Bitcoin Forum
May 03, 2024, 08:17:04 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [TE KOOP] NIEUWE AntMiners 180-205GH/s, prijsverlaging! (levering week 7-8)  (Read 1342 times)
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 30, 2014, 03:18:57 PM
Last edit: February 17, 2014, 09:08:58 AM by Jeffrey
 #1

Ik ga morgen of overmorgen een nieuwe bestelling plaatsen voor Antminers. Deze komen direct vanaf de fabrikant en zijn dus nieuw en ongebruikt. De levering van deze modellen begint 8 februari, dus ik verwacht ze ongeveer een week later in huis te hebben.

Mochten er mensen interesse hebben om te bestellen, ik bied ze aan voor BTC1.85 inclusief garantie, exclusief voeding.
(voeding tegen meerprijs leverbaar, of gratis advies over welke voedingen aan te raden zijn)

Normaal gesproken test ik de miners ongeveer een uur en gaan ze weer terug in de doos, wachtend op de koper. Op verzoek van de koper kan ik dit achterwege laten. Ook kan ik op verzoek van de koper de miners overklokken naar 190GH/s of 205GH/s. Let wel op, hiermee vervalt de garantie.

Het voordeel om via mij een miner te kopen is dat ik de risico's op me neem die komen kijken bij het bestellen uit China. Bijv. een beschadigde of niet goed functionerende miner kan teruggestuurd worden, dit kost echter een hoop tijd (en dus geld) en er is zelfs een kans dat de Chinese douane de miner tegenhoudt. Ook neem ik alle bijkomende kosten voor m'n rekening zoals BTW en douane kosten. Het is dus verder geen gedoe, je koopt een werkende miner bij een betrouwbare Nederlandse contactpersoon en je weet zeker dat je een werkend apparaat in handen hebt.

Voor de duidelijkheid, dit is geen groupbuy om zo goedkoop mogelijk miners te krijgen (want ik krijg zelf ook geen korting) maar een mooi mogelijkheid om alle risico's "af te kopen" en een miner bij een betrouwbare koper te kopen.

Ik heb via Marktplaats en dit forum een stuk of 15 Antminers aan eindgebruikers geleverd (en daarnaast diverse HEX16 miners, nanofury's en block erupters). Levering kan via ophalen (Spijkenisse) of per pakketpost (met of zonder escrow, kosten/fee voor de koper).
Betaling bij voorkeur in € (bank of cash) tegen de op dat moment geldende koers. Een deel in BTC betalen is bespreekbaar.

Nog even de specs van de fabrikant gekopieerd:

ANTMINER S1 Dual Blades Spec
Hash rate: 180 GH/s
Power consumption: about 360 W from the wall
Power supply: 3 +12V DC input
Power efficiency:  2 W/GH/s on wall
Size:  135 mm x 155 mm x 300 mm
Network connection: Ethernet Cable / WIFI
Cooling: 12cm PWM fans and customized heat sink


edit:
post aangepast en de prijzen naar BTC vertaald, dit om meer duidelijkheid te bieden over de eindprijs.
1714767424
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714767424

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714767424
Reply with quote  #2

1714767424
Report to moderator
1714767424
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714767424

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714767424
Reply with quote  #2

1714767424
Report to moderator
1714767424
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714767424

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714767424
Reply with quote  #2

1714767424
Report to moderator
It is a common myth that Bitcoin is ruled by a majority of miners. This is not true. Bitcoin miners "vote" on the ordering of transactions, but that's all they do. They can't vote to change the network rules.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Fireblade
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 770
Merit: 500



View Profile
January 31, 2014, 08:57:16 AM
 #2

Ik ga morgen of overmorgen een nieuwe bestelling plaatsen voor Antminers. Deze komen direct vanaf de fabrikant en zijn dus nieuw en ongebruikt. De levering van deze modellen begint 8 februari, dus ik verwacht ze ongeveer een week later in huis te hebben.

