Säljer detta för 449kr
Vad är Spotify Premium?
Spotify Premium är betalvarianten av Spotify och den kan fås som ett medlemskap och som ett presentkod. Med en Spotify-prenumeration kan du njuta av många fördelar:
Lyssna på alla låtar du vill.
Lyssna på musik offline.
Inga reklamavbrott.
Obegränsat antal överhoppningar.
Hög ljudkvalitet.
Vad är ett Spotify Premium-presentkod?
Vill du köpa en Spotify-prenumeration, men du skulle helst inte vilja vara bunden till den? Med ett Spotify-presentkod kan du fylla på din Spotify-kredit med ett kod, så du kan få tillgång till alla fördelar med Spotify Premium. Du måste inte registrera ett Spotify-medlemskap. Det innebär att du inte är bunden till något och inte behöver spara eller länka någon betalningsinformation på ditt Spotify-konto. Du kan även ge bort ett Spotify-presentkod till en vän eller bekant så att han eller hon kan lyssna på Spotify utan reklam och utan en prenumeration.
Hur får jag min premium-presentkort?
Efter du köpt ett Spotify Premium-kod kommer du få din kod på din skärm via tradera chatt och via e-post. Dela inte denna kod med främlingar. Efter mottagande kan du lösa in Spotify-prenumerationen och lösa in Spotify-presentkortskoden.
Hur löser jag in mitt Spotify-presentkod?
Efter du mottagit koden från oss, måste du aktiverar Spotify Premium-presentkortskoden.
Gå till spotify.com/redeem.
Logga in på ditt Spotifykonto eller skapa ett konto.
Ange den digitala Spotify Premium-koden och klicka på ange kod.
Du kan nu använda din Spotify Premium-prenumeration med en gång.