Bitcoin Forum
May 08, 2024, 11:09:56 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »  All
  Print  
Author Topic: Nieuwe Privacy Coin met nog 1 AIRDROP * PRiVCY *  (Read 2216 times)
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
September 13, 2018, 07:54:47 PM
 #181

Crex24 werkt weer. Hoop dat we het voor elkaar krijgen om priv op een Exchange te krijgen die al online is met redelijk wat volume. Als we op coinex komen zal priv wel goed onder de aandacht komen. Vandaag weer gelezen dat er naar ad20 toch wat te wachten staat. Ben benieuwd wat het gaat zijn.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
Be very wary of relying on JavaScript for security on crypto sites. The site can change the JavaScript at any time unless you take unusual precautions, and browsers are not generally known for their airtight security.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715209796
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715209796

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715209796
Reply with quote  #2

1715209796
Report to moderator
1715209796
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715209796

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715209796
Reply with quote  #2

1715209796
Report to moderator
1715209796
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715209796

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715209796
Reply with quote  #2

1715209796
Report to moderator
Kcryptonite
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 77
Merit: 0


View Profile
September 13, 2018, 08:44:05 PM
 #182

ben blij dat de onderhoud op crex24 klaar is Smiley Ik heb niet veel kunnen doen aan de taken van de AD deze week. Ik moet nu even aan de slag en mijn achterstand gaan inhalen. De prijs van priv heeft wel een bodem gevonden lijkt het. Hopen dat het weer naar 1500 sats gaat binnenkort.
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
September 14, 2018, 10:18:17 AM
 #183

Goed nieuws voor de holder onder ons. PRiVCY gaat verder met de Airdrops na week 20. Welke maand 20k aan priv gaan ze verdelen onder de holders met 10K en meer.
Toch mooi mee genomen. de meeste van ons zijn toch van plan priv te holden. Verwacht dat ze nog wel meer dingen gaan verzinnen om de mensen aan privcy te laten hangen.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 15, 2018, 07:25:23 AM
 #184

Goed nieuws voor de holder onder ons. PRiVCY gaat verder met de Airdrops na week 20. Welke maand 20k aan priv gaan ze verdelen onder de holders met 10K en meer.
Toch mooi mee genomen. de meeste van ons zijn toch van plan priv te holden. Verwacht dat ze nog wel meer dingen gaan verzinnen om de mensen aan privcy te laten hangen.

Zeker goed nieuws. Zijn er ook regels aan verbonden zoals met de airdrops nu? Of alleen holden?

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 16, 2018, 05:02:42 PM
 #185

Gisteren airdrop 15 ontvangen. Nog maar 5 airdrops en dan zijn de belangrijkste airdrops geweest. Komen er nog nieuwe mensen bij? Nu weer de nieuwe week in.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
September 20, 2018, 06:22:33 PM
 #186

Gisteren airdrop 15 ontvangen. Nog maar 5 airdrops en dan zijn de belangrijkste airdrops geweest. Komen er nog nieuwe mensen bij? Nu weer de nieuwe week in.

Heb nummer 15 ook ontvangen. verwacht zaterdag nummer 16 ook weer te ontvangen. Ben wel bang dat er veel mensen rond ad 20 hun priv gaan verkopen.Maar voor de holders club 10k en hoger zijn er nog ad's 1 jaar lang elke maand 1. Zelf ga ik ze niet verkopen. stake in de wallet en elke maand nog een ad is mooi mee genomen. Ik probeer nu ook steeds elke dag wat te trade met een klein aantal priv. zodat ik elke dag wat extra priv binnen haal. Het is nu nog centen werk maar als priv gaat stijgen kan ik er een mooie winst aan hebben.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 20, 2018, 06:29:49 PM
 #187

Gisteren airdrop 15 ontvangen. Nog maar 5 airdrops en dan zijn de belangrijkste airdrops geweest. Komen er nog nieuwe mensen bij? Nu weer de nieuwe week in.

Heb nummer 15 ook ontvangen. verwacht zaterdag nummer 16 ook weer te ontvangen. Ben wel bang dat er veel mensen rond ad 20 hun priv gaan verkopen.Maar voor de holders club 10k en hoger zijn er nog ad's 1 jaar lang elke maand 1. Zelf ga ik ze niet verkopen. stake in de wallet en elke maand nog een ad is mooi mee genomen. Ik probeer nu ook steeds elke dag wat te trade met een klein aantal priv. zodat ik elke dag wat extra priv binnen haal. Het is nu nog centen werk maar als priv gaat stijgen kan ik er een mooie winst aan hebben.


