Bitcoin Forum
December 12, 2017, 08:49:31 PM *
News: Latest stable version of Bitcoin Core: 0.15.1  [Torrent].
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
Author Topic: Merhaba bitcointalk ailesi bana yardım edermisiniz  (Read 3708 times)
suleyman204
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15


View Profile
March 01, 2014, 10:26:26 AM
 #1

Merhaba arkadaşlar bugün buraya aklımdaki sorular sebebiyle üye oldum birkaç yazı okudum ve anladımki burdaki arkadaşların çoğu koca koca insanlar çünkü 40 bin tl gibi büyük meblalar harcadıklarını yazmışlar ve bu sebeple sizlerin bu kardeşinize yardım edebileceğinize inanıyorum.
Arkadaşlar ben lise 2 ye giden bir öğrenciyim ve yıllardan beri internetten para kazanma ile ilgili yöntemleri kullandım gerek anket gerek site kurup reklam alma gibi ama şuana kadar elime anketten kazandığım 5 dolar haricinde bir para geçmedi ve gerçekten canım çıktı ve sonundada hep hayal kırıklığına uğradım fakat bu bitcoin olayı beni çok heveslendirdi okudum araştırdım ve elimdeki laptop ile mining yapamayacağımı öğrendim bende cex.io sitesine üye oldum ve freebitco.in gibi sitelerden bitcoin kazanıp buraya aktardım fakat gine o kadar uğraşlarıma rağmen çok ama çok az kazandım bu kadar 0.00341015 ghs var bende ve sizin yazdıklarınızı okuyunca elimdekinin bir hiç olduğunu öğrendim fakat benim tek istediğim azcık para kazanıp kendi ihtiyaçlarımı karşılamaktı ve nereye yazdıysam kimsede elimden tutmadı tek çarem sizsiniz şu kardeşinize bir akıl verin lütfen Cry
1513111771
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1513111771

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1513111771
Reply with quote  #2

1513111771
Report to moderator
According to NIST and ECRYPT II, the cryptographic algorithms used in Bitcoin are expected to be strong until at least 2030. (After that, it will not be too difficult to transition to different algorithms.)
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1513111771
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1513111771

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1513111771
Reply with quote  #2

1513111771
Report to moderator
metehan027
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 161


View Profile
March 01, 2014, 10:48:03 AM
 #2

Merhaba arkadaşlar bugün buraya aklımdaki sorular sebebiyle üye oldum birkaç yazı okudum ve anladımki burdaki arkadaşların çoğu koca koca insanlar çünkü 40 bin tl gibi büyük meblalar harcadıklarını yazmışlar ve bu sebeple sizlerin bu kardeşinize yardım edebileceğinize inanıyorum.
Arkadaşlar ben lise 2 ye giden bir öğrenciyim ve yıllardan beri internetten para kazanma ile ilgili yöntemleri kullandım gerek anket gerek site kurup reklam alma gibi ama şuana kadar elime anketten kazandığım 5 dolar haricinde bir para geçmedi ve gerçekten canım çıktı ve sonundada hep hayal kırıklığına uğradım fakat bu bitcoin olayı beni çok heveslendirdi okudum araştırdım ve elimdeki laptop ile mining yapamayacağımı öğrendim bende cex.io sitesine üye oldum ve freebitco.in gibi sitelerden bitcoin kazanıp buraya aktardım fakat gine o kadar uğraşlarıma rağmen çok ama çok az kazandım bu kadar 0.00341015 ghs var bende ve sizin yazdıklarınızı okuyunca elimdekinin bir hiç olduğunu öğrendim fakat benim tek istediğim azcık para kazanıp kendi ihtiyaçlarımı karşılamaktı ve nereye yazdıysam kimsede elimden tutmadı tek çarem sizsiniz şu kardeşinize bir akıl verin lütfen Cry

Öncelik bütçe önemli çünkü bu işte malesef para harcamadan para kazanılmıyor. Sonrada imkan ve birazda donanım bilgisi bunları ayrıntılı yazarsan eminim yardım edeceklerdir... kolay gelsin
suleyman204
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15


