Bitcoin Forum
April 26, 2024, 08:16:12 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [Til salgs] 2x Dipo 19ports USB hub, lokalt i Oslo eller pr post i Norge.  (Read 1539 times)
madao (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 126
Merit: 100


View Profile
February 07, 2014, 08:34:06 PM
Last edit: March 03, 2014, 06:19:28 PM by madao
 #1

Oppdatering 2014/03/03:
Dette er ikke lenger en Group Buy .

Har 2 hubs til salg.

Om noen vil ha så kan få en for 0.29 BTC + frakt, 2 for 0.55 BTC + frakt.

Etter nærmere ettertanke tror jeg ikke er spesiellt farlig å sende disse pr post, men det er seff på eget ansvar, da jeg fortsatt foretrekker å ordne dette med lokale oppgjør.

PM ved interesse  Grin

Oppdatering 2014/02/28:
Jeg har fått hubbene.
Momsen kom på 1228 NOK.
1228 NOK = 204.844 USD (Mid-market rates: 2014-02-28 18:03 UTC)   
Coinbaseraten i skrivende stund: 581.66USD
Så i BTC blir det 0,35217137, delt på 6 blir ca. 0,05869523

SÅ en av disse hubbene  koster altså 0.19110533 + 0,05869523 = 0,24980056

Jeg  kommer til å være i Oslo nå i kveld med bil, så om noen vil ha så send meg en melding..
Er også tilstede i morgen, men kommer til å kjøre til Stockholm i løpet av kvelden.

Stockholm-peeps: I'm looking to be in Stockholm on Sunday, if Botwin is available that day.. let me know if you want one. I will be going by car, so I can also stop in Karlstad or wherever... let me know where you are, and I will see if I can accommodate you! Price is  0,24980056 per hub


Oppdatering 2014/02/20:
Hubbene er på vei.
En misforståelse vedrørende prisene fra tidligere gjorde at jeg betalte ca. 6% for mye, og jeg har fått tilbake 0.07318928 (txid).
Innkjøpspris ble altså 1.14663203. Prisen per hub er altså 0,19110533 + andel moms/avgift + evt frakt.


Oppdatering 2014/02/19:
Det oppsto en mulighet til å skaffe disse til en komplett innkjøpspris av 770usd @ 1.21982131 BTC, så jeg hoppet på det. (tråd)
Om man vil kjøpe seg inn i morroa nå, så er altså prisen: 0,20330355 + deres andel av moms/avgift + evt. frakt. Oslo-folk: dette åpner forsåvidt for at dere kan møte meg med i byen og foreta btc oppgjør der og da, betingelsene at pris på moms/avgift skal være lik coinbaseraten for den dagen jeg betaler på postkontoret; og vi skal treffes en plass ingen av oss behøver å frykte ran eller.no sånn.

Stockholm-peeps:
If your Norwegian is rusty, I went ahead and bought 6 hubs, cause the price was suddenly lowered, resulting in a shipped price of 770USD @ 1.21982131BTC.
In an attempt to build up some trust on the Scandinavian sub-forum, I am willing to take my show on the road to Stockholm for a day, so as to distribute these locally, thus freeing you from the burden of paying for extra shipping and an extra bout of VAT.
Price is 0.20330355 BTC +  1/6 of VAT/fees payed by me at post office at the coinbase rate posted in this thread, the day I receive the hubs.
Payment on delivery is acceptable, but we will meet somewhere very public, so there is no fear of robbery for either party.
No extra fee will be charged for the Stockholm delivery, as it is an attempt to build up some rep on the forum, but tips, or maybe a Kanelbulle would be appreciated ;P

Transaction ID: 43acb30f47a309f76da66201a20c3d89f328bca36396dd593052cefa52fb83e3


Quote
Oppdatering 2014/02/12: Det ser ut til at oppslutningen blir for liten om man begrenser nedslagsfeltet til Oslo/omegn, så selv om jeg i utgangspunktet var skeptisk til videreposting, så virker det som om det er nødvendig for å samle ytterligere 4 intressenter. Betingelser følger. Håper dere blir med Smiley.

