Bitcoin Forum
June 18, 2024, 03:21:55 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Miningshop.nl aluminium rigs & risers Alle risers €15,- euro  (Read 1658 times)
Skolte (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
February 11, 2014, 01:03:42 AM
Last edit: February 11, 2014, 09:50:12 AM by Skolte
 #21

Blaater bedankt voor de heldere uitleg had het zelf niet beter kunnen vertellen! en idd bij elke transactie is dus een uniek btc adres gekoppeld kwam ik vanavond ook pas achter! kijk maar even morgen of het lukt barryzand ! Cheesy
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
February 11, 2014, 08:30:13 AM
 #22

Blaater bedankt voor de heldere uitleg had het zelf niet beter kunnen vertellen! en idd bij elke transactie is dus een uniek btc adres gekoppeld kwam ik vanavond ook pas achter! kijk maar even morgen of het lukt barryzaad ! Cheesy

hahaha misschien voel ik me nu wel beledigd om die naamspeling?  Roll Eyes

maar iig... ik zit nu op mn werk, en zal vanavond dan een bestelling plaatsen.... Grin


@blaater

blaat lekker verder want het was een heldere uitleg  Wink thnx
Skolte (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
February 11, 2014, 09:50:50 AM
 #23

Blaater bedankt voor de heldere uitleg had het zelf niet beter kunnen vertellen! en idd bij elke transactie is dus een uniek btc adres gekoppeld kwam ik vanavond ook pas achter! kijk maar even morgen of het lukt barryzand ! Cheesy

hahaha misschien voel ik me nu wel beledigd om die naamspeling?  Roll Eyes

maar iig... ik zit nu op mn werk, en zal vanavond dan een bestelling plaatsen.... Grin


@blaater

blaat lekker verder want het was een heldere uitleg  Wink thnx

haha sorry verkeerd gelezen Wink heb het al even veranderd in mijn posts Cheesy
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
February 12, 2014, 08:25:01 PM
 #24

Ik wacht nog heel even met bestellen man... koers ligt me nu echt te laag om mn btc uit te geven.... maar uiteindelijk zal ik bij je bestellen mits de voorraad er nog is/komt
bleukind
Member
**
Offline Offline

Activity: 66
Merit: 10


View Profile
February 16, 2014, 12:42:04 PM
 #25

Ik zag net dat de open rigs voor 6 GPU's niet meer op de website staan gaan deze nog wel komen?

Bad english? Don't blame me, blame my english teacher.
Proud dutch
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
February 16, 2014, 10:44:38 PM
 #26

Succes met je webshop! Nu is het tijd om nog wat meer producten toe te voegen Wink.

Oja, de Facebook module die op je website staat, wordt weergegeven in het Russisch (of een andere taal in het Cyrillische alfabet).

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Skolte (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
February 17, 2014, 07:32:07 PM
 #27

Ik zag net dat de open rigs voor 6 GPU's niet meer op de website staan gaan deze nog wel komen?

ja deze komen wel weer maar heb een andere ontwerp gemaakt hiervoor. Eind deze week komt deze weer online met goede foto erbij
Skolte (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
February 17, 2014, 07:35:36 PM
 #28

Succes met je webshop! Nu is het tijd om nog wat meer producten toe te voegen Wink.

Oja, de Facebook module die op je website staat, wordt weergegeven in het Russisch (of een andere taal in het Cyrillische alfabet).

Bedankt is ook de bedoeling dat er meer op komt te staan! zal een dezer dagen de facebook module fixen!
Skolte (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
March 10, 2014, 11:31:43 AM
 #29

Alles is weer op voorraad! scherp geprijsde risers al vanaf €15,-
Skolte (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
March 11, 2014, 04:35:16 PM
 #30

Om beetje met de concurrentie mee te gaan, alle risers nu €15,- euro
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!