Dit is een vertaling van de originele
Engelstalige thread van
theymos
Om de grote hoeveelheid shitposts tegen te gaan, heb je vanaf nu 1 merit nodig om Jr Member te zijn. Alle bestaande Jr Members die niet voldoen aan deze voorwaarde zijn gedegradeerd. Daarnaast kunnen newbies
geen enkele handtekening of persoonlijke tekst meer instellen.
Merk op dat dit geen invloed heeft op:
- Beperking van het tempo van PM’s, wat uitsluitend gebaseerd is op
activity & whitelist-status.
- "You must wait ___ seconds..." (“Je moet ___ seconden wachten..."), wat uitsluitend gebaseerd is op
activity & whitelist-status.
Maar het heeft wel invloed op:
- Stemmen in polls/enquêtes
- De jurisdictie van patrollers
- De optie "ignore newbie PMs" ("negeer PM’s van newbies").
- "The body is omitted from this email because the sender is a newbie." ("De tekst uit deze e-mail is weggelaten omdat de afzender een newbie is.")
- Beperkingen BBCode
- Gereduceerde-nauwkeurigheid linkfiltering
- Board-restricties
Veel van deze beperkingen kunnen worden geëlimineerd met een
copper membership. Je kunt met een copper membership met name een handtekening instellen op het Member-niveau.
Eén reden dat ik heb geaarzeld om dit eerder te doen, is dat er ontzettend veel beperkingen voor newbies zijn, en dat ik niet wil dat het forum niet gastvrij is voor
goede newbies. Ik zal erover nadenken in de toekomst sommige van deze newbies aan
activity in plaats van rang te koppelen.
Met hulp van DdmrDdmr heb ik zojuist 36 nieuwe
merit sources toegevoegd, wat zou moeten helpen om newbies de vereiste merit te laten verkrijgen. Maar als je niet in staat bent om iets te posten wat de moeite waard is, dan zul je nooit in rang stijgen, en dat is ook niet de bedoeling: dit is niet het forum voor jou.