Bitcoin Forum
June 21, 2024, 06:32:02 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Wie geld wilt verdienen >> kijk hier even.  (Read 1048 times)
dutch1311 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
March 08, 2014, 02:35:10 AM
 #1

Hallo iedereen. Wij zijn met 2 man bezig om een bijeenkomst te organiseren om alles over biitcoin en altcoins te delen. Strategie in het traden of minen, er zullen vast mensen zijn waar iets van te leren valt.

Wij minen en traden zelf ook maar zijn ook nog maar net opgestart. Wat ons is opgevallen is: dat er meerdere mensen de beurs beinvloeden met kleine aankopen en zo grafieken manipuleren. Reclame word er over de munt gemaakt en ze cashen het geld eruit en er blijven veel mensen met waardeloze coins zitten die niemand meer wilt.

Dit kunnen wij natuurlijk ook maar wij zijn te klein om dit alleen te presteren. Nu is het mijn missie om dit voor elkaar te krijgen. Wij kunnen zelf de coins minen ( en ons apparatuur breid met de maand uit )

Ik wil daarom een bijeenkomst organiseren voor iedereen die dit ziet zitten. Ik kan je garanderen dat we dan ook met zn allen kunnen uitcashen terwijl de rest in de piramide blijft zitten. Met meerdere mensen sta je sterker.

PM me als je ook serieus geinteresseerd bent. Je kan openbaar je bericht plaatsen over je bedenkingen hiervan.


Als je hieraan mee wilt werken graag!

Donaties om het op touw te zetten  >>>  BTC:  17TW95Rccdhnc6t7fKbz3Ep7mm44WyQdHc



TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
March 08, 2014, 05:41:16 AM
 #2

Of te wel een oproep om mensen te bedonderen?
dutch1311 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
March 08, 2014, 08:45:12 AM
 #3

En waarom mensen bedonderen? We zijn serieus bezig om iets op touw te zetten. Je draagt niet echt bepaald '''jouw steentje'' bij Smiley

Jeffrey
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
March 08, 2014, 10:12:46 AM
 #4

Je zegt eerst: er zijn mensen die de beurs beïnvloeden met kleine aankopen blabla anderen blijven met waardeloze coins zitten
(oftewel, afgezien van het feit dat dit niet waar is, laat je je negatief uit over mensen die dit doen)

En daarna zeg je, we willen zelf zoiets op touw zetten, dus help ons met meedenken/doneren/investeren.

Eeehhh... ?

Misschien is het je schrijfstijl, want ik heb je stukje letterlijk 4x moeten lezen voordat ik een soort van door heb wat je nu wil. Of eigenlijk, nee ik snap het nog steeds niet om eerlijk te zijn.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
March 08, 2014, 10:47:22 AM
 #5

Hallo iedereen. Wij zijn met 2 man bezig om een bijeenkomst te organiseren om alles over biitcoin en altcoins te delen. Strategie in het traden of minen, er zullen vast mensen zijn waar iets van te leren valt.

Wij minen en traden zelf ook maar zijn ook nog maar net opgestart. Wat ons is opgevallen is: dat er meerdere mensen de beurs beinvloeden met kleine aankopen en zo grafieken manipuleren. Reclame word er over de munt gemaakt en ze cashen het geld eruit en er blijven veel mensen met waardeloze coins zitten die niemand meer wilt.

Dit kunnen wij natuurlijk ook maar wij zijn te klein om dit alleen te presteren. Nu is het mijn missie om dit voor elkaar te krijgen. Wij kunnen zelf de coins minen ( en ons apparatuur breid met de maand uit )

Ik wil daarom een bijeenkomst organiseren voor iedereen die dit ziet zitten. Ik kan je garanderen dat we dan ook met zn allen kunnen uitcashen terwijl de rest in de piramide blijft zitten. Met meerdere mensen sta je sterker.

PM me als je ook serieus geinteresseerd bent. Je kan openbaar je bericht plaatsen over je bedenkingen hiervan.


Als je hieraan mee wilt werken graag!

