Bitcoin Forum
June 21, 2024, 07:13:56 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
Author Topic: Hoe behalen jullie het meeste winst met traden?  (Read 876 times)
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
December 14, 2018, 05:33:20 PM
 #21

wil niet spammen maar gewoon laten zien dat het niet moeilijk is.

Zonet heeft er zich weer een dip voorgedaan.

Ik heb gekocht aan $3,198
Ik heb verkocht aan $3,221$

Op 1BTC is dit een winst van 23$ wat neerkomt op een winst van 0.71%

En dit is de 10e trade die ik zo heb gedaan enkel en alleen voor BTC/USDT. daarnaast heb ik vandaag nog ETH, XRP en een 4tal andere coins ook getramde op net dezelfde manier.

Dus niet meer beweren dat 1% dagelijks niet haalbaar is. met genoeg volume in trades zodat je mogelijke verliezende trades kan opvangen is 1% een haalbare kaart dagelijks.


Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
December 14, 2018, 05:37:14 PM
 #22

Mooie uitleg en duidelijke illustratie, ga hier zeker naar kijken.
Hoeveel schermuren heb je per dag, dat moet best veel zin om het continue in de gaten te kunnen houden?

Zoals eerder vermeld. Na mijn zaak in België te verkopen en naar Spanje te verhuizen ben ik mij fulltime gaan toeweiden aan crypto. Dus vergelijk het met een fulltime job. Ik zit 8-10 uur aan men desk. Ik hou van de rush van het manueel traden. Ik gebruik geen enkel bot maar doe alles manueel. Ik hou ervan om achterover te leunen in men stoel en men schermen in de gaten te houden en spring elke keer in de markt als ik een opportuniteit zie.

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
December 14, 2018, 05:47:16 PM
 #23

@sbogovac

Betreffende de fees. Ik trade voornamelijk op Binance waar de fees maar 0.1% zijn en 25% korting als je BNB coin hebt. Dus voor een 0.5% winstgevende trade hou ik steeds minimum 0.3 % over en meer als ik BNB heb of ik aan men volume kom om een vip level omhoog te gaan en nog extra korting te krijgen.

als je voor kleine profits gaat kan je best kiezen voor de goedkoopste, in dit geval Binance. Als ik op bv Poloniex of bittrex trade dan gebruik ik ook de dip maar dan ga ik voor minimum 1% profit trades zodat ik zeker 0.5 of 0.6 overhoud

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
Obiwankenodium
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 15


View Profile WWW
December 18, 2018, 03:07:29 PM
 #24

Nice hoor en tof dat dit voor jou werkt. Ik red dit niet met een gezin en full time baan. Meeste winst die ik nu behaal komt uit forex via zulutrade waar ik andere traders volg en verder niet voor achter een computer voor hoef te zitten.

QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
December 18, 2018, 06:53:56 PM
 #25

Nice hoor en tof dat dit voor jou werkt. Ik red dit niet met een gezin en full time baan. Meeste winst die ik nu behaal komt uit forex via zulutrade waar ik andere traders volg en verder niet voor achter een computer voor hoef te zitten.

iedereen kijkt naar zijn eigen situatie natuurlijk. Ik heb ook nog zo een platform maar dan voor crypto traden. Je moet maar eens een kijkje nemen. Website is https://copyme.io. Is een crypto copy platform. Dmv API kan je je account aan een trader linken en trades worden automatisch gekopieerd in jou eigen account.

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
Obiwankenodium
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 15


View Profile WWW
December 19, 2018, 02:19:43 PM
 #26

Nice hoor en tof dat dit voor jou werkt. Ik red dit niet met een gezin en full time baan. Meeste winst die ik nu behaal komt uit forex via zulutrade waar ik andere traders volg en verder niet voor achter een computer voor hoef te zitten.

iedereen kijkt naar zijn eigen situatie natuurlijk. Ik heb ook nog zo een platform maar dan voor crypto traden. Je moet maar eens een kijkje nemen. Website is https://copyme.io. Is een crypto copy platform. Dmv API kan je je account aan een trader linken en trades worden automatisch gekopieerd in jou eigen account.
thanks, zal er tijdens de kerstvakantie naar kijken.

Het mooie van zulutrade vind ik dan weer dat het goed is voor de spreiding omdat het totaal iets anders is dan crypto.

friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
December 20, 2018, 09:42:58 PM
 #27

Zelf ben ik geen trader. Ik heb er absoluut geen tijd voor en ik ben ongetwijfeld beter in mijn dagelijkse job dan whatever ik als trader zou presteren. Ik probeer mijzelf wel onophoudelijk op de hoogte te houden van alle huidige en nieuwe projecten en steek nu en dan wat fiat of crypto in projecten waarin ik geloof.