Jeg kjøpte for litt siden en 19-ports hub fra en Group Buy her på bitcointalk.

Tok et bilde av min, som for tiden kjører 11 YellowJacket (nanofury), samt 4 Block Erupters.


Da den ga mersmak har jeg lyst på en til, men da selgern gir rabatter for større bestillinger tenkte jeg at jeg skulle høre om noen i Oslo området ville være med, sånn at vi:
  • A) får kvantumrabatt
  • B) får spleisa på porto
  • C) får spleisa på utleggsgebyrene til posten for moms

Grunnen til at jeg henvender meg til folk i Oslo/omegn er at jeg ser for meg garanti-problemer opp mot selgeren ved videresending.
Det åpnes altså for posting videre innenfor Norge, men på mottakers ansvar.

Her følger info fra hovedtråden:
Quantity
1-2 hub - $170 usd
3-5 hubs - $150 usd each
6+ hubs - $130 usd each  (Packed in boxes of 6, so multiples only, keeping in mind that this is going to weigh 15kg!!!)

Weight
2.2 Kg each hub

Shipping
Normal Airmail with tracking number (5-14 days) : $40 usd (additional items +$20 usd)
Expedited Airmail(Speed post) with tracking number (2-5 days):  $70 usd (additional items +$30 usd)
Surface parcel  (20-30 days) ask for quote

1. If you require the 'speed post'/carrier option
Please be clear that the carrier requires official invoices and declared value and may inspect goods before accepting them.
This is in line with International carrier laws (DHL/UPS etc)

To promote BTC, all payments using bitcoin are subject to 6% discount. BTC/$USD exchange is based on latest price quote from coin-base at the time of transaction.


SÅ,
Om vi kan samles om å bestille 6 hubber, så ser regnestykket slik ut:
 
Quote
780usd (6x 130usd
+140usd (40usd + (5*20))
=920usd
x 0.94 ( 6% avslag for at vi betaler i BTC)
864.80 USD
i NOK er det ca. 5346.60 (Mid-market rates: 2014-02-07 19:07 UTC)
6953,25 med 25%moms + 270kr fortollingsgebyr (gebyr, se posten.no)
Som gir en enhetspris på 1158,88.

Dette høres ut som en dyr usb-hub, men bestiller dere alene blir prisen 1220 før moms.
Med moms + fortollingsgebyr 1660.

Mine tanker om hvordan dette kan fungere er at de intresserte melder fra i denne tråden, når vi har 6 intresserte sender dere 144.14 USD i BTC (tilsvarende 1/6 av 864.80USD) basert på coinbase-raten for dagen det blir aktuellt.
Jeg tøffer avgårde bestillingen, og når momsregninga kommer, legger jeg ut for momsen, også sender dere BTC (basert på coinbase-raten for dagen) som tilsvarer 1/6 av moms/gebyret.
Jeg kan scanne henteseddelen fra posten for å dokumentere det utestående beløpet, for å dokumentere at dere ikke har overbetalt.

Huben vil kunne hentes ut hos meg på Ellingsrudåsen, evt kan jeg treffe folk i sentrum i en helg eller lignende.
Er også åpen for viderposting under gitte betingelser, se etter betalingsbetingelsene.


