Bitcoin Forum
May 31, 2024, 12:22:25 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: Wie gaat Bitcoins verkopen op Koningsdag en hoe pak je dit aan?  (Read 8051 times)
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3934
Merit: 2201


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
May 17, 2014, 07:46:37 PM
Last edit: May 18, 2015, 07:00:37 AM by Mitchełł
 #41

Review: buyphysicalbitcoins.com
  • Ik heb de website al eens gezien dat is geen goed of slecht teken, maar dat betekent wel dat het al wat langer bestaat.
  • Er staat een ID, een naam en een telefoon nummer online, wat een goed teken is.
  • Een hotmail adres, dat is een beetje raar in mijn ogen. Je hebt een website, waarom dan geen website related e-mail gebruiken. Het kan natuurlijk zijn dat dat e-mail al bestond voordat de website er was en men die is blijven gebruiken
  • De Bitcoin Register die ze hebben vind ik zeker een pluspunt, zo weet je zeker dat iemand daar ook echt iets gekocht heeft. Als het echte personen zijn.
  • De WHOIS is verborgen. Dat is een beetje raar als je een legit website wilt hebben.
  • De persoon heeft een topic op dit forum.
  • De persoon heeft meerdere goede trustratings
  • Mensen hebben hun munt ontvangen.
  • Kan zover geen klachten zien

Conclussie: Ik zou ze vertrouwen voor kleine aankopen.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
simonvrouwe
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 56
Merit: 7


View Profile
May 19, 2014, 03:28:33 PM
 #42

Haha, leuk om te zien dat iemand het idee ook daadwerkelijk uitvoert Wink.

Je stelt dat je dit hebt gespot. Ben je dit zelf niet? Ben je wel met hen in gesprek geweest of zij wat verkocht hebben? 

Nee is mijn broer met mijn hoed op voor de foto. Ik zat zelf een uurtje op de Nieuwendijk, kreeg wel veel bekijkt en paar mensen gesproken over bitcoin, de helft is positief andere helft weet er niks van en sommigen ronduit negatief noemde mij oplichter etc. Bekendheid is wel duidelijk gestegen tov vorig jaar. Maar nul komma niks verkocht .. moet toch harder schreeuwen denk ik, maar altijd leuk op koningsdag Grin.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
April 25, 2015, 01:48:35 PM
 #43

Inmiddels zijn we weer een jaar verder en daarom bump ik dit topic.

Wat zijn de plannen van dit jaar? Gaan er mensen dit jaar nog Bitcoins verkopen, of hebben jullie andere plannen met Bitcoin voor deze Koningsdag? T.o.v. vorig jaar is de Bitcoin bijna in waarde gehalveerd, wellicht maakt dit het aantrekkelijker voor mensen om Bitcoin te kopen. Zij kunnen nu immers 1/10 Bitcoin kopen voor de prijs van 1/20 Bitcoin vorig jaar!


{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
April 25, 2015, 04:35:52 PM
 #44

Dit heeft geen toegevoegde waarde; BTC wordt fiscaal gezien als vermogen (peildatum 1 jan.) dus ongeacht de "belastingvrije" verkoop van de BTC op koningsdag zul je ze toch in box 3 moeten opgeven (mits het totaal de belastingvrije voet overschrijdt uiteraard)...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
April 25, 2015, 06:26:10 PM
 #45

Het is natuurlijk een mooie kans om Bitcoin aan de 'gewone man' te brengen. Al dan niet in de vorm van physical coins waar wttbs eerder over schreef; " . . . Microsoul 0.01 BTC munten verkocht a 20 euro per stuk".

Een keer wat anders dan tweedehands rotzooi Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
April 27, 2015, 07:20:28 PM
 #46

Geen hond gaat de bitcoins kopen denk ik.
Waarom denk ik dan?
Al 4 jaar lang kan je afrekenen met bitcoins bij mijn kraam, nog nooit heeft iemand hier gebruik van gemaakt ;-)
Wel veel vragen over in 2014, vandaag niemand.


Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
NorrisK
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1946
Merit: 1007



View Profile
May 14, 2015, 01:49:07 PM
 #47

Geen hond gaat de bitcoins kopen denk ik.
Waarom denk ik dan?
Al 4 jaar lang kan je afrekenen met bitcoins bij mijn kraam, nog nooit heeft iemand hier gebruik van gemaakt ;-)
Wel veel vragen over in 2014, vandaag niemand.



Bitcoin heeft duidelijk een klap gehad mbt de publieke opinie.. Ik betrap mezelf er ook op dat ik minder enthousiast geworden ben. Tijd geleden zelfs het forum niet meer elke dag Open gehad.

Ik ga mezelf maar voornemen om regelmatig iets met bitcoin te kopen, misschien dat dat helpt!
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
May 15, 2015, 06:43:00 AM
 #48

Geen hond gaat de bitcoins kopen denk ik.
Waarom denk ik dan?
Al 4 jaar lang kan je afrekenen met bitcoins bij mijn kraam, nog nooit heeft iemand hier gebruik van gemaakt ;-)
Wel veel vragen over in 2014, vandaag niemand.



Bitcoin heeft duidelijk een klap gehad mbt de publieke opinie.. Ik betrap mezelf er ook op dat ik minder enthousiast geworden ben. Tijd geleden zelfs het forum niet meer elke dag Open gehad.

Ik ga mezelf maar voornemen om regelmatig iets met bitcoin te kopen, misschien dat dat helpt!
Yep, ik gebruik voor die reden vaak thuisbezorgd met BTC.

Ik zag je bicep logo, mijn laatste aankoop was een pre-workout van Bostin Loyd betaald met Bitcoin.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
May 15, 2015, 06:58:57 AM
 #49

Dit heeft geen toegevoegde waarde; BTC wordt fiscaal gezien als vermogen (peildatum 1 jan.) dus ongeacht de "belastingvrije" verkoop van de BTC op koningsdag zul je ze toch in box 3 moeten opgeven (mits het totaal de belastingvrije voet overschrijdt uiteraard)...

Er is groot verschil tussen MOETEN en DOEN Wink IK bedoel zolang bedrijven via constructies minder dan 15% afdragen, voel ik me zeker niet verplicht mijn bitcoin op te geven Smiley

NorrisK
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1946
Merit: 1007



View Profile
May 15, 2015, 08:49:04 AM
 #50

Geen hond gaat de bitcoins kopen denk ik.
Waarom denk ik dan?
Al 4 jaar lang kan je afrekenen met bitcoins bij mijn kraam, nog nooit heeft iemand hier gebruik van gemaakt ;-)
Wel veel vragen over in 2014, vandaag niemand.



Bitcoin heeft duidelijk een klap gehad mbt de publieke opinie.. Ik betrap mezelf er ook op dat ik minder enthousiast geworden ben. Tijd geleden zelfs het forum niet meer elke dag Open gehad.

Ik ga mezelf maar voornemen om regelmatig iets met bitcoin te kopen, misschien dat dat helpt!
Yep, ik gebruik voor die reden vaak thuisbezorgd met BTC.

Ik zag je bicep logo, mijn laatste aankoop was een pre-workout van Bostin Loyd betaald met Bitcoin.

Nice! Ik beperk me eigenlijk to wat eiwit poeder en wat sups als vis olie, multi vitamine en af en toe een periode van creatine.

Denk je dat de pre workouts werken? Of is het alleen voor het gevoel van de pump?
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
May 16, 2015, 07:14:40 AM
 #51

Geen hond gaat de bitcoins kopen denk ik.
Waarom denk ik dan?
Al 4 jaar lang kan je afrekenen met bitcoins bij mijn kraam, nog nooit heeft iemand hier gebruik van gemaakt ;-)
Wel veel vragen over in 2014, vandaag niemand.



Bitcoin heeft duidelijk een klap gehad mbt de publieke opinie.. Ik betrap mezelf er ook op dat ik minder enthousiast geworden ben. Tijd geleden zelfs het forum niet meer elke dag Open gehad.

Ik ga mezelf maar voornemen om regelmatig iets met bitcoin te kopen, misschien dat dat helpt!
Yep, ik gebruik voor die reden vaak thuisbezorgd met BTC.

