Bitcoin Forum
December 10, 2019, 12:31:40 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.19.0.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Çok acil yardım kripto adreslerim kopyala yapıştır yapınca değişiyor  (Read 238 times)
beykozlu25
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
January 09, 2019, 10:22:05 PM
 #1

arkadaşlar merhaba bilgisyarıma etherminex diye birşey yükledim setup dosyasındı cmc açıldı bilgisayarda birşeyler kodladı falan şimdi bitcoin ethereum herhangi bir adresimi girince kopyala yapıştır yapınca farklı adresler çıkıyor yok mu bunun çözümü korkmaya başladım lütfen yardım edin
1575937900
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1575937900

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1575937900
Reply with quote  #2

1575937900
Report to moderator
1575937900
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1575937900

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1575937900
Reply with quote  #2

1575937900
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1575937900
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1575937900

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1575937900
Reply with quote  #2

1575937900
Report to moderator
1575937900
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1575937900

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1575937900
Reply with quote  #2

1575937900
Report to moderator
1575937900
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1575937900

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1575937900
Reply with quote  #2

1575937900
Report to moderator
HARDCRACKERS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 826
Merit: 191


Crypto Trader


View Profile
January 09, 2019, 10:46:15 PM
 #2

çözümü yok hiç uğraşma format at.virüs bulaşmş
yoksa işte o değişen adreslere yanlışlıkla coin yollarsın ve zarar edersin.
geçen sene burda 2-3 konu açıldı aynı şekilde adamlar bilmeden boşa btc yolladılar.
sonradan çoğu farkına vardı ve zarar ettiler.

HARDCRACKERS
beykozlu25
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
January 10, 2019, 02:51:04 AM
 #3

hocam sistem geri yükleme yaptım şuan düzeldi sizce bir sıkıntı çıkarır mı daha miner.dll dosyası vardı birde içinde sistem geri yükle yaptım şimdi değişme yok düzeldi gibi
Heardalis
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 450
Merit: 261


View Profile
January 10, 2019, 06:30:34 AM
 #4

hocam sistem geri yükleme yaptım şuan düzeldi sizce bir sıkıntı çıkarır mı daha miner.dll dosyası vardı birde içinde sistem geri yükle yaptım şimdi değişme yok düzeldi gibi


Şuanda belk ibir çözüm olmuş olabilir ama sonuçta size o Trojan yada virüsün nerden bulaştığını bilmiyorsunuz. Belkide girmiş olduğunuz ve Bookmark a ekli olan bir sitedendir ? yada açmış olduğunuz bir mail adresinden ? Belkide şuanda hala makinanızda bulunan ve açmadığınız sürece zaralı yazılımın açığa çıkmadığı bir dosyadır. Siz yinede biran önce farklı güvenlik önlemleri alın ve tedbirli olun. Format bir çözüm ama aynı dosyaları tekrardan aktardığınızda Ş tekrar eski hale gelebilir. Hardware Wallet kesin çözümlerden biri. Yada bir Macbook alın MacOS çok daha güvenli . Yada İOS üzerinden ( bakın Android demiyorum o daha da tehlikeli ! ) işlemlerinizi yapın. İPad yada İphone dan .
HARDCRACKERS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 826
Merit: 191


Crypto Trader


View Profile
January 10, 2019, 08:43:14 AM
Last edit: January 10, 2019, 09:13:36 AM by HARDCRACKERS
 #5

o işin bence tek çözümü format ve bundan sonrada işte indirdiğin program olsun başka veriler olsun dikkatli yükle bilgisayarına.
Ben birazdan bir konu açacam bu bölüme eski hacker btc adresini verecem adam öyle düdüklemişki 300 kusur btc yemiş ve şu anda orospu çocuğuna 6 btc yeni gelmiş balance da 6 btc var duruyor adamın kullandığı virüs demekki herkes indirmiş bilgisayarına ve farkında değil hergün az az su gibi btc akıyor yani virüsü bilgisayında olupta farkında olmayanda çok. Huh

HARDCRACKERS
beykozlu25
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
January 10, 2019, 09:24:04 AM
 #6

Dün oldu bu bir dosyaya tıkladım miner.dll vardı bir de setup vardı setuba tıkladığım zaman cmc de kod doldu falan daha sonra tüm adresler değişti ondan sonra işte sistemi geri yükle yaptım düzeldi korktuğum şey şuydu mailleri şifreleri çalabilmesi ama hepsini değiştirdim zaten telefonuma kod geliyor herhalde girmesi çok zor olacaktır maili hacklese bile format atıcam zaten onu kafaya koydum
PHI1618
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 931


CryptoTalk.Org - Get Paid for every Post!


