Bitcoin Forum
May 04, 2024, 02:25:25 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »  All
  Print  
Author Topic: Nieuwe Privacy Coin met nog 1 AIRDROP * PRiVCY *  (Read 2215 times)
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
August 01, 2018, 09:14:19 PM
 #101

Gaan jullie allemaal voor de 5k dat je mee blijft doen met de grote pot van de airdrops? Ben echt benieuwd of er veel mensen gaan afhaken als ze niet aan de 5k kunnen komen. Het is leuk om steeds veel munten te krijgen. Maar als er niet steeds meer mensen bij komen zal er ook weinig vraag komen op de munt. Verwacht dat ze er wel weer wat op gaan verzinnen. Vandaag staat priv ook op coinmarketcap weer een mooie stap vooruit.

Ik zit al boven de 5k, dus ga zeker door.
De vraag is echter, haal ik de 10k? (voor 50% meer AD)
Wie probeert er nog meer 10k te halen? (of wellicht 100k?  Roll Eyes)
Ik ga ook voor de 5k

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
No Gods or Kings. Only Bitcoin
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714789525
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714789525

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714789525
Reply with quote  #2

1714789525
Report to moderator
1714789525
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714789525

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714789525
Reply with quote  #2

1714789525
Report to moderator
1714789525
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714789525

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714789525
Reply with quote  #2

1714789525
Report to moderator
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
August 02, 2018, 07:35:35 PM
 #102

Als je nu al 5k hebt geef het dan aan. Hoe eerder ze je de holder status geven hoe beter. Hoop dat ze de regels met vote verplicht gaan maken met de airdrop. Er wordt nu zo weinig gevote. Hoe meer we Privcy gelist kunnen krijgen hoe beter het voor de munt is. Laten we hopen dat ze snel met de white paper komen. Dat zal ook meer vertrouwen in het project geven.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
August 02, 2018, 09:13:44 PM
 #103

Zien ze via de explorer niet wat je saldo is?
Hoe en waar geef je dat dan eigenlijk aan, wat je saldo is?

riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
August 03, 2018, 06:13:38 PM
 #104

Zien ze via de explorer niet wat je saldo is?
Hoe en waar geef je dat dan eigenlijk aan, wat je saldo is?

Je moet je wallet adres en het aantal door geven aan PRIVCY-CMO.
Dan check hij je wallet en het aantal en geeft je de status die daar bij hoort. Dit zullen ze welke week weer checken of het aantal nog in je wallet zit. Zie nu elke dag weer meer mensen met de hold status. Morgen weer de airdrop dag. Hoop het weer te ontvangen. Het is altijd maar weer afwachten tot het in je wallet zit.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
August 04, 2018, 07:43:59 PM
 #105

Zien ze via de explorer niet wat je saldo is?
Hoe en waar geef je dat dan eigenlijk aan, wat je saldo is?

Je moet je wallet adres en het aantal door geven aan PRIVCY-CMO.
Dan check hij je wallet en het aantal en geeft je de status die daar bij hoort. Dit zullen ze welke week weer checken of het aantal nog in je wallet zit. Zie nu elke dag weer meer mensen met de hold status. Morgen weer de airdrop dag. Hoop het weer te ontvangen. Het is altijd maar weer afwachten tot het in je wallet zit.


net airdrop 9 ontvangen

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
August 05, 2018, 04:11:41 PM
 #106


net airdrop 9 ontvangen


Dan zijn we al weer bijna op de helft van de airdrops!!
Tijd vliegt weer...

Ben benieuwd hoe de 2e helft zich gaat ontwikkelen omdat er na AD 10 een hoop gaat veranderen. Meer focus op HODL zeg maar gerust.

joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
August 06, 2018, 06:23:57 AM
 #107


net airdrop 9 ontvangen


Dan zijn we al weer bijna op de helft van de airdrops!!
Tijd vliegt weer...

Ben benieuwd hoe de 2e helft zich gaat ontwikkelen omdat er na AD 10 een hoop gaat veranderen. Meer focus op HODL zeg maar gerust.

Ja ik ben ook benieuwd hoe het verder verloopt. Ben sinds gisteren toegevoegd aan de 5k club.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
August 06, 2018, 07:42:48 PM
 #108


net airdrop 9 ontvangen


Dan zijn we al weer bijna op de helft van de airdrops!!
Tijd vliegt weer...

Ben benieuwd hoe de 2e helft zich gaat ontwikkelen omdat er na AD 10 een hoop gaat veranderen. Meer focus op HODL zeg maar gerust.