Ik zag je bicep logo, mijn laatste aankoop was een pre-workout van Bostin Loyd betaald met Bitcoin.

Nice! Ik beperk me eigenlijk to wat eiwit poeder en wat sups als vis olie, multi vitamine en af en toe een periode van creatine.

Denk je dat de pre workouts werken? Of is het alleen voor het gevoel van de pump?

Pre-Workouts werken absoluut.
Zeker als je ze maar af en toe een keer gebruikt.

Trainen doe ik gewoon thuis en buiten in het park, bitcoin t-shirt aan en gaan!

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
NorrisK
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1946
Merit: 1007



View Profile
May 16, 2015, 10:07:09 AM
 #52

Ik zit tegenwoordig drie keer per week in de sportschool voor de fitness en een keer doe ik boks training. Werkt erg goed op het moment Wink

Bitcoin t-shirt aan doen vind ik wel een goede ja Cheesy Zelf laten maken?
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
May 16, 2015, 10:12:43 PM
 #53

Dit heeft geen toegevoegde waarde; BTC wordt fiscaal gezien als vermogen (peildatum 1 jan.) dus ongeacht de "belastingvrije" verkoop van de BTC op koningsdag zul je ze toch in box 3 moeten opgeven (mits het totaal de belastingvrije voet overschrijdt uiteraard)...

Er is groot verschil tussen MOETEN en DOEN Wink IK bedoel zolang bedrijven via constructies minder dan 15% afdragen, voel ik me zeker niet verplicht mijn bitcoin op te geven Smiley

Wat'n onzin:

A. Bedrijven betalen al genoeg (BTW, LB, etc.), het is hun plicht om te proberen zo min mogelijk VB te betalen; en,

B. Privé-personen moeten dat ook doen (hun best doen om belasting te ontwijken); maar,

C. Dat betekent nog niet dat als iemand anders in jouw ogen immoreel gedrag laat zien, jij dan maar illegaal (belasting-ontduiking) bezig moet wezen...


0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
NorrisK
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1946
Merit: 1007



View Profile
May 17, 2015, 11:19:17 AM
 #54

Dit heeft geen toegevoegde waarde; BTC wordt fiscaal gezien als vermogen (peildatum 1 jan.) dus ongeacht de "belastingvrije" verkoop van de BTC op koningsdag zul je ze toch in box 3 moeten opgeven (mits het totaal de belastingvrije voet overschrijdt uiteraard)...

Er is groot verschil tussen MOETEN en DOEN Wink IK bedoel zolang bedrijven via constructies minder dan 15% afdragen, voel ik me zeker niet verplicht mijn bitcoin op te geven Smiley

Wat'n onzin:

A. Bedrijven betalen al genoeg (BTW, LB, etc.), het is hun plicht om te proberen zo min mogelijk VB te betalen; en,

B. Privé-personen moeten dat ook doen (hun best doen om belasting te ontwijken); maar,

C. Dat betekent nog niet dat als iemand anders in jouw ogen immoreel gedrag laat zien, jij dan maar illegaal (belasting-ontduiking) bezig moet wezen...



Er is inderdaad een verschil tussen belasting ontduiken en zorgen dat je precies betaald wat je moet betalen. Iedereen zou inderdaad zoveel mogelijk alles wat aftrekbaar is moeten aftrekken van de belasting en moeten zorgen dat je zo min mogelijk vermogen op de peildatum hebt (is er nog meer dat je kan doen? ;P).
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
May 17, 2015, 09:05:28 PM
Last edit: May 17, 2015, 09:40:05 PM by sbogovac
 #55

[...]
Er is inderdaad een verschil tussen belasting ontduiken en zorgen dat je precies betaald wat je moet betalen. Iedereen zou inderdaad zoveel mogelijk alles wat aftrekbaar is moeten aftrekken van de belasting en moeten zorgen dat je zo min mogelijk vermogen op de peildatum hebt (is er nog meer dat je kan doen? ;P).

