Bitcoin Forum
June 24, 2024, 03:04:27 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Wallet op iOS  (Read 803 times)
BarendBitcoin (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
January 24, 2014, 10:54:36 AM
 #1

Zoals iedereen wellicht weet, is Apple geen grote fan van Bitcoins. Sinds een aantal maanden worden apps met Bitcoinwallet functionaliteit geweigerd. De enige apps die nu nog in de appstore staan, geven (bijvoorbeeld) koersinformatie. iPhone kunnen volgens mij alleen nog maar gebruik maken van wallets als bijvoorbeeld https://coinpunk.com/. Hierbij worden je private keys ergens anders opgeslagen en moet je maar hopen dat het allemaal goed komt. Daarnaast is de gebruiksvriendelijkheid ook niet optimaal (QR code scannen wil niet lekker b.v.).

Weet iemand nog goede alternatieven voor een Bitcoin wallet op je iPhone? Voor de adoptie van Bitcois is het belangrijk dat hier iets goeds voor komt lijkt me.
,./,./
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
January 24, 2014, 12:59:31 PM
 #2

je kan je wallet online zetten. (met de risico's meegenomen)
kopier de pagine en zet die app op je telefoon (dan opent die meteen die internet pagina)
wachtwoord invullen en gebruikersnaam. en je bent in je wallet pagina



koelen3
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1022
Merit: 1007


Sooner or later, a man who wears two faces forgets


View Profile
January 24, 2014, 07:52:40 PM
 #3

Er is een blockchain wallet beschikbaar op de app store, deze heb ik ook staan.
Dus misschien kan je die gebruiken?
Eleky
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
January 24, 2014, 10:48:01 PM
 #4

Er is een blockchain wallet beschikbaar op de app store, deze heb ik ook staan.
Dus misschien kan je die gebruiken?

Als ik correct lees is dat wat de TS juist niet bedoeld.

Zover ik weet blokeert Apple alles, maar dan ook echt alles, wat verder gaat dan het alleen lezen van de blockchain. Dus mocht er al een wallet app bestaan in de AppStore is het slechts een kwestie van tijd tot Apple deze alsnog verwijderd.
De enige manier om wallet software op je iOS device te krijgen is via jailbreaken, volgens mij waren er daar wel wallets beschikbaar.
BarendBitcoin (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
February 02, 2014, 02:15:50 PM
 #5

Er is een blockchain wallet beschikbaar op de app store, deze heb ik ook staan.
Dus misschien kan je die gebruiken?

Als ik correct lees is dat wat de TS juist niet bedoeld.

Zover ik weet blokeert Apple alles, maar dan ook echt alles, wat verder gaat dan het alleen lezen van de blockchain. Dus mocht er al een wallet app bestaan in de AppStore is het slechts een kwestie van tijd tot Apple deze alsnog verwijderd.
De enige manier om wallet software op je iOS device te krijgen is via jailbreaken, volgens mij waren er daar wel wallets beschikbaar.
Klopt inderdaad.

Als ik het hier zo lees, is er niets te krijgen voor iOS. Erg jammer vind ik...
coerdy
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 250



View Profile
February 02, 2014, 07:02:22 PM
 #6

Blockchain is te verkrijgen via Apple store , en zal daar blijven zitten

er is geen kwestie dat Apple deze zal verwijderen, is voor hen ook commerce en krijgt hier ook een klein aandeel in.


De app Blockchain is handig en wordt gebruikt als wallet en om transacties te doen.


Is volkomen veilig als je deze dan ook beveiligd met een wachtwoord



Andere apps zijn nutteloos




BarendBitcoin (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 14
Merit: 0


View Profile
February 07, 2014, 10:08:30 AM
 #7

Blockchain is te verkrijgen via Apple store , en zal daar blijven zitten

er is geen kwestie dat Apple deze zal verwijderen, is voor hen ook commerce en krijgt hier ook een klein aandeel in.

De app Blockchain is handig en wordt gebruikt als wallet en om transacties te doen.

Is volkomen veilig als je deze dan ook beveiligd met een wachtwoord

Andere apps zijn nutteloos
De blockchain app is niet in de appstore "blijven zitten" helaas: http://tweakers.net/nieuws/94159/apple-verwijdert-laatste-bitcoin-app-uit-app-store.html

Nu hebben we echt alleen nog maar HTML alternatieven...
aamarket
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 259
Merit: 250


View Profile WWW
February 09, 2014, 07:20:44 PM
 #8


Hoi, Ik vond portemonnee app is verwijderd uit App Store - zou geïnteresseerd zijn in mijn project hier (Engels) zijn?

https://bitcointalk.org/index.php?topic=457081.msg5040553#msg5040553

IMPORTANT:http://bitcointalk.org/index.php?topic=177133.0,Tips welcome BTC:1AAMARKETmJvfjDwEFmhyYYwfre7ZFVseP  RIC:RGnX6LcJrsVEuYeySDDxkmH7AjRqoprcKt
zzGAMEzz
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
February 10, 2014, 06:33:04 PM
 #9

hallo,

heb al een tijdje een probleem met mn doge-wallet (DogeCoin-Qt version v0.6.4.0-unk-beta)

hij blijf dagen lang staan op 65% en er gebeurd niks, heb inmiddels wel een nieuwe wallet, maar het probleem is dat er 30k aan doge coins nog onderweg zijn naar de wallet Angry Angry

ben je die kwijt of is er iets aan te doen.

alvast bedankt,
yelloyello
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 210
Merit: 100


View Profile
February 11, 2014, 02:05:23 AM
 #10

Tjah, een iPhone....

Heb je eindelijk een stuk sublieme hardware in handen dat van alles kan, wordt je als een klein kind behandeld door een schimmige directie dat geen enkele inspraak dult en dat wel even voor jou uitmaakt waar je wel en waar je niet op mag drukken.

Net of je debiel bent en zelf geen keuzes kan maken in je leven.

Heb je dus een smartphone van dik 500 euro, ben je niet eens baas over je eigen toestel!

Echt waardeloos.....
Coldchurch
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile
February 13, 2014, 02:36:15 PM
 #11

Tjah, een iPhone....

Heb je eindelijk een stuk sublieme hardware in handen dat van alles kan, wordt je als een klein kind behandeld door een schimmige directie dat geen enkele inspraak dult en dat wel even voor jou uitmaakt waar je wel en waar je niet op mag drukken.

Net of je debiel bent en zelf geen keuzes kan maken in je leven.

Heb je dus een smartphone van dik 500 euro, ben je niet eens baas over je eigen toestel!

Echt waardeloos.....

+1
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!