Bitcoin Forum
July 28, 2021, 07:31:43 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.21.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
Author Topic: Binance Üzerinde Listelenen ETHBULL ETHBEAR Nedir?  (Read 825 times)
trendcoin
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1190
Merit: 949


★Bitvest.io★ Play Plinko or Invest!


View Profile
January 25, 2020, 09:57:15 AM
Last edit: January 25, 2020, 10:57:20 AM by trendcoin
Merited by Kalemder (1), wolwoo (1)
 #21

btc/usdt m15 11:00 mumu en düşük fiyat 8306 dolar

btc/usdt m15 11:30 mumu en yüksek fiyat 8382 dolar
fark 76 dolar


bull/usdt m15 11:00 mumu en düşük fiyat 10236 dolar

bull/usdt m15 11:30 mumu en yüksek fiyat 10484 dolar
fark 248 dolar

76*3=228
aşağı yukarı yaklaşık olarak 3 katı, aradaki 20 dolar fark tahtalar aynı olmadığı için normal sayılır.


3x vaat edilen kar hesap olarak doğru, matematiği bozan şey ise bull/usdt paritesinin fiyatı gibi gözküyor. çünkü btc/usdt buradan 5.000 dolara düşse, 3500*3=10.500 dolar ile zaten 10.500 dolar olan bull/usdt tahtası sıfırlanıyor. :)) normalde 3x olacak ise bull/usdt'nin (btc/usdt paritesi*3) = (8500*3) yani 25.500 dolar olması gerekirdi. bu işte bi şey yoksa da kesin bi şey var :))  

aklıma mortgage kredilerinin tahvillere dönüştürülerek satılması geldi. suyunun suyu hesabı... biz alternatif coinlere ortada ürün yok muamelesi çekerken, ürünü olmayan şeyleri daha karlı ve cazip bir hale çevirerek sanki neredeyse tahvil oluşturmuşlar. bu iş mutlu sonla bitmez :)



.
.BIG WINNER!.
[15.00000000 BTC]


▄████████████████████▄
██████████████████████
██████████▀▀██████████
█████████░░░░█████████
██████████▄▄██████████
███████▀▀████▀▀███████
██████░░░░██░░░░██████
███████▄▄████▄▄███████
████▀▀████▀▀████▀▀████
███░░░░██░░░░██░░░░███
████▄▄████▄▄████▄▄████
██████████████████████

▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
██████████████████████
█████▀▀█▀▀▀▀▀▀██▀▀████
█████░░░░░░░░░░░░░████
█████░░░░░░░░░░░░▄████
█████░░▄███▄░░░░██████
█████▄▄███▀░░░░▄██████
█████████░░░░░░███████
████████░░░░░░░███████
███████░░░░░░░░███████
███████▄▄▄▄▄▄▄▄███████

██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
███████████████▀▀▀▀▀▀▀
███████████▀▀▄▄█░░░░░█
█████████▀░░█████░░░░█
███████▀░░░░░████▀░░░▀
██████░░░░░░░░▀▄▄█████
█████░▄░░░░░▄██████▀▀█
████░████▄░███████░░░░
███░█████░█████████░░█
███░░░▀█░██████████░░█
███░░░░░░████▀▀██▀░░░░
███░░░░░░███░░░░░░░░░░

██░▄▄▄▄░████▄▄██▄░░░░
████████████▀▀▀▀▀▀▀██
█████████████░█▀▀▀█░███
██████████▀▀░█▀░░░▀█░▀▀
███████▀░▄▄█░█░░░░░█░█▄
████▀░▄▄████░▀█░░░█▀░██
███░▄████▀▀░▄░▀█░█▀░▄░▀
█▀░███▀▀▀░░███░▀█▀░███░
▀░███▀░░░░░████▄░▄████░
░███▀░░░░░░░█████████░░
░███░░░░░░░░░███████░░░
███▀░██░░░░░░▀░▄▄▄░▀░░░
███░██████▄▄░▄█████▄░▄▄