Mochten er mensen interesse hebben om te bestellen, ik bied ze aan voor €1350,- inclusief garantie, exclusief voeding. (voeding tegen meerprijs leverbaar, of gratis advies over welke voedingen aan te raden zijn)

Normaal gesproken test ik de miners ongeveer een uur en gaan ze weer terug in de doos. Op verzoek van de koper kan ik dit achterwege laten. Ook kan ik op verzoek van de koper de miners overklokken naar 190GH/s of 205GH/s. Let wel op, hiermee vervalt de garantie!

Het voordeel om via mij een miner te kopen is dat ik de risico's op me neem die komen kijken bij het bestellen uit China. Bijv. een beschadigde of niet goed functionerende miner kan teruggestuurd worden, dit kost echter een hoop tijd (en dus geld) en er is zelfs een kans dat de Chinese douane de miner tegenhoudt. Ook neem ik alle bijkomende kosten voor m'n rekening zoals BTW en douane kosten. Het is dus verder geen gedoe, je koopt een werkende miner bij een betrouwbare Nederlandse contactpersoon en je weet zeker dat je een werkend apparaat in handen hebt.

Ik heb via Marktplaats en dit forum een stuk of 15 Antminers aan eindgebruikers geleverd (en daarnaast diverse HEX16 miners, nanofury's en block erupters). Levering kan via ophalen (Spijkenisse) of per pakketpost (met of zonder escrow, kosten/fee voor de koper).
Betaling bij voorkeur in € (bank of cash). Een deel van de kosten in BTC betalen is wel bespreekbaar.

Nog even de specs van de fabrikant gekopieerd:

ANTMINER S1 Dual Blades Spec
Hash rate: 180 GH/s
Power consumption: about 360 W from the wall
Power supply: 3 +12V DC input
Power efficiency:  2 W/GH/s on wall
Size:  135 mm x 155 mm x 300 mm
Network connection: Ethernet Cable / WIFI
Cooling: 12cm PWM fans and customized heat sink
1350 EURO is momenteel 2,23 BTC. Stevige prijs voor wat invoerkosten. Voor dat geld wil ik die van mij ook nog wel van de hand doen.....

Als je hier wilt verkopen geef dan een eerlijke prijs....Of anders MP
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 31, 2014, 09:24:57 AM
 #3

Bij mij betaal je een beetje extra voor zekerheid. Een niet werkende miner of een levering die niet goed gaat kost vele malen meer, het is niet alleen "wat invoerkosten" (zoals ik ook duidelijk vermeld, misschien moet je beter je best doen met begrijpend lezen)
Ik ben erg eerlijk in de kosten en het verhaal erachter, het is voor iedereen zijn eigen keuze om er wel of geen gebruik van te maken en om het risico wel of niet zelf te dragen.

Ik heb wel even aangepast dat de prijs een nauwkeurige indicatie is en dat er niet vooraf betaald hoeft te worden. Uiteindelijke prijzen zal ik overeenkomen met de kopers op het moment dat de miners verzonden zijn.
(mensen die mij al een PM gestuurd hebben, check nog even je PM, daarin vertel ik dit ook om het duidelijker te maken)
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
January 31, 2014, 09:46:46 AM
 #4

Als je makkelijk een Antminer wil kopen en het zelf niet aandurft of zin hebt in het bestellen in China, boel inklaren etc etc dan kan ik je aanbevelen dit bij Jeffrey te doen. De afspraken die je maakt zijn goed en helder, tussentijds word je zeer goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Betalingen gaan ook prima. Als hij de spullen binnen heeft wordt het netjes verpakt en snel verstuurd. Als ik weer een Antminer wil ga ik niet meer zelf moeilijk doen en bestel ik bij hem, dan zijn me die paar extra centen meer dan waard.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
January 31, 2014, 09:51:41 AM
 #5

Als je makkelijk een Antminer wil kopen en het zelf niet aandurft of zin hebt in het bestellen in China, boel inklaren etc etc dan kan ik je aanbevelen dit bij Jeffrey te doen. De afspraken die je maakt zijn goed en helder, tussentijds word je zeer goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Betalingen gaan ook prima. Als hij de spullen binnen heeft wordt het netjes verpakt en snel verstuurd. Als ik weer een Antminer wil ga ik niet meer zelf moeilijk doen en bestel ik bij hem, dan zijn me die paar extra centen meer dan waard.