Hoop dat er veel mensen niet gaan afhaken. Het is leuk dat wij meer munten krijgen als er minder mensen mee doen. Maar voor de munt is het beter dat er steeds meer mensen mee doen en blijven holden. Ben dus ook benieuwd hoe ze het in de 2de helft interessant gaan houden.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
August 08, 2018, 07:35:22 AM
 #109

Is er nog nieuws? Volgende airdrop komt al weer snel

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
oer4all
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 0


View Profile
August 08, 2018, 05:24:26 PM
 #110

Dat ik dit topic gemist heb zeg, zie hem nu pas staan. Ik denk dat er straks veel gaan afhaken omdat voor hetgeen ze moeten doen en wat ze krijgen het voor hun de moeite niet meer waard is om mee te doen. Ik heb alle rondes gehad en hoop tot ad20 mee te kunnen doen.
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
August 08, 2018, 06:25:46 PM
 #111

Dat ik dit topic gemist heb zeg, zie hem nu pas staan. Ik denk dat er straks veel gaan afhaken omdat voor hetgeen ze moeten doen en wat ze krijgen het voor hun de moeite niet meer waard is om mee te doen. Ik heb alle rondes gehad en hoop tot ad20 mee te kunnen doen.

Hoop niet dat er veel gaan opgeven. Ik ga zelf ook door tot ad20. Gelukkig zie ik op discord in het nl en be deel veel gekleurde namen dat is dus een goed teken.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
oer4all
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 0


View Profile
August 09, 2018, 12:13:04 AM
 #112

Dat ik dit topic gemist heb zeg, zie hem nu pas staan. Ik denk dat er straks veel gaan afhaken omdat voor hetgeen ze moeten doen en wat ze krijgen het voor hun de moeite niet meer waard is om mee te doen. Ik heb alle rondes gehad en hoop tot ad20 mee te kunnen doen.

Hoop niet dat er veel gaan opgeven. Ik ga zelf ook door tot ad20. Gelukkig zie ik op discord in het nl en be deel veel gekleurde namen dat is dus een goed teken.

Ja dat is waar, voor de meeste die er vanaf het begin of iets later meedoen die haken niet af, maar ik zie nu nog steeds nieuwe aanmeldingen en omdat de opbrengst voor hun minimaal is gaan de meeste daarvan echt wel stoppen of verkopen. voor hun heeft het geen zin om door te gaan voor wat ze moeten doen om een dropje te ontvangen. kijk hoeveel tijd je al kwijt bent om xp te vergaren en om fatsoenlijk te reageren hier in bct. voor ons natuurlijk een grotere verdeling van de pot maar wat heeft het voor nut als zeg maar een man of 7-800 straks een vet gevulde wallet heeft aan het einde van ad20 en de waarde van de munt komt niet omhoog omdat er te weinig zijn die ze dan nog heeft. maar goed we zien wel wat er gebeurd tegen die tijd.
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
August 09, 2018, 07:39:22 AM
 #113

Dat ik dit topic gemist heb zeg, zie hem nu pas staan. Ik denk dat er straks veel gaan afhaken omdat voor hetgeen ze moeten doen en wat ze krijgen het voor hun de moeite niet meer waard is om mee te doen. Ik heb alle rondes gehad en hoop tot ad20 mee te kunnen doen.

Hoop niet dat er veel gaan opgeven. Ik ga zelf ook door tot ad20. Gelukkig zie ik op discord in het nl en be deel veel gekleurde namen dat is dus een goed teken.

Ja dat is waar, voor de meeste die er vanaf het begin of iets later meedoen die haken niet af, maar ik zie nu nog steeds nieuwe aanmeldingen en omdat de opbrengst voor hun minimaal is gaan de meeste daarvan echt wel stoppen of verkopen. voor hun heeft het geen zin om door te gaan voor wat ze moeten doen om een dropje te ontvangen. kijk hoeveel tijd je al kwijt bent om xp te vergaren en om fatsoenlijk te reageren hier in bct. voor ons natuurlijk een grotere verdeling van de pot maar wat heeft het voor nut als zeg maar een man of 7-800 straks een vet gevulde wallet heeft aan het einde van ad20 en de waarde van de munt komt niet omhoog omdat er te weinig zijn die ze dan nog heeft. maar goed we zien wel wat er gebeurd tegen die tijd.


Ja begrijp er dus uit dat het beter is dat er zoveel mogelijk mensen meedoen. Dan begrijp ik niet dat de voor 1 juni aanmelding vereiste voor dit forum nog geldt.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
August 09, 2018, 04:55:05 PM
 #114

De regel van voor 1 juni is er omdat je anders steeds met een nieuw acount weer mee kan doen. Er zijn veel mensen in arme landen die met meerdere acounts aan airdrops mee doen. Dus deze regel heb je wel nodig helaas.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
August 09, 2018, 05:50:49 PM
 #115

De regel van voor 1 juni is er omdat je anders steeds met een nieuw acount weer mee kan doen. Er zijn veel mensen in arme landen die met meerdere acounts aan airdrops mee doen. Dus deze regel heb je wel nodig helaas.


ok duidelijk, ik wist niet dat dit de reden was

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
August 09, 2018, 08:05:25 PM
 #116

we willen zeg maar niet dat joost1975, joost1976,joost1977,joost1978,joost1979 enz enz ook mee gaan doen aan de airdrop.

