Bitcoin Forum
May 12, 2024, 06:32:47 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: BFL Jalapeno 10GH/s te koop  (Read 695 times)
maardein (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
January 15, 2014, 01:03:25 PM
 #1

Ik heb een paar Jalapenos uit de laatste batch, die 10Gh/s doen. Ik wil er graag één verkopen (hoewel ik er best meer wil verkopen bij een goed bod Wink )

Ik heb ze nu drie dagen draaien om te testen of alles goed werkt enzo, en ze zijn tot nu toe stabiel qua hashrate/temp.

Vraagprijs: € 350,-

Hier een screenshotje:



Op te halen/te bekijken in Amsterdam, verzenden kan ook.

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
January 15, 2014, 04:46:26 PM
 #2

Vraagprijs is redelijk hoog als je nagaat dat ze op het internationale deel van het forum tussen de 0.1-0.2 btc weg gaan. Zijn dan overigens wel de 7gh/s modellen. Dus voor deze zou een prijs van max 0.3btc passend zijn.

Bij deze dan ook mijn bod van BTC0.30 incl. aangetekende verzending en gebruik van escrow.

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
maardein (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
January 15, 2014, 06:55:13 PM
 #3

Vraagprijs is redelijk hoog als je nagaat dat ze op het internationale deel van het forum tussen de 0.1-0.2 btc weg gaan. Zijn dan overigens wel de 7gh/s modellen. Dus voor deze zou een prijs van max 0.3btc passend zijn.

Bij deze dan ook mijn bod van BTC0.30 incl. aangetekende verzending en gebruik van escrow.

Tsjah, ik had gekeken naar o.a. de vraagprijs voor de hashbuster micro een paar threads naar beneden. Ik heb via marktplaats overigens iemand die € 275 biedt, wat ongeveer 0.44BTC is tegen de huidige bitstamp koers.

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Jeffrey
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 16, 2014, 11:05:10 AM
 #4

Inderdaad redelijk prijzig.

Hier op het forum ga je geen Marktplaats prijzen krijgen, dus dat moet je ook niet verwachten.
maardein (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
January 16, 2014, 11:22:44 AM
 #5

Inderdaad redelijk prijzig.

Hier op het forum ga je geen Marktplaats prijzen krijgen, dus dat moet je ook niet verwachten.

Tsjah, ik dacht ik zet hem in ieder geval ook hier te koop. Ik zal eerlijk zijn, als ik er via marktplaats (veel) meer voor kan krijgen dan wordt hij daar verkocht.

Ik heb deze zelf ook niet gekocht met het idee er erg rijk van te worden, daarvoor zijn de jalapenos inmiddels niet meer sterk genoeg (tenzij er een nieuwe SHA256 coin komt die wat waard is). Ik heb ze vooral gekocht om zelf eens met een asic te kunnen experimenteren, en wat ervaring op te doen. Daarnaast zien de jala's er nog vrij stijlvol uit (en kan je ze dus gewoon op je bureau zetten ofso zonder dat je vriendin gaat zeuren Wink ), in tegenstelling tot dingen als de hashbuster die gewoon een open pcb hebben enzo. In mijn ogen moet je dit dus vooral zien als een leuk instapmodel om wat ervaring op te doen met een asic, en niet als je inkomsten bron.

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Jeffrey
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 16, 2014, 11:26:56 AM
 #6

Inderdaad redelijk prijzig.

Hier op het forum ga je geen Marktplaats prijzen krijgen, dus dat moet je ook niet verwachten.

Tsjah, ik dacht ik zet hem in ieder geval ook hier te koop. Ik zal eerlijk zijn, als ik er via marktplaats (veel) meer voor kan krijgen dan wordt hij daar verkocht.

Ik heb deze zelf ook niet gekocht met het idee er erg rijk van te worden, daarvoor zijn de jalapenos inmiddels niet meer sterk genoeg (tenzij er een nieuwe SHA256 coin komt die wat waard is). Ik heb ze vooral gekocht om zelf eens met een asic te kunnen experimenteren, en wat ervaring op te doen. Daarnaast zien de jala's er nog vrij stijlvol uit (en kan je ze dus gewoon op je bureau zetten ofso zonder dat je vriendin gaat zeuren Wink ), in tegenstelling tot dingen als de hashbuster die gewoon een open pcb hebben enzo. In mijn ogen moet je dit dus vooral zien als een leuk instapmodel om wat ervaring op te doen met een asic, en niet als je inkomsten bron.

Oh helemaal mee eens hoor. Ik verkoop ook regelmatig hier en op marktplaats tegelijk. Voordeel aan marktplaats is inderdaad dat je er wat meer voor kan krijgen. Voordeel hier is dat de kans groter het is te verkopen.
Succes iig Smiley
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!