Bitcoin Forum
June 17, 2024, 11:57:07 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: wat kan ik het beste doen met een normale pc  (Read 715 times)
luckylux (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 95
Merit: 0


View Profile
January 21, 2014, 12:22:00 AM
 #1

Hallo,

Ik ben me sinds een week of 2 aan het verdiepen in de bitcoin en andere coins.

Ik heb geen geld voor speciale hardware maar vroeg me tog af of er een mogelijkheid is om met een gewone pc wat te kunnen verdienen.

Graag hoor ik of dit mogelijk is en hoe.

mvg.
,./,./
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
January 21, 2014, 02:44:53 PM
 #2

je kan je aanmelden bij een mining pool. omdat je geen goede pc/hardware hebt zal ik je aan raden om coins te minnen die nog in opkomst zijn. (ik vind coinye zelf heel fijn)

je moet dus coins gaan minnen waarvan jij later denkt dat die hard in waarde gaat stijgen. (je hebt zeer veel mogelijkheden)

je kan daarnaast ook bij giveaways bij zijn. vaak vragen ze om iets te doen en je wallet adres neer te zetten. en daar krijg je dan coins voor.

ook kan je coins verdienen door te "beleggen" dat kan je hier don op https://www.cryptsy.com/users/register?refid=102078


_____________
donation bitcoin for me
1FPMcK3LkgUtCZaVj3ZU4ugZJajVairtfA
luckylux (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 95
Merit: 0


View Profile
January 21, 2014, 07:51:23 PM
 #3

Bedankt voor de informatie!

kun jij misschien wat meer informatie of een link geven over het minen van opkomende coins?

bedankt.
Minefield4
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 30
Merit: 0


View Profile
January 21, 2014, 08:03:43 PM
 #4

Er zijn een paar pools die wisselen van munt (ligt eraan welke momenteel het meest winstgevend zijn. Alhoewel als een paar van die pools wisselen gaat de difficulty rating van die munt meteen omhoog, dus zul je wel vaker een paar verschillende munten hebben. met een totaal waarde van een paar cent..
,./,./
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
January 22, 2014, 06:56:45 PM
 #5

Bedankt voor de informatie!

kun jij misschien wat meer informatie of een link geven over het minen van opkomende coins?

bedankt.

ik zit zelf bij coye.cryptoculture.net

de stappen die je moet ondernemen
-account aanmaken
-worker aanmaken
-cg miner downloaden 3.7.2
-getting started kopiëren en gebruiksnaam + wachtwoord veranderen
-minnen begint nu als het goed is.


-coinye wallet aanmaken op coinyetheco.in
-coinye versturen naar wallet bij edit account.
-hopen dat coinye stijgt.
-winst boeken met coinye.


ik zit zelf dus bij coinye omdat je redelijk veel munten kan minnen met een slechte processor.

je kan dit dus ook doen met alle andere altcoins paar voorbeelden: catcoin, batcoin, digibyte.
bij een multipool (wat die gene zegt boven mij) mined de voordeeligste munt op dit moment (dus niet gekeken over de toekomst) bij jouw zullen dat 30 cent per dag ongeveer zijn

je kan ook naar altcoins forom van het hele forum kijken. hier geven ze vaak giveaways. op dit moment dan weinig waard. maar als die munt ooit hard gaat stijgen kan je daar toch flink mee verdienen. ik verdien vaak 5x zoveel met 1x een giveaway dan 1 dag fulltime minnen.

ik ga er van uit dat je een multibit wallet hebt. anders kan je me gewoon een PM sturen als je nog een vraag  hebt. of over hoe je bitcoins koopt.

_____________________
donation me BTC
1FPMcK3LkgUtCZaVj3ZU4ugZJajVairtfA
Eleky
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
January 23, 2014, 01:15:46 AM
 #6

Coinye is af te raden, deze hebben simpelweg teveel slechte publiciteit gehad om het nog te gaan redden, aangezien er genoeg alternatieven zijn.
Met een lage hashrate zou ik je normaal dogecoin aanraden om te minen, echter is hier de hashrate de afgelopen 3 dagen ongeveer vervijfvoudigd. Ik zou aanraden een nieuwe coin te zoeken en deze te minen en dan hopen dat deze waarde gaat krijgen, met weinig rekenkracht ga je in ieder geval geen echte winst maken, maar het is, net zoals voor vele anderen, gewoon leuk als hobby jezelf bezig te houden met altcoins.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!