██░████████░███████░█
▄████████████████████▄
████████▀▀░░░▀▀███████
███▀▀░░░░░▄▄▄░░░░▀▀▀██
██░▀▀▄▄░░░▀▀▀░░░▄▄▀▀██
██░▄▄░░▀▀▄▄░▄▄▀▀░░░░██
██░▀▀░░░░░░█░░░░░██░██
██░░░▄▄░░░░█░██░░░░░██
██░░░▀▀░░░░█░░░░░░░░██
██░░░░░▄▄░░█░░░░░██░██
██▄░░░░▀▀░░█░██░░░░░██
█████▄▄░░░░█░░░░▄▄████
█████████▄▄█▄▄████████

▀████████████████████▀




Rainbot
Daily Quests
Faucet
1627500703
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1627500703

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1627500703
Reply with quote  #2

1627500703
Report to moderator
1627500703
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1627500703

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1627500703
Reply with quote  #2

1627500703
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1627500703
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1627500703

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1627500703
Reply with quote  #2

1627500703
Report to moderator
adamin1i
Member
**
Offline Offline

Activity: 539
Merit: 20


View Profile
January 28, 2020, 10:30:20 AM
 #22

Bu tokenleri ilk gördüğümden bende ne olduğunu anlayamamıştım. Bir çok yerde de araştırdım ama tam olarak işleyişi ile ilgili bir yazıya denk gelememiştim. Bu başlık ve yorumlar gayet bilgilendirici olmuş. Bence de riskli ama denemeye değer buluyorum.
valek55
Member
**
Offline Offline

Activity: 371
Merit: 31


View Profile
January 29, 2020, 01:50:06 AM
 #23

btc/usdt m15 11:00 mumu en düşük fiyat 8306 dolar

btc/usdt m15 11:30 mumu en yüksek fiyat 8382 dolar
fark 76 dolar


bull/usdt m15 11:00 mumu en düşük fiyat 10236 dolar

bull/usdt m15 11:30 mumu en yüksek fiyat 10484 dolar
fark 248 dolar

76*3=228
aşağı yukarı yaklaşık olarak 3 katı, aradaki 20 dolar fark tahtalar aynı olmadığı için normal sayılır.


3x vaat edilen kar hesap olarak doğru, matematiği bozan şey ise bull/usdt paritesinin fiyatı gibi gözküyor. çünkü btc/usdt buradan 5.000 dolara düşse, 3500*3=10.500 dolar ile zaten 10.500 dolar olan bull/usdt tahtası sıfırlanıyor. Smiley) normalde 3x olacak ise bull/usdt'nin (btc/usdt paritesi*3) = (8500*3) yani 25.500 dolar olması gerekirdi. bu işte bi şey yoksa da kesin bi şey var Smiley)  

aklıma mortgage kredilerinin tahvillere dönüştürülerek satılması geldi. suyunun suyu hesabı... biz alternatif coinlere ortada ürün yok muamelesi çekerken, ürünü olmayan şeyleri daha karlı ve cazip bir hale çevirerek sanki neredeyse tahvil oluşturmuşlar. bu iş mutlu sonla bitmez Smiley

Şimdi arkadaslar ben dielim 9k da  18,5 dan bearusdt aldım.. ama btc artmaya devam etti 10500 lere geldi bearusdt fiatıda 10 lara düşdü. Benim param sıfırlanmıyor değil mi ?  satmadıgım sürece sıkıntı olmaması lazım..

