Bitcoin Forum
May 04, 2024, 10:36:54 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
Author Topic: De grote "Crypto Quo Vadis" thread  (Read 641 times)
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
January 30, 2019, 11:52:06 AM
 #21

Er wordt gefluisterd dat de nieuwe Samsung Galaxy S10 een crypto-wallet zou bevatten.

Voorlopig geen officiële bevestiging. Maar als het waar is, lijkt me dat gi-gan-tisch nieuws. Ik zou op dit moment geen betere manier kunnen bedenken om crypto-integratie door de mensen hun strot te duwen.

Als dit er echt gaat komen is dit heel groot nieuws. Dan komt crypto makkelijk en snel bij het grote publiek. Maar vraag me af waarom zouden ze dit doen wat heeft samsung hier nou zelf aan?

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
1714862214
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714862214

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714862214
Reply with quote  #2

1714862214
Report to moderator
1714862214
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714862214

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714862214
Reply with quote  #2

1714862214
Report to moderator
I HATE TABLES I HATE TABLES I HA(╯°□°)╯︵ ┻━┻ TABLES I HATE TABLES I HATE TABLES
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
friends1980 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
January 30, 2019, 12:02:31 PM
 #22

Er wordt gefluisterd dat de nieuwe Samsung Galaxy S10 een crypto-wallet zou bevatten.

Voorlopig geen officiële bevestiging. Maar als het waar is, lijkt me dat gi-gan-tisch nieuws. Ik zou op dit moment geen betere manier kunnen bedenken om crypto-integratie door de mensen hun strot te duwen.

Als dit er echt gaat komen is dit heel groot nieuws. Dan komt crypto makkelijk en snel bij het grote publiek. Maar vraag me af waarom zouden ze dit doen wat heeft samsung hier nou zelf aan?

Het zou volgens CCN te maken hebben met het feit dat Samsung zijn eigen blockchain aan het opzetten is. Ik heb het zelf ook nog niet allemaal grondig gelezen - bovendien is het voorlopig nog veel speculeren -, maar het lijkt mij sowieso boeiend. Is ook allemaal nieuw voor mij, eerlijk gezegd. Als je een paar weken het nieuws niet volgt, geraak je in deze materie oh zo snel achterop... Roll Eyes Grin

Zie ook de links in de onderste alinea: HTC werkt, met nog andere bedrijven, aan blockchain phones.

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
Iced
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 627
Merit: 208


Belgian based crypto-enthusiast


View Profile
February 01, 2019, 11:14:33 PM
 #23

Het zou volgens CCN te maken hebben met het feit dat Samsung zijn eigen blockchain aan het opzetten is. Ik heb het zelf ook nog niet allemaal grondig gelezen - bovendien is het voorlopig nog veel speculeren -, maar het lijkt mij sowieso boeiend. Is ook allemaal nieuw voor mij, eerlijk gezegd. Als je een paar weken het nieuws niet volgt, geraak je in deze materie oh zo snel achterop... Roll Eyes Grin

Zie ook de links in de onderste alinea: HTC werkt, met nog andere bedrijven, aan blockchain phones.

Blockchain phones is inderdaad de next thing, ik vermoed dat Samsung nu wel gaat komen met zijn "innovatieve" wallet voor cryptovaluta.

Trademark was alvast ingediend: https://trademarks.ipo.gov.uk/ipo-tmcase/page/Results/1/UK00003363431

Wat ik vermoed is als Samsung deze gaat lanceren, de wereld gaat openbreken voor crypto-transacties. Mogelijks gaan er in de toekomst aparte chips gecreëerd worden voor cryptovaluta opslag om het toch nog dat tikkeltje veiliger te maken. HTC maakt gebruik van Qualcomm QSEE TrustZone (ARM, maar dit is nog steeds geen aparte chip.

Helaas zijn er al heel wat dingetjes geweest rond deze technologie (Overflows, Key Extraction, ...)