Tsja... eigenlijk is het precies andersom;

Nederland is een belastingparadijs voor vermogenden (of't nou bedrijven of privé-personen zijn). Je moet juist zo snel mogelijk box 3 (vermogen) vullen en daarvan leven en box 1 vermijden (loon/uitkering etc.). Box 1 wordt zwaar (en progressief, tegenwoordig - sinds de invoering van de WKR per 1-1-2015 - tot 80%, sic!) belast. Box 3 daarentegen heeft een leuke belastingvrije voet ("heffingsvrij vermogen van 21.330 euro [...] fiscale partners [...] 42.660 euro") en is veel lichter belast (30%) en het inkomen wordt forfaitair vastgesteld. Dat wil dus zeggen dat de belastingdienst er altijd vanuit gaat dat jouw vermogensgroei het voorgaande jaar 4% bedroeg (of het nou verlies was of 26,7% groei - zoals in mijn geval), zij gaan uit van 4%. Wat er in de praktijk dus op neer komt dat je "maar" 1,2% belasting betaalt!

Voorbeeld: je hebt 100.000 euro (meer dan het heffingsvrije vermogen), daar maak je (zie boven) vervolgens 26,7% rendement mee: dat levert je dus 26.700 euro op (per 100K). Je betaalt dan netjes 1200 euro belasting en houdt dus 25.500 euro NETTO over. Als echtpaar heb je dan ook nog de 11390,22 belastingvrije euries (26,7% rendement over de "eerste" 42.660 euro), maakt een mooi jaarinkomen van 36890,22 (voor een alleenstaande: 31195,11) euro... NETTO!!!! (Dat is dus een modaal inkomen, waarover je welgeteld 1200 euro belasting hebt betaald!!!). Gek he, dat de rijken (in Nederland) steeds rijker worden?!? Moet je eens zo "dom" zijn om te gaan werken (box 1, weet je nog) voor je 25K netto...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
NorrisK
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1946
Merit: 1007



View Profile
May 18, 2015, 06:53:50 AM
 #56

[...]
Er is inderdaad een verschil tussen belasting ontduiken en zorgen dat je precies betaald wat je moet betalen. Iedereen zou inderdaad zoveel mogelijk alles wat aftrekbaar is moeten aftrekken van de belasting en moeten zorgen dat je zo min mogelijk vermogen op de peildatum hebt (is er nog meer dat je kan doen? ;P).

Tsja... eigenlijk is het precies andersom;

Nederland is een belastingparadijs voor vermogenden (of't nou bedrijven of privé-personen zijn). Je moet juist zo snel mogelijk box 3 (vermogen) vullen en daarvan leven en box 1 vermijden (loon/uitkering etc.). Box 1 wordt zwaar (en progressief, tegenwoordig - sinds de invoering van de WKR per 1-1-2015 - tot 80%, sic!) belast. Box 3 daarentegen heeft een leuke belastingvrije voet ("heffingsvrij vermogen van 21.330 euro [...] fiscale partners [...] 42.660 euro") en is veel lichter belast (30%) en het inkomen wordt forfaitair vastgesteld. Dat wil dus zeggen dat de belastingdienst er altijd vanuit gaat dat jouw vermogensgroei het voorgaande jaar 4% bedroeg (of het nou verlies was of 26,7% groei - zoals in mijn geval), zij gaan uit van 4%. Wat er in de praktijk dus op neer komt dat je "maar" 1,2% belasting betaalt!

Voorbeeld: je hebt 100.000 euro (meer dan het heffingsvrije vermogen), daar maak je (zie boven) vervolgens 26,7% rendement mee: dat levert je dus 26.700 euro op (per 100K). Je betaalt dan netjes 1200 euro belasting en houdt dus 25.500 euro NETTO over. Als echtpaar heb je dan ook nog de 11390,22 belastingvrije euries (26,7% rendement over de "eerste" 42.660 euro), maakt een mooi jaarinkomen van 36890,22 (voor een alleenstaande: 31195,11) euro... NETTO!!!! (Dat is dus een modaal inkomen, waarover je welgeteld 1200 euro belasting hebt betaald!!!). Gek he, dat de rijken (in Nederland) steeds rijker worden?!? Moet je eens zo "dom" zijn om te gaan werken (box 1, weet je nog) voor je 25K netto...

