Bitcoin Forum
June 19, 2024, 09:45:29 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Eihaledeki Rig  (Read 389 times)
deblue (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1484
Merit: 1000



View Profile
November 09, 2018, 04:31:29 AM
 #1

https://eksiup.com/3e3a7fbb7828
https://eksiup.com/fa6870f1e805
https://eksiup.com/c3359babd256
https://eksiup.com/9db1497f4765
https://eksiup.com/22883d4a2623
https://eksiup.com/a8c16aa12883

Oku esirgeyn ve bgslyn allhn adiyla oku .d
otto_diesel
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1078
Merit: 696



View Profile
November 09, 2018, 09:38:47 AM
 #2

deblue,  linklerde ismin Aydın Gezer olarak gözüküyor  Fotoğrafında çıkmış, uyarayım dedim

https://eksiup.com/3e3a7fbb7828
deblue (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1484
Merit: 1000



View Profile
November 09, 2018, 02:07:36 PM
 #3

deblue,  linklerde ismin Aydın Gezer olarak gözüküyor  Fotoğrafında çıkmış, uyarayım dedim

https://eksiup.com/3e3a7fbb7828

Ty



Saglam gitmis .d
Cemlik
Member
**
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 32


View Profile
November 09, 2018, 03:06:15 PM
 #4

Yani forumdakilerin biraz altında gitmiş. Onuda ihale olmasına veriyoruz Smiley

...
KriptoGuruTR
Member
**
Offline Offline

Activity: 564
Merit: 19


View Profile
November 09, 2018, 03:43:47 PM
 #5

İcra malından kimseye hayır gelmez...
Cyper_BLC
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 490
Merit: 270


Reverse Engineer


View Profile
November 09, 2018, 04:06:07 PM
 #6

yauw deblue sende legendery oldunya, elimizde büyüdün resmen şu forumda  Grin

For donations : 1CYPERv5yZ4c9FRzPyCz5u8vhttyKmVkto
Emeğe Saygı Göstermeyenler, BECERIKSIZ kişilerdir.
pckoliq
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 840
Merit: 111



View Profile
November 09, 2018, 04:16:16 PM
 #7

ağlayanın malı gülene hayır etmez, icradan bir şey alma taraftarı değilim 5 fazla verir sahibinin rızası ile alırım.

yauw deblue sende legendery oldunya, elimizde büyüdün resmen şu forumda  Grin
Bizde sonradan geldik hızlı girdik piyasaya ama rütbe olarak takıldık sende aktivity'den kaçırmışsın senin üye oldugun zamanda üye olsaydım belki bende leg olabilirdim ama nasip işte Smiley
Cyper_BLC
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 490
Merit: 270


Reverse Engineer


View Profile
November 09, 2018, 04:20:31 PM
 #8

ağlayanın malı gülene hayır etmez, icradan bir şey alma taraftarı değilim 5 fazla verir sahibinin rızası ile alırım.

yauw deblue sende legendery oldunya, elimizde büyüdün resmen şu forumda  Grin
Bizde sonradan geldik hızlı girdik piyasaya ama rütbe olarak takıldık sende aktivity'den kaçırmışsın senin üye oldugun zamanda üye olsaydım belki bende leg olabilirdim ama nasip işte Smiley

çocuk çalıştı çabaladı hak etti, ben hala şu forumdan nasıl para kazanılır onu dahi bilmiyorum, imza bilmem ne...  Roll Eyes Grin
hatta işlerin yoğunluğundan kıçımı kaşıyacak sekreter alıcam en sonunda  Cheesy

For donations : 1CYPERv5yZ4c9FRzPyCz5u8vhttyKmVkto
Emeğe Saygı Göstermeyenler, BECERIKSIZ kişilerdir.
pckoliq
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 840
Merit: 111



View Profile
November 09, 2018, 05:09:21 PM
 #9

ağlayanın malı gülene hayır etmez, icradan bir şey alma taraftarı değilim 5 fazla verir sahibinin rızası ile alırım.

yauw deblue sende legendery oldunya, elimizde büyüdün resmen şu forumda  Grin
Bizde sonradan geldik hızlı girdik piyasaya ama rütbe olarak takıldık sende aktivity'den kaçırmışsın senin üye oldugun zamanda üye olsaydım belki bende leg olabilirdim ama nasip işte Smiley

çocuk çalıştı çabaladı hak etti, ben hala şu forumdan nasıl para kazanılır onu dahi bilmiyorum, imza bilmem ne...  Roll Eyes Grin
hatta işlerin yoğunluğundan kıçımı kaşıyacak sekreter alıcam en sonunda  Cheesy