Verder zie ik het vooral als een verlengstuk van mijn spaarpot en ik hoop dat de projecten waarin ik geloof, hun beloftes kunnen waarmaken.

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
xFiber
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 252



View Profile
December 21, 2018, 09:08:49 AM
 #28

Hoe het komt dat ik 1% als dagelijks doel kan zetten. Ik werk fulltime van huis. Ik zit heel de dag achter men PC en al men schermen. Ik doe soms 50 of zelfs 100+ trades dagelijks. Door een hoog volume aan trades kan je gemakkelijk je verliezende trades coveren en toch 90% van je dagen positief afsluiten.

Heel interessante strategie maar ik neem aan dat je dan vaak meer dan 1% realiseert als je 100+ trades op een dag aangaat?

En dit is de 10e trade die ik zo heb gedaan enkel en alleen voor BTC/USDT. daarnaast heb ik vandaag nog ETH, XRP en een 4tal andere coins ook getramde op net dezelfde manier.

En die alts trade je dan ook tegen USD(T)?
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
December 21, 2018, 02:05:38 PM
 #29

Hoe het komt dat ik 1% als dagelijks doel kan zetten. Ik werk fulltime van huis. Ik zit heel de dag achter men PC en al men schermen. Ik doe soms 50 of zelfs 100+ trades dagelijks. Door een hoog volume aan trades kan je gemakkelijk je verliezende trades coveren en toch 90% van je dagen positief afsluiten.

Heel interessante strategie maar ik neem aan dat je dan vaak meer dan 1% realiseert als je 100+ trades op een dag aangaat?

En dit is de 10e trade die ik zo heb gedaan enkel en alleen voor BTC/USDT. daarnaast heb ik vandaag nog ETH, XRP en een 4tal andere coins ook getramde op net dezelfde manier.

En die alts trade je dan ook tegen USD(T)?

Ik trade meestal de top 5 zoals BTC ETH XRP ... tegen USDT.

Mijn dagelijkse doelstelling is 1% maar ik heb ook regelmatig trading dagen met 5-10% winst. Als ik geluk heb een positie te nemen en dan een serieuze sprong neemt.

Maar zoals ik zei mijn dagelijkse doel is 1%. Je zou versteld staan wat je met 1% kan bereiken. Ik ga zeer binnenkort met een projectje beginnen met geïnteresseerde personen en 100€ op werken naar minimaal 3,500€ met enkel de 1% dagelijks doelstelling

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
December 21, 2018, 02:14:16 PM
 #30

Kopen op het juiste moment en HODLen, wat niet echt altijd meevalt.

Ik hou niet echt van hodlen. Natuurlijk heb ik een crypto 'spaarboek' waar ik lange termijn coins heb staan.

Maar daarnaast zie ik het nut niet in van hodlen, zeker niet van kleinere coins. Je kan bv 5000€ aan kleine coins vasthouden voor zeer lange tijd in de hoop dat de prijs ooit ontploft. Maar kijk nu naar het laatste jaar. Alle coins hebben bijna een gans jaar in een dalende lijn gezeten. In die periode heb ik met diezelfde 5000€ meerdere duizenden winst gemaakt door te traden. Met mijn winsten heb ik wat meer coins voor lange termijn bijgekocht maar heb nog steeds men 5000€ waar ik verder mee aan de slag kan.

Dus voor mij persoonlijk is hodlen geen optie.

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
December 22, 2018, 09:31:57 AM
 #31

Nice hoor en tof dat dit voor jou werkt. Ik red dit niet met een gezin en full time baan. Meeste winst die ik nu behaal komt uit forex via zulutrade waar ik andere traders volg en verder niet voor achter een computer voor hoef te zitten.

Dit is vrij gemakkelijk te automatiseren, er zijn wel een paar goede bots op de markt....

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
muleroaa
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 924
Merit: 526


GIF by SOCIFI


View Profile
January 17, 2019, 08:00:14 PM
 #32

wil niet spammen maar gewoon laten zien dat het niet moeilijk is.

Zonet heeft er zich weer een dip voorgedaan.

Ik heb gekocht aan $3,198
Ik heb verkocht aan $3,221$

Op 1BTC is dit een winst van 23$ wat neerkomt op een winst van 0.71%

En dit is de 10e trade die ik zo heb gedaan enkel en alleen voor BTC/USDT. daarnaast heb ik vandaag nog ETH, XRP en een 4tal andere coins ook getramde op net dezelfde manier.

