Bitcoin Forum
May 26, 2024, 03:39:16 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [TE KOOP] Klondike K16 miners ~5,6Gh/s 7 stuks beschikbaar + block erupters  (Read 567 times)
cannachris (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 250

cats love crypto | 911 truth @checktheevidence.com


View Profile
March 13, 2014, 04:25:24 AM
 #1

Meer info op http://projectklondike.org/about

Doe een mooi bod per stuk of meerder im BTC of €. Als jullie het op rpijs stellen kan ik morgen wat foto's met m'n naam erbij posten maar je kan ook al bij m'n trust zien dat ik ze echt in huis heb.

Ik woon in Leiden, ophalen is ook mogelijk. Als je ze alle 7 koopt heb ik een aangepaste PSU waar ze allemaal aan kunnen.

4 van de 7 hebben verlengde kabels om de fan ook op molex aan te kunnen sluiten per twee miners, dus die doe ik liefst per twee weg. Zal er morgen een paar fotootjes van posten.

Ik heb ook nog een heel stel (25) usb block erupters waar ook op mag worden geboden, kan ndeze echter ook op marktplaats makkelijk kwijt dus onder de 15€ voor deze heeft geen  zin

Ik hoop op zo rond de negentig euro per stuk maar alle biedingen hier in dit topic worden gewaardeerd. Extra pci-e verleng en split-kabels beschikbaar in overleg.

Happy bidding!

cannachris (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 250

cats love crypto | 911 truth @checktheevidence.com


View Profile
March 19, 2014, 02:47:10 AM
 #2

*bump*

Ik accepteer biedingen vanaf 10€ voor de block erupters en vanaf 40€ voor de klondike's!

Foto's vergeten maar boeit dat nog? als iemand daar blij van wordt zal ik ff een fotootje online zetten

cannachris (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 250

cats love crypto | 911 truth @checktheevidence.com


View Profile
March 25, 2014, 04:39:47 AM
 #3

niemand?

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!