Çok imzaya katıldım çogu çöp sen o kadar post kas kafa yor gelen koca koca 0  bende 3 aydır uğraşmıyorum onun yerine borsada küçük al-sat yaparak fazlasını kazanıyorum. Günde 10 dolar kazansam yeter. Ne gerek var bu formu lüzümsuz yere çöpluge döndürmeye?.Şu an yazdıgım yazıyı post kasma amacı olmadan yazıyorum. Konu nasıl olsa nihayetine ulaştı.
Cemlik
Member
**
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 32


View Profile
November 09, 2018, 06:30:45 PM
 #10

İcra malından kimseye hayır gelmez...

Kesinlikle katılıyorum. Hiç işim olmadı. Olanada bişey diyemeyiz. Ağlayanın malından gülene hayır gelmezmiş.

...
Cemlik
Member
**
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 32


View Profile
November 09, 2018, 06:32:51 PM
 #11

ağlayanın malı gülene hayır etmez, icradan bir şey alma taraftarı değilim 5 fazla verir sahibinin rızası ile alırım.

yauw deblue sende legendery oldunya, elimizde büyüdün resmen şu forumda  Grin
Bizde sonradan geldik hızlı girdik piyasaya ama rütbe olarak takıldık sende aktivity'den kaçırmışsın senin üye oldugun zamanda üye olsaydım belki bende leg olabilirdim ama nasip işte Smiley

Üstad ben buradanda başka yerlerdende çok ürün aldım. “Acil” yazanlardan hep uzak durdum. Alırkende bundurumu gözettim. Almam abi ben öyle bişey. Çok araba ev geldi öyle. Hiçbiriyledr işim olmadı. Aynen dediğin gibi rızasıyla almak en güzeli.

...
alpsea
Copper Member
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1274
Merit: 555


https://refpa28543.top/L?tag=d_286347m_1264c_&site


View Profile
November 10, 2018, 04:35:07 PM
 #12

yauw deblue sende legendery oldunya, elimizde büyüdün resmen şu forumda  Grin
Bizim de legend olmamıza 1ay kala merit geldi abi sağlık olsun copper olduk parayı basıp  Grin

deblue (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1484
Merit: 1000



View Profile
November 13, 2018, 07:16:51 PM
 #13

yauw deblue sende legendery oldunya, elimizde büyüdün resmen şu forumda  Grin
Sen de derken ovuyon mu gomuyon mu anlamadim .d
Cyper_BLC
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 490
Merit: 270


Reverse Engineer


View Profile
November 14, 2018, 03:27:06 AM
 #14

yauw deblue sende legendery oldunya, elimizde büyüdün resmen şu forumda  Grin
Sen de derken ovuyon mu gomuyon mu anlamadim .d

yahu neden gömeyim , sebepsiz yere gömdüğüm kişi olmadıki, zaten hitab konusunda nasıl biri olduğumu biliyorsunuz çoğunuz.
takılma böyle şeylere, ben kendimi eleştirdim orada
sende = herkes - ./'ben (kök içinde ben hariç herkes)
kib.
 Smiley

For donations : 1CYPERv5yZ4c9FRzPyCz5u8vhttyKmVkto
Emeğe Saygı Göstermeyenler, BECERIKSIZ kişilerdir.
pckoliq
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 840
Merit: 111



View Profile
November 17, 2018, 02:37:57 PM
 #15

https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-sapphire-nitro-plus-rx580-4gb-256-bit-ekran-karti-aciklamayi-oku-625356055/detay

Sahibindendeki ilan bu ihaledeki ürünlerle uyuşuyor bakmak isteyebilirsiniz.Gezerken denk geldi.
deblue (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1484
Merit: 1000



View Profile
November 18, 2018, 12:13:22 AM
 #16


Aynen gpu lari satio bakalim satabilcek mi cop bence gpu lar artik gpu isi bitti
pckoliq
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 840
Merit: 111



View Profile
November 18, 2018, 06:49:20 AM
 #17


Aynen gpu lari satio bakalim satabilcek mi cop bence gpu lar artik gpu isi bitti
Sadece gpu yok anakart, psu, da var.
Ağa'ya elektrik beleş ise gpuların hiç bir zaman işi bitmez dag sorunu olursa da monero türevleri kazar  Grin

Piyasada ne kadar normal kart varsa toplar r9 290x gibi elektrik canavarı da dahil, eski ama rx580'le aynı aşagı yukarı.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!