Ytterligere betalingsbetingelser:
  • Da BTC er kjent for å svinge, så må jeg forebeholde meg retten til å be om mer BTC i bestillingsfasen hvis vi plutselig skulle støte på et plutselig verdisvingning.
    Bestilling forekommer ikke før det er samlet inn nok BTC til å betale
  • Til gjengjeld så kommer jeg til å legge tx-id i tråden sånn at alle kan se hva vi har betalt; om det er BTC til overs, så skal jeg sende det tilbake, så sant det ikke er nok til å betale for transaksjonskostnadene for å sende det tilbake.
  • Den samme garantien gjelder ikke for momsutlegget/gebyr, her gjelder coinbase-raten som jeg poster i tråden den dagen jeg betaler.
Post info
  • Mottaker betaler porto og for en eske til å poste i. Da jeg har et personlig prosjekt i å prøve å promotere skjeimatproduktet puffet havre, så spanderer jeg pakkemateriale i form av 1-4 poser med 'First Price Puffet Havre'. Hvis folk har andre forslag til emballasje så kan jeg sikkert prøve å fremskaffe det, men da blir dette også på mottakers bekostning.
  • Pakke sendes på mottakers ansvar. Selv om jeg har full tillit til de isolerende egenskapene til 'Puffet Havre', så er videre transport en risk. Les postens vilkår for innenlandspakker.
  • Pris inntil 10kg med innenriks post koster 150kr (Prisliste), postens esker koster inntil 24kr (vet ikke hvilken vi må bruke, fastsettes senere). 150kr + eskepris evt. ønsket pakkemateriale sendes samtidig med moms og fortollingsavgift til samme coinbaserate. Hub postes ikke før porto/emballering (ekskl. Puffet Havre) er betalt.

Gi tilbakemelding på om dere synes forslaget må pusses på.

Hva gjelder hvem jeg er så er jeg en 29 år gammel kommunalt innleid vikar, som lot meg lure ut i cryptocurrency-verden i oktober i fjor Tongue
Kan treffes i byen for å slå av en prat i forkant.

Annet:
Lenke til bestillingen min: https://bitcointalk.org/index.php?topic=413406.msg4693751#msg4693751
Lenke til der jeg spør om lov til å samordne en større bestilling, får lov i posten under: https://bitcointalk.org/index.php?topic=413406.msg4934295#msg4934295
[/s]

1PgVAFtdNoKeFDmCc6Vq2jd72au8qjj8wE
1714162572
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714162572

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714162572
Reply with quote  #2

1714162572
Report to moderator
1714162572
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714162572

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714162572
Reply with quote  #2

1714162572
Report to moderator
1714162572
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714162572

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714162572
Reply with quote  #2

1714162572
Report to moderator
There are several different types of Bitcoin clients. The most secure are full nodes like Bitcoin Core, which will follow the rules of the network no matter what miners do. Even if every miner decided to create 1000 bitcoins per block, full nodes would stick to the rules and reject those blocks.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714162572
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714162572

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714162572
Reply with quote  #2

1714162572
Report to moderator
1714162572
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714162572

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714162572
Reply with quote  #2

1714162572
Report to moderator
1714162572
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714162572

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714162572
Reply with quote  #2

1714162572
Report to moderator
madao (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 126
Merit: 100


View Profile
February 07, 2014, 08:34:41 PM
Last edit: February 24, 2014, 10:39:51 AM by madao
 #2

Sporingsstatus:
Posting Date Drop-off Point Origin
20-Feb-2014 Shek Wu Hui Post Office Hong Kong

Date # Location Delivery Status
20-Feb-2014 Hong Kong Item posted and is being processed.
20-Feb-2014 Hong Kong In transit.
21-Feb-2014 Hong Kong Processed for departure.
21-Feb-2014 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 21-Feb-2014

Intressenter:
madao x1
BotwinBG x2

1PgVAFtdNoKeFDmCc6Vq2jd72au8qjj8wE
BotwinBG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 588
Merit: 250



View Profile
February 10, 2014, 09:36:18 AM
 #3

Riktigt nöjd med min, skulle kunna tänka mig ta en till.

AMEPAY
▄▄█████████▄▄
▄█████████████████▄
▄█████████████████████▄
▄█████████▀▀▄▀▀█████████▄

▄██████▄▄█▀ ▀█▄▄██████▄
███████  ▀▀█▄██▀▀▄███████
███████ █ ▄ █ ▄▀▀▄███████
████████ █ █ █ ▄▀▀▄████████
▀█████████▄█ █ ▄██████████▀
▀████████  ▀▀▀  ████████▀
▀█████████████████████▀
▀██
███████████████▀
▀▀█████████▀▀
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
│▌
AMEPAY IEO
▄██████▄ ▀██████▄
█████████  ▀█████
███████▀     ▀███
██████▀  ▄█▄  ▀██
██████▄  ▀█▀  ▄██
███████▄     ▄███
█████████  ▄█████
▀██████▀ ▄██████▀
AMEPAY LISTING
   ▐███▄
   ████▌
▐██████████▄
████████████
 ████▌  █████
▐████  ▄████
██████████▀
 ▀█████▀▀
▐│
▄▄█████████▄▄
▄█████████████████▄
▄█████████████████████▄
▄█████████▀▀▄▀▀█████████▄

