Bitcoin Forum
June 26, 2024, 12:55:52 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: onboard video kaart gebruiken als opstart video, msi 6850 als miner HOE  (Read 509 times)
hanskez (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
January 18, 2014, 10:25:33 PM
 #1

Hallo,

ik ben Hans en net begonnen met een miner pc te bouwen.
Zoals de topic titel al zegt wil ik graag de onboard video gaan gebruiken als os videokaart, en een msi 6850 cyclone als miner, dit alles om de materie te leren kennen en te testen. maar ik krijg de kaart niet aan de praat als er geen scherm aan hangt en ik de onboard video gebruik aan mijn scherm.
cgminer geeft dan aan dat er meerder displays aan de kaart hangen, en geef van alles aan meldingen.

is het uberhaupt mogelijk om dit zo te configuren, en of kan het veel schelen in prestatie als ik de minerkaart ook als primair videokaart gebruik voor os.

graag jullie visie hier over

als vast bedankt

mvg Hans
Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 19, 2014, 12:47:19 AM
 #2

gebruik je de pc naast het minen nog erbij?

Het scheelt wel iets als je je videokaart nog erbij gebruikt, hij moet toch berekeningen voor je pc maken dan om het beeld op je scherm te toveren.

Ik vermoed dat je geen beeld krijgt omdat je geen dummy plug in je videokaart hebt gestopt, doe een google op dummy plug voor je videokaart en dan zal je zien wat ik bedoel.
nicvdv
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 48
Merit: 0


View Profile WWW
January 19, 2014, 06:05:23 AM
 #3

Zoals ik je hoor praten is het inderdaad de dummie plug die ontbreekt. Is heel goedkoop en simpel te maken.
gbrs
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 43
Merit: 0


View Profile
January 21, 2014, 07:12:00 PM
 #4

Check je BIOS instellingen, meestal schakelt de onboard video zich bij standaard-instellingen automatisch uit zodra er een losse kaart in zit.

Als je je verdiept in de cgminer parameters, kun je aangeven welke videokaarten je wel en niet wilt gebruiken.
Met Linux werkt dit trouwens beter, maar ik gok dat je windows wilt gebruiken?
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!