Bitcoin Forum
June 24, 2026, 09:20:23 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]  All
  Print  
Author Topic: BIST  (Read 2969 times)
lodocus
Sr. Member
****
Offline

Activity: 420
Merit: 329


Bitz.io Best Bitcoin and Crypto Casino


View Profile
May 22, 2026, 07:04:24 AM
 #201

Dün yine bizim piyasadan deli gibi para çıkışı oldu ve birçok yatırımcıyı uzaklaştırdık. Sanırım borsamızın 1-2 senede bir ani siyasi gelişmelerden etkilenmesi şart, düzenli giden ne varsa onu bozmuş oluyorlar böylece. Şu anda piyasa tekrar açılacak muhtemelen yine eksi yazacak onlarca hisse.

Tüm bu gelişmeler seçim öncesi tarihi alım fırsatı falan olabilir mi diye düşünüyorum ama bence çok zor. Seçime böyle gidilirse o seçim politikalarıyla yaratılan pozitif etkinin ne kadar anlamı olur bilemiyorum.

█ 
███████▄▄███▄███▄
███▄▄████████▌██
▄█████████████▐██▌
██▄███████████▌█▌
███████▀██████▐▌█
██████████████▌▌▐
████████▄███████▐▐
█████████████████
███████████████▄██▄
██████████████▀▀▀
█████▀███▀▀▀
Bitz.io█ ████████▄████▄▄▄█████▄▄
██████▄████████▀▀██▀▀
█████▀▀█████▀▀▄▄█
███████████▄▀▀██
███████████████▐▌
███████████████▐▌
███▄▄████▄▄▄██▄▄
▄█████████████████████▄
████████████████████
██
█████████████████████
▀██
█████████████████████▀
▀████
█████████████████▀
███▀▀████▀▀██▀▀█████▀▀
98%
RTP
▄▄███████▄▄
███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████████
██████▄
▄██████████████████████
████████████████████████
███████████████████████
██████████████████████
████████████████████████
▀█████████████████████▀
███████████████████▀
███████████████▀
▀▀███████▀▀
HIGH
ODDS
 
█████████   ██

......PLAY NOW......

██   █████████
█ 
mandown
Legendary
*
Offline

Activity: 2688
Merit: 2223



View Profile
May 22, 2026, 07:09:02 AM
 #202

Dün yine bizim piyasadan deli gibi para çıkışı oldu ve birçok yatırımcıyı uzaklaştırdık. Sanırım borsamızın 1-2 senede bir ani siyasi gelişmelerden etkilenmesi şart, düzenli giden ne varsa onu bozmuş oluyorlar böylece. Şu anda piyasa tekrar açılacak muhtemelen yine eksi yazacak onlarca hisse.

Tüm bu gelişmeler seçim öncesi tarihi alım fırsatı falan olabilir mi diye düşünüyorum ama bence çok zor. Seçime böyle gidilirse o seçim politikalarıyla yaratılan pozitif etkinin ne kadar anlamı olur bilemiyorum.


düşün işte şirketlere değilde yönetimin şekline göre alım fırsatı olup olmadığını konuşuyoruz bu yüzden borsamız para kazandırmıyor yapıcı şirket sayısı birkaç tane gerisi borç kapama üzerine olmuş arzlar. Şirketler para bulup buldukları para ile yatıırm yapar kendini geliştirir bizde işler sıçmış iflas durumundaki şirketi arz ediyorlar. Manipülasyona deli açık hale geliyorlar sonra götleri toplanmıyor dün koton açıklama yapıyor çok iyi durumdayız milyarlarca borç açıklıyor lan aptal herifler  yaptığın kumaşı giysi haline getirip onu satmak bu borç ne neden ve nasıl olur? bir şirketin borcu olur ama bunu yatırıma dönüştürecek bir modeli vardır ama bunların hisse sadece düşüyor tabiki düşecek.