Peki dielim sertt boğa yasıyoruz. 9 kdan bi anda 20k oldu 18,5 dan 1 e düşdü bearusdt 0 oldugunda elimizdeki tüm miktar sıfırlanacakmı  kasamızdaki miktar direk sıfır mı yazacak acaba.. çünkü bearusdt aldıgınızda funds larda görülmüyor...



wolwoo
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1386
Merit: 907



View Profile
January 29, 2020, 03:41:19 AM
 #24

btc/usdt m15 11:00 mumu en düşük fiyat 8306 dolar

btc/usdt m15 11:30 mumu en yüksek fiyat 8382 dolar
fark 76 dolar


bull/usdt m15 11:00 mumu en düşük fiyat 10236 dolar

bull/usdt m15 11:30 mumu en yüksek fiyat 10484 dolar
fark 248 dolar

76*3=228
aşağı yukarı yaklaşık olarak 3 katı, aradaki 20 dolar fark tahtalar aynı olmadığı için normal sayılır.


3x vaat edilen kar hesap olarak doğru, matematiği bozan şey ise bull/usdt paritesinin fiyatı gibi gözküyor. çünkü btc/usdt buradan 5.000 dolara düşse, 3500*3=10.500 dolar ile zaten 10.500 dolar olan bull/usdt tahtası sıfırlanıyor. Smiley) normalde 3x olacak ise bull/usdt'nin (btc/usdt paritesi*3) = (8500*3) yani 25.500 dolar olması gerekirdi. bu işte bi şey yoksa da kesin bi şey var Smiley)  

aklıma mortgage kredilerinin tahvillere dönüştürülerek satılması geldi. suyunun suyu hesabı... biz alternatif coinlere ortada ürün yok muamelesi çekerken, ürünü olmayan şeyleri daha karlı ve cazip bir hale çevirerek sanki neredeyse tahvil oluşturmuşlar. bu iş mutlu sonla bitmez Smiley

Şimdi arkadaslar ben dielim 9k da  18,5 dan bearusdt aldım.. ama btc artmaya devam etti 10500 lere geldi bearusdt fiatıda 10 lara düşdü. Benim param sıfırlanmıyor değil mi ?  satmadıgım sürece sıkıntı olmaması lazım..

Peki dielim sertt boğa yasıyoruz. 9 kdan bi anda 20k oldu 18,5 dan 1 e düşdü bearusdt 0 oldugunda elimizdeki tüm miktar sıfırlanacakmı  kasamızdaki miktar direk sıfır mı yazacak acaba.. çünkü bearusdt aldıgınızda funds larda görülmüyor...




Sıfırlanıyor hocam, btc %33 arttığında elinizdeki tokenı sıfırlıyorlar. Dikkat edin. Ytd

Ne?
gospodin
Legendary
*
Online Online

Activity: 1302
Merit: 1133



View Profile
January 29, 2020, 12:28:26 PM
 #25

şu ana kadar bu tokenlerle en çok ilgilenen isim sanırım wolwoo. volvito dışında bu bear/bull ile işlem yapan var mı? yaptığınız işlemler hakkında biraz bilgiler paylaşabilir misiniz?

ör: 5 tane aldım sıfırlandı
3 tane aldım, bitcoin uçtu %25 kar cepte gibisinden. bilgim olmadığı için bu margin bana çok tehlikeli geliyor. bull/bear olayına da bu yüzden girmek istemiyorum ama güzel adrenalin veriyor gibi Grin

████████████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
████████████
.
.IOI.
TRADE RACE
MANAGER
████████████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
████████████
        ▄▄▄███████████▄▄
    ▄▄██████████████████
  ▄█████████████████████
 ▄███
██████████████████
▄████████████████████
██████████████████  █
████████████████████
██████████████████
██████████████████
█████████
████████
 ████
███████████
 ███
████████▀▀▀
  ▀██
███▀▀

           ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
         ▄██████████████████
       ▄███████████████████
▀███▄▄▄███████████████████
 ▄▄▀████▀▀▄▄█████████████
▄ ▄ ▄████▀▀▄▄████▄▄▄██
▀▀▀▀█▄█▄██▀██▀▄▀▀▄▄▄▀
███████████████████
▄███▄▄▄▄▄▄▄███▌▌
██████████████▀▄▀██
██████████████████▄
███████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
    █████████████████████
  ████████████████████████
 ████████████████████████
 ██████              ██
 ██████              ██
████████
           ███
               █████
████████
     ███████
 ██████     ███████
 ██████     ██████
 ███████████████
  ██████████████
    ██████████
     ██████████████
  ▄██████████████████▄
██████████████████████
█████████████████████
███████████████████
██████████████████
 █████████████████
  ███  ██  ██  ██
   ████  ██  ██
    ▀████  ██
      ▀████  █
         ▀▀██
....PLAY NOW.....
Rh Negative
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 11
Merit: 4


View Profile
January 29, 2020, 12:44:10 PM
 #26

benim binance'de ufak bir bakiye var onla oynuyorum şu aralar Smiley başlangıçta gayet güzeldi ama en son BTC 9.100 USD iken 21.80 civarından Bear tokene girdim. ve tersteyim Smiley bir bu tokeni hold etmemiştik bununda tadına bakıcaz anlaşılan Smiley
jopen
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 1288
Merit: 418



View Profile
January 29, 2020, 12:53:23 PM
 #27

Sürekli trade yapan ve piyasayı takip edenler için güzel bir kar bırakır diye düşünüyorum. Ama piyasayı bilmeyenler için büyük bir kumar. Ben denermiyim hiç zannetmiyorum, trade pek benim tarzım değil, daha çok hold'cuyum ben.



BIG WINNER!
[15.00000000 BTC]


▄████████████████████▄
██████████████████████
██████████▀▀██████████
█████████░░░░█████████
██████████▄▄██████████
███████▀▀████▀▀███████
██████░░░░██░░░░██████
███████▄▄████▄▄███████
████▀▀████▀▀████▀▀████
███░░░░██░░░░██░░░░███
████▄▄████▄▄████▄▄████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
██████████████████████
█████▀▀█▀▀▀▀▀▀██▀▀████
█████░░░░░░░░░░░░░▄███
█████░░░░░░░░░░░░▄████
█████░░▄███▄░░░░██████
█████▄▄███▀░░░░▄██████
█████████░░░░░░███████
████████░░░░░░░███████
███████░░░░░░░░███████
███████▄▄▄▄▄▄▄▄███████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
███████████████▀▀▀▀▀▀▀
███████████▀▀▄▄█░░░░░█
█████████▀░░█████░░░░█
███████▀░░░░░████▀░░░▀
██████░░░░░░░░▀▄▄█████
█████░▄░░░░░▄██████▀▀█
████░████▄░███████░░░░
███░█████░█████████░░█
███░░░▀█░██████████░░█
███░░░░░░████▀▀██▀░░░░
███░░░░░░███░░░░░░░░░░
▀██░▄▄▄▄░████▄▄██▄░░░░
▄████████████▀▀▀▀▀▀▀██▄
█████████████░█▀▀▀█░███
██████████▀▀░█▀░░░▀█░▀▀
███████▀░▄▄█░█░░░░░█░█▄
████▀░▄▄████░▀█░░░█▀░██
███░▄████▀▀░▄░▀█░█▀░▄░▀
█▀░███▀▀▀░░███░▀█▀░███░
▀░███▀░░░░░████▄░▄████░
░███▀░░░░░░░█████████░░
░███░░░░░░░░░███████░░░
███▀░██░░░░░░▀░▄▄▄░▀░░░
███░██████▄▄░▄█████▄░▄▄
▀██░████████░███████░█▀
▄████████████████████▄
████████▀▀░░░▀▀███████
███▀▀░░░░░▄▄▄░░░░▀▀▀██
██░▀▀▄▄░░░▀▀▀░░░▄▄▀▀██
██░▄▄░░▀▀▄▄░▄▄▀▀░░░░██
██░▀▀░░░░░░█░░░░░██░██
██░░░▄▄░░░░█░██░░░░░██
██░░░▀▀░░░░█░░░░░░░░██
██░░░░░▄▄░░█░░░░░██░██
██▄░░░░▀▀░░█░██░░░░░██
█████▄▄░░░░█░░░░▄▄████
█████████▄▄█▄▄████████
▀████████████████████▀