▄██████▄▄█▀ ▀█▄▄██████▄
███████  ▀▀█▄██▀▀▄███████
███████ █ ▄ █ ▄▀▀▄███████
████████ █ █ █ ▄▀▀▄████████
▀█████████▄█ █ ▄██████████▀
▀████████  ▀▀▀  ████████▀
▀█████████████████████▀
▀██
███████████████▀
▀▀█████████▀▀
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
madao (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 126
Merit: 100


View Profile
February 10, 2014, 06:58:24 PM
 #4

Riktigt nöjd med min, skulle kunna tänka mig ta en till.

Takk for interessen, BotwinBG.

Finnes det 4 til som ønsker seg en knall-hub, så heng dere på!

1PgVAFtdNoKeFDmCc6Vq2jd72au8qjj8wE
BotwinBG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 588
Merit: 250



View Profile
February 12, 2014, 09:27:56 PM
 #5

I just realised "Norge-området". Did not see that before - I am located in Stockholm, not sure if that is a problem or not. In any case, I could go for 2 units.

AMEPAY
▄▄█████████▄▄
▄█████████████████▄
▄█████████████████████▄
▄█████████▀▀▄▀▀█████████▄

▄██████▄▄█▀ ▀█▄▄██████▄
███████  ▀▀█▄██▀▀▄███████
███████ █ ▄ █ ▄▀▀▄███████
████████ █ █ █ ▄▀▀▄████████
▀█████████▄█ █ ▄██████████▀
▀████████  ▀▀▀  ████████▀
▀█████████████████████▀
▀██
███████████████▀
▀▀█████████▀▀
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
│▌
AMEPAY IEO
▄██████▄ ▀██████▄
█████████  ▀█████
███████▀     ▀███
██████▀  ▄█▄  ▀██
██████▄  ▀█▀  ▄██
███████▄     ▄███
█████████  ▄█████
▀██████▀ ▄██████▀
AMEPAY LISTING
   ▐███▄
   ████▌
▐██████████▄
████████████
 ████▌  █████
▐████  ▄████
██████████▀
 ▀█████▀▀
▐│
▄▄█████████▄▄
▄█████████████████▄
▄█████████████████████▄
▄█████████▀▀▄▀▀█████████▄

▄██████▄▄█▀ ▀█▄▄██████▄
███████  ▀▀█▄██▀▀▄███████
███████ █ ▄ █ ▄▀▀▄███████
████████ █ █ █ ▄▀▀▄████████
▀█████████▄█ █ ▄██████████▀
▀████████  ▀▀▀  ████████▀
▀█████████████████████▀
▀██
███████████████▀
▀▀█████████▀▀
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
madao (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 126
Merit: 100


View Profile
February 13, 2014, 03:34:55 AM
 #6

I just realised "Norge-området". Did not see that before - I am located in Stockholm, not sure if that is a problem or not. In any case, I could go for 2 units.

Only thing I could think of is that you might have to pay VAT twice, which would probably break any chance of "getting a good deal".
I am pretty sure that we would have to pay VAT if we had things shipped from Sweden to Norway, so "Buyer-beware", I guess.

Look into it, and let me know.. I will put you down for 2 units provisionally.

1PgVAFtdNoKeFDmCc6Vq2jd72au8qjj8wE
madao (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 126
Merit: 100


View Profile
February 19, 2014, 05:47:08 AM
 #7

Bømp, hubber kjøpt, forhåpentligvis på vei snart. Tiden er nå Smiley

1PgVAFtdNoKeFDmCc6Vq2jd72au8qjj8wE
BotwinBG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 588
Merit: 250



View Profile
February 19, 2014, 10:03:37 AM
 #8

Quote from: madao
..no fear of robbery for either party..

kinda funny getting robbed on quality usb hubs ,in a bizzare way. Anyway, as per PM, I am down for 2.