View Profile
March 01, 2014, 10:56:43 AM
 #3

Merhaba arkadaşlar bugün buraya aklımdaki sorular sebebiyle üye oldum birkaç yazı okudum ve anladımki burdaki arkadaşların çoğu koca koca insanlar çünkü 40 bin tl gibi büyük meblalar harcadıklarını yazmışlar ve bu sebeple sizlerin bu kardeşinize yardım edebileceğinize inanıyorum.
Arkadaşlar ben lise 2 ye giden bir öğrenciyim ve yıllardan beri internetten para kazanma ile ilgili yöntemleri kullandım gerek anket gerek site kurup reklam alma gibi ama şuana kadar elime anketten kazandığım 5 dolar haricinde bir para geçmedi ve gerçekten canım çıktı ve sonundada hep hayal kırıklığına uğradım fakat bu bitcoin olayı beni çok heveslendirdi okudum araştırdım ve elimdeki laptop ile mining yapamayacağımı öğrendim bende cex.io sitesine üye oldum ve freebitco.in gibi sitelerden bitcoin kazanıp buraya aktardım fakat gine o kadar uğraşlarıma rağmen çok ama çok az kazandım bu kadar 0.00341015 ghs var bende ve sizin yazdıklarınızı okuyunca elimdekinin bir hiç olduğunu öğrendim fakat benim tek istediğim azcık para kazanıp kendi ihtiyaçlarımı karşılamaktı ve nereye yazdıysam kimsede elimden tutmadı tek çarem sizsiniz şu kardeşinize bir akıl verin lütfen Cry

Öncelik bütçe önemli çünkü bu işte malesef para harcamadan para kazanılmıyor. Sonrada imkan ve birazda donanım bilgisi bunları ayrıntılı yazarsan eminim yardım edeceklerdir... kolay gelsin
merhaba öncelikle öğrenciyim yani en fazla kendi paramdan 10-15 tl verebilirim gerçekten az bir miktar ama sizin için 400 tl ne ise benim içinde o gerçekten bi anda 30-50 tl verebilecek durumum ailem emekli ve para durumundada onları çok zorlamam hiçbir zaman ben kendi hesap kitabımı yaparım bilgisayarım özellikleride ekran kartı nvdia geforce 610Ö ve işlemcide inter core i5-3210M ram ise 4 gm
tolga
Member
**
Offline Offline

Activity: 103


View Profile
March 01, 2014, 11:06:51 AM
 #4

evden, internetten iyi para kazanılabilir ama yeteneklerine ve sana uygun olan şeyi bulman-keşfetmen lazım, bu coin işi de sana göre değil galiba...
riske girmen, para harcaman, sahtekarlıklar içinden sıyrılman lazım... herşey iyi gitse bile mtgox a bak, içerde milletin servetleri kaldı...

...coin...coin...coin...coin...DİKKAT! COIN CAHİLİ...coin...coin...coin...coin...
bitrate
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12


View Profile
March 01, 2014, 11:10:39 AM
 #5

tıkla kazan siteleri var paidcoin gibi.  Çook ama çook uzun zaman başından ayrılmazsan bir ihtimal çok para kazanma durumun olabilir. Bir incele istersen. Bitcoin kazmak ciddi yatırım istiyor. Kaldı ki satın alıp trade yapabilmek için de ciddi sermayen olması lazım.
EFS
Moderator
Legendary
*
Online Online

Activity: 1610



View Profile
Re:
March 01, 2014, 11:19:06 AM
 #6

https://bitcointalk.org/index.php?topic=274110
https://bitcointalk.org/index.php?topic=292290
suleyman204
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15


View Profile
March 01, 2014, 11:34:34 AM
 #7

arkadaşlar ben bu cex.io dan çok umutlanmıştım hiçmi şansım yok burada ve paidcoin nedir ve kazançlımıdır arkadaşlar veya başka taktikler verirmisiniz bitcoin ile ilgili
EFS
Moderator
Legendary
*
Online Online

Activity: 1610



View Profile
March 01, 2014, 11:36:15 AM
 #8

Hiç param yok ama borsaya girmek istiyorum gibi bir şey oldu bu.
patara66
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 211

internet kazançlarının adresi


View Profile WWW
March 01, 2014, 12:27:28 PM
 #9

paidcoin ödeme yapmıyor.Baştan silin onu.

