Bitcoin Forum
May 03, 2024, 04:52:04 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [TE KOOP] 2x AntMiner 180-205GH/s (ongebruikt)  (Read 1235 times)
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 21, 2014, 09:17:00 AM
Last edit: January 29, 2014, 09:47:50 AM by Jeffrey
 #1

Ik verkoop al een tijdje AntMiners (voornamelijk via Marktplaats). Iemand wilde er een paar bij me afnemen maar is op het laatste moment op zijn aanbod teruggekomen, maar ik had ze al besteld.

Daarom heb ik 2 AntMiners te koop. Ze komen waarschijnlijk de 24e binnen. Standaard 180GH/s, 360w verbruik (met garantie) of kan overgeklokt worden naar 190GH/s of 205GH/s (doe ik met alle plezier op verzoek van de koper, maar de garantie vervalt wel daarbij)
Voor de duidelijkheid, dit zijn dus gloednieuwe machines en niet machines die al weken hebben staan draaien. Normaal gesproken test ik ze altijd even een uurtje of 2 en gaan ze weer uit, maar op verzoek van de koper kan ik ook de dozen dicht laten zodat je zeker weet dat hij nieuw is.

Te koop per stuk of samen.

Kan eventueel geleverd worden met passende voeding.

Ik heb een grote voorkeur voor betaling in EUR, maar BTC is ook mogelijk.

Ik hoef er niet per se zo snel mogelijk vanaf, dus bieden ver beneden de nieuwprijs heeft geen zin. Het doel is om ze te verkopen aan iemand die lekker wil minen met een snelle miner en geen zin heeft in douane/btw/etc.

Ophalen kan in Spijkenisse. Versturen is ook geen probleem. Escrow ook allemaal prima (eventuele kosten voor de koper). Paypal vind ik ook best (ook hier is de fee voor de koper)
1714755124
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714755124

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714755124
Reply with quote  #2

1714755124
Report to moderator
1714755124
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714755124

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714755124
Reply with quote  #2

1714755124
Report to moderator
1714755124
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714755124

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714755124
Reply with quote  #2

1714755124
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714755124
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714755124

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714755124
Reply with quote  #2

1714755124
Report to moderator
1714755124
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714755124

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714755124
Reply with quote  #2

1714755124
Report to moderator
1714755124
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714755124

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714755124
Reply with quote  #2

1714755124
Report to moderator
Codemeister
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 131
Merit: 100

Hobby Miner


View Profile
January 21, 2014, 10:38:44 AM
 #2

Stukprijs indicatie?
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 21, 2014, 11:06:53 AM
 #3

Beide zijn gereserveerd/verkocht.

Ik kan wel vrij makkelijk aan nieuwe komen, dus ik PM je even.
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 21, 2014, 11:28:59 AM
 #4

Beide zijn gereserveerd/verkocht.

Ik kan wel vrij makkelijk aan nieuwe komen, dus ik PM je even.

Nu definitief verkocht. Ik laat het topic wel openstaan, mochten er nog meer mensen interesse hebben, ik kan altijd extra bestellen, dus reageer of PM me gerust.
MisterLG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 252



View Profile
January 21, 2014, 12:10:30 PM
 #5

Als je even een prijs neerzet dan hebben wij een idee wat de richtprijs is Wink

           ▀██▄ ▄██▀
            ▐█████▌
           ▄███▀███▄
         ▄████▄  ▀███▄
       ▄███▀ ▀██▄  ▀███▄
     ▄███▀  ▄█████▄  ▀███▄
   ▄███▀  ▄███▀ ▀███▄  ▀███▄
  ███▀  ▄████▌   ▐████▄  ▀███
 ███   ██▀  ██▄ ▄██  ▀██   ███
███   ███  ███   ███  ███   ███
███   ███   ███████   ███   ███
 ███   ███▄▄       ▄▄███   ███
  ███▄   ▀▀█████████▀▀   ▄███
   ▀████▄▄           ▄▄████▀
      ▀▀███████████████▀▀
DeepOnion
Anonymous and Untraceable
ANN  Whitepaper  Facebook  Twitter  Telegram  Discord 





      ▄▄██████████▄▄
    ▄███▀▀      ▀▀█▀   ▄▄
   ███▀              ▄███
  ███              ▄███▀   ▄▄
 ███▌  ▄▄▄▄      ▄███▀   ▄███
▐███  ██████   ▄███▀   ▄███▀
███▌ ███  ███▄███▀   ▄███▀
███▌ ███   ████▀   ▄███▀
███▌  ███   █▀   ▄███▀  ███
▐███   ███     ▄███▀   ███
 ███▌   ███  ▄███▀     ███
  ███    ██████▀      ███
   ███▄             ▄███
    ▀███▄▄       ▄▄███▀
      ▀▀███████████▀▀
.
tunth
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 278
Merit: 250


View Profile
January 21, 2014, 06:51:15 PM
 #6

Ja, eventueel prijsindicatie?

Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 21, 2014, 06:55:05 PM
 #7

Beetje afhankelijk van de prijs bij de leverancier, maar op dit moment denk ik aan zo'n €1600
cannachris
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 250

cats love crypto | 911 truth @checktheevidence.com


View Profile
January 25, 2014, 06:47:59 AM
 #8

Stuksprijs leverancier incl verzending is 1.9BTC dus dan lijkt dat me een beetje duur....

MisterLG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 252



View Profile
January 25, 2014, 08:38:22 AM
 #9

Stuksprijs leverancier incl verzending is 1.9BTC dus dan lijkt dat me een beetje duur....

Ben ik het niet helemaal mee eens, 1500 euro zou misschien een betere prijs zijn maar hij loopt natuurlijk wel behoorlijk wat risico. Zendingen kunnen niet aankomen of beschadigd zijn (wat regelmatig gebeurt) en even terugsturen voor een nieuwe gaat niet zo makkelijk. Dus vind het niet meer als normaal dat jeffrey er 300 - 400 euro op verdiend Wink

           ▀██▄ ▄██▀
            ▐█████▌
           ▄███▀███▄
         ▄████▄  ▀███▄
       ▄███▀ ▀██▄  ▀███▄
     ▄███▀  ▄█████▄  ▀███▄
   ▄███▀  ▄███▀ ▀███▄  ▀███▄
  ███▀  ▄████▌   ▐████▄  ▀███
 ███   ██▀  ██▄ ▄██  ▀██   ███
███   ███  ███   ███  ███   ███
███   ███   ███████   ███   ███
 ███   ███▄▄       ▄▄███   ███
  ███▄   ▀▀█████████▀▀   ▄███
   ▀████▄▄           ▄▄████▀
      ▀▀███████████████▀▀
DeepOnion
Anonymous and Untraceable
ANN  Whitepaper  Facebook  Twitter  Telegram  Discord 





      ▄▄██████████▄▄
    ▄███▀▀      ▀▀█▀   ▄▄
   ███▀              ▄███
  ███              ▄███▀   ▄▄
 ███▌  ▄▄▄▄      ▄███▀   ▄███
▐███  ██████   ▄███▀   ▄███▀
███▌ ███  ███▄███▀   ▄███▀
███▌ ███   ████▀   ▄███▀
███▌  ███   █▀   ▄███▀  ███
▐███   ███     ▄███▀   ███
 ███▌   ███  ▄███▀     ███
  ███    ██████▀      ███
   ███▄             ▄███
    ▀███▄▄       ▄▄███▀
      ▀▀███████████▀▀
.
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 25, 2014, 12:23:52 PM
 #10

Stuksprijs leverancier incl verzending is 1.9BTC dus dan lijkt dat me een beetje duur....

Ben ik het niet helemaal mee eens, 1500 euro zou misschien een betere prijs zijn maar hij loopt natuurlijk wel behoorlijk wat risico. Zendingen kunnen niet aankomen of beschadigd zijn (wat regelmatig gebeurt) en even terugsturen voor een nieuwe gaat niet zo makkelijk. Dus vind het niet meer als normaal dat jeffrey er 300 - 400 euro op verdiend Wink

Dit is precies de reden inderdaad. Als je rondkijkt op het forum zie je genoeg mensen die problemen hebben met een defecte miner. Terugsturen kan, op eigen kosten. Importkosten douane china zijn ook voor jouw rekening. Maar zoals de meeste wel weten is China erg anti-BTC en ik heb gelezen dat ze miners van mensen erg lang vasthouden of nieteens doorsturen.
Als je het supergoedkoop wil, dan moet je gewoon voor jezelf een antminer bestellen voor 1.9 BTC, daar hoor je mij niet over.

Daar komt bij dat de meeste mensen de miner willen ophalen en werkend zien. Dat is natuurlijk geen enkel probleem, dat heb ik al erg vaak gedaan, maar het kost toch weer tijd en moeite.

Dus als iemand een miner wil voor de laagste prijs, dan moet diegene gewoon voor zichzelf een miner bestellen en laten komen, Bitmain is een prima betrouwbare leverancier. Als je wat meer gemak en zekerheid wil, dan betaal je iets extra en regel ik alles.

En geef toe, zo is het toch met zo'n beetje alles in het leven wat je koopt?
Xeon
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 101


View Profile
January 25, 2014, 12:35:35 PM
 #11

Beste Jeffrey,

Heb je ze al binnen ? omdat je de 24ste ongeveer binnen zou krijgen.
Hoeveel wil je per miner hebben ?

Als je ze al binnen heeft kan ik ze voor een goed prijs komen ophalen vandaag.

Groet,
Xeon
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 27, 2014, 08:52:37 AM
 #12

Alles wat ik binnen heb gekregen is al verkocht of gereserveerd met aanbetaling.
Er is nog 1 miner die gereserveerd is zonder aanbetaling, als die persoon geen interesse heeft is die beschikbaar.