Donaties om het op touw te zetten  >>>  BTC:  17TW95Rccdhnc6t7fKbz3Ep7mm44WyQdHc





Over welke piramide heb je het?

En met miniscule inleg kan je geen enkele markt beinvloeden Wink

Groeten
TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
March 08, 2014, 01:12:36 PM
 #6

En waarom mensen bedonderen? We zijn serieus bezig om iets op touw te zetten. Je draagt niet echt bepaald '''jouw steentje'' bij Smiley



" Ik kan je garanderen dat we dan ook met zn allen kunnen uitcashen terwijl de rest in de piramide blijft zitten."

Dat klinkt behoorlijk alsof je/we er met het geld vandoor gaat terwijl de rest met de ellende blijft zitten.....
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
March 09, 2014, 03:39:01 PM
 #7

LOL newbies en hun dromen  Cheesy
Frequency
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
March 10, 2014, 03:39:56 PM
 #8

BIZAR VERHAAL>>>WTF Cheesy

 Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

COINDER
COINDER
Tekkerr
Member
**
Offline Offline

Activity: 82
Merit: 10


View Profile
March 10, 2014, 04:59:55 PM
 #9

Yo, wat een reacties toch allemaal, jullie breken het af en weten niet wat het is .....  Huh Shocked
Ik ook niet, begrijp niet goed wat hij wil of wil bereiken, maar vraag dan ff uitleg vooraleer je iemand zo zwart maakt. Dat is nu net niet de Bitcoin community die we nodig hebben hoor !
Misschien is zijn idee wel innovatief ?

OP: Kun je het even verduidelijken aub want je kaart een probleem aan, je probeert er een oplossing voor te bieden ... Je hebt niet echt de oplossing besproken, dus even een "white paper" van je systeem ?
Je kan toch niet zomaar ff verwachten dat je donaties gaat kunnen verwachten met een vage beschrijving.

Kan er uit opmaken dat:
- Het over ALT-coins gaat ?
- Je wil een soort van BitCamp op poten zetten ?
- En je wil winst maken ?
UpToSomething
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
March 10, 2014, 05:13:54 PM
 #10

Yo, wat een reacties toch allemaal, jullie breken het af en weten niet wat het is .....  Huh Shocked
Ik ook niet, begrijp niet goed wat hij wil of wil bereiken, maar vraag dan ff uitleg vooraleer je iemand zo zwart maakt. Dat is nu net niet de Bitcoin community die we nodig hebben hoor !
Misschien is zijn idee wel innovatief ?

OP: Kun je het even verduidelijken aub want je kaart een probleem aan, je probeert er een oplossing voor te bieden ... Je hebt niet echt de oplossing besproken, dus even een "white paper" van je systeem ?
Je kan toch niet zomaar ff verwachten dat je donaties gaat kunnen verwachten met een vage beschrijving.

Kan er uit opmaken dat:
- Het over ALT-coins gaat ?
- Je wil een soort van BitCamp op poten zetten ?
- En je wil winst maken ?

Haha, Je moet ook realistisch blijven. Het gaat hier hoogst waarschijnlijk om iemand tussen de 12 en 18 die het licht heeft gezien (Aan de spelling en schrijfwijze te zien). Het gaat ook heel duidelijk over altcoins... Hij/Zij wilt gewoon met een groep een nieuwe coin minen die tezamen dumpen en naar de volgende stappen. Dit is geen geniale ingeving, maar iets waar veel mensen met veel tijd om handen zich mee bezig houden.

En ik versta je wel Tekkerr, het is niet leuk om zomaar iemand af te breken. Het is mooi dat die twee pubers iets willen proberen starten en ze zullen later waarschijnlijk nog interessante dingen doen. Maar dit is gewoon pure tijdverspilling...

