Bitcoin Forum
May 08, 2024, 01:07:57 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Zijn er nog Nederlanders die in Masternodes investeren?  (Read 223 times)
thomascryptoshelby (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
June 14, 2019, 06:31:11 AM
 #1

Hoi Allemaal!

Ik zou graag willen weten of er hier nog Nederlanders zijn die in Masternode / PoS munten investeren?

Zo ja: Wat is er voor jou nodig om tegenwoordig nog aan een pre-sale mee te doen?

Wij starten maandag namelijk voor onze shared- / instant masternode service een pre-sale voor een utility token welk we aan de service gaan linken.
Maar elke feedback die ik hiervoor nog kan krijgen is welkom!

Website: https://www.masterofnodes.io

1715173677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715173677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715173677
Reply with quote  #2

1715173677
Report to moderator
Once a transaction has 6 confirmations, it is extremely unlikely that an attacker without at least 50% of the network's computation power would be able to reverse it.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715173677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715173677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715173677
Reply with quote  #2

1715173677
Report to moderator
1715173677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715173677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715173677
Reply with quote  #2

1715173677
Report to moderator
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
June 19, 2019, 01:42:25 PM
 #2

Momenteel niks. Ik wil niet te zurig klinken maar er lijken mij buiten de vaste waarden op dit ogenblik weinig interessante investeringsmogelijkheden te zijn. Als je ziet hoe veel van de zelfs meest veelbelovende projecten vaak op niks zijn uitgedraaid, lijkt het mij nu het uitgelezen moment om de kat uit de boom te kijken.

Spreek mij gerust tegen.

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
El duderino_
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2506
Merit: 12065


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
June 19, 2019, 04:01:11 PM
 #3

OP, hopelijk begin je al met in BTC te investeren en dan rustig aan te doen Smiley

Ik heb zelf paar masternodes lopen maar zoek precies niet veel meer in die richting ....

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
July 10, 2019, 08:39:25 AM
 #4

Ik had rond de 80 masternodes (verspreid over verschillende coins) maar daar ben ik tijdelijk mee gestopt omdat de kosten bijna de winst overstegen Grin.
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
November 20, 2019, 04:54:02 PM
 #5

Ik had rond de 80 masternodes (verspreid over verschillende coins) maar daar ben ik tijdelijk mee gestopt omdat de kosten bijna de winst overstegen Grin.

U zal mij vergeven dat ik necrobump, aangezien ik het verschrikkelijk irritant vind dat er verschillende threads over hetzelfde onderwerp worden geopend. Ik houd liever alles netjes op 1 plaats. Dat gezegde zijnde:

Hoe zit het intussen met jouw nodes TheNewAnon? Zijn de kosten en baten mekaar intussen weer waard? Ik wil ook wel eens horen welke je meest interessante coins/nodes waren.

Ik heb zelf maandenlang Syscoin gevolgd - eigenlijk zodra ik crypto leerde kennen - en gehoopt dat de prijs nog zou dalen zodat ik genoeg zou kunnen aankopen om mijn eigen node op te zetten. Deze zomer is de prijs van Syscoin gekelderd. Eigenlijk het ideale moment om voor een spotprijs een Syscoin-masternode op te zetten, maar omdat de daling zo enorm was, heb ik me er sindsdien niet meer aan durven wagen...

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
November 24, 2019, 08:26:43 PM
 #6

Ik had rond de 80 masternodes (verspreid over verschillende coins) maar daar ben ik tijdelijk mee gestopt omdat de kosten bijna de winst overstegen Grin.

U zal mij vergeven dat ik necrobump, aangezien ik het verschrikkelijk irritant vind dat er verschillende threads over hetzelfde onderwerp worden geopend. Ik houd liever alles netjes op 1 plaats. Dat gezegde zijnde:

Hoe zit het intussen met jouw nodes TheNewAnon? Zijn de kosten en baten mekaar intussen weer waard? Ik wil ook wel eens horen welke je meest interessante coins/nodes waren.

Ik heb zelf maandenlang Syscoin gevolgd - eigenlijk zodra ik crypto leerde kennen - en gehoopt dat de prijs nog zou dalen zodat ik genoeg zou kunnen aankopen om mijn eigen node op te zetten. Deze zomer is de prijs van Syscoin gekelderd. Eigenlijk het ideale moment om voor een spotprijs een Syscoin-masternode op te zetten, maar omdat de daling zo enorm was, heb ik me er sindsdien niet meer aan durven wagen...

Ik heb de ze allemaal uit staan. Ik heb de meeste coins met ruime winst verkocht en heb wat kleinere bags gehouden (in case of a new bull run Grin).
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
November 24, 2019, 11:18:43 PM
 #7

Ik had rond de 80 masternodes (verspreid over verschillende coins) maar daar ben ik tijdelijk mee gestopt omdat de kosten bijna de winst overstegen Grin.

U zal mij vergeven dat ik necrobump, aangezien ik het verschrikkelijk irritant vind dat er verschillende threads over hetzelfde onderwerp worden geopend. Ik houd liever alles netjes op 1 plaats. Dat gezegde zijnde:

Hoe zit het intussen met jouw nodes TheNewAnon? Zijn de kosten en baten mekaar intussen weer waard? Ik wil ook wel eens horen welke je meest interessante coins/nodes waren.

Ik heb zelf maandenlang Syscoin gevolgd - eigenlijk zodra ik crypto leerde kennen - en gehoopt dat de prijs nog zou dalen zodat ik genoeg zou kunnen aankopen om mijn eigen node op te zetten. Deze zomer is de prijs van Syscoin gekelderd. Eigenlijk het ideale moment om voor een spotprijs een Syscoin-masternode op te zetten, maar omdat de daling zo enorm was, heb ik me er sindsdien niet meer aan durven wagen...

Ik heb de ze allemaal uit staan. Ik heb de meeste coins met ruime winst verkocht en heb wat kleinere bags gehouden (in case of a new bull run Grin).

Die bull run komt eraan, ik voel het, waarschijnlijk morgen Wink en voor wie het nog nodig had: let op voor OP, lijkt mij een scammer grand cru.

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
November 29, 2019, 09:16:04 PM
 #8

Over Masternodes gesproken, er is recent een artikeltje in de Syscoin thread gepost waaruit zou blijken dat wij met de Lage Landen absolute kampioenen zijn (Masters als het ware ja ja hahahaha) wanneer het op Nodes aankomt:

https://medium.com/@aat.de.kwaasteniet/ranking-cryptos-door-aantallen-nodes-bf5d520bfdf4

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!