Bitcoin Forum
July 25, 2024, 10:35:08 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: The 100 Airdrop  (Read 241 times)
TradeRate (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
August 30, 2018, 11:54:55 AM
 #1

Goedemiddag!

Ooit gedacht om kleine bijverdiensten te halen uit airdrops?
Zonder referrals is het goed haalbaar om 500 dollar per maand op te halen uit deze airdrops.
Voorwaarde is wel dat ze gewoon goed moeten zijn. Daar zit het probleem ook meteen. Er zit een hele hoop onzin tussen en kanalen kopiëren elkaar blind.
Iedereen beweert goede airdrops te plaatsen, duh, maar in realiteit valt dat tegen.

Nu ben ik zelf mijn 2de kanaal begonnen, exclusief voor maximaal 100 personen.
In dit kanaal wordt echt onderzoek gedaan. Wie is het team, wat doet de coin etc.
Daar heb ik een groepschat aan gekoppeld. Hier kun je tips vragen, maar hier deel ik ook tips over opkomende coins en zo nu en dan een TA. Let op, deze TA is geen financieel advies.

Wat het grootste voordeel is, is dat ik aan giveaways doe. Dus, 1 of meerdere keren per maand, geef ik 100 euro in crypto weg, maar ik zal ook zo nu en dan een volledige airdrop opbrengst weggeven. Ik doe dit omdat het voor mij rendabel is om 100 kwalitatieve mensen te hebben, die hier ook echt mee aan de gang willen gaan. Dat is voor mij ook wel een voorwaarde om in de groep te blijven.

Dit is overigens niet mijn eerste kanaal met airdrops.

Wil je erbij, hartstikke leuk, stuur me dan een PM, dan krijg je de uitnodigingslink van mij.
Heb je geen interesse, no biggie :-).
emy04
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 1


View Profile
September 11, 2018, 03:25:33 PM
 #2

Hallo,

Ik ben wel geintresserd  zou het zeer fijn vinden als er wat tips kan gegeven worden, soms kan  ik niet meer begrijpen wat 'echt' is en niet.

Ik stuur een PM, tot snel hoop ik
Urbanized
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
October 09, 2018, 06:20:56 PM
 #3

Goedemiddag!

Ooit gedacht om kleine bijverdiensten te halen uit airdrops?
Zonder referrals is het goed haalbaar om 500 dollar per maand op te halen uit deze airdrops.
Voorwaarde is wel dat ze gewoon goed moeten zijn. Daar zit het probleem ook meteen. Er zit een hele hoop onzin tussen en kanalen kopiëren elkaar blind.
Iedereen beweert goede airdrops te plaatsen, duh, maar in realiteit valt dat tegen.

Nu ben ik zelf mijn 2de kanaal begonnen, exclusief voor maximaal 100 personen.
In dit kanaal wordt echt onderzoek gedaan. Wie is het team, wat doet de coin etc.
Daar heb ik een groepschat aan gekoppeld. Hier kun je tips vragen, maar hier deel ik ook tips over opkomende coins en zo nu en dan een TA. Let op, deze TA is geen financieel advies.

Wat het grootste voordeel is, is dat ik aan giveaways doe. Dus, 1 of meerdere keren per maand, geef ik 100 euro in crypto weg, maar ik zal ook zo nu en dan een volledige airdrop opbrengst weggeven. Ik doe dit omdat het voor mij rendabel is om 100 kwalitatieve mensen te hebben, die hier ook echt mee aan de gang willen gaan. Dat is voor mij ook wel een voorwaarde om in de groep te blijven.

Dit is overigens niet mijn eerste kanaal met airdrops.

Wil je erbij, hartstikke leuk, stuur me dan een PM, dan krijg je de uitnodigingslink van mij.
Heb je geen interesse, no biggie :-).

Hoi Trader,

Is de uitnodiging nog geldig of is de tent al vol?

Nog,

Urbanized
CoinMarcel
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
October 14, 2018, 12:28:46 PM
 #4

Is er al een giveaway geweest? We horen niks meer, het lijkt wel doodgebloed.
niel96
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 9
Merit: 0


View Profile
January 24, 2019, 05:16:38 AM
 #5

Is dit kanaal betalend?
klaaas
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1568
Merit: 544



View Profile
January 26, 2019, 09:36:45 AM
 #6

Is dit kanaal betalend?

Ik vermoed dat het kanaal niet eens meer bestaat en zou er zeker niet voor betalen.
Airdrops zijn goed te vinden met google
google.com/q=airdrop+overview

Shopping online and sats back as a discount! (satsback) + LightningNetwork
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!