Bitcoin Forum
May 05, 2024, 06:07:01 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Merit  (Read 165 times)
drfugazi (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 207
Merit: 10


View Profile
May 23, 2018, 09:20:17 AM
 #1

Hallo forumleden,

Hoe komt iedereen hier aan zijn/haar merit. Laten we elkaar net als de anderstalige subfora meer merit geven.
Voor elkaar en door elkaar aan elkander!

Mvg,

Drfugazi
"I'm sure that in 20 years there will either be very large transaction volume or no volume." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714889221
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714889221

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714889221
Reply with quote  #2

1714889221
Report to moderator
1714889221
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714889221

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714889221
Reply with quote  #2

1714889221
Report to moderator
drfugazi (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 207
Merit: 10


View Profile
May 23, 2018, 02:16:16 PM
 #2

Hallo forumleden,

Hoe komt iedereen hier aan zijn/haar merit. Laten we elkaar net als de anderstalige subfora meer merit geven.
Voor elkaar en door elkaar aan elkander!

Mvg,

Drfugazi

Onder voorbehoud dat merit wordt uitgewisseld op basis van hoogkwalitatieve posts, het schroomt niet om daar elkaar op te wijzen vrees ik.
peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
May 24, 2018, 01:19:08 PM
 #3

dr. fugazi

met het criterium dat jij wil hanteren, daar ben ik het compleet mee eens, alles voor kwaliteit (eventueel ook kennis en hulpvaardigheid)
Raypok
Member
**
Offline Offline

Activity: 232
Merit: 13

PRiVCY -Mod


View Profile WWW
May 24, 2018, 02:10:53 PM
 #4

Daar ben ik het volledig mee eens, hopelijk werkt het huidige Merit systeem het spammen van de fora wat tegen. Alhoewel het lastig blijft zolang de Bounty fora open blijven staan voor replies. Ik ben er nog steeds voorstander van om Bounties alleen aan te kondigen met geen mogelijkheid tot antwoorden en de werkelijke Bounty administratie lekker buiten het forum te laten afhandelen. Voorkomt een hoop loze opmerkingen. Ik heb zelf aan een aantal Bounties meegedaan om mijn leercurve te versnellen maar werd erg verdrietig van de bijbehorende "replies" die moeten worden gedaan op het forum (zoals het posten van je sociale media gebruikernaam etc)

Met vriendelijke groet,
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
May 24, 2018, 08:56:23 PM
 #5

Het helpt in elk geval niet om overal een nieuw topic voor aan te maken, als je goed had gekeken was hier al een topic over en nog recent ook zelfs.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=3494821.0

Wat ook veel gebeurd in de andere subfora's is dat merrit-bronnen (Merrit sources) topics opzetten en daar een soort quiz starten om goede antwoorden etc  Merrits te geven.

Wellicht leuk om iets dergelijks hier ook op te zetten?

Raypok
Member
**
Offline Offline

Activity: 232
Merit: 13

PRiVCY -Mod


View Profile WWW
May 25, 2018, 05:54:43 PM
 #6

Niet eerder van gehoord maar een leuk idee. Het geeft nieuwere leden zoals ik in ieder geval de kans om een merit te verdienen, dat blijkt al lastig genoeg  Wink
Doet me een beetje denken aan de verschillende tip-bots die je tegenkomt op twitter en discord.

mvg
Aura
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 518
Merit: 268


View Profile
May 26, 2018, 11:29:57 AM
 #7

Hallo forumleden,

Hoe komt iedereen hier aan zijn/haar merit. Laten we elkaar net als de anderstalige subfora meer merit geven.
Voor elkaar en door elkaar aan elkander!

Mvg,

Drfugazi
Voordat we dit kunnen bereiken zal het subforum toch eerst meer actiever moeten worden. In tegenstelling tot elders is het hier toch wel redelijk uitgestorven. In mijn optiek loopt er op het moment wel erg weinig echte discussie hier, dus voel je vrij om een thread aan te maken indien je nog interessante onderwerpen hebt.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!