Mijn plan is hetzelfde te doen. Ben alleen nog niet aan het handelen met de Privcy. Het zou zeker mooi zijn als de Privcy gaat stijgen in waarde. Dan is het werk niet voor niets.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
September 21, 2018, 07:31:12 AM
 #188

Zelf verwacht ik wel dat prijs gaat stijgen als de 20 ad voorbij zijn. Daarna zal de prijs eerst wat zakken met de mensen die hun priv verkopen omdat er geen ad meer komen. Als deze priv zijn opgekocht gaat de prijs weer omhoog. Hoe minder priv te koop is hoe hoger de prijs gaat worden. Dus ik zou je niet druk maken over de prijs. Als het team zich blijft ontwikkelen gaat het zeker goed komen met PRiVCY.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
September 21, 2018, 10:08:15 AM
 #189

Zelf verwacht ik wel dat prijs gaat stijgen als de 20 ad voorbij zijn. Daarna zal de prijs eerst wat zakken met de mensen die hun priv verkopen omdat er geen ad meer komen. Als deze priv zijn opgekocht gaat de prijs weer omhoog. Hoe minder priv te koop is hoe hoger de prijs gaat worden. Dus ik zou je niet druk maken over de prijs. Als het team zich blijft ontwikkelen gaat het zeker goed komen met PRiVCY.


Op dit moment is het inderdaad nog veel te vroeg nog om je druk te maken over de prijs. De prijs zal nog droppen naar het einde van AD's toe. Maar de markt als geheel is slecht en deze coin is net nieuw. Na de airdrops stopt de supply grotendeels en is er minder verkoopdruk. Als de ontwikkelingen wel door gaan en de markt als geheel weer gaat aantrekken is er een gouden toekomst voor coins als deze.

Decentralized exchanges and anonieme munten zijn de toekomst!

joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 21, 2018, 10:53:08 AM
 #190

Zelf verwacht ik wel dat prijs gaat stijgen als de 20 ad voorbij zijn. Daarna zal de prijs eerst wat zakken met de mensen die hun priv verkopen omdat er geen ad meer komen. Als deze priv zijn opgekocht gaat de prijs weer omhoog. Hoe minder priv te koop is hoe hoger de prijs gaat worden. Dus ik zou je niet druk maken over de prijs. Als het team zich blijft ontwikkelen gaat het zeker goed komen met PRiVCY.


Op dit moment is het inderdaad nog veel te vroeg nog om je druk te maken over de prijs. De prijs zal nog droppen naar het einde van AD's toe. Maar de markt als geheel is slecht en deze coin is net nieuw. Na de airdrops stopt de supply grotendeels en is er minder verkoopdruk. Als de ontwikkelingen wel door gaan en de markt als geheel weer gaat aantrekken is er een gouden toekomst voor coins als deze.

Decentralized exchanges and anonieme munten zijn de toekomst!


Dat zou mooi zijn. De toekomst zal het uitwijzen.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 23, 2018, 03:02:50 PM
 #191

Gisteren airdorp 16 ontvangen. Komende weken moeten we stemmen op coindeal. Maak steeds een screenshot van je stem en voeg toe discordnaam, stemnummer en eventueel datum. Daarna uploaden in Discord. Minimaal 4x stemmen voor de volgende airdrop. Begin zo snel mogelijk want je kan maar 1x keer per 24 uur stemmen.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
September 24, 2018, 09:50:46 PM
 #192

Gisteren airdorp 16 ontvangen. Komende weken moeten we stemmen op coindeal. Maak steeds een screenshot van je stem en voeg toe discordnaam, stemnummer en eventueel datum. Daarna uploaden in Discord. Minimaal 4x stemmen voor de volgende airdrop. Begin zo snel mogelijk want je kan maar 1x keer per 24 uur stemmen.

vandaag starten is laatste kans om 4x te voten voor vrijdagmiddag
PS, volgens mij is de datum verplicht en het nummer optioneel.. well who cares gewoon altijd beide doen! Smiley

stemmen kan hier:
https://coindeal.com/vote

riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
September 26, 2018, 07:21:59 AM
 #193

We moeten heb vote wel nog 3 weken vol houden. We staan al eerste dus dat is al een goed teken. Ben meteen begonnen met vote toen het kon. Zit nu aan 6 vote's. Dus voor de airdrop ben ik nu al veilig.
Hoop wel dat ze nog iets gaan verzinnen om de prijs omhoog te krijgen. Hij was stabiel maar zakt nu weer verder weg. Veel mensen kijken toch ook na de prijs. Zelf ben ik een holder.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 26, 2018, 12:52:47 PM
 #194

We moeten heb vote wel nog 3 weken vol houden. We staan al eerste dus dat is al een goed teken. Ben meteen begonnen met vote toen het kon. Zit nu aan 6 vote's. Dus voor de airdrop ben ik nu al veilig.
Hoop wel dat ze nog iets gaan verzinnen om de prijs omhoog te krijgen. Hij was stabiel maar zakt nu weer verder weg. Veel mensen kijken toch ook na de prijs. Zelf ben ik een holder.