Als je in azie zit, en 2 euro per dag verdient, kan het wel uit om 10 uur per dag berichten te plaatsen met 150 accounts, als je dan 150x de airdrop krijgt..
ofwel allemaal fake users..

Zorg daarom ook voor een goed wachtwoord op je bct profiel. ALs je acocunt wat ouder wordt en meer activity heeft wordt het meer waard en zul je meer hack pogingen krijgen.. Ik heb ze heel vaak, helaas weinig goede bescherming op dit forum.

Hopelijk wordt er ooit nog eens 2FA ingevoerd zodat ik dit account niet verlies...

 

oer4all
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 0


View Profile
August 10, 2018, 09:20:25 AM
 #117

we willen zeg maar niet dat joost1975, joost1976,joost1977,joost1978,joost1979 enz enz ook mee gaan doen aan de airdrop.

Als je in azie zit, en 2 euro per dag verdient, kan het wel uit om 10 uur per dag berichten te plaatsen met 150 accounts, als je dan 150x de airdrop krijgt..
ofwel allemaal fake users..

Zorg daarom ook voor een goed wachtwoord op je bct profiel. ALs je acocunt wat ouder wordt en meer activity heeft wordt het meer waard en zul je meer hack pogingen krijgen.. Ik heb ze heel vaak, helaas weinig goede bescherming op dit forum.

Hopelijk wordt er ooit nog eens 2FA ingevoerd zodat ik dit account niet verlies...

 

Wat ik zelf geregeld doe en dat zou een ieder een paar keer per jaar moeten doen is het wachtwoord wijzigen, ik gebruik daar lastpass voor maar een andere generator kan ook. Het is niet veel werk en als je zo bij meerdere sites doet en netjes opschrijft is er weinig kans gehacked te worden. ik gebruik voor iedere crypto gerelateerde site dan ook een ander wachtwoord. heb alles digitaal opgeslagen op externe hd en sticks zo heb ik alles 3 dubbel gebackupped. Vroegah gebruikte ik voor iedere site hetzelfde wachtwoord maar tegenwoordig nu het om geld gaat niet meer ga geen risico lopen gehacked te worden.
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
August 10, 2018, 10:21:39 AM
 #118

we willen zeg maar niet dat joost1975, joost1976,joost1977,joost1978,joost1979 enz enz ook mee gaan doen aan de airdrop.

Als je in azie zit, en 2 euro per dag verdient, kan het wel uit om 10 uur per dag berichten te plaatsen met 150 accounts, als je dan 150x de airdrop krijgt..
ofwel allemaal fake users..

Zorg daarom ook voor een goed wachtwoord op je bct profiel. ALs je acocunt wat ouder wordt en meer activity heeft wordt het meer waard en zul je meer hack pogingen krijgen.. Ik heb ze heel vaak, helaas weinig goede bescherming op dit forum.

Hopelijk wordt er ooit nog eens 2FA ingevoerd zodat ik dit account niet verlies...

 

Wat ik zelf geregeld doe en dat zou een ieder een paar keer per jaar moeten doen is het wachtwoord wijzigen, ik gebruik daar lastpass voor maar een andere generator kan ook. Het is niet veel werk en als je zo bij meerdere sites doet en netjes opschrijft is er weinig kans gehacked te worden. ik gebruik voor iedere crypto gerelateerde site dan ook een ander wachtwoord. heb alles digitaal opgeslagen op externe hd en sticks zo heb ik alles 3 dubbel gebackupped. Vroegah gebruikte ik voor iedere site hetzelfde wachtwoord maar tegenwoordig nu het om geld gaat niet meer ga geen risico lopen gehacked te worden.

heel verstandig, zelf gebruik ik ook lastpass.
Helaas heeft deze site nog wat verstopte recovery opties, en onbeperkte retries, en geen 2FA, dus met voldoende motivatie komen ze waarschijnljik nog steeds op je account, maar ik heb wel een lekker lang lastpass paswoord erop zitten, dus bruteforce gaat nog wel even duren.. Smiley

riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
August 10, 2018, 05:24:40 PM
 #119

Bedankt voor de tips. Ga toch maar eens even alles goed opslaan en uitleggen aan me vriendin. Stel dat er iets met mij gebeurt kan zij nog bij alles.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
August 10, 2018, 08:43:28 PM
 #120

Ik gebruik enpass als wachtwoord manager.  Dat zorgt ook voor zeer goede wachtwoorden en veilige opslag daarvan.  Zal het wachtwoord binnenkort is vernieuwen nav jullie tips.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
Pages: « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!