Ik heb gekeken om nieuwe te bestellen maar helaas helaas, bestellen voor de vakantie van Bitmain gaat niet meer lukken, dus dat wordt wachten tot 2e week februari.
cannachris
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 250

cats love crypto | 911 truth @checktheevidence.com


View Profile
January 28, 2014, 01:35:09 AM
 #13

Stuksprijs leverancier incl verzending is 1.9BTC dus dan lijkt dat me een beetje duur....

Ben ik het niet helemaal mee eens, 1500 euro zou misschien een betere prijs zijn maar hij loopt natuurlijk wel behoorlijk wat risico. Zendingen kunnen niet aankomen of beschadigd zijn (wat regelmatig gebeurt) en even terugsturen voor een nieuwe gaat niet zo makkelijk. Dus vind het niet meer als normaal dat jeffrey er 300 - 400 euro op verdiend Wink

Dit is precies de reden inderdaad. Als je rondkijkt op het forum zie je genoeg mensen die problemen hebben met een defecte miner. Terugsturen kan, op eigen kosten. Importkosten douane china zijn ook voor jouw rekening. Maar zoals de meeste wel weten is China erg anti-BTC en ik heb gelezen dat ze miners van mensen erg lang vasthouden of nieteens doorsturen.
Als je het supergoedkoop wil, dan moet je gewoon voor jezelf een antminer bestellen voor 1.9 BTC, daar hoor je mij niet over.

Daar komt bij dat de meeste mensen de miner willen ophalen en werkend zien. Dat is natuurlijk geen enkel probleem, dat heb ik al erg vaak gedaan, maar het kost toch weer tijd en moeite.

Dus als iemand een miner wil voor de laagste prijs, dan moet diegene gewoon voor zichzelf een miner bestellen en laten komen, Bitmain is een prima betrouwbare leverancier. Als je wat meer gemak en zekerheid wil, dan betaal je iets extra en regel ik alles.

En geef toe, zo is het toch met zo'n beetje alles in het leven wat je koopt?

Jullie hebben eigenlijk groot gelijk. Heb al op een andere antminer geboden maar als dat niks wordt ben ik zeker wel bereid 2.2BTC neer te leggen.

bronan
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 774
Merit: 500


Lazy Lurker Reads Alot


View Profile
January 28, 2014, 11:27:04 PM
 #14

Tjsa wat heel veel mensen vergeten is de invoer rechten welke toch ook lekker doortikken althans als particulier voor mij kwam de invoer op 58,95
Dus op zich hij maakt winst op de verkoop maar ja als hij ermee draait maakt hij ook winst Wink
Nog wel tenminste als niet al die hardware leveranciers die nog niets hebben geleverd hashfast, bitmine, cointerra en dat soort spul.
Als knc die neptunes gaat leveren gaan we het hard voelen vrees ik.

Ik heb 2 antminers gekocht en moet zeggen zijn fijne en makkelijke machientjes.

Het is even een gedoe om uit te vinden hoe je ze aan de praat krijgt maar daarna geen omkijken meer naar erg fijn.
Even ter vergelijking een 700 Gh knc gebruikt net zoveel als deze doosjes die 380 Gh halen
Ik zeg er wel bij ik overklok de S1 tjes maar heel weinig omdat ik nog 4 grote 140mm fans moet ontvangen om deze extra te koelen, en moet nog wachten op mijn 1600 watt voeding
Op zich denk ik niet dat ze veel sneller zullen gaan dan 200 Gh
cannachris
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 250

cats love crypto | 911 truth @checktheevidence.com


View Profile
January 29, 2014, 07:49:26 AM
 #15

Maar euhm... wat vind je mijn bod van 2.2? Acceptabel?  ik veronderstel dat ze zonder PSU zijn

Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 29, 2014, 09:47:32 AM
 #16

Vooropgesteld, ik ben niet iemand die de miners dagen/weken/maanden aan laat staan en ze daarna voor de hoofdprijs doorverkoopt! Dat vind ik namelijk erg oneerlijk, je mag dan op z'n minst een lagere prijs verwachten.
Ik heb kort geleden 2 Antminers aan een andere forumgebruiker verkocht, inclusief foto's van UPS shipping bonnen met datums, foto's van gesloten verpakkingen, enz. deze zijn verkocht zonder dat ik ze heb aan gehad (aangeboden om ze een uurtje te testen maar op verzoek van de koper zelfs dat niet gedaan)

Op dit moment heb ik geen enkele miner meer. De leverancier is inmiddels gestopt met het aannemen van orders voor hun vakantie en gaat 2e week van Februari weer open. Ik verwacht dat ze dan weer een prijsverlaging doorvoeren, dus nieuwe prijzen weet ik nog niet.

Ik heb wat verzoeken gehad van mensen die toch alvast via mij willen kopen maar op dit moment zeg ik daar even nee tegen omdat de nieuwe prijzen nog niet bekend zijn.

Dit draadje gooi ik ook dicht, zodra alles weer leverbaar is en de nieuwe prijzen bekend zijn zal ik een nieuw draadje openen om te zien wat op dat moment het animo is.

Dank allen voor reacties (en bedankt kopers voor jullie vertrouwen in mij Smiley )
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!