoper. Leg het probleem duidelijk en chronologisch uit en vraag om een reactie binnen 2 weken. Hieronder staan een aantal voorbeeldbrieven die je kunt gebruiken. Bewaar zelf altijd een kopie van de definitieve brief!
Reageert de verkoper niet of niet naar tevredenheid op jouw brief dan kun je, als de verkoper is aangesloten bij een geschillencommissie, je klacht voorleggen bij de betreffende geschillencommissie. Let op: je kunt pas naar de geschillencommissie nadat je schriftelijk bij de verkoper hebt geklaagd.
Als de verkoper niet is aangesloten bij een geschillencommissie en je hebt een rechtsbijstandsverzekering dan kun je die inschakelen. Heb je die niet, dan kun je contact opnemen met de Consumentenbond. Als lid krijg je bij ons persoonlijk juridisch advies (070) 445 45 45.
Als de verkoper je niet wil helpen omdat de garantie is verlopen, kun je hem wel nog aanspreken omdat het product ondeugdelijk is. Bekijk meer informatie over garantie buiten de garantieperiode.
*

Dus dat houd in dat als jij (verkoper/site in NL) een product verkoopt waar jij inkoop maar 3 maanden op hebt jij toch 6 maanden garantie moet geven aan een koper in Nederland (dus geef jij in dat geval 3 maanden garantie extra omdat je dit van jou inkoper niet hebt gehad).

Dit is mijn uitspraak en daar zou u het mee moeten doen Wink

Groeten

Als de consumentenbond daarvoor een bron kan geven graag, want in het gehele wetboek komt geen één keer een tijdsperiode voor, geloof me, ik heb het hele wetboek ervoor doorgenomen en niet kunnen vinden hehe.

Of er jurisprudentie op is durf ik niet te zeggen, dat zou voor mij namelijk de enige plek zijn wat het nog zou verklaren.
rhyker
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 29
Merit: 0


View Profile WWW
July 15, 2014, 01:56:25 AM
 #140

nieuwe miner reseller meldt zich ...
Pages: « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!