Rainbot
Daily Quests
Faucet
emregungor
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 127



View Profile
February 12, 2020, 11:18:50 AM
 #28

Az önce  %40 düştüğünü gördüm balıklama atladım ETHBEAR/USDT paritesine 15.80 den girdim. İyimi yaptım kötümü kumar oynadık resmen galiba.
Dün gece 26 dolarmış. Daha ne olduğunu anlamadan 30bin dolarlık almış bulundum.
Bthd
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1232
Merit: 1534


Bitcoiner - Etherean


View Profile WWW
February 12, 2020, 11:29:12 AM
 #29

Az önce  %40 düştüğünü gördüm balıklama atladım ETHBEAR/USDT paritesine 15.80 den girdim. İyimi yaptım kötümü kumar oynadık resmen galiba.
Dün gece 26 dolarmış. Daha ne olduğunu anlamadan 30bin dolarlık almış bulundum.

2017 mayısta piyasaya girmiş biri olarak geyik yaptığınızı düşünüyorum hocam görüp arttırıyorum 1M dolar da benden gelsin. Ben normal altlarla cebelleşemiyorum marjin halleri gerçekten kaybedenin hep küçük olduğu bir kumar.

emregungor
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 127



View Profile
February 12, 2020, 11:32:37 AM
 #30

Az önce  %40 düştüğünü gördüm balıklama atladım ETHBEAR/USDT paritesine 15.80 den girdim. İyimi yaptım kötümü kumar oynadık resmen galiba.
Dün gece 26 dolarmış. Daha ne olduğunu anlamadan 30bin dolarlık almış bulundum.

2017 mayısta piyasaya girmiş biri olarak geyik yaptığınızı düşünüyorum hocam görüp arttırıyorum 1M dolar da benden gelsin. Ben normal altlarla cebelleşemiyorum marjin halleri gerçekten kaybedenin hep küçük olduğu bir kumar.

2020-02-12 13:33:22   ETHBEAR/USDT   Limit   
Al
15.80     
ETHBEAR
1,865.02398000 adet

Boşluğuma geldi yapmazdım böyle şeyler 2 tıka baktı  Cheesy
Hovarda
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 466
Merit: 178


View Profile
February 12, 2020, 11:36:19 AM
 #31

Az önce  %40 düştüğünü gördüm balıklama atladım ETHBEAR/USDT paritesine 15.80 den girdim. İyimi yaptım kötümü kumar oynadık resmen galiba.
Dün gece 26 dolarmış. Daha ne olduğunu anlamadan 30bin dolarlık almış bulundum.

2017 mayısta piyasaya girmiş biri olarak geyik yaptığınızı düşünüyorum hocam görüp arttırıyorum 1M dolar da benden gelsin. Ben normal altlarla cebelleşemiyorum marjin halleri gerçekten kaybedenin hep küçük olduğu bir kumar.

2020-02-12 13:33:22   ETHBEAR/USDT   Limit   
Al
15.80     
ETHBEAR
1,865.02398000 adet

Boşluğuma geldi yapmazdım böyle şeyler 2 tıka baktı  Cheesy

Oldukça riskli bir hareket yapmışsınız hocam. Üstelik ETHBEAR'ın diğer tokenlere göre çalışma mantalitesi çok farklı iken Smiley ETH'nin düzeltme yapmasını umut etmekten baska şansınız yok şuan için.
emregungor
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 127



View Profile
February 12, 2020, 11:39:45 AM
 #32

Şimdi ether düşersemi çıkacak bu bear birde margin olayına hiç girmedim dün gece 26 görünce grafikte dedim 20 ye vursa 8bin dolar gibi kar bırakıyor  Tongue 10 a düşersede bi o kadar zarar nası bi kumar bu.  Grin