ücretsiz bitcoin kazanma siteleri  var aşağıda . Onları tıklayarak  bir miktar para kazanabilirsin.Bunun dışında para harcamadan para kazanılmıyor.

http://www.fulkazanc.com/?pnum=123&pt=BitCoin
[/u]

suleyman204
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15


View Profile
March 01, 2014, 01:00:42 PM
 #10

arkadaşlar ben tıklayarak kazandıklarmı cex.io adresinemi aktarayım ve bu bitcoin baskasının hesabına aktarılıyormu yani biri bana bağış yapabiliyormu Grin
RoooooR
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 770



View Profile WWW
March 01, 2014, 02:16:30 PM
 #11

Senin durumunda para kazanmak icin yaraticilik lazim. Yanlis anlama ben konunun sonunda bi bitcoin adresi falan vercen sandim.

COVESTING
   
   
SPACE
ICO starts on 24th of November
Bringing Copy-Trading Platform to the crypto currency market.
They trade - you profit.

suleyman204
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15


View Profile
March 01, 2014, 02:22:08 PM
 #12

Senin durumunda para kazanmak icin yaraticilik lazim. Yanlis anlama ben konunun sonunda bi bitcoin adresi falan vercen sandim.
yaratıcılık derken ne anlamda ve para yatırıp bitcoin alanlar nerden alıyor yani nere satıyor ve bitcoin adresi neden vereyimki Huh
hostmaster
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266


View Profile WWW
March 01, 2014, 02:24:48 PM
 #13

Sana tavsiyem giveawayleri takip et bir de faucetler var damlaya damlaya göl olur.
RoooooR
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 770



View Profile WWW
March 01, 2014, 02:27:27 PM
 #14

Senin durumunda para kazanmak icin yaraticilik lazim. Yanlis anlama ben konunun sonunda bi bitcoin adresi falan vercen sandim.
yaratıcılık derken ne anlamda ve para yatırıp bitcoin alanlar nerden alıyor yani nere satıyor ve bitcoin adresi neden vereyimki Huh

Yani satoshi gibi bi fikir ve yaraticiliktan bahsetmiyorum ama en azindan bitcoin ile kullanilabilen guzel yada eglenceli bir servis yaparsan neden kendine harclik cikarayamasin. Bagis yada ucretlerden para kazanirsin.

COVESTING
   
   
SPACE
ICO starts on 24th of November
Bringing Copy-Trading Platform to the crypto currency market.
They trade - you profit.

Ufkabakan
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182


View Profile
March 01, 2014, 02:39:19 PM
 #15

Daha gencsin, hayatinin en onemli zmanlaridasin. Burada saatler harcayip 5-10TL kazanmak yerine, otur web programlamaya kafa patlat. Sana bir abi tavsiyesi. Kapasiten varsa, yazilim konusunda kendini gelistirebilirsen onun acik olur. PC basinda suan kendine yapabilecegin en temiz kazanim, kendi gelecegine bilgi ve yetenek kazanimin olacaktir.

trc
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 164


View Profile WWW
March 01, 2014, 08:11:42 PM
 #16

Daha gencsin, hayatinin en onemli zmanlaridasin. Burada saatler harcayip 5-10TL kazanmak yerine, otur web programlamaya kafa patlat. Sana bir abi tavsiyesi. Kapasiten varsa, yazilim konusunda kendini gelistirebilirsen onun acik olur. PC basinda suan kendine yapabilecegin en temiz kazanim, kendi gelecegine bilgi ve yetenek kazanimin olacaktir.

Bu alabileceğin en iyi tavsiyedir kardeşim. Aynen böyle yap. Ciddi ingilizce öğren ve sevdiğin bi konu üstüne çalış.

