Bitcoin Forum
June 15, 2024, 08:19:37 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Miningshop.nl aluminium rigs & risers Alle risers €15,- euro  (Read 1658 times)
Skolte (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
February 03, 2014, 07:54:28 PM
Last edit: March 11, 2014, 04:34:46 PM by Skolte
 #1

Ben met een nieuwe webshop begonnen om aluminium rigs en risers te verkopen, op het moment heb ik alles op voorraad.
Voor prijzen en het aanbod zou ik zeggen kijk eens op de website: http://www.miningshop.nl
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
February 03, 2014, 09:02:29 PM
 #2

leuk, zo'n open case bouwer in Nederland!
Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
February 03, 2014, 09:05:05 PM
 #3

Ben met een nieuwe webshop begonnen om aluminium rigs en risers te verkopen, op het moment heb ik alles op voorraad behalve de 6 gpu rig deze is nog in ontwikkeling.
Voor prijzen en het aanbod zou ik zeggen kijk eens op de website: http://www.miningshop.nl

Ik ken Skolte van het Tweakers IRC kanaal en weet hoeveel tijd hij heeft besteed aan het ontwerp van de alu rigs. Als je niet de moeite wilt nemen om zelf een alu rig te maken, en als je iets veiligers wilt hebben dan een plastic krat, dan is dit de manier om het te doen. Prijzen zijn aangenaam en goede snelle service.
nicvdv
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 48
Merit: 0


View Profile WWW
February 04, 2014, 07:00:08 AM
 #4

Wat zijn de verzendingskosten naar België bij jou ?

Mvg,
Skolte (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
February 04, 2014, 08:20:47 AM
 #5

Wat zijn de verzendingskosten naar België bij jou ?

Mvg,

Dit kan je inprincipe gewoon bij het winkelmandje bekijken daar staat een optie bereken verzendskosten. Maar naar belgie verzenden is €19.50
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
February 04, 2014, 11:12:17 PM
 #6

goed initiatief... maar te duur voor wat het is... sorry man... Undecided
Skolte (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
February 10, 2014, 08:40:57 AM
 #7

Einde van de week ook usb risers van 60cm op voorraad!
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
February 10, 2014, 12:38:30 PM
 #8

De USB risers zien er anders uit dan degene die vaker worden aangeboden....

ik heb begrepen dat er 2 types zijn... waarvan er 1 niet heel erg goed is voor je pc.... je hebt wel de goeie besteld? ben wel geintresseerd namelijk

en accepteer je BTC als betaling? zoja hoeveel per riser... mag ook via de PM als je dat liever hebt
Skolte (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
February 10, 2014, 01:49:55 PM
 #9

De USB risers zien er anders uit dan degene die vaker worden aangeboden....

ik heb begrepen dat er 2 types zijn... waarvan er 1 niet heel erg goed is voor je pc.... je hebt wel de goeie besteld? ben wel geintresseerd namelijk

en accepteer je BTC als betaling? zoja hoeveel per riser... mag ook via de PM als je dat liever hebt

heb foto bijgewerkt van de daad werkelijke risers die ik binnenkrijg. deze zijn verder goed heb ze hier al paar weken draaien en werken perfect. Je kan gewoon op de webshop http://miningshop.nl betalen met bitcoin zit een bitpay module in dus deze rekend automatisch om wat het kost in btc. ze zijn alvast te bestellen gezien de grote belangstelling niet onverstandig. denk dat ik deze week alvast een 2de bestelling doe bij de leverancier.
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
February 10, 2014, 05:42:23 PM
 #10

super.... Alleen kom ik niet echt verder als ik die optie selecteer... ik krijg zo'n blokjes code ... en ik zie een btc adres... hoe werkt dat? (n00b mode) Grin Grin

ik kan wel gewoon storten naar dat adres, maar wordt mijn bestelling dan wel voltooid uitgelezen door jouw?
Skolte (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
February 10, 2014, 08:13:40 PM
 #11

super.... Alleen kom ik niet echt verder als ik die optie selecteer... ik krijg zo'n blokjes code ... en ik zie een btc adres... hoe werkt dat? (n00b mode) Grin Grin

ik kan wel gewoon storten naar dat adres, maar wordt mijn bestelling dan wel voltooid uitgelezen door jouw?