Het zijn nu geen paar centen meer  Roll Eyes
Een nieuwe Antminer bij bitmaintech.com kost 1.45 btc (levering week van 8 februari) en dan moet je inderdaad nog 35€ invoerrechten betalen, als dat het is dan is 2.2btc+ wel een klein beetje aan de hoge kant Wink

Maar dat is mijn mening.

Groeten
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 31, 2014, 09:59:42 AM
 #6

Zoals ik zei, als de prijs op het moment van leveren een Marktplaats prijs geworden is zal ik die aanpassen. Ik probeer zoveel mogelijk in euro's te rekenen (simpelweg omdat ik BTC koop om Ants te bestellen) en de koers is niet zo heel gunstig op dit moment waardoor het verschil groter lijkt.
Als het er op neer komt dat ik straks €500 ofzo per miner pak, ja dat zijn Marktplaats prijzen, dan zal ik hem ook voor die prijs op Marktplaats zetten en de prijs hier aanpassen Smiley
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
January 31, 2014, 11:09:44 AM
 #7

Beginpost aangepast naar een prijs in BTC, ik zie nu in dat dit het e.e.a. toch wat duidelijker maakt in plaats van mijn verwachting over de koers mee te nemen in de prijs.
cannachris
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 250

cats love crypto | 911 truth @checktheevidence.com


View Profile
January 31, 2014, 04:40:07 PM
 #8

1.85 klinkt heel redelijk. Kan je er een voor mij reserveren?

Ik woon zelf in leiden en heb een ov-studentenkaart dus kom hem wel halen en heb nog een PSU liggen. Heb alleen nog een paar andere biedingen lopen dus kan niet 100% garanderen dat ik die 1.85BTC dan heb maar ben er wel 95% zeker van. Geen gekut met de post uit china of de vs, heb recentelijk van een vriend gehoord die ineens wel belasting moest betalen over in BTC aangeschafte apparatuur.

Jeffersondk
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 139
Merit: 100


View Profile
January 31, 2014, 08:13:53 PM
 #9

Hoeveel krijg je er binnen dan?

Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
February 01, 2014, 10:02:53 AM
 #10

@Cannachris: staat genoteerd! Alles hier is 100% vrijblijvend, meer dat ik een beetje een schatting kan maken hoeveel ik er laat komen in de eerste bestelling. Ik PM je zodra ze binnen zijn.

@Jeffersondk: genoeg Smiley Geen vrachtwagenlading vol (ik doe dit puur als hobby niet als bedrijf) maar meestal wel een stuk of 2-3 extra. Grote aantallen is ook mogelijk natuurlijk, maar afhankelijk van de grootte heb ik dan misschien wel een aanbetaling nodig (want nogmaals, ik doe dit gewoon als particulier)
Jeffersondk
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 139
Merit: 100


View Profile
February 01, 2014, 10:44:22 AM
 #11

@Cannachris: staat genoteerd! Alles hier is 100% vrijblijvend, meer dat ik een beetje een schatting kan maken hoeveel ik er laat komen in de eerste bestelling. Ik PM je zodra ze binnen zijn.

@Jeffersondk: genoeg Smiley Geen vrachtwagenlading vol (ik doe dit puur als hobby niet als bedrijf) maar meestal wel een stuk of 2-3 extra. Grote aantallen is ook mogelijk natuurlijk, maar afhankelijk van de grootte heb ik dan misschien wel een aanbetaling nodig (want nogmaals, ik doe dit gewoon als particulier)

Heb je een PM gestuurd!

Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
February 05, 2014, 10:46:45 AM
 #12

De bestelling is (een aantal dagen geleden al) geplaatst, betaald en bevestigd. Het is nu wachten op Bitmain en UPS.

