Bitcoin Forum
May 05, 2024, 02:20:11 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Interessante projecten  (Read 248 times)
mrxmrx (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 1


View Profile WWW
July 03, 2018, 04:04:58 AM
Last edit: July 03, 2018, 05:07:30 AM by mrxmrx
Merited by Arrrvin (1)
 #1

Hoi.

Volg sindskort dagelijks nieuwe ICO projecten.

Ik wil in dit topic een aantal interessante projecten met jullie delen (waar ik in investeer).

Onderstaande ICO's:

Retailcoins (Nederlands): https://retailcoins.eu/ [Token sales is gesloten]
Online.io https://online.io/ [Token sales is open]

Wat vinden jullie van bovenstaande projecten?

Laat me weten of dit topic okay is.

1714918811
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714918811

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714918811
Reply with quote  #2

1714918811
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714918811
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714918811

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714918811
Reply with quote  #2

1714918811
Report to moderator
webblast78
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
July 03, 2018, 07:17:00 AM
 #2

Je zou eens naar ZNCO moeten kijken op icqbase.com... Een vrij nieuwe (long term) gebouwt op het zerocoin protocol dus een privacy coin met een ontzettend snelle transactie tijd en lag fee. Vanuit de community hebben ze heel veel airdrops ik ben met het team bezig om een nieuwe website te lanceren want hun huidige website is echt niet professioneel... https://zncoin.io/
pokocryptos
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
July 07, 2018, 06:10:00 PM
 #3

Ik zelf ben ik aan het kijken naar DSTRA en PriVCY, maar ik ben ook inderdaad benieuwd naar andere community coins/ projects.

DSTRA is nog een beetje rustig en is nog niet op een exchange.
PRiVCY is op het moment erg gewild en hot. Is nu beschikbaar op Crex24 en Bisq

Laat maar komen :-)
Arrrvin
Member
**
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 47


View Profile
July 08, 2018, 10:00:44 AM
 #4

Hoi.

Volg sindskort dagelijks nieuwe ICO projecten.

Ik wil in dit topic een aantal interessante projecten met jullie delen (waar ik in investeer).

Onderstaande ICO's:

Retailcoins (Nederlands): https://retailcoins.eu/ [Token sales is gesloten]
Online.io https://online.io/ [Token sales is open]

Wat vinden jullie van bovenstaande projecten?

Laat me weten of dit topic okay is.



Ik heb even naar Online.io gekeken. Erg leuk en interessant project waarvan ik hoop dat de verwachtingen waargemaakt gaan worden! Misschien stop ik er ook wel een centje in, maar dan wil ik me eerst wat meer verdiepen daarin. Goeie tip!
pokocryptos
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
July 08, 2018, 09:18:38 PM
 #5

Hoe is je ervaring met zncoin? Ik zag nog niet zoveel leven in Discord.
Of is er meer activiteit in hun Forum?
oer4all
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 0


View Profile
July 08, 2018, 11:15:10 PM
 #6

Ik zelf ben ik aan het kijken naar DSTRA en PriVCY, maar ik ben ook inderdaad benieuwd naar andere community coins/ projects.

DSTRA is nog een beetje rustig en is nog niet op een exchange.
PRiVCY is op het moment erg gewild en hot. Is nu beschikbaar op Crex24 en Bisq

Laat maar komen :-)

Zit vanaf het begin in de privcy droppings, de regels worden wel steeds strenger dus om nu nog mee te doen moet je zoiezo minimaal 28+ activity hebben anders val je er buiten. de rest van de regels is wel te doen verders. dit aantal is iig nog niet verhoogd na de laatste drop dus er is kans dat je nog mee kan doen als je activity hier omhoog gaat. inschrijven zo ik dan zeker doen, ik geloof in het project puur omdat er niks verkocht wordt. ze geven gratis weg zonder teveel moeite te hoeven doen. beetje actief zijn en wat retweeten.
pokocryptos
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
July 09, 2018, 07:55:27 AM
 #7