zal even kijken heb namelijk zelf nooit een betaling gedaan even geduld Cheesy zal even kijken
bleukind
Member
**
Offline Offline

Activity: 66
Merit: 10


View Profile
February 10, 2014, 10:30:38 PM
 #12

Zojuist een bestelling geplaatst.  Wink

Bad english? Don't blame me, blame my english teacher.
Proud dutch
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
February 10, 2014, 10:40:26 PM
 #13

al een idee hoe die betaling werkt? Tongue

ik wil t evt. ook wel gewoon naar jouw btc adres over maken... je lijkt me ook geen scammer iig  Roll Eyes

maar een factuur o.i.d van de webshop zou toch wel fijn zijn als dat op die manier mogelijk is.
Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
February 10, 2014, 10:53:56 PM
 #14

Als je de betaling overmaakt naar dat bitcoinadres dan komt alles goed, de api heeft een verbinding met de webshop, en je bestelling krijgt dan de status besteld o.i.d.
Bitpay werkt makkelijk en goed met dit type webshop.
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
February 10, 2014, 10:59:32 PM
 #15

Als je de betaling overmaakt naar dat bitcoinadres dan komt alles goed, de api heeft een verbinding met de webshop, en je bestelling krijgt dan de status besteld o.i.d.
Bitpay werkt makkelijk en goed met dit type webshop.

dan wil ik wel nog even van hem horen of dat daadwerkelijk zijn eigen adres is  Wink
Skolte (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
February 10, 2014, 11:04:51 PM
 #16

Als je de betaling overmaakt naar dat bitcoinadres dan komt alles goed, de api heeft een verbinding met de webshop, en je bestelling krijgt dan de status besteld o.i.d.
Bitpay werkt makkelijk en goed met dit type webshop.

dan wil ik wel nog even van hem horen of dat daadwerkelijk zijn eigen adres is  Wink

dat is mijn adres die gekoppeld is aan mijn bitpay account dus dat klopt !
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
February 10, 2014, 11:05:40 PM
 #17

Als je de betaling overmaakt naar dat bitcoinadres dan komt alles goed, de api heeft een verbinding met de webshop, en je bestelling krijgt dan de status besteld o.i.d.
Bitpay werkt makkelijk en goed met dit type webshop.

dan wil ik wel nog even van hem horen of dat daadwerkelijk zijn eigen adres is  Wink

dat is mijn adres die gekoppeld is aan mijn bitpay account dus dat klopt !


en heeft iemand misschien zin om uit te leggen wat ik dan moet doen met dat blokje? lijkt me iets op mn mobiele telefoon.... werkelijk geen idee... Ik heb nog nooit iets besteld met mn bitcoins namelijk... meestal de moeilijke weg van cashen naar euro, en dan altijd bestellen... maar dat duurt altijd maar... dus ik wil ook dit even proberen   Grin


Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
February 10, 2014, 11:27:41 PM
 #18

De wallet adressen zijn vaak lastig te schrijven, dus veel apps op je mobiel kunnen de QR-codes lezen om snel het adres in te voeren.

QR-Code -> mobiele wallet
Normale adres -> sturen vanaf je pc

Daar komt het eigenlijk op neer.
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
February 11, 2014, 12:24:46 AM
 #19

oke duidelijk... maar dan nog begrijp ik niet helemaal hoe hij dan kan verifieren dat die betaling bij mij bestelling hoort... dat is dus als ik via mn bitcoinwallet handmatig naar dat adres verstuur... dan zit er toch geen "link" aan vast dat het om mijn bestelling gaat? of begrijp ik t niet goed  Cheesy
Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
February 11, 2014, 12:36:05 AM
 #20

Het adres dat jij te zien krijgt is bij elke betaling uniek en wordt maar éénmalig (als het goed is) gebruikt. Op de achtergrond worden de bitcoins dan weer doorgestuurd naar zijn vaste bitcoinadres, of omgezet in euro's. Dat is de link tussen jouw betaling en zijn rekening Wink.
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!