Az önce hesapladımda 30k usd'de 1 dolar fark ile alıp satınca 10binTL + - oynuyor ben şok
Hovarda
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 466
Merit: 178


View Profile
February 12, 2020, 11:47:31 AM
 #33

Şimdi ether düşersemi çıkacak bu bear birde margin olayına hiç girmedim dün gece 26 görünce grafikte dedim 20 ye vursa 8bin dolar gibi kar bırakıyor  Tongue 10 a düşersede bi o kadar zarar nası bi kumar bu.  Grin


Ethereum'un her %1'lik düşüşünde yaklaşık %3 yükseliş gösterir. Aynı şekilde her %1 yükselişinde de yaklaşık % 3 düşüş gösteririr. Dünden bugüne ETH %15 civarı yükseldiği için bu token de % 40 gibi bir düşüş yaşamış. (yaklaşık 3 katı etkilenmiş)

Tutar yüksek olduğu için kazanımlar ve kaybedişlerde bir o kadar yüksek oluyor dolayısıyla. Her kumar gibi zevkli ve riskli Smiley
funchiestz
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 1134
Merit: 342


View Profile
February 12, 2020, 12:00:30 PM
 #34

Şimdi ether düşersemi çıkacak bu bear birde margin olayına hiç girmedim dün gece 26 görünce grafikte dedim 20 ye vursa 8bin dolar gibi kar bırakıyor  Tongue 10 a düşersede bi o kadar zarar nası bi kumar bu.  Grin


Ethereum'un her %1'lik düşüşünde yaklaşık %3 yükseliş gösterir. Aynı şekilde her %1 yükselişinde de yaklaşık % 3 düşüş gösteririr. Dünden bugüne ETH %15 civarı yükseldiği için bu token de % 40 gibi bir düşüş yaşamış. (yaklaşık 3 katı etkilenmiş)

Tutar yüksek olduğu için kazanımlar ve kaybedişlerde bir o kadar yüksek oluyor dolayısıyla. Her kumar gibi zevkli ve riskli Smiley

Bunlar da işletim ücreti mantığı olmadığı için aslında bu kadar basit değil. Örnek veriyorum bugün 10 tane BULL token aldınız ve Ethereum 100$'a kadar düştü. Satmadığınız sürece sıfırlama gibi bir durum yok bu güzel. Aynı işlemi 3x kaldıraçla açsaydınız patlamış olacaktı.
Ama yine de Binance dışında güvenilir bir yanı yok tokenin.
emregungor
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 127



View Profile
February 12, 2020, 12:02:42 PM
 #35

Şimdi ether düşersemi çıkacak bu bear birde margin olayına hiç girmedim dün gece 26 görünce grafikte dedim 20 ye vursa 8bin dolar gibi kar bırakıyor  Tongue 10 a düşersede bi o kadar zarar nası bi kumar bu.  Grin


Ethereum'un her %1'lik düşüşünde yaklaşık %3 yükseliş gösterir. Aynı şekilde her %1 yükselişinde de yaklaşık % 3 düşüş gösteririr. Dünden bugüne ETH %15 civarı yükseldiği için bu token de % 40 gibi bir düşüş yaşamış. (yaklaşık 3 katı etkilenmiş)

Tutar yüksek olduğu için kazanımlar ve kaybedişlerde bir o kadar yüksek oluyor dolayısıyla. Her kumar gibi zevkli ve riskli Smiley

Bunlar da işletim ücreti mantığı olmadığı için aslında bu kadar basit değil. Örnek veriyorum bugün 10 tane BULL token aldınız ve Ethereum 100$'a kadar düştü. Satmadığınız sürece sıfırlama gibi bir durum yok bu güzel. Aynı işlemi 3x kaldıraçla açsaydınız patlamış olacaktı.
Ama yine de Binance dışında güvenilir bir yanı yok tokenin.