Heeft het nog zin voor mij om met PRiVCY mee te doen (BCT status). Als ik doortel, kom ik waarschijnlijk in AD 8 uit.
Kom ik dan ook nog in aanmerking voor de AD 11 t/m 20, als ik de munten niet verkoop?
oer4all
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 0


View Profile
July 10, 2018, 04:14:39 PM
 #8

Heeft het nog zin voor mij om met PRiVCY mee te doen (BCT status). Als ik doortel, kom ik waarschijnlijk in AD 8 uit.
Kom ik dan ook nog in aanmerking voor de AD 11 t/m 20, als ik de munten niet verkoop?

ja als ze de regels niet gaan veranderen wel maar ik geloof niet dat er hogere activiteit wordt gesteld en dat het zo blijft, dat is meer gedaan om multi accounts enzo tegen te gaan. moet wel zeggen de regels veranderen iedere week wel eens. nu beginnen ze al met een soort van hodlersdrop die ze eigenlijk pas in ad11 zouden gaan beginnen. gewoon meedoen en zien waar het schip strand, het kost je maar weinig moeite om mee te doen.
CurrentCrypto
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 62
Merit: 1


View Profile WWW
July 13, 2018, 09:56:14 AM
 #9

De door jouw genoemde projecten ken ik nog niet, ik zal er eens wat over gaan lezen.
Ik ben zelf geïnteresseerd in meerdere projecten, waaronder Bankera: https://currentcrypto.nl/wat-is-bankera/
oer4all
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 0


View Profile
July 15, 2018, 04:26:41 PM
 #10

De door jouw genoemde projecten ken ik nog niet, ik zal er eens wat over gaan lezen.
Ik ben zelf geïnteresseerd in meerdere projecten, waaronder Bankera: https://currentcrypto.nl/wat-is-bankera/

De link die je geeft is al oud, de ico is al afgelopen. ik zie liever projecten die net begonnen zijn of nog moeten beginnen als je daar op tijd bij bent kan het goed uitvallen. ik zit zelf nu ook op een nieuw project in discord de eerste dropping is bezig. het is nog niet zo druk en je kan de eerste nog meepakken. heb de wallet al draaien en ben al aan het staken. als iemand wil kan ik wel een invite sturen eventueel.
CurrentCrypto
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 62
Merit: 1


View Profile WWW
July 16, 2018, 07:42:30 AM
 #11

De door jouw genoemde projecten ken ik nog niet, ik zal er eens wat over gaan lezen.
Ik ben zelf geïnteresseerd in meerdere projecten, waaronder Bankera: https://currentcrypto.nl/wat-is-bankera/

De link die je geeft is al oud, de ico is al afgelopen. ik zie liever projecten die net begonnen zijn of nog moeten beginnen als je daar op tijd bij bent kan het goed uitvallen. ik zit zelf nu ook op een nieuw project in discord de eerste dropping is bezig. het is nog niet zo druk en je kan de eerste nog meepakken. heb de wallet al draaien en ben al aan het staken. als iemand wil kan ik wel een invite sturen eventueel.
De Bankera ICO is inderdaad al afgelopen, maar BNK wordt nu wel verhandelt onder ICO prijs dus wellicht kan het nog steeds interessant zijn.
mrxmrx (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 1


View Profile WWW
July 17, 2018, 05:58:13 AM
 #12

Hoi.

Volg sindskort dagelijks nieuwe ICO projecten.

Ik wil in dit topic een aantal interessante projecten met jullie delen (waar ik in investeer).

Onderstaande ICO's:

Retailcoins (Nederlands): https://retailcoins.eu/ [Token sales is gesloten]
Online.io https://online.io/ [Token sales is open]

Wat vinden jullie van bovenstaande projecten?

Laat me weten of dit topic okay is.



Ik heb even naar Online.io gekeken. Erg leuk en interessant project waarvan ik hoop dat de verwachtingen waargemaakt gaan worden! Misschien stop ik er ook wel een centje in, maar dan wil ik me eerst wat meer verdiepen daarin. Goeie tip!

