Bitcoin Forum
May 05, 2024, 09:47:31 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [ANN] Exchange Lesfex - Exchange d'actifs cryptos & SES (Smart Escrow System)  (Read 85 times)
Hellmouth42 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 345



View Profile
September 23, 2018, 03:19:08 AM
 #1

Ann Thread d'origine: https://bitcointalk.org/index.php?topic=4941629.0








                                   










1714902451
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714902451

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714902451
Reply with quote  #2

1714902451
Report to moderator
The network tries to produce one block per 10 minutes. It does this by automatically adjusting how difficult it is to produce blocks.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714902451
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714902451

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714902451
Reply with quote  #2

1714902451
Report to moderator
Hellmouth42 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 345



View Profile
September 23, 2018, 03:35:18 AM
 #2

Je publie cette Ann mais je pense important de signaler que je suis en train de faire quelques vérifications sur l'ICO de Lesfex (notamment sur l'équipe).

Je n'ai rien trouvé de complètement rédhibitoire, le problème c'est que, précisément, je n'ai pas trouvé grand-chose sur un projet qui, pour le moment empile les généralités (et j'avoue que ça ne m'avait pas aussi clairement sauté aux yeux au début...la partie du site "revue de presse" aurait même tendance à me coller de l'urticaire mais ils semble que ce soit l'usage dans l'industrie maintenant, donc bon, je fais avec).

Le CEO, Dave Wilson, vient de publier ceci aujourd'hui:

"Hello Lesfex Community this is Dave Wilson CEO. Have great news for everyone, we are now a legal Corporation in England. We have to make sure we are compliant Worldwide. We are changing timelines and need time to revamp marketing. We have hired a new Chief Operating Officer who comes with many years experience in Marketing, his name is Norton Soloman. Also we have a new Chief Marketing Officer his name is John Rustin, he is a true crypto professional and is helping us on legal and products and services. We will start private sale to start October 1st to January 31st public February 1st till March 30th. We want to be the biggest and safest exchange, we want our traders and coin holders to feel secure and safe. Will have an amazing team. Final updates will be this week. "


Dave Wilson
CEO Lesfex.

(en gros, inscription en tant que société en GB, confirmation des dates des ventes privée/publique et nouveaux membres dans l'équipe)

J'attend donc d'en savoir un peu plus cette semaine, et je mettrais à jour en conséquence


Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!