Bitcoin Forum
June 15, 2024, 10:14:55 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more bitcointalk.org users have reported that they strongly believe that the creator of this topic is a scammer. (Login to see the detailed trust ratings.) While the bitcointalk.org administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [WTB] 2 antminers S1 (eventueel + voeding)  (Read 607 times)
GordonBM (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 137
Merit: 100


View Profile
March 05, 2014, 02:30:50 PM
 #1

Bij deze zoek ik nog 2 Antminers S1.
Graag had ik deze eerst bij mij thuis getest (tenzij niet te ver rijden en werkend te zien zijn) en dan pas overschrijven.
Ben legit, vraag aan Omen1855 (https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=85147). Ben onlangs bij hem één gaan ophalen.
Ophalen is mogelijk indien niet te ver (straal 30km rond 9400 Belgie). Anders verzenden met bpost secure.
Zoiezo wordt het geld overschreven, voel me niet zo veilig met €1000+ op zak Smiley

Noem je prijs in € (met voeding)

I got hacked by some Syrian faggot and now I have negative feedback.
bitspender
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 658
Merit: 500



View Profile
March 07, 2014, 06:44:15 AM
 #2

Hoi,

Ik heb er nog enkele staan die weg mogen.

In totaal heb ik meer dan 40 Ant S1's overclocked draaiend, elk met een Corsair RM750 *award winnaar* PSU.
Deze is volledig modulair, en de enige enkele kabel is de PCI-E kabel. Voor de rest geen kabels aan.







Indien je betaald met een overschrijving, vraag ik 1100€/stuk, voeding inclusief.
Prijzen worden op het moment van de overschrijving omgezet met Bitstamp.

Ik woon op 10km van Brussel.
GordonBM (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 137
Merit: 100


View Profile
March 07, 2014, 10:37:57 AM
 #3

Heb jij al niet eens op eBay gestaan? Ik herken die middelste foto precies.
Damn man, 40 Antminers, impressive  Grin
Maar €1100 vind ik nu toch iets te veel.
Kheb van drangos een aanbieding van €900 incl voeding, dat ik eigenlijk ook te veel vind (en een beetje te ver rijden was).
Ik heb er 2 besteld van Sush-review voor 1.18BTC. Dat was toen ~€600/Ant. Wel exclusief voeding natuurlijk.
In totaal dan 3 Ants, maar ik ga voor de 5 (1TH/s).
Mijn budget ligt rond de €800, max €850.

I got hacked by some Syrian faggot and now I have negative feedback.
bitspender
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 658
Merit: 500



View Profile
March 07, 2014, 12:42:06 PM
 #4

Heb jij al niet eens op eBay gestaan? Ik herken die middelste foto precies.
Damn man, 40 Antminers, impressive  Grin
Maar €1100 vind ik nu toch iets te veel.
Kheb van drangos een aanbieding van €900 incl voeding, dat ik eigenlijk ook te veel vind (en een beetje te ver rijden was).
Ik heb er 2 besteld van Sush-review voor 1.18BTC. Dat was toen ~€600/Ant. Wel exclusief voeding natuurlijk.
In totaal dan 3 Ants, maar ik ga voor de 5 (1TH/s).
Mijn budget ligt rond de €800, max €850.

Jawel, en de koper van Ebay komt er morgen achter  Grin

Je moet rekenen, het is niet omdat ze nu maar enkele BTC staan, dat ik ze ook aan die prijs heb gekocht he.
Mijn eerste waren meer dan 4 BTC...

Mijn laatste waren 2.3BTC, exclusief de 170€/ stuk invoerkosten, exclusief voeding.

De prijs is misschien "wat veel" voor sommigen, je kan wel binnen het uur beginnen te minen  Wink

Geen invoerkosten, niet wachten, en heel belangrijk, geen douane. Mijn laatste zending heeft bijna 14 dagen bij DHL gestaan, en hebben me toen meer dan 400€ / stuk gekost!

EDIT: Waarom heb je dan niet geboden op 3x S1 + voeding voor 2500€? Dat was 833€ stuk  Grin
GordonBM (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 137
Merit: 100


View Profile
March 07, 2014, 12:50:12 PM
 #5


Jawel, en de koper van Ebay komt er morgen achter  Grin

Je moet rekenen, het is niet omdat ze nu maar enkele BTC staan, dat ik ze ook aan die prijs heb gekocht he.
Mijn eerste waren meer dan 4 BTC...

Mijn laatste waren 2.3BTC, exclusief de 170€/ stuk invoerkosten, exclusief voeding.

De prijs is misschien "wat veel" voor sommigen, je kan wel binnen het uur beginnen te minen  Wink

Geen invoerkosten, niet wachten, en heel belangrijk, geen douane. Mijn laatste zending heeft bijna 14 dagen bij DHL gestaan, en hebben me toen meer dan 400€ / stuk gekost!

EDIT: Waarom heb je dan niet geboden op 3x S1 + voeding voor 2500€? Dat was 833€ stuk  Grin


Ja inderdaad, heb er nu toch wel wat spijt van  Sad
Ik zal er nog eens over nadenken. Kan je niet zakken tot €950?  Grin

I got hacked by some Syrian faggot and now I have negative feedback.
bitspender
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 658
Merit: 500



View Profile
March 07, 2014, 12:51:55 PM
 #6

Stuur ff een pm anders
GordonBM (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 137
Merit: 100


View Profile
March 07, 2014, 05:20:46 PM
 #7

Bij deze voorzien dus  Smiley

I got hacked by some Syrian faggot and now I have negative feedback.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!