AMEPAY
▄▄█████████▄▄
▄█████████████████▄
▄█████████████████████▄
▄█████████▀▀▄▀▀█████████▄

▄██████▄▄█▀ ▀█▄▄██████▄
███████  ▀▀█▄██▀▀▄███████
███████ █ ▄ █ ▄▀▀▄███████
████████ █ █ █ ▄▀▀▄████████
▀█████████▄█ █ ▄██████████▀
▀████████  ▀▀▀  ████████▀
▀█████████████████████▀
▀██
███████████████▀
▀▀█████████▀▀
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
│▌
AMEPAY IEO
▄██████▄ ▀██████▄
█████████  ▀█████
███████▀     ▀███
██████▀  ▄█▄  ▀██
██████▄  ▀█▀  ▄██
███████▄     ▄███
█████████  ▄█████
▀██████▀ ▄██████▀
AMEPAY LISTING
   ▐███▄
   ████▌
▐██████████▄
████████████
 ████▌  █████
▐████  ▄████
██████████▀
 ▀█████▀▀
▐│
▄▄█████████▄▄
▄█████████████████▄
▄█████████████████████▄
▄█████████▀▀▄▀▀█████████▄

▄██████▄▄█▀ ▀█▄▄██████▄
███████  ▀▀█▄██▀▀▄███████
███████ █ ▄ █ ▄▀▀▄███████
████████ █ █ █ ▄▀▀▄████████
▀█████████▄█ █ ▄██████████▀
▀████████  ▀▀▀  ████████▀
▀█████████████████████▀
▀██
███████████████▀
▀▀█████████▀▀
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
madao (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 126
Merit: 100


View Profile
February 19, 2014, 10:39:36 AM
 #9

kinda funny getting robbed on quality usb hubs ,in a bizzare way. Anyway, as per PM, I am down for 2.
Lol, yeah it's not like I expect trouble, it's just good practice not to meet people from the internet in dark alleys ;P

1PgVAFtdNoKeFDmCc6Vq2jd72au8qjj8wE
razorfishsl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 399
Merit: 250


View Profile WWW
February 19, 2014, 11:35:14 PM
 #10

I just realised "Norge-området". Did not see that before - I am located in Stockholm, not sure if that is a problem or not. In any case, I could go for 2 units.

Only thing I could think of is that you might have to pay VAT twice, which would probably break any chance of "getting a good deal".
I am pretty sure that we would have to pay VAT if we had things shipped from Sweden to Norway, so "Buyer-beware", I guess.

Look into it, and let me know.. I will put you down for 2 units provisionally.

Well the thing to do is two different buys and I can ship to the two separate locations, if people don't mind a bit of a wait  the goods could be shipped surface which would negate the need to ship by air.
Sure it takes longer by surface, but it is still registered and a damned sight cheaper…

RF


High Quality USB Hubs for Bitcoin miners
https://bitcointalk.org/index.php?topic=560003
madao (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 126
Merit: 100


View Profile
February 20, 2014, 06:23:42 AM
 #11

I just realised "Norge-området". Did not see that before - I am located in Stockholm, not sure if that is a problem or not. In any case, I could go for 2 units.

Only thing I could think of is that you might have to pay VAT twice, which would probably break any chance of "getting a good deal".
I am pretty sure that we would have to pay VAT if we had things shipped from Sweden to Norway, so "Buyer-beware", I guess.

Look into it, and let me know.. I will put you down for 2 units provisionally.

Well the thing to do is two different buys and I can ship to the two separate locations, if people don't mind a bit of a wait  the goods could be shipped surface which would negate the need to ship by air.
Sure it takes longer by surface, but it is still registered and a damned sight cheaper…

RF
Thanks for the response RF.

On our end, an issue is the customs handling fee that the post office tacks onto the VAT calculated for shipments.
2 shipments means the fee is payed twice.

On your end it's more work, and we wouldn't really be entitled to the volume discount, as it would create more work for you Smiley

Far be it from me to stop you from offering us sweet deals, though Wink

Last word from Klintay is that the hubs ship from HK today.