View Profile
January 10, 2019, 10:49:30 AM
 #7

Kesinlikle format atın, tek diskiniz varsa format yeterli. 1'den fazla diskiniz varsa formattan sonra o diskleri de çalıştırmadan sağlam bir antivirüsle tarayın.
Aksi taktirde başınız yeniden ağrıyabilir ileride.

 
                                . ██████████.
                              .████████████████.
                           .██████████████████████.
                        -█████████████████████████████
                     .██████████████████████████████████.
                  -█████████████████████████████████████████
               -███████████████████████████████████████████████
           .-█████████████████████████████████████████████████████.
        .████████████████████████████████████████████████████████████
       .██████████████████████████████████████████████████████████████.
       .██████████████████████████████████████████████████████████████.
       ..████████████████████████████████████████████████████████████..
       .   .██████████████████████████████████████████████████████.
       .      .████████████████████████████████████████████████.

       .       .██████████████████████████████████████████████
       .    ██████████████████████████████████████████████████████
       .█████████████████████████████████████████████████████████████.
        .███████████████████████████████████████████████████████████
           .█████████████████████████████████████████████████████
              .████████████████████████████████████████████████
                   ████████████████████████████████████████
                      ██████████████████████████████████
                          ██████████████████████████
                             ████████████████████
                               ████████████████
                                   █████████
.CryptoTalk.org.|.MAKE POSTS AND EARN BTC!.🏆
beykozlu25
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
January 10, 2019, 05:29:14 PM
 #8

C ve D vardı d yi sildim C ye format attım sıkıntı olur mu ?
beykozlu25
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
January 10, 2019, 05:33:22 PM
 #9

Aynı zamanda da şunu sormak istiyorum bu virüsleri engelleyici yani rahat rahat bulabilen bir virüs programı ya da koruma yöntemi var mı şuan pcye format atıldı yani bundan sonra ne yapmalı ?
gospodin
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 700
Merit: 422


★Bitvest.io★ Play Plinko or Invest!


View Profile WWW
January 10, 2019, 05:59:35 PM
 #10

dün başka bir arkadaşın daha başına gelmişti. ona yazdığımı buraya kopyalıyorum. siz de hocam bütün yazılanları harmanlayarak kendinize yön belirleyin:

Quote
geçen sene bu olay çok yaygındı demek ki hala iş görüyor. büyük ihtimalle güzel bir virüs yemişsin. hocam tarayıcında kullandığın eklentilere bir bak. oradan patlak vermiş olabilir.
- ama ilk olarak güzel bir format at.
- windows kullanıyorsan sahte olmasın.
- crackli oyun, program  kullanma. iyi bir virüs programı vs. satın al.
- ayrıca bütün işlerini tek bir bilgisayarda yapıyorsan ayrı bir tarayıcı kullan. eklenti bile ekleme bu tarayıcıya.

şu linkteki konuya bakabilirsin: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1959167.0

private key ile ilgili bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. cüzdana girerken de pk kullanmayın, json dosyası ile işinizi halledin. sürekli el altında da olmasın bu dosya. şifrelerinizi bilgisayarda saklamayın. çok rahatsız olduysanız da mew'de işe yarayan tokenlerinizi temiz bir cüzdana taşıyın. son olarak da legder+linux.

ayrıca bilmediğiniz/güvenmediğiniz dosyaları indirmeyin.



BIG WINNER!
[15.00000000 BTC]