Ja ik zal ook het voten blijven doen zolang het kan. Hoop wel dat het uploaden van de screenshot geen verplichting meer wordt.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
September 26, 2018, 09:50:20 PM
 #195

We moeten heb vote wel nog 3 weken vol houden. We staan al eerste dus dat is al een goed teken. Ben meteen begonnen met vote toen het kon. Zit nu aan 6 vote's. Dus voor de airdrop ben ik nu al veilig.
Hoop wel dat ze nog iets gaan verzinnen om de prijs omhoog te krijgen. Hij was stabiel maar zakt nu weer verder weg. Veel mensen kijken toch ook na de prijs. Zelf ben ik een holder.

Ja ik zal ook het voten blijven doen zolang het kan. Hoop wel dat het uploaden van de screenshot geen verplichting meer wordt.

uploaden is vervelend, maar zonder dat doen mensen het niet en zakken we weer terug. Zou mooi zijn als iedereen gewoon ging voten, dan ook geen bewijzen nodig.. wat het voten weer makkelijker maakt (en laagdrempeliger)

joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 27, 2018, 09:10:48 AM
 #196

We moeten heb vote wel nog 3 weken vol houden. We staan al eerste dus dat is al een goed teken. Ben meteen begonnen met vote toen het kon. Zit nu aan 6 vote's. Dus voor de airdrop ben ik nu al veilig.
Hoop wel dat ze nog iets gaan verzinnen om de prijs omhoog te krijgen. Hij was stabiel maar zakt nu weer verder weg. Veel mensen kijken toch ook na de prijs. Zelf ben ik een holder.

Ja ik zal ook het voten blijven doen zolang het kan. Hoop wel dat het uploaden van de screenshot geen verplichting meer wordt.

uploaden is vervelend, maar zonder dat doen mensen het niet en zakken we weer terug. Zou mooi zijn als iedereen gewoon ging voten, dan ook geen bewijzen nodig.. wat het voten weer makkelijker maakt (en laagdrempeliger)

Dan is het blijkbaar nodig de bewijzen in te dienen. We staan op dit moment wel mooi bovenaan met 2520 stemmen. Hopen dat we bovenaan blijven.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
Obiwankenodium
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 15


View Profile WWW
September 28, 2018, 06:04:40 AM
 #197

Jammer dat ik deze airdrop niet eerder heb ontdekt. Coindeal is een mooie exchange om toe te voegen voor privcy, zal iig voor wat meer volume kunnen zorgen.

joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 28, 2018, 07:04:21 AM
 #198

Jammer dat ik deze airdrop niet eerder heb ontdekt. Coindeal is een mooie exchange om toe te voegen voor privcy, zal iig voor wat meer volume kunnen zorgen.

Ja je moet er net tegen aan lopen. We proberen het oa in dit topic ook te promoten op Bitcointalk. Misschien kan je nog instappen voor de laatste 3 airdrops.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
September 28, 2018, 08:14:17 AM
 #199

Jammer dat ik deze airdrop niet eerder heb ontdekt. Coindeal is een mooie exchange om toe te voegen voor privcy, zal iig voor wat meer volume kunnen zorgen.

Je kan er nog een paar mee pakken dus je ben nog niet echt te laat. als je 10k priv koopt zit je ook bij de volgende 12 ad's die gaan komen. 1 drop per maand 1 jaar lang. Dus ze gaan nog genoeg priv uitdelen.
Zo als het nu gaat zal priv nog flink in waarde gaan stijgen. Morgen is het weer airdrop day. Denk dat er maar een man of 550 de airdrop gaat krijgen.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
Obiwankenodium
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 15


View Profile WWW
September 29, 2018, 08:21:21 AM
 #200

Jammer dat ik deze airdrop niet eerder heb ontdekt. Coindeal is een mooie exchange om toe te voegen voor privcy, zal iig voor wat meer volume kunnen zorgen.

Je kan er nog een paar mee pakken dus je ben nog niet echt te laat. als je 10k priv koopt zit je ook bij de volgende 12 ad's die gaan komen. 1 drop per maand 1 jaar lang. Dus ze gaan nog genoeg priv uitdelen.
Zo als het nu gaat zal priv nog flink in waarde gaan stijgen. Morgen is het weer airdrop day. Denk dat er maar een man of 550 de airdrop gaat krijgen.

Ben al actief met een andere campaign,dus ga nu niet meer in deze stappen. Vind dit soort "systemen" voor een airdrop wel mooi. Volgens mij maakt het de community een stuk actiever en meer betrokken.

Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!