Bitcoin Forum
May 22, 2024, 11:55:28 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: butterfly labs bitforce 60 gh/s plus usb miners  (Read 585 times)
Wolfken (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
January 24, 2014, 10:35:06 AM
 #1

Beste mensen,

Ik heb hier een Butterfly Labs bitforce 60 gh/s staan die eventueel weg mag.
Ik heb hem zelf een week geleden tweedehands gekocht zonder voeding, hij werkt perfect, maar ik heb geen apparte ruimte om deze 24 op 24 te laten draaien en dat ding is LUID.
Volgens mij is dit toestel 1 van de gemakkelijkste om te configureren, en werkt zeer stabiel. Je hebt twee PCI-e voedingskabels nodig om de BFL aan te sluiten, en het toestel verbruikt iets minder dan 300 watt.
De voeding die ik ervoor gekocht heb, verkoop ik echter niet mee, want die ga ik gebruiken voor een volgend project.

Samen met dit toestel zou ik ook nog 6 usb asic miners van 336mh/s en drie Antminers U1 willen verkopen, plus drie aangepaste usb brackets, met elk twee usb poorten, die hun voeding rechtstreeks van de computervoeding nemen.
Een prijs van 1.4BTC voor alles lijkt mij redelijk, maar ik sta open voor jullie voorstellen.

Ik verzend niets, ik woon in Belgie, Oost Vlaanderen, en de  miners kunnen afgehaald worden, of ik wil ze gerust brengen en meehelpen om alles te configureren, op voorwaarde dat ik natuurlijk geen uren onderweg ben.
Deze avond of morgen als ik thuis ben, zal ik enkele foto's plaatsen.

Yves
Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
January 24, 2014, 01:22:31 PM
 #2

Ik bied 1.2 btc, kom ik je vandaag nog van alles verlossen.
Wolfken (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
January 25, 2014, 10:33:56 AM
 #3

Ik was vergeten, dat het gisteren vrijdag was, en op vrijdagavond ben ik meestal niet te vinden voor een computerscherm, daarom mijn excuses voor de late reactie.

Toen ik gisterenavond mijn probleem voorlegde aan enkele vrienden, was er iemand zo vriendelijk om bij hem thuis een wifi repeater te gaan halen die hij niet meer nodig had, daarmee kan ik de installatie in onze schuur zetten en hebben we geen last meer van het lawaai.
Ik moet het nog installeren, maar op dit ogenblik zet ik de verkoop stil.
Mijn excuses daarvoor.

Yves
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!