Ben benieuwd naar hoe het allemaal zal lopen (vooral naar de veiligheid toe) :-) 

No signature for now
greensheep
Member
**
Offline Offline

Activity: 278
Merit: 44


View Profile
February 02, 2019, 09:21:18 AM
 #24

Het is idd een goed teken dat samsung een crypto wallet in hun smartphone gaat integreren --> het grote publiek.
Wat de prijs betreft, volgens mij wordt 2019 een sideways jaartje met mss een opstootje in Q4
Obiwankenodium
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 15


View Profile WWW
February 02, 2019, 09:22:23 AM
 #25

Ik kijk niet veel televisie en zeker geen reclames, maarhet viel mij op dat er de afgelopen week regelmatig reclame voorbij kwam van Litebit.

QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
February 02, 2019, 01:41:23 PM
 #26

Ik kijk niet veel televisie en zeker geen reclames, maarhet viel mij op dat er de afgelopen week regelmatig reclame voorbij kwam van Litebit.


zie ik ook dikwijls langskomen laatste dagen op RTL. Ben voor zaken paar dagen in Nederland en heb de reclame al 20-30 keer zien of horen passeren

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
meatfreak
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 518
Merit: 3

HQ Dutch Translator


View Profile
February 04, 2019, 06:51:00 PM
 #27

Ik kijk niet veel televisie en zeker geen reclames, maarhet viel mij op dat er de afgelopen week regelmatig reclame voorbij kwam van Litebit.


Inderdaad ja en op de radio hoor ik ook regelmatig bitcoinmeester voorbij komen. Verwacht toch wel dat de Samsung crypto wallet in het begin toch nog steeds een gimmick zal zijn. Voor de meeste mensen is de stap naar crypto nog te groot en te ingewikkeld. Dan heb je ook nog eens daarbij dat de prijs zeer veel schommelt, behalve de stablecoins en btc momenteel  Tongue
friends1980 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
February 06, 2019, 06:25:53 PM
 #28

Ik kijk niet veel televisie en zeker geen reclames, maarhet viel mij op dat er de afgelopen week regelmatig reclame voorbij kwam van Litebit.

Inderdaad ja en op de radio hoor ik ook regelmatig bitcoinmeester voorbij komen. Verwacht toch wel dat de Samsung crypto wallet in het begin toch nog steeds een gimmick zal zijn. Voor de meeste mensen is de stap naar crypto nog te groot en te ingewikkeld. Dan heb je ook nog eens daarbij dat de prijs zeer veel schommelt, behalve de stablecoins en btc momenteel  Tongue

Ik weet niet of er in Vlaanderen gelijkaardige projecten zijn. Bij mijn weten zijn er voorlopig geen (bekende) Belgische sites waar je crypto kunt aankopen en ik vermoed dat er op radio en tv al evenmin reclame voor gemaakt wordt. Nochtans zouden de Nederlandse alternatieven ook perfect reclame in Vlaanderen kunnen maken. Smiley

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
February 06, 2019, 08:40:34 PM
 #29

Hoop dat ze de crypto "hype" weer aan de gang kunnen krijgen. De reclames zijn een heel goed teken. Maar ik hoor geen van me vrienden of familie meer over crypto. Dat was met de bull markt wel anders. Vindt deze bear markt veelste lang duren.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
February 07, 2019, 06:39:08 AM
 #30

Ik kijk niet veel televisie en zeker geen reclames, maarhet viel mij op dat er de afgelopen week regelmatig reclame voorbij kwam van Litebit.