Iedereen is overigens nog steeds vrij om hier te reageren of een PM te sturen bij interesse, binnenkort ga ik zeer waarschijnlijk nog een bestelling plaatsen.
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
February 10, 2014, 10:34:29 AM
 #13

Miners zijn onderweg en komen deze week binnen. Iedereen die al interesse heeft getoond heeft een PM gehad. Hieronder reageren mag natuurlijk nog steeds.
GordonBM
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 137
Merit: 100


View Profile
February 10, 2014, 11:12:22 AM
 #14

De bitcoin staan zéér laag momenteel.
Als ik zeg dat ik je nu +- 800€ wil betalen voor 1 miner, ik kom er om en in die tijd is de btc gestegen naar bv €1000, wil dit zeggen dat als ik met €800 cash bij jou toekom, dat ik terug naar huis mag vertrekken?

Als ik de profit calculator sites mag betrouwen, zou ik deze miner in ongeveer 3 maand terugverdient hebben in btc.

I got hacked by some Syrian faggot and now I have negative feedback.
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
February 10, 2014, 12:26:43 PM
 #15

Als ik een prijsafspraak maak met iemand dan hou ik die prijs aan ongeacht de koers. Als iemand alles in BTC wil betalen (wat ik niet vaak accepteer overigens) dan kijk ik deels naar de huidige koers en deels naar gemiddeldes. Dan is het aan de koper om hier op in te gaan of niet. Vervolgens hou ik me aan die afspraak, of de BTC koers nou naar €100 zakt of naar €1000 stijgt.
Ik heb een keer gehad dat ik dit niet deed, de koper wilde per se een X bedrag contant betalen en de rest in BTC qua koers op dat moment. 2 dagen later stond hij voor de deur en was de coin flink gezakt waardoor hij flink meer coins moest betalen. Ik ben hem hier wel in tegemoet gekomen maar toch was het vervelend. Omgekeerd "bescherm" ik mezelf ook tegen zulke gevallen door gewoon iets af te spreken en hier aan te houden, geen moment opnames, daarvoor is de BTC nog te instabiel.

Ik heb de miners betaald met coins die ik voor zo'n €615 heb gekocht. Tja, ongunstige situatie nu dus voor mij. Ik doe dit gewoon als particulier, beetje minen, beetje dingen kopen/verkopen. Ik vind het prima om de community te steunen door hier geen marktplaats/ebay prijzen neer te zetten, maar ik ga natuurlijk ook geen miners met verlies verkopen, dan is het interessanter voor mij om ze toch thuis aan te zetten en later te verkopen (waarbij ik er dan eerlijk bij vertel hoe lang ze hebben gedraaid) Niet dat ik dat nu ga doen trouwens, maar puur om even uit te leggen hoe het voor mij werkt.
GordonBM
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 137
Merit: 100


View Profile
February 10, 2014, 01:10:16 PM
 #16

Das goed nieuws Smiley
Indien ik 1 zou kopen, zou het mogelijk zijn om ergens tussenin af te spreken?
Het is namelijk een dikke 200km rijden van hier (BE) en iets van die waarde heb ik toch liever onmiddellijk in hand.

I got hacked by some Syrian faggot and now I have negative feedback.
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
February 10, 2014, 01:18:42 PM
 #17

Das goed nieuws Smiley
Indien ik 1 zou kopen, zou het mogelijk zijn om ergens tussenin af te spreken?
Het is namelijk een dikke 200km rijden van hier (BE) en iets van die waarde heb ik toch liever onmiddellijk in hand.

Hmmm. Op zich heb ik zoiets van, ophalen of versturen (al dan niet met escrow service) maar ach... PM me even met waar en wanneer je zou willen afspreken (dat houdt de thread hier wat schoner) en dan kijken we wel even of we er uit komen.
Jeffrey (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
February 17, 2014, 09:08:41 AM
 #18

Ik gooi deze weer dicht. Alle miners uit deze bestelling zijn verkocht.

Ik heb er nog 5 extra besteld maar die komen pas begin Maart binnen dus tegen die tijd gooi ik weer een nieuwe post neer.

Dank aan alle kopers voor het vertrouwen en veel plezier met de miners.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!