Hocam birde adamda para çok diyelim aldı bull diyelim geçti etheride yukarı doğru aldı bull paritede işlem yapan olmazsa nasıl %3 hareket ederki acaba bunu tam anlamadım.
Hovarda
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 466
Merit: 178


View Profile
February 12, 2020, 12:13:57 PM
 #36



Hocam birde adamda para çok diyelim aldı bull diyelim geçti etheride yukarı doğru aldı bull paritede işlem yapan olmazsa nasıl %3 hareket ederki acaba bunu tam anlamadım.

Binance Kullanıcıların işlem yapmasına gerek kalmadan bu tokenleri dengede tutmaya çalışıyor.


Bu sayfada çok daha detaylı bilgi bulabilirsin.

https://help.ftx.com/hc/en-us/articles/360032509552-Leveraged-Token-Walkthrough
coinforumgentr
Member
**
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 82


View Profile
February 27, 2020, 12:42:19 AM
 #37

1800 dolarlık aldım. 5 dakikada 1640'a düştü bakiye. zaman geçtikçe herhangi bir ücret kesintisi fln yok değil mi?
daha fazla düşersek hdol'a dönerim yapacak bir şey yok. Bir daha kaldıraca girmem ben sevmedim bu işi. Yarın bakiyeyi toparlarsam uzarım.

An itibari ile eth 220 USD.  Huh

koincik
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 265


★Bitvest.io★ Play Plinko or Invest!


View Profile
February 27, 2020, 08:04:36 AM
 #38

Biz sabah akşam kaldıraçlı işlemlerin, vadeli işlemlerin fiyata zarar vermeye başladığını söylerken bir de bu çıktı.
Üstelik önce BTC ve ETH Bull/Bear varken şimdi EOS ve XRP'de geldi. Belli ki bu projenin sahipleri güzel paralar kazanıyor ve bu artmaya devam edecek. E bu durumda fiyatının yükselmesini beklediğiniz ETH'yi satın almanızın ne mantığı var? Madem artacak 3x artsın diye ETHBULL alırsınız.

Tamam da bu işte bir yanlış yok mu? Kimse ETH almassa ve herkes ETHBULL alırsa ETH'nin ne anlamı kalacak ki? Bana çok doğru gözükmüyor.



BIG WINNER!
[15.00000000 BTC]


▄████████████████████▄
██████████████████████
██████████▀▀██████████
█████████░░░░█████████
██████████▄▄██████████
███████▀▀████▀▀███████
██████░░░░██░░░░██████
███████▄▄████▄▄███████
████▀▀████▀▀████▀▀████
███░░░░██░░░░██░░░░███
████▄▄████▄▄████▄▄████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
██████████████████████
█████▀▀█▀▀▀▀▀▀██▀▀████
█████░░░░░░░░░░░░░▄███
█████░░░░░░░░░░░░▄████
█████░░▄███▄░░░░██████
█████▄▄███▀░░░░▄██████
█████████░░░░░░███████
████████░░░░░░░███████
███████░░░░░░░░███████
███████▄▄▄▄▄▄▄▄███████
██████████████████████
▀████████████████████▀
▄████████████████████▄
███████████████▀▀▀▀▀▀▀
███████████▀▀▄▄█░░░░░█
█████████▀░░█████░░░░█
███████▀░░░░░████▀░░░▀
██████░░░░░░░░▀▄▄█████
█████░▄░░░░░▄██████▀▀█
████░████▄░███████░░░░
███░█████░█████████░░█
███░░░▀█░██████████░░█
███░░░░░░████▀▀██▀░░░░
███░░░░░░███░░░░░░░░░░
▀██░▄▄▄▄░████▄▄██▄░░░░
▄████████████▀▀▀▀▀▀▀██▄
█████████████░█▀▀▀█░███
██████████▀▀░█▀░░░▀█░▀▀
███████▀░▄▄█░█░░░░░█░█▄
████▀░▄▄████░▀█░░░█▀░██
███░▄████▀▀░▄░▀█░█▀░▄░▀
█▀░███▀▀▀░░███░▀█▀░███░
▀░███▀░░░░░████▄░▄████░
░███▀░░░░░░░█████████░░
░███░░░░░░░░░███████░░░
███▀░██░░░░░░▀░▄▄▄░▀░░░
███░██████▄▄░▄█████▄░▄▄
▀██░████████░███████░█▀
▄████████████████████▄
████████▀▀░░░▀▀███████
███▀▀░░░░░▄▄▄░░░░▀▀▀██
██░▀▀▄▄░░░▀▀▀░░░▄▄▀▀██
██░▄▄░░▀▀▄▄░▄▄▀▀░░░░██
██░▀▀░░░░░░█░░░░░██░██
██░░░▄▄░░░░█░██░░░░░██
██░░░▀▀░░░░█░░░░░░░░██
██░░░░░▄▄░░█░░░░░██░██
██▄░░░░▀▀░░█░██░░░░░██
█████▄▄░░░░█░░░░▄▄████
█████████▄▄█▄▄████████
▀████████████████████▀