Thanks, het project loopt tot eind july ze hebben aardig wat geld opgehaald.

Hoe is je ervaring met zncoin? Ik zag nog niet zoveel leven in Discord.
Of is er meer activiteit in hun Forum?

Is die vraag aan mij gericht? ZN Coin is vrij nieuw voor mij.
CurrentCrypto
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 62
Merit: 1


View Profile WWW
July 18, 2018, 09:57:30 AM
 #13

Sinds kort ben ik aan het kijken naar Beaxy. De ICO start op 1 september en persoonlijk vind ik het er goed uit zien.
oer4all
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 0


View Profile
July 19, 2018, 12:07:41 AM
 #14

Sinds kort ben ik aan het kijken naar Beaxy. De ICO start op 1 september en persoonlijk vind ik het er goed uit zien.

Ik weet het niet, zijn al zoveel exchanges ze schieten als paddestoelen uit de grond. denk dat ze een graantje mee willen pikken net als de rest. heb al verschillende accounts op nl exchanges maar ze blijken niet populair genoeg te zijn. ik blijf voorlopig toch maar bij de top 5 exchanges hangen die zich al bewezen hebben.

Heb al aan zoveel ico's meegedaan ik vertrouw het niet meer, ben al een paar keer te grazen genomen en zie er steeds meer die zelfs geld vragen om kyc te doen. moet niet gekker worden. voorlopig ga ik voor het gratis geld zonder investeringen.
CurrentCrypto
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 62
Merit: 1


View Profile WWW
July 19, 2018, 07:55:43 AM
 #15

Sinds kort ben ik aan het kijken naar Beaxy. De ICO start op 1 september en persoonlijk vind ik het er goed uit zien.

Ik weet het niet, zijn al zoveel exchanges ze schieten als paddestoelen uit de grond. denk dat ze een graantje mee willen pikken net als de rest. heb al verschillende accounts op nl exchanges maar ze blijken niet populair genoeg te zijn. ik blijf voorlopig toch maar bij de top 5 exchanges hangen die zich al bewezen hebben.

Heb al aan zoveel ico's meegedaan ik vertrouw het niet meer, ben al een paar keer te grazen genomen en zie er steeds meer die zelfs geld vragen om kyc te doen. moet niet gekker worden. voorlopig ga ik voor het gratis geld zonder investeringen.
Ik ben het met je eens hoor, de meeste projecten zullen uiteindelijk op niets uitlopen. Maar net zoals exchanges als KuCoin en Binance (ook uit een ICO) kan het ook goed aflopen, maar dit is inderdaad lastig te voorstellen.
Obiwankenodium
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 15


View Profile WWW
July 20, 2018, 11:03:24 AM
 #16

Sinds kort ben ik aan het kijken naar Beaxy. De ICO start op 1 september en persoonlijk vind ik het er goed uit zien.

Ik weet het niet, zijn al zoveel exchanges ze schieten als paddestoelen uit de grond. denk dat ze een graantje mee willen pikken net als de rest. heb al verschillende accounts op nl exchanges maar ze blijken niet populair genoeg te zijn. ik blijf voorlopig toch maar bij de top 5 exchanges hangen die zich al bewezen hebben.

Heb al aan zoveel ico's meegedaan ik vertrouw het niet meer, ben al een paar keer te grazen genomen en zie er steeds meer die zelfs geld vragen om kyc te doen. moet niet gekker worden. voorlopig ga ik voor het gratis geld zonder investeringen.
Ik ben het met je eens hoor, de meeste projecten zullen uiteindelijk op niets uitlopen. Maar net zoals exchanges als KuCoin en Binance (ook uit een ICO) kan het ook goed aflopen, maar dit is inderdaad lastig te voorstellen.
Ik denk dat de exchange markt redelijk lastig is om nu nog in te komen, er zijn al een flink aantal gevestige partijen waardoor toetreden als nieuweling lastig zal worden. Waarin onderscheiden zij zich tov andere exchanges bijvoorbeeld?

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!