Geen duidelijke beschrijving en al zeker geen business plan. Ze willen gewoon een cool kids crypto club.
yelloyello
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 210
Merit: 100


View Profile
March 13, 2014, 11:39:03 PM
 #11

Iedereen kan toch vrij aan en verkopen wat hij wil? Laat ik de Moon coin als voorbeeld pakken. Gestegen, gedaald, en momenteel vrij rustig.  Maar een ruim maandje geleden heb ik daar toch leuk mee meegedaan, door op juiste momenten in te stappen en uit te stappen.
Dat is toch waar traden om draait? Je hebt net zoveel winnaars als verliezers als de BTC (want dat is toch de "uitgang") stabiel blijft.

Nou als deze boys daar een mooie methode voor hebben, waarom niet? Ik zou zeggen laat ze vertellen en uitleggen wat hun marktstrategie is! Wie weet zit er wel een helder lichtpunt in wat je te pas kan komen.

Punt is dat iedere trader vrij en onbezwaard kan kopen en verkopen wat hij wil. Niemand dwingt je. En de markt trollen door telkens kleine beetjes te kopen of te verkopen of met een groepje een "wall" te maken, tjah dat gebeurt ook met olie, graan, ijzer en kolen toch?
Ik ben wel benieuwd naar een andere invalshoek! Traden in coins is vrij nieuw voor ons allemaal hier dus laat de nieuwe ideeën maar komen!
barryzand
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Growcoin Chief


View Profile
March 14, 2014, 12:29:04 PM
 #12

Iedereen kan toch vrij aan en verkopen wat hij wil? Laat ik de Moon coin als voorbeeld pakken. Gestegen, gedaald, en momenteel vrij rustig.  Maar een ruim maandje geleden heb ik daar toch leuk mee meegedaan, door op juiste momenten in te stappen en uit te stappen.
Dat is toch waar traden om draait? Je hebt net zoveel winnaars als verliezers als de BTC (want dat is toch de "uitgang") stabiel blijft.

Nou als deze boys daar een mooie methode voor hebben, waarom niet? Ik zou zeggen laat ze vertellen en uitleggen wat hun marktstrategie is! Wie weet zit er wel een helder lichtpunt in wat je te pas kan komen.

Punt is dat iedere trader vrij en onbezwaard kan kopen en verkopen wat hij wil. Niemand dwingt je. En de markt trollen door telkens kleine beetjes te kopen of te verkopen of met een groepje een "wall" te maken, tjah dat gebeurt ook met olie, graan, ijzer en kolen toch?
Ik ben wel benieuwd naar een andere invalshoek! Traden in coins is vrij nieuw voor ons allemaal hier dus laat de nieuwe ideeën maar komen!

Ik denk dat dit hun strategie is

1. BTC aftroggelen van andere mensen die WEL wat te besteden hebben, vervolgens investeren in (shit)altscoins... en uiteindelijk proberen de prijs te pompen naar winstgevende cijfers Wink.

Welke exchange denk je te gaan gebruiken? op bv. een mintpal kom je niet ver met 10 btc om een prijs te pompen Wink

2. Ik voel een lichte vorm van Stackcoin 2.0  Wink
yelloyello
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 210
Merit: 100


View Profile
March 16, 2014, 09:52:13 PM
 #13

Uiteindelijk heeft het traden niet zo heel veel zin qua profit, tenzij je met grote bedragen grote risico's wilt nemen.
Punt is: een munt wordt pas wat waard als deze makkelijk te besteden is.
Te starten met webwinkels, door te vloeien naar lokale winkels.

Ik mine diverse coins, zowel alt als ssh. Dagelijks verkoop ik alles om LTC of BTC te verkrijgen. Daarmee kan ik namelijk wat kopen.
Wat dat aangaat heb ik bewondering voor de paar startende try-outs die ik opgemerkt heb die EAC of DOGE accepteren.
Zo gauw er reële handel mogelijk is met een coin, zit er ook waarde aan.
Investeringen op die manier hebben zin, of verdienen een kans.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 16, 2014, 10:26:37 PM
 #14

Klinkt als een georganiseerde pump van een willekeurig gekozen altcoin, om dan een op een mooi moment alles te verkopen.

Dergelijke groepen zijn er helaas al, ik doe er niet aan mee.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!