Denildiği gibi, 3-5 kazanayım derken daha çoğunu kaybedebilirsin yoksa. Ama bu arada ileriye azıcık da olsa yatırım olsun diye az da olsa bitcoin biriktirebilirsin. Bakarsın ileride hepimizin beklediği gibi değeri katlanırsa elinde hiç yoktan bi para olur. Ama bunu yaparken de elektrik masrafına dikkat et ve bilgisayarını da yenisini alamayacak durumdaysan, çok zorlamadan yap derim.

>> nope
suleyman204
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15


View Profile
March 01, 2014, 08:30:49 PM
 #17

Daha gencsin, hayatinin en onemli zmanlaridasin. Burada saatler harcayip 5-10TL kazanmak yerine, otur web programlamaya kafa patlat. Sana bir abi tavsiyesi. Kapasiten varsa, yazilim konusunda kendini gelistirebilirsen onun acik olur. PC basinda suan kendine yapabilecegin en temiz kazanim, kendi gelecegine bilgi ve yetenek kazanimin olacaktir.

Bu alabileceğin en iyi tavsiyedir kardeşim. Aynen böyle yap. Ciddi ingilizce öğren ve sevdiğin bi konu üstüne çalış.

Denildiği gibi, 3-5 kazanayım derken daha çoğunu kaybedebilirsin yoksa. Ama bu arada ileriye azıcık da olsa yatırım olsun diye az da olsa bitcoin biriktirebilirsin. Bakarsın ileride hepimizin beklediği gibi değeri katlanırsa elinde hiç yoktan bi para olur. Ama bunu yaparken de elektrik masrafına dikkat et ve bilgisayarını da yenisini alamayacak durumdaysan, çok zorlamadan yap derim.
zaten ben anadolu lisesi öğrencisiyim ve ilerde bilgisayar mühendisi olmak istiyorum dediğiniz şeyleri düşündüm ve ilerde kursuna gideceğim bu yazılım ile ilgili bu arada ben mining yapmıyorum bir yerde okumuştum yorum olarak benim gibi kişiler çoğunlukla zarara uğruyorlarmış bu yüzden dediğim gibi cex.io ile ilgileniyorum ama 1ghs olmadan galiba doğru düzgün birşey yapmıyormuş bende böyle tık tık yapıp btc kazanıp ghs alıyorum ama valla çok zor oluyor 0.00341015 anca bu kadar yapabildim bu arada sizlerin yaşları kaç ve gerçekten bu işten ne kadar kazanıyorsunuz ve ne kadar zaman ayırıyorsunuz e hazır bulmuşken büyüklerin tavsiyelerini alırım Grin
RoooooR
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 770



View Profile WWW
March 01, 2014, 08:42:55 PM
 #18

Para parayi ceker.

Benim de tavsiyem bilgisayarina eclipse ve android development kiti indir ve android uygulama yap.

COVESTING
   
   
SPACE
ICO starts on 24th of November
Bringing Copy-Trading Platform to the crypto currency market.
They trade - you profit.

suleyman204
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15


View Profile
March 01, 2014, 09:06:44 PM
 #19

Para parayi ceker.

Benim de tavsiyem bilgisayarina eclipse ve android development kiti indir ve android uygulama yap.
birazcık ne yapacağımı açarmısınız hani proglamları indirip sonra ne yapacağım ve konuma çok cevap verdiniz ellerinize sağlık son olarakda yaş kaç sizin Roll Eyes
labtek38
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224


View Profile
March 01, 2014, 09:10:19 PM
 #20

Sana verilen tavsiyeler 3-5 lira için grafik karşısında gençliğini çürütme. Daha somut konulara yönel . mesela programlama öğren gerekirse kurslara git kaynakları araştır. Birazcık ilgin merakın ve hayalgücün varsa youtube videoları üzerinden bile anlatılıyor bazı basit yazılımlar. 8. sınıfa giden yeğenim boş zamanlarında bu tür videolardan bişeyler öğrenmeye çalışıyor kendi kendine şaşırıyorum ve cesaretlendiriyorum. SIRF PARAYA ODAKLANMA KENDİNİ GELİŞTİRMEYE ODAKLAN.

Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!