▄████████████████████▄
██████████████████████
██████████▀▀██████████
█████████░░░░█████████
██████████▄▄██████████
███████▀▀████▀▀███████
██████░░░░██░░░░██████
███████▄▄████▄▄███████
████▀▀████▀▀████▀▀████
███░░░░██░░░░██░░░░███
████▄▄████▄▄████▄▄████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
██████████████████████
█████▀▀█▀▀▀▀▀▀██▀▀████
█████░░░░░░░░░░░░░▄███
█████░░░░░░░░░░░░▄████
█████░░▄███▄░░░░██████
█████▄▄███▀░░░░▄██████
█████████░░░░░░███████
████████░░░░░░░███████
███████░░░░░░░░███████
███████▄▄▄▄▄▄▄▄███████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
███████████████▀▀▀▀▀▀▀
███████████▀▀▄▄█░░░░░█
█████████▀░░█████░░░░█
███████▀░░░░░████▀░░░▀
██████░░░░░░░░▀▄▄█████
█████░▄░░░░░▄██████▀▀█
████░████▄░███████░░░░
███░█████░█████████░░█
███░░░▀█░██████████░░█
███░░░░░░████▀▀██▀░░░░
███░░░░░░███░░░░░░░░░░
▀██░▄▄▄▄░████▄▄██▄░░░░
▄████████████▀▀▀▀▀▀▀██▄
█████████████░█▀▀▀█░███
██████████▀▀░█▀░░░▀█░▀▀
███████▀░▄▄█░█░░░░░█░█▄
████▀░▄▄████░▀█░░░█▀░██
███░▄████▀▀░▄░▀█░█▀░▄░▀
█▀░███▀▀▀░░███░▀█▀░███░
▀░███▀░░░░░████▄░▄████░
░███▀░░░░░░░█████████░░
░███░░░░░░░░░███████░░░
███▀░██░░░░░░▀░▄▄▄░▀░░░
███░██████▄▄░▄█████▄░▄▄
▀██░████████░███████░█▀
▄████████████████████▄
████████▀▀░░░▀▀███████
███▀▀░░░░░▄▄▄░░░░▀▀▀██
██░▀▀▄▄░░░▀▀▀░░░▄▄▀▀██
██░▄▄░░▀▀▄▄░▄▄▀▀░░░░██
██░▀▀░░░░░░█░░░░░██░██
██░░░▄▄░░░░█░██░░░░░██
██░░░▀▀░░░░█░░░░░░░░██
██░░░░░▄▄░░█░░░░░██░██
██▄░░░░▀▀░░█░██░░░░░██
█████▄▄░░░░█░░░░▄▄████
█████████▄▄█▄▄████████
▀████████████████████▀




Rainbot
Daily Quests
Faucet
beykozlu25
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
January 10, 2019, 06:55:03 PM
 #11

Size katılıyorum adam benim mail adresinin şifresini bile almış üstüne mesaj atmış bana şifren bu diye halbuki değiştim eski şifreydi o yani komple çalmaya çalışıyorlar bir de şunu sormak istiyorum bizim borsalarımız da 2 fa doğrulama var sms olsun GA olsun eğer bunlar kuruluysa borsadan çalmaları zor mu sizce ?
HARDCRACKERS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 826
Merit: 191


Crypto Trader


View Profile
January 10, 2019, 07:25:18 PM
Last edit: January 10, 2019, 07:48:21 PM by HARDCRACKERS
 #12

Size katılıyorum adam benim mail adresinin şifresini bile almış üstüne mesaj atmış bana şifren bu diye halbuki değiştim eski şifreydi o yani komple çalmaya çalışıyorlar bir de şunu sormak istiyorum bizim borsalarımız da 2 fa doğrulama var sms olsun GA olsun eğer bunlar kuruluysa borsadan çalmaları zor mu sizce ?
yerli borsadan çalamaz örnek ben koinkesde hesap var birine coin yollayacağın zaman cebe sms gelir üstüne birde sana kayıtlı mail adresine okey linki gelir onuda okey dersen transfer olur.ama borsa sunucusu hack yada ddos saldırısında tüm coinleri çaldırabilir yani o zaten tam tehlike.
onun için borsa şifresi ve mail şifresi aynı olmamalı ve adam senin maili kurcaladı ise mail şifresini gene değiştir.
ve mümkün mertebe helede coin ile ilgili yemleme dosya indirme ?
zaten ne bok varsa coin uzantılı  dosyalarda vardır içinde gizili millet bilmeden indirip yemi yutuyor.

HARDCRACKERS
gospodin
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 700
Merit: 422


★Bitvest.io★ Play Plinko or Invest!


View Profile WWW
January 10, 2019, 07:32:44 PM
 #13

Size katılıyorum adam benim mail adresinin şifresini bile almış üstüne mesaj atmış bana şifren bu diye halbuki değiştim eski şifreydi o yani komple çalmaya çalışıyorlar bir de şunu sormak istiyorum bizim borsalarımız da 2 fa doğrulama var sms olsun GA olsun eğer bunlar kuruluysa borsadan çalmaları zor mu sizce ?
hocam senin mail şifresi olayı büyük ihtimalle şu şekilde olmuştur:
kullandığın mailin şifresi ile başka bir yerlere de üye olmuşsundur ve o siteler ya hacklenmiştir ya da sana o maili atan kişi tarafından yapılmıştır. bu airdrop, bounty için üye olunan siteler de olabilir başka yerler de. o yüzden borsa için kullandığın maili başka bir yerde kullanma ve şifren farklı olsun. benim gibi rahatsızsan her ay değiştir Grin mail için 2fa etkinleştir.

yerli borsalarda geçen sene şöyle bir durum oldu: adam senin hattını sahte kimlikle tekrardan çıkarıyor. burada kimlik hırsızlığı var tabii ki. daha sonra borsadaki 2fa sistemini iptal edip sms ile borsaya giriyor ve boom. geçen sene yaşandı bu ama daha geniş kapsamlı bir olaydı. forumda ararsan bulabilirsin konusunu. sürekli al sat yapmayıp kendine göre büyük bir sermayen varsa borsada tutma. artık bilgisayarına güvenirsen cüzdan kur ya da ledger gibi fiziksel cüzdan alacaksın hocam. bunun başka çaresi yok.