Dit plaatst het wel in een ander perspectief. Bedankt voor de duidelijke uitleg! Denk dat het tijd wordt om vanuit box 3 te gaan leven!

Netjes trouwens die 26,7%!
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
May 18, 2015, 07:50:08 AM
Last edit: May 18, 2015, 08:27:07 AM by sbogovac
 #57

[...]
Dit plaatst het wel in een ander perspectief. Bedankt voor de duidelijke uitleg! Denk dat het tijd wordt om vanuit box 3 te gaan leven!

Netjes trouwens die 26,7%!

Graag gedaan,

Het "systeem" zit ook echt lullig in elkaar; zolang je zo rond een "modaal" inkomen in box 1 zit is een armoedeval opgezet (zodra je een tegenvaller hebt kun je je eigen moeizaam bijeen geschraapte spaarcentjes opvreten/uitgeven en eigenlijk wordt je gestimuleerd om zoveel mogelijk in de schulden [ketenen] te zitten). Maar zodra je ook echt een beetje vermogen bijeen hebt wordt het toch wel snel interessant om inderdaad vanuit box 3 te leven ("the happy few")...

Die 26,7% (meerjaren gemiddeld rendement) valt nog mee, diegene waar ik het van geleerd heb zit rond de 40% (gemiddeld... over - nu alweer - een paar decennia; dus incl. jaren 80 [olie-] crisis, internetbubbel [2000] en de huidige algehele [gecreëerde!] "malaise")...

Groet,
Slobodan Bogovac

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 18, 2015, 01:31:46 PM
 #58

Ergens snap ik wel dat men men wilt aanmoedigen om te gaan werken, te gaan ondernemen etc (en daardoor in box 3 terecht kan komen met bepaalde inkomensstromen). Er zijn nog steeds veel mensen die prima kunnen werken, maar dat gewoon niet willen. Hoewel ik de uitkeringen niet hoog vind hier, kunnen zij er vaak prima van rond komen (en blijft er zelfs geld over voor bier en shag).

- -

Dat rendement wat je noemt vind ik erg hoog, maar het is natuurlijk niet onmogelijk. Overigens denk ik wel dat wanneer je "kans maakt" op zo'n rendement, je vaak ook moet denken aan verliezen - bijvoorbeeld door te investeren tijdens een verkeerd moment tijdens een bubbel.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
May 18, 2015, 06:34:26 PM
Last edit: May 19, 2015, 08:49:14 AM by sbogovac
 #59

Ergens snap ik wel dat men men wilt aanmoedigen om te gaan werken, te gaan ondernemen etc (en daardoor in box 3 terecht kan komen met bepaalde inkomensstromen). Er zijn nog steeds veel mensen die prima kunnen werken, maar dat gewoon niet willen. Hoewel ik de uitkeringen niet hoog vind hier, kunnen zij er vaak prima van rond komen (en blijft er zelfs geld over voor bier en shag).

Er zijn ook economen (zoals wijlen Prof. Dr. W.S.P. Fortuyn) die bepleiten dat je mensen "gewoon" een basisinkomen (Google it) moet geven en alleen het daarbovenop verdiende plus vergaarde vermogen moet belasten. Dat zou een gelukkiger samenleving opleveren en de uitdagingen van verdergaande automatisering en inkomenssegregatie oplossen...

Dat rendement wat je noemt vind ik erg hoog, maar het is natuurlijk niet onmogelijk. Overigens denk ik wel dat wanneer je "kans maakt" op zo'n rendement, je vaak ook moet denken aan verliezen - bijvoorbeeld door te investeren tijdens een verkeerd moment tijdens een bubbel.

Het toverwoord is spreiding, daarom heb ik het ook over "meerjaren gemiddeld rendement"... Ik heb ook jaren gehad van -11% (2007-2008) maar ook jaren van 40%... Wat ik pas uitzonderlijk vindt is de door mijn eerder genoemde 40% gemiddeld. Maar goed, ik ben dan ook geen hedgefund-manager, maar "slechts" een hogeschooldocent economisch recht...
Tongue

Met vriendelijke groet,
Slobodan Bogovac MBA

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!