Bitcoin Forum
April 23, 2024, 11:37:51 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Har du længe ønsket du var med fra starten af bitcoin, nu har du muligheden!  (Read 2160 times)
Furian (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
October 21, 2011, 02:55:14 PM
 #1

Hej allesammen.
Jeg har minet et sykke tid nu.
Jeg startede med bitcoins men efter at have fået lidt mere viden om emnet har jeg fundet ud af at det på ingen måde kan betale sig for os der ikke har ATI's 6990 gf-kort.

Har du længe ønsket du var med fra starten af bitcoin, nu har du muligheden

Jeg fandt så for en uge siden, ud af at der nu er kommet noget lignende der hedder Litecoin.
Denne coin bliver mines med CPU istedet.
Dette plus at det er nyt, betyder at der ikke er svimlende høje hastigheder og Diff. (Sværhedsgraden) er meget lav.

Disse Lite coins kan veksles til Bitcoins, og med min indtjening på en hastighed af 4 kh/s har jeg lavet flere bitcoins, end jeg ellers ville kunne med bitcoin mining.

Denne pool er fee free, så alle 50 Litecoins går til brugerne, nogle gange laver siden oven i købet bonus blokke( poolen smider ekstra Litecoins i puljen)
Kun for os brugeres skyld:)
Pool-X.eu er klart min favorit, mest på grund af at ejeren af siden er så hjælpsom og kan sit shit:D

Hvis du vil i gang med Litecoin, så er der en nem guide til start her.

http://pool-x.eu/gettingstarted

Lav en bruger, og go ind i My account - My slaves (Slaves haha, nå men det er dine workers)
Lav en worker og skriv den's info ind.

Dette er et eksempel på hvordan det skal se ud når du har redigeret din MINE 2 THREADS (Højre-klik på den og tryk rediger/edit)
(minerd.exe --algo scrypt --url http://pool-x.eu:8337 --userpass FlewerN.skole:x --threads 2)
                                                                                                  Slave:kode

Denne slave kan bruges til at tjekke om det virker, men lav hellere din egen så du selv får fortjenesten:)

Jeg håber i får en god oplevelse og at i forstår min guide:)
God Fornøjelse
Furian. FlewerN på Pool-X
1713872271
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713872271

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713872271
Reply with quote  #2

1713872271
Report to moderator
The forum was founded in 2009 by Satoshi and Sirius. It replaced a SourceForge forum.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713872271
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713872271

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713872271
Reply with quote  #2

1713872271
Report to moderator
Xavia
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
October 23, 2011, 08:36:44 AM
 #2

+1 FlewerN..

Jeg mig selv, er helt ny i Litecoin verdenen, jeg sad og skrev lidt med ejeren af www.pool-x.eu, jeg spurgte indtil hvad han sad og rodede med fortiden,
og derefter gik snakken så om litecoin, bitcoin og hvad dertil høre til..

Jeg sagde jeg meget gerne kunne tænke mig at lære mere om det, og han hjalp gerne, han satte faktisk det hele op for mig over Teamviewer, og satte alt det og køre på bedste vis..

Nu er der gået lidt dage, og jeg har tjent over 100 litecoins på www.pool-x.eu, det er klart den bedste Pool du kan være med i, ekstre LTC pr block nogle gange, og lækre promo'er,  Man kan klart se at Pool-x ikke kun er for proof og hardcore miners, alle er velkommen, og vi er klar til og hjælpe dig igennem starten Smiley

Et helt andet plus på pool-x er dens tilsvarende IRC channel, men en fantatisk bot, der fortæller dig hvad der sker, og du kan få live stats, så du kan følge med Smiley
Og skrive med os andre der miner for http://pool-x.eu/

Så kig forbi http://pool-x.eu/gettingstarted Wink


Join the crew
bring your slaves
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!