Dus niet meer beweren dat 1% dagelijks niet haalbaar is. met genoeg volume in trades zodat je mogelijke verliezende trades kan opvangen is 1% een haalbare kaart dagelijks.



Zo te zien heb je gekocht na een neerwaartse Bollinger squeeze, wat deed je hier besluiten om precies op dit punt weer in te kopen met jouw strategie, de prijs had nog veel verder kunnen zakken? Of herken je het aan het feit dat de candles weer richting de onderste Bollinger lijn toe bewegen?

                ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄                          ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
             █████████████████                   █████████████████
         █████████████████████████           █████████████████████████
       █████████████████████████████       █████████████████████████████
     █████████████████████████████████   █████████████████████████████████
   ████████████▀           ▀██████████████████████████████████████████████
  ████████████▄▄███████████▄▄█████████▓▓▓███████████████████████████████████
 ▐██████████████▀         ▀██████████▓▓▓▓████████████████████████████████████
 ██████████████▄▄█████████▄▄█████████▓▓▓▓▓████████████████████████████████████
▐█████████████████▀      ▀██████████▓▓▓▓▓▓████████████████████████████████████▌
▐████████████████▄▄██████▄▄█████████▓▓▓▓▓▓▓███████████████████████████████████▌
▐██████████████████      ███████████▓▓▓▓▓▓▓███████████████████████████████████▌
▐██████████████████ ████ ████████████▓▓▓▓▓████████████████████████████████████
 ██████████████████ ████ ████████████▓▓▓▓▓███████████████    ████████████████
  █████████████████ ████ █████████████▓▓▓████████████████   █████████████   █
   ████████████████      ███████████████████████████████    ███████████
    ██████████████████████████████████ ██████████████████     ████████
      ███████████████████████████████     █████████████████
        ███████████████████████████         █████████████████▓
           ████████████████████                ███████████████████▓
               ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀                       ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

▄▄▄████████▄▄▄
▄▄██████████████████▄▄
▄████████████████████████▄
▄████████████████████████████▄
████████████████████████████████
▓████████████████████████████████▓
███████████████████████▒░███████████
▄█████████████████▒░      ███████████▄
█████████████░░          ░████████████
█████████░              ░█████████████
██████████▓░░          ░██████████████
██████████████▓░       ███████████████
▀███████████████▒     ░██████████████▀
████████████████▒   ░███████████████
████████████████░ ░███████████████
████████████████████████████████
▀████████████████████████████▀
▀████████████████████████▀
▀▀██████████████████▀▀
 ▀▀▀████████▀▀▀
.
JOIN OUR
TELEGRAM
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
January 18, 2019, 06:47:50 PM
 #33

wil niet spammen maar gewoon laten zien dat het niet moeilijk is.

Zonet heeft er zich weer een dip voorgedaan.

Ik heb gekocht aan $3,198
Ik heb verkocht aan $3,221$

Op 1BTC is dit een winst van 23$ wat neerkomt op een winst van 0.71%

En dit is de 10e trade die ik zo heb gedaan enkel en alleen voor BTC/USDT. daarnaast heb ik vandaag nog ETH, XRP en een 4tal andere coins ook getramde op net dezelfde manier.

Dus niet meer beweren dat 1% dagelijks niet haalbaar is. met genoeg volume in trades zodat je mogelijke verliezende trades kan opvangen is 1% een haalbare kaart dagelijks.



Zo te zien heb je gekocht na een neerwaartse Bollinger squeeze, wat deed je hier besluiten om precies op dit punt weer in te kopen met jouw strategie, de prijs had nog veel verder kunnen zakken? Of herken je het aan het feit dat de candles weer richting de onderste Bollinger lijn toe bewegen?

Is meestal een gevoel. maar zoals ik al zei, ik ga nooit all in na een negatieve squeeze omdat daar de coin serieus kan dippen. Dus had de prijs nog wat verder gedipt dan had ik nog steeds balance gehad om nog meer aan te kopen op een lager punt

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
muleroaa
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 924
Merit: 526


GIF by SOCIFI


View Profile
January 21, 2019, 12:42:55 PM
 #34

wil niet spammen maar gewoon laten zien dat het niet moeilijk is.

Zonet heeft er zich weer een dip voorgedaan.

Ik heb gekocht aan $3,198
Ik heb verkocht aan $3,221$

Op 1BTC is dit een winst van 23$ wat neerkomt op een winst van 0.71%

En dit is de 10e trade die ik zo heb gedaan enkel en alleen voor BTC/USDT. daarnaast heb ik vandaag nog ETH, XRP en een 4tal andere coins ook getramde op net dezelfde manier.

