Ik probeer slechts mijn risers te verkopen. Voor 2 euro ga je ze niet vinden in China inclusief verzending en verpakking.
http://www.alibaba.com/product-gs/478824204/PCIe_Express_x16_Riser_Card_Flexible.htmlEn dit bedrijf verzend gratis via snailmail (moet je wel 2 maanden wachten op je kabels) als je een beetje onderhandelt met ze. Toegegeven, via FedEx of UPS komt er 50 euro bij. Dat is dus 0.50 euro cent per kabel als je er 100 besteld (meer mag / past niet in de doos ivm. gewicht.) Via deze koeriers bedrijven zijn de kabels meestal in een dag of 4 binnen.
Daarnaast heb je geen idee wat de kwaliteit is dus a.u.b. je vooroordelen voor je te houden, dat is wel zo respectvol tegenover mij.
Met alle respect, ik geef alleen de kwaliteit van mijn kabels aan.
ze werken prima zonder storing oververhitting of overbelasting van mijn moederbord. ook heb ik tijdens het minen geen vermogens verlies wanneer ik deze gebruik.
Wat voor / hoeveel GPU's op welk moederbord draai je? 4x 7950 gaat misschien nog net als je een goed ontworpen moederbord gebruikt maar 4x een r9 280x gaat er toch echt voor zorgen dat de het 24-pins moederbord psu stekkertje het begeeft. Langs de andere kant rust ik al mijn rigs met 4+ gpu's uit met powered risers omdat ik gewoon het risico niet wil lopen dat het moederbord door brandt. De wattage ratings die de fabrikant aangeeft is berekend op een kaart die niet overclockt is. En geef nu zelf toe, wie overclockt zijn kaarten nu niet om net even die extra paar KH/sec er uit te trekken? Dat doet toch niemand?
Juist daarom speel ik het liever zeker. Maar met alle respect, tot 3 kaarten met unpowered risers durf ik persoonlijk nog aan. Er is niets mis met unpowered kabels, ik schrik alleen even van de prijs die je er voor vraagt.