Bist günübirlik bir yer bugün aldın kar ettin sattın çıktın yoksa işin zor.

mindrust
Legendary
*
Offline

Activity: 4018
Merit: 2969


Bitz.io Best Bitcoin and Crypto Casino


View Profile
May 24, 2026, 04:33:57 AM
 #203

Tam her şey bitti borsa artık bir daha gün yüzü göremez deniyor hop ertesi gün toparlanmaya başlıyor. Bir değil iki değil kaç kere gördük aynısını. İmamoğlu hapse atıldığında da benzeri bir şey olmuştu piyasalarda ama birkaç gün öncesinde borsa tl bazlı rekorunu kırdı. Şimdi de chp ye kayyum atadılar yine benzeri bir senaryo yazıldı ve oynandı. Elbette sonsuza kadar devam ettiremeyecekler ama artık ondan da şüphelenmeye başladım yalan yok.

█ 
███████▄▄███▄███▄
███▄▄████████▌██
▄█████████████▐██▌
██▄███████████▌█▌
███████▀██████▐▌█
██████████████▌▌▐
████████▄███████▐▐
█████████████████
███████████████▄██▄
██████████████▀▀▀
█████▀███▀▀▀
Bitz.io█ ████████▄████▄▄▄█████▄▄
██████▄████████▀▀██▀▀
█████▀▀█████▀▀▄▄█
███████████▄▀▀██
███████████████▐▌
███████████████▐▌
███▄▄████▄▄▄██▄▄
▄█████████████████████▄
████████████████████
██
█████████████████████
▀██
█████████████████████▀
▀████
█████████████████▀
███▀▀████▀▀██▀▀█████▀▀
98%
RTP
▄▄███████▄▄
███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████████
██████▄
▄██████████████████████
████████████████████████
███████████████████████
██████████████████████
████████████████████████
▀█████████████████████▀
███████████████████▀
███████████████▀
▀▀███████▀▀
HIGH
ODDS
 █ PLAY NOW   
mhanbostanci
Legendary
*
Offline

Activity: 3794
Merit: 1737



View Profile WWW
May 24, 2026, 09:31:57 AM
 #204

Tam her şey bitti borsa artık bir daha gün yüzü göremez deniyor hop ertesi gün toparlanmaya başlıyor. Bir değil iki değil kaç kere gördük aynısını. İmamoğlu hapse atıldığında da benzeri bir şey olmuştu piyasalarda ama birkaç gün öncesinde borsa tl bazlı rekorunu kırdı. Şimdi de chp ye kayyum atadılar yine benzeri bir senaryo yazıldı ve oynandı. Elbette sonsuza kadar devam ettiremeyecekler ama artık ondan da şüphelenmeye başladım yalan yok.

Neden bu kadar şaşırıyorsunuz. Ülke çalkantılı olsa da Bist deki hisseler özellikle dolar bazında  çok ucuz. Her düşüş alım fırsatı olarak değerlendiriliyor.
Birde piyasalar öngörü ister. Artık geleceği görebiliyorlar yatırımcılar. Ben dolar bazında ucuz enerji ve sanayi şirketlerinde orta ve uzun vadede yükseliş bekliyorum.
Öngörü de şu;
chp ethreum gibi bölünecek.
100 millet vekili ile kılıçdaroğlu chp si hayta devam edecek.
400+ a ulaşılmış oldu. RTE ömür billah cumhurbaşkanı sonra da bilal oğlan devam eder.
Lübnan gibi olacağız; kürtler, türkler, araplar, aleviler, cacıkiler gibi gibi.
en azından ne olacağı belli oldu artık.
 

www.para.com.tr
Linux Sistem Yönetimi
Promox VE Danışmanlık
Kurumsal Web Hosting
Kurumsal E-posta Barındırma
lodocus
Sr. Member
****
Offline

Activity: 420
Merit: 329


Bitz.io Best Bitcoin and Crypto Casino


View Profile
May 24, 2026, 09:37:20 AM
 #205

Hisselerimiz dolar bazında çok ucuz olmasına rağmen bundan 2-3 sene sonra, hatta 10 sene sonra bile bugün almış olmak ne kadar mantıklı olacak kestiremiyoruz. Tamam ucuz ucuz da nereye kadar? TL her yıl %30-35 değer kaybediyorken bugün aldıklarımız bu kadar belirsiz bir ortamda ucuz olmaya devam mı edecek yoksa asıl gelmeleri gereken yere gelecekler mi? Bence uzun vadeye uygun değiliz o kadar. Son birkaç senedir durum bu.