BIG WINNER!
[15.00000000 BTC]


▄████████████████████▄
██████████████████████
██████████▀▀██████████
█████████░░░░█████████
██████████▄▄██████████
███████▀▀████▀▀███████
██████░░░░██░░░░██████
███████▄▄████▄▄███████
████▀▀████▀▀████▀▀████
███░░░░██░░░░██░░░░███
████▄▄████▄▄████▄▄████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
██████████████████████
█████▀▀█▀▀▀▀▀▀██▀▀████
█████░░░░░░░░░░░░░▄███
█████░░░░░░░░░░░░▄████
█████░░▄███▄░░░░██████
█████▄▄███▀░░░░▄██████
█████████░░░░░░███████
████████░░░░░░░███████
███████░░░░░░░░███████
███████▄▄▄▄▄▄▄▄███████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
███████████████▀▀▀▀▀▀▀
███████████▀▀▄▄█░░░░░█
█████████▀░░█████░░░░█
███████▀░░░░░████▀░░░▀
██████░░░░░░░░▀▄▄█████
█████░▄░░░░░▄██████▀▀█
████░████▄░███████░░░░
███░█████░█████████░░█
███░░░▀█░██████████░░█
███░░░░░░████▀▀██▀░░░░
███░░░░░░███░░░░░░░░░░
▀██░▄▄▄▄░████▄▄██▄░░░░
▄████████████▀▀▀▀▀▀▀██▄
█████████████░█▀▀▀█░███
██████████▀▀░█▀░░░▀█░▀▀
███████▀░▄▄█░█░░░░░█░█▄
████▀░▄▄████░▀█░░░█▀░██
███░▄████▀▀░▄░▀█░█▀░▄░▀
█▀░███▀▀▀░░███░▀█▀░███░
▀░███▀░░░░░████▄░▄████░
░███▀░░░░░░░█████████░░
░███░░░░░░░░░███████░░░
███▀░██░░░░░░▀░▄▄▄░▀░░░
███░██████▄▄░▄█████▄░▄▄
▀██░████████░███████░█▀
▄████████████████████▄
████████▀▀░░░▀▀███████
███▀▀░░░░░▄▄▄░░░░▀▀▀██
██░▀▀▄▄░░░▀▀▀░░░▄▄▀▀██
██░▄▄░░▀▀▄▄░▄▄▀▀░░░░██
██░▀▀░░░░░░█░░░░░██░██
██░░░▄▄░░░░█░██░░░░░██
██░░░▀▀░░░░█░░░░░░░░██
██░░░░░▄▄░░█░░░░░██░██
██▄░░░░▀▀░░█░██░░░░░██
█████▄▄░░░░█░░░░▄▄████
█████████▄▄█▄▄████████
▀████████████████████▀




Rainbot
Daily Quests
Faucet
HARDCRACKERS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 826
Merit: 191


Crypto Trader


View Profile
January 10, 2019, 07:45:58 PM
 #14



yerli borsalarda geçen sene şöyle bir durum oldu: adam senin hattını sahte kimlikle tekrardan çıkarıyor. burada kimlik hırsızlığı var tabii ki. daha sonra borsadaki 2fa sistemini iptal edip sms ile borsaya giriyor ve boom. geçen sene yaşandı bu ama daha geniş kapsamlı bir olaydı. forumda ararsan bulabilirsin konusunu. sürekli al sat yapmayıp kendine göre büyük bir sermayen varsa borsada tutma. artık bilgisayarına güvenirsen cüzdan kur ya da ledger gibi fiziksel cüzdan alacaksın hocam. bunun başka çaresi yok.

o olayda çok kişi bana sms geldi diye konular açtı yerli borsanın birinde olduda ismi kalsın belli idi zaten şu andada kullanan az orayı mesele onda adam
senin benim onun bunun kimliğini ve cep nosuna nasıl ulaşacak nerden bilecek?
Özet olarak borsada içerden çalışan biri yardım ediyor(köstebek)  hem kimlik hem cep no bilgisini verip kadıköy tarafından turkcell bayinden yeni simcard alındı hikayesi oldu.Mesele gene borsanın kendinde bitiyor işe aldığı adam hırsızsa önüne geçilemez işe alacağı adamı incelemesi lazım.
Hatta biride müdürün şifresini çalıp 1,5 milyon tl çaldı ve üstüne işe range roverla giden öküzde oldu yani oda yakalandı evindede 650 bin tl çıktı geri kalan parada range rovera basmış akıllı.  şimdi içerde yatıyordur oda.