Inderdaad ja en op de radio hoor ik ook regelmatig bitcoinmeester voorbij komen. Verwacht toch wel dat de Samsung crypto wallet in het begin toch nog steeds een gimmick zal zijn. Voor de meeste mensen is de stap naar crypto nog te groot en te ingewikkeld. Dan heb je ook nog eens daarbij dat de prijs zeer veel schommelt, behalve de stablecoins en btc momenteel  Tongue

Ik weet niet of er in Vlaanderen gelijkaardige projecten zijn. Bij mijn weten zijn er voorlopig geen (bekende) Belgische sites waar je crypto kunt aankopen en ik vermoed dat er op radio en tv al evenmin reclame voor gemaakt wordt. Nochtans zouden de Nederlandse alternatieven ook perfect reclame in Vlaanderen kunnen maken. Smiley

Op de Nederlandse tv en radio word je de laatste tijd dood gegooid met LiteBit reclames. Hopelijk volgen er meer bedrijven Grin.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
February 07, 2019, 11:04:52 AM
Merited by friends1980 (1), QuadsPoker (1)
 #31

Hoop dat ze de crypto "hype" weer aan de gang kunnen krijgen. De reclames zijn een heel goed teken. Maar ik hoor geen van me vrienden of familie meer over crypto. Dat was met de bull markt wel anders. Vindt deze bear markt veelste lang duren.

Vind je? Exact hetzelfde verhaal in 2013 meegemaakt, en daarna heeft het drie jaar geduurd om weer "bullish" te worden...



En dit was het "2014 perspectief":



Dus: "ik spreek je ergens in 2021 wel weer"...  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
February 07, 2019, 08:51:07 PM
 #32

Hoop dat ze de crypto "hype" weer aan de gang kunnen krijgen. De reclames zijn een heel goed teken. Maar ik hoor geen van me vrienden of familie meer over crypto. Dat was met de bull markt wel anders. Vindt deze bear markt veelste lang duren.

Vind je? Exact hetzelfde verhaal in 2013 meegemaakt, en daarna heeft het drie jaar geduurd om weer "bullish" te worden...



En dit was het "2014 perspectief":



Dus: "ik spreek je ergens in 2021 wel weer"...  Grin



Kijk zolang draai ik nog niet mee in de crypto wereld. Ben zelf pas eind 2017 in aanraking gekomen met crypto. Dat gaat nog een lange rit worden voor mij dan. Hoop dat je gelijkt krijgt dat we elkaar lachend spreken in 2021.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
February 07, 2019, 09:57:48 PM
 #33

[...] Hoop dat je gelijkt krijgt dat we elkaar lachend spreken in 2021.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
February 08, 2019, 03:18:30 PM
 #34

[...] Hoop dat je gelijkt krijgt dat we elkaar lachend spreken in 2021.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!  Grin

is waar en je hoeft niet te wachten op een bullrun. er is genoeg geld of crypto te verdienen ondertussen. bull market zou goed zijn voor men hodling bags (men pensioen) maar voor de rest maakt het me niet uit. Je kan makkelijk dagelijks wat winst boeken wanneer BTC 100$ zou zijn of 10.000$. maakt in principe niets uit.

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
February 08, 2019, 09:39:08 PM
Last edit: February 08, 2019, 10:05:36 PM by riksen
 #35

[...] Hoop dat je gelijkt krijgt dat we elkaar lachend spreken in 2021.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!  Grin

Ja dat klopt maar op een rode dag vindt ik het maar moeilijk om te lachen 😉.

[...] Hoop dat je gelijkt krijgt dat we elkaar lachend spreken in 2021.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!  Grin

is waar en je hoeft niet te wachten op een bullrun. er is genoeg geld of crypto te verdienen ondertussen. bull market zou goed zijn voor men hodling bags (men pensioen) maar voor de rest maakt het me niet uit. Je kan makkelijk dagelijks wat winst boeken wanneer BTC 100$ zou zijn of 10.000$. maakt in principe niets uit.

Ik heb je topic gelezen. Ga volgende week vers geld inbrengen op me acount. Ben benieuwd of het mij ook gaat lukken 1% per dag.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
February 09, 2019, 10:31:40 AM
 #36

[...] je hoeft niet te wachten op een bullrun. er is genoeg geld of crypto te verdienen ondertussen. bull market zou goed zijn voor men hodling bags (men pensioen) maar voor de rest maakt het me niet uit. Je kan makkelijk dagelijks wat winst boeken wanneer BTC 100$ zou zijn of 10.000$. maakt in principe niets uit.