Dus niet meer beweren dat 1% dagelijks niet haalbaar is. met genoeg volume in trades zodat je mogelijke verliezende trades kan opvangen is 1% een haalbare kaart dagelijks.


Zo te zien heb je gekocht na een neerwaartse Bollinger squeeze, wat deed je hier besluiten om precies op dit punt weer in te kopen met jouw strategie, de prijs had nog veel verder kunnen zakken? Of herken je het aan het feit dat de candles weer richting de onderste Bollinger lijn toe bewegen?

Is meestal een gevoel. maar zoals ik al zei, ik ga nooit all in na een negatieve squeeze omdat daar de coin serieus kan dippen. Dus had de prijs nog wat verder gedipt dan had ik nog steeds balance gehad om nog meer aan te kopen op een lager punt

Duidelijk verhaal, bedankt voor je onderbouwing en het delen van je strategie. Ik heb eerder nooit zoveel gedaan met Bollinger Bands. Het ziet er naar uit dat deze strategie best accuraat werkt. Binnenkort ga ik me daar wat meer in verdiepen!

                ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄                          ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
             █████████████████                   █████████████████
         █████████████████████████           █████████████████████████
       █████████████████████████████       █████████████████████████████
     █████████████████████████████████   █████████████████████████████████
   ████████████▀           ▀██████████████████████████████████████████████
  ████████████▄▄███████████▄▄█████████▓▓▓███████████████████████████████████
 ▐██████████████▀         ▀██████████▓▓▓▓████████████████████████████████████
 ██████████████▄▄█████████▄▄█████████▓▓▓▓▓████████████████████████████████████
▐█████████████████▀      ▀██████████▓▓▓▓▓▓████████████████████████████████████▌
▐████████████████▄▄██████▄▄█████████▓▓▓▓▓▓▓███████████████████████████████████▌
▐██████████████████      ███████████▓▓▓▓▓▓▓███████████████████████████████████▌
▐██████████████████ ████ ████████████▓▓▓▓▓████████████████████████████████████
 ██████████████████ ████ ████████████▓▓▓▓▓███████████████    ████████████████
  █████████████████ ████ █████████████▓▓▓████████████████   █████████████   █
   ████████████████      ███████████████████████████████    ███████████
    ██████████████████████████████████ ██████████████████     ████████
      ███████████████████████████████     █████████████████
        ███████████████████████████         █████████████████▓
           ████████████████████                ███████████████████▓
               ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀                       ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

▄▄▄████████▄▄▄
▄▄██████████████████▄▄
▄████████████████████████▄
▄████████████████████████████▄
████████████████████████████████
▓████████████████████████████████▓
███████████████████████▒░███████████
▄█████████████████▒░      ███████████▄
█████████████░░          ░████████████
█████████░              ░█████████████
██████████▓░░          ░██████████████
██████████████▓░       ███████████████
▀███████████████▒     ░██████████████▀
████████████████▒   ░███████████████
████████████████░ ░███████████████
████████████████████████████████
▀████████████████████████████▀
▀████████████████████████▀
▀▀██████████████████▀▀
 ▀▀▀████████▀▀▀
.
JOIN OUR
TELEGRAM
niel96
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 9
Merit: 0


View Profile
January 22, 2019, 04:58:23 AM
 #35

wil niet spammen maar gewoon laten zien dat het niet moeilijk is.

Zonet heeft er zich weer een dip voorgedaan.

Ik heb gekocht aan $3,198
Ik heb verkocht aan $3,221$

Op 1BTC is dit een winst van 23$ wat neerkomt op een winst van 0.71%

En dit is de 10e trade die ik zo heb gedaan enkel en alleen voor BTC/USDT. daarnaast heb ik vandaag nog ETH, XRP en een 4tal andere coins ook getramde op net dezelfde manier.

Dus niet meer beweren dat 1% dagelijks niet haalbaar is. met genoeg volume in trades zodat je mogelijke verliezende trades kan opvangen is 1% een haalbare kaart dagelijks.

https://i.imgur.com/ESVeu8o.png?1

Zo te zien heb je gekocht na een neerwaartse Bollinger squeeze, wat deed je hier besluiten om precies op dit punt weer in te kopen met jouw strategie, de prijs had nog veel verder kunnen zakken? Of herken je het aan het feit dat de candles weer richting de onderste Bollinger lijn toe bewegen?