1PgVAFtdNoKeFDmCc6Vq2jd72au8qjj8wE
razorfishsl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 399
Merit: 250


View Profile WWW
February 20, 2014, 07:06:32 AM
 #12

I just realised "Norge-området". Did not see that before - I am located in Stockholm, not sure if that is a problem or not. In any case, I could go for 2 units.

Only thing I could think of is that you might have to pay VAT twice, which would probably break any chance of "getting a good deal".
I am pretty sure that we would have to pay VAT if we had things shipped from Sweden to Norway, so "Buyer-beware", I guess.

Look into it, and let me know.. I will put you down for 2 units provisionally.

Well the thing to do is two different buys and I can ship to the two separate locations, if people don't mind a bit of a wait  the goods could be shipped surface which would negate the need to ship by air.
Sure it takes longer by surface, but it is still registered and a damned sight cheaper…

RF
Thanks for the response RF.

On our end, an issue is the customs handling fee that the post office tacks onto the VAT calculated for shipments.
2 shipments means the fee is payed twice.

On your end it's more work, and we wouldn't really be entitled to the volume discount, as it would create more work for you Smiley

Far be it from me to stop you from offering us sweet deals, though Wink

Last word from Klintay is that the hubs ship from HK today.

 Feel free to do it any way you want. ;-)

The only matter I would like to clarify , that there is no connection/ responsibility between  different people shipping product from HK.

RF


High Quality USB Hubs for Bitcoin miners
https://bitcointalk.org/index.php?topic=560003
madao (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 126
Merit: 100


View Profile
February 28, 2014, 09:12:58 AM
 #13

Om noen av dere har vært på vent for å se om disse hubbene faktisk kommer frem, så kan jeg meddele at hubbene sannsynligvis er meg i hande i kveld eller i morgen.

Poster bilder når de er på plass!

1PgVAFtdNoKeFDmCc6Vq2jd72au8qjj8wE
madao (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 126
Merit: 100


View Profile
February 28, 2014, 05:53:09 PM
 #14

Endelig fremme!






1PgVAFtdNoKeFDmCc6Vq2jd72au8qjj8wE
BotwinBG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 588
Merit: 250



View Profile
March 02, 2014, 12:46:24 PM
 #15

Awesome hubs and awesome groupbuydude - met madao , got my hardware, all went real smooth. Thanks for taking your time driving all the way from Norway! Hope to do business again!

AMEPAY
▄▄█████████▄▄
▄█████████████████▄
▄█████████████████████▄
▄█████████▀▀▄▀▀█████████▄

▄██████▄▄█▀ ▀█▄▄██████▄
███████  ▀▀█▄██▀▀▄███████
███████ █ ▄ █ ▄▀▀▄███████
████████ █ █ █ ▄▀▀▄████████
▀█████████▄█ █ ▄██████████▀
▀████████  ▀▀▀  ████████▀
▀█████████████████████▀
▀██
███████████████▀
▀▀█████████▀▀
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
│▌
AMEPAY IEO
▄██████▄ ▀██████▄
█████████  ▀█████
███████▀     ▀███
██████▀  ▄█▄  ▀██
██████▄  ▀█▀  ▄██
███████▄     ▄███
█████████  ▄█████
▀██████▀ ▄██████▀
AMEPAY LISTING
   ▐███▄
   ████▌
▐██████████▄
████████████
 ████▌  █████
▐████  ▄████
██████████▀
 ▀█████▀▀
▐│
▄▄█████████▄▄
▄█████████████████▄
▄█████████████████████▄
▄█████████▀▀▄▀▀█████████▄

▄██████▄▄█▀ ▀█▄▄██████▄
███████  ▀▀█▄██▀▀▄███████
███████ █ ▄ █ ▄▀▀▄███████
████████ █ █ █ ▄▀▀▄████████
▀█████████▄█ █ ▄██████████▀
▀████████  ▀▀▀  ████████▀
▀█████████████████████▀
▀██
███████████████▀
▀▀█████████▀▀
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!