Precies...  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
February 09, 2019, 10:33:46 AM
 #37

[...]Ben benieuwd of het mij ook gaat lukken 1% per dag.

Begin nou eens eerst met consistent in de plus te eindigen... al is’t maar 0,05% meer dan je kosten...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
friends1980 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
February 09, 2019, 11:17:28 AM
 #38

[...]Ben benieuwd of het mij ook gaat lukken 1% per dag.

Begin nou eens eerst met consistent in de plus te eindigen... al is’t maar 0,05% meer dan je kosten...

Yes indeed. Als je vers geld inbrengt, check even Change Finance op https://getchange.com/, een crypto project uit Estland waar je zonder fee crypto kunt aankopen. 't Is absoluut niet mijn bedoeling het te shillen, maar ik heb indertijd aan hun bounty meegewerkt en het is eigenlijk het enige project dat ik ben blijven volgen (in de prachtige bounty-wereld vol shitcoins en scams). Aankoop van crypto is kosteloos. Lijkt mij al een goede start om je kosten te beperken! Cheesy

edit: ook traden blijkbaar zonder fee. Voor alle duidelijkheid, ik heb een account en de app maar ik heb er zelf nog nooit gebruik van gemaakt.

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
February 09, 2019, 02:19:56 PM
 #39

[...]Ben benieuwd of het mij ook gaat lukken 1% per dag.

Begin nou eens eerst met consistent in de plus te eindigen... al is’t maar 0,05% meer dan je kosten...

Yes indeed. Als je vers geld inbrengt, check even Change Finance op https://getchange.com/, een crypto project uit Estland waar je zonder fee crypto kunt aankopen. 't Is absoluut niet mijn bedoeling het te shillen, maar ik heb indertijd aan hun bounty meegewerkt en het is eigenlijk het enige project dat ik ben blijven volgen (in de prachtige bounty-wereld vol shitcoins en scams). Aankoop van crypto is kosteloos. Lijkt mij al een goede start om je kosten te beperken! Cheesy

edit: ook traden blijkbaar zonder fee. Voor alle duidelijkheid, ik heb een account en de app maar ik heb er zelf nog nooit gebruik van gemaakt.

lijkt interessant ook al koop ik zo goed als geen coins niet meer. Ik ben nu momenteel iets nieuw aan het proberen wat ik van iemand op het forum heb opgevangen. Deze persoon heeft voor 100$ aan absolute shitcoins gekocht die echt massaal onder hun alttime high staan.
Ik heb besloten hetzelfde te doen maar ik maak er een spaarprogramma van. Sinds 2 weken geleden koop ik wekelijks voor 100$ aan shitcoins die maar een fractie waard zijn van hun previous ATH en dan gewoon vasthouden totdat het wereldje beslist om de boel nog eens te pumpen. Ik koop wekelijks coins die potentieel hebben om 500 à 1000% te gaan als er een bullrun komt.

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
February 09, 2019, 02:25:01 PM
 #40

[...] Hoop dat je gelijkt krijgt dat we elkaar lachend spreken in 2021.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!  Grin

Ja dat klopt maar op een rode dag vindt ik het maar moeilijk om te lachen 😉.

[...] Hoop dat je gelijkt krijgt dat we elkaar lachend spreken in 2021.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!  Grin

is waar en je hoeft niet te wachten op een bullrun. er is genoeg geld of crypto te verdienen ondertussen. bull market zou goed zijn voor men hodling bags (men pensioen) maar voor de rest maakt het me niet uit. Je kan makkelijk dagelijks wat winst boeken wanneer BTC 100$ zou zijn of 10.000$. maakt in principe niets uit.

Ik heb je topic gelezen. Ga volgende week vers geld inbrengen op me acount. Ben benieuwd of het mij ook gaat lukken 1% per dag.

good luck. ik vind de challenge amusant om te doen. Ben echt benieuwd waar ik zal staan op het einde van dit jaar

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!