Rainbot
Daily Quests
Faucet
coinforumgentr
Member
**
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 82


View Profile
February 27, 2020, 08:30:07 AM
 #39

Biz sabah akşam kaldıraçlı işlemlerin, vadeli işlemlerin fiyata zarar vermeye başladığını söylerken bir de bu çıktı.
Üstelik önce BTC ve ETH Bull/Bear varken şimdi EOS ve XRP'de geldi. Belli ki bu projenin sahipleri güzel paralar kazanıyor ve bu artmaya devam edecek. E bu durumda fiyatının yükselmesini beklediğiniz ETH'yi satın almanızın ne mantığı var? Madem artacak 3x artsın diye ETHBULL alırsınız.

Tamam da bu işte bir yanlış yok mu? Kimse ETH almassa ve herkes ETHBULL alırsa ETH'nin ne anlamı kalacak ki? Bana çok doğru gözükmüyor.

Aynı fikirdeyim. En çok altcoinleri vurur bu durum. Gem aramaya gerek kalmıyor. Kaldıracı aç bas parayı. Gelirse gemi bulmuş oluyorsun zaten.
Bu kaldıraç ve bull token olayı doğrudan borsayı kumarhaneye çeviyor.







AztecGoldHero
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1106
Merit: 643



View Profile WWW
February 27, 2020, 01:44:11 PM
 #40

o bear lar bull lar defi arkadaşlar,

normal marginden daha iyi, en azından bir süre sonra şerefsiz cz etkileyemeyecek onların fiyatlarını, merkezsiz olarak ayarlanıyor onların fiyatları ve supply, defi sistemine rezerv saglamak ıcın var o tokenler, merkezsız olarak defi den ether borc aldın %5 faiz ile ödeyeceksın ether de gıttı 3 x yaptı, sen ether borc aldıgın hıcın hayvan gıbı kar etmıs olacaksın ama defıyıde kapatman gerekıyor bu durumda defı hayvan gıbı zarar etmıs  olaccak bunu engellemek ıcın bu bear bull tokenlerı yapılıyor ki direkt defiden karsılanmasın çekim işlemler, yoksa sistem batar,

tam anlatamadım ama böyle bırsey o bull bearlar, blockchaın ıle alakalı yanı,

ama eos xrp fılan ne alaka çözemedım xrp de smart contrat mı var Cheesy ftx borsasının işidir oda, kötü birşey değil, binance de olması kötü ama, normalde o iş bitmex i filan bitirecek iş işte, bitmexin ve binancenin krıpto uzerındekı manıpulasyonunu bıtırebılecek bır iş ama bu ıpneler tabıkı erken davranıp ona göre pozısyon alıyorlar,
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!