HARDCRACKERS
beykozlu25
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
January 10, 2019, 07:52:33 PM
 #15

Şimdi ozaman tamam hocam dediklerinizi anladım şifreler ikinci epostalar hepsi değişti zaten fakat bu adam benim hotmail adresimi biliyor büyük ihtimal buna yemleme mail falan atacak bence bu gelen mailleri diyelim açtım fakat oradaki linklere tıklamadım adamın gene pcye virüs bulaştırabilme ihtimali varmıdır ? ve şuan şunu diyim benim pcden o virüs ayıklandımı format attım d diskini sildim sistem geri yükle yaptım herşeyi değiştirdim şuan var mı yok mu mesela bunu nasıl anlıyacağım bunun bir yolu varmıdır ?
HARDCRACKERS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 826
Merit: 191


Crypto Trader


View Profile
January 10, 2019, 07:56:51 PM
 #16

Şimdi ozaman tamam hocam dediklerinizi anladım şifreler ikinci epostalar hepsi değişti zaten fakat bu adam benim hotmail adresimi biliyor büyük ihtimal buna yemleme mail falan atacak bence bu gelen mailleri diyelim açtım fakat oradaki linklere tıklamadım adamın gene pcye virüs bulaştırabilme ihtimali varmıdır ? ve şuan şunu diyim benim pcden o virüs ayıklandımı format attım d diskini sildim sistem geri yükle yaptım herşeyi değiştirdim şuan var mı yok mu mesela bunu nasıl anlıyacağım bunun bir yolu varmıdır ?

onun yolu şu 1-2 coin yollarsın denemeye kendi kendine  zaten gene adres değişirse bilgisayarı çöpe at. Grin
şaka şaka o kadar olayı yaptıysan helede formattan sonra % 99.99 temizlenmiştir.
ama sen genede coin yollarken iyice incele
hatta alta linki atıyorum  konu açtım orda yazdım yazılanları yaparsan % 99 yanlış yere yollamazsın.

 https://bitcointalk.org/index.php?topic=5095392.0

HARDCRACKERS
beykozlu25
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
January 10, 2019, 08:30:13 PM
 #17

Hocam dikkatsiz biri değilim normalde coin yollarken bu virüsede nasıl tıkladım onuda anlamadım zaten  Grin o dediklerinizi hep yaparım zaten öyle daha bulaştığı gibi anladım ben şeyden korkuyorum mailleri hacklerler falan 2fa falan var ama gene tırsmıyor değilim yani btctürk de coinlerim vardı arkadaşıma transfer ettim sistemkoinde falan da var ama çok cüzi rakam onlar yani şuanlık bir de mailime girdim geçmişe hotmailime yani adam giriş yapmaya çalışmış maile çinden bangladeşden rusyadan falan 5 saat önce öyle yazıyor
Asber
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 672
Merit: 110


View Profile
January 29, 2019, 07:28:18 PM
 #18

Hocam gelmiş geçmiş olsun. Yalnız hemen farketmeniz çok iyi olmuş. Yoksa transferi yanlış hesaba yapıp, coinleri kaptırırdınız.
pruzmani
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 192
Merit: 1


View Profile
February 06, 2019, 06:29:39 AM
 #19

Gerekirse ana mail hesabımıza da 2fa veya sms kod ile girmeliyiz. Bana da bazen falanca borsa hesabınıza giriş yapıldı; siz değilseniz aşağıdaki borsa linkinden giriş yapın diye fake mailler geliyor. Sonra borsa hesabımın history kısmını kontrol ediyorum. Benim dışında giren olmadığını görüyorum. Aynı fake mailler ısrarla defalarca gönderiliyor.
RESPECT-XxX
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 727
Merit: 121


trader


View Profile
February 09, 2019, 03:31:36 PM
 #20

format yeterlidir.yoksa üstteki posta bakılırsa anlatılana göre hdd sökmeye  gerek yok. komple bilgisayarı imha şart yani.
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!