Is meestal een gevoel. maar zoals ik al zei, ik ga nooit all in na een negatieve squeeze omdat daar de coin serieus kan dippen. Dus had de prijs nog wat verder gedipt dan had ik nog steeds balance gehad om nog meer aan te kopen op een lager punt

Zet je een stoploss voor als het de foute richting uitgaat? Hoe manage je de posities?
Zijn er goede trading bots die dit kunnen voor mensen met minder tijd?
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
January 22, 2019, 10:05:32 AM
 #36


[/quote]

Zet je een stoploss voor als het de foute richting uitgaat? Hoe manage je de posities?
Zijn er goede trading bots die dit kunnen voor mensen met minder tijd?
[/quote]

Ik gebruik raar of zelden stop loss. Toch niet in deze strategie. In deze strategie koop ik als de coin dipped en zakt ie verder dan koop ik gewoon bij.

simpel voorbeeld.
Je koopt eerst 5 coins aan 1$ maar hij dipped verder.
Daarna koop je 10 coins aan 0.9$ maar dipped nog verder.
Dan koop je 10 coins aan 0.8$

In totaal heb je 25 coins gekocht voor een totaal van 22$. Dit betekent dat je break even zich bevind op 0.88$ (22$/25coins). Dus betekent als de coin stijgt tot boven de 0.88$ je ook al winst maakt op de 5 coins die je hebt gekocht op 1$ Doordat je je break even punt hebt laten zakken door meer bij te kopen al de coin verder dipped.

Ik weet niet of er tradingbots zijn die werken op Bollinger als indicator. Ik persoonlijk hou er liever van om het manueel te doen. Je zegt wel voor mensen met minder tijd. Maar als je iedere dag een uurtje of uurtje en half de tijd hebt om achter je pc te zitten dan ben ik er zeker van dat je 5 tot 10 dip momenten zult tracken. Dus ook voor mensen met minder tijd is dit goed mogelijk.
Ik ben momenteel een goede copy trader aan het zoeken voor mensen met minder tijd. Ik had er 1 gevonden op de site copyme.io. Maar zij stellen een minimum fee van 40$ per maand die een trader moet aanrekenen voor zijn service. Dus voor mensen met minder te besteden is dit niet zo goed. Alhoewel het een goed platform is. Subscribers kunnen met API keys hun Binance of Bittrex account aan het gekozen trader linken. Daarna worden alle trades die de gelinkte trader uitvoert automatisch uitgevoerd bij alle gelinkte subscriber accounts. En het beste van alles dit wordt gedaan gebaseerd op percentages. Dus heeft de trader een balance van 10,000$ en een gelinkt account maar 100$ dan geeft dit geen probleem. Maakt de trader een trade voor 1000$ (10% van zijn balance) dan wordt bij het gelinkte 100$ account ook voor 10% (10$) getrade.
Maar zoals gezegd ik vind copyme.io wat kostelijk voor subscribers. Ik zou heel graag men diensten aanbieden aan een groot publiek maar ik zou maar max 5 tot 7.5$ per maand willen aanrekenen om het voor iedereen toegankelijk te maken.

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
David2001
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
January 23, 2019, 11:52:56 AM
 #37

ik zou graag in contact met je willen komen

Discord/telegram/skype maakt niet uit..

edit: heb geprobeert je een pm te sturen echter lukt dat niet

@QuadsPoker

User 'QuadsPoker' has not chosen to allow messages from newbies. You should post in their relevant thread to remind them to enable this setting.
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
January 23, 2019, 12:26:58 PM
 #38

ik zou graag in contact met je willen komen

Discord/telegram/skype maakt niet uit..

edit: heb geprobeert je een pm te sturen echter lukt dat niet

@QuadsPoker

User 'QuadsPoker' has not chosen to allow messages from newbies. You should post in their relevant thread to remind them to enable this setting.

Heb je een PM gestuurd met men telegram

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
January 24, 2019, 11:08:52 AM
 #39

[...]
[...]Zijn er goede trading bots die dit kunnen voor mensen met minder tijd?
[...] Ik weet niet of er tradingbots zijn die werken op Bollinger als indicator. [...]

Ja, die zijn er. Zonder op enigerlei wijze een aanbeveling te willen doen; maar even puur "ter info" zou ik zo willen wijzen op een "oudgediende" hier op BCT: Gunthar en zijn Gunbot.

NB. DIT IS DUS GEEN AANBEVELING, PROCEED AT YOUR OWN RISK!

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
January 24, 2019, 09:11:37 PM
 #40

Ben tijdje niet actief geweest hier op het forum. Maar wil ook wel wat gaan trade op jou manier. Wat ik nu trade is echt op puur geluk. Verkopen als er een grote stijging is geweest en koop pas terug als er een diepe daling is geweest. Maar op deze manier krijg ik alleen maar een groter aantal van de munt waar ik mee trade. Wil toch liever meer geld "USDT" overhouden. Kan je me hier wat tips voor geven?

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!