█ 
███████▄▄███▄███▄
███▄▄████████▌██
▄█████████████▐██▌
██▄███████████▌█▌
███████▀██████▐▌█
██████████████▌▌▐
████████▄███████▐▐
█████████████████
███████████████▄██▄
██████████████▀▀▀
█████▀███▀▀▀
Bitz.io█ ████████▄████▄▄▄█████▄▄
██████▄████████▀▀██▀▀
█████▀▀█████▀▀▄▄█
███████████▄▀▀██
███████████████▐▌
███████████████▐▌
███▄▄████▄▄▄██▄▄
▄█████████████████████▄
████████████████████
██
█████████████████████
▀██
█████████████████████▀
▀████
█████████████████▀
███▀▀████▀▀██▀▀█████▀▀
98%
RTP
▄▄███████▄▄
███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████████
██████▄
▄██████████████████████
████████████████████████
███████████████████████
██████████████████████
████████████████████████
▀█████████████████████▀
███████████████████▀
███████████████▀
▀▀███████▀▀
HIGH
ODDS
 
█████████   ██

......PLAY NOW......

██   █████████
█ 
mhanbostanci
Legendary
*
Offline

Activity: 3794
Merit: 1737



View Profile WWW
May 24, 2026, 09:44:04 AM
 #206

Hisselerimiz dolar bazında çok ucuz olmasına rağmen bundan 2-3 sene sonra, hatta 10 sene sonra bile bugün almış olmak ne kadar mantıklı olacak kestiremiyoruz. Tamam ucuz ucuz da nereye kadar? TL her yıl %30-35 değer kaybediyorken bugün aldıklarımız bu kadar belirsiz bir ortamda ucuz olmaya devam mı edecek yoksa asıl gelmeleri gereken yere gelecekler mi? Bence uzun vadeye uygun değiliz o kadar. Son birkaç senedir durum bu.



Tam tersini düşünüyorum. Ülkelerin  gelişimleri sinüs dalgaları gibidir. Teknik analizcilerin çanak dediği oluşum.
24 yıl süren yarım çanak oluşumu tamamlandı yakın zamanda 24 sürecek yukarı doğru gidecek çanağın diğer yarısı başlayacak.
Ben görmeyeceğim ama çocuklarımız görür. Enseyi karartmayın.

www.para.com.tr
Linux Sistem Yönetimi
Promox VE Danışmanlık
Kurumsal Web Hosting
Kurumsal E-posta Barındırma
mindrust
Legendary
*
Offline

Activity: 4018
Merit: 2969


Bitz.io Best Bitcoin and Crypto Casino


View Profile
May 25, 2026, 01:19:57 PM
 #207

Yaw dolar bazında ucuz denilen hisseler hangileri bir yazın da bilelim. Benim baktığım şunlar şunlar alınabilir dediğim hisseler en az 10-15 f/k dan işlem görüyor. 10 f/k hadi ucuz sayılır lafım yok ama 15-20 f/k için de ucuz diyemem artık.

Bir de gelir tabloları çok dalgalı. Yani bir sene yüksek kar açıklıyor firma çünkü o sene merkez bankası piyasayı paraya boğuyor. F/k lar haliyle çakılıyor.

Sonraki sene parayı kısıyor, karlar düşünce f/k uzaya çıkıyor. Böyle bir piyasada şirkete değer biçmek de kolay değil.

En garanti yol bana göre adı sanı belli olan, geçmişte iyi performans gösteren, borcu az olan şirketler. Borcu varsa da nakit akışı iyi olmalı ki kendini sorunsuz çevirsin.

Bunları her ay ufak tefek ekleme yaparak alınca 10 sene sonra güzel bir yere gelinir diye düşünüyorum. Öbür türlü ABD’deki borsalarda işlem gören şirketleri seçerken kullandığınız aynı parametreleri kullanınca çok yanıltıcı sonuçlar ortaya çıkıyor. Bist’e yatırım yaparken bunları göz önünde bulundurmak lazım.

Para politikamız çok inişli çıkışlı olduğu için bist de ona uygun hareket ediyor. Para politikası da çoğunlukla siyasi politika ile bağlantılı. Seçim öncesi para bas, seçim sonrası kıs. Ritim bu.

█ 
███████▄▄███▄███▄
███▄▄████████▌██
▄█████████████▐██▌
██▄███████████▌█▌
███████▀██████▐▌█
██████████████▌▌▐
████████▄███████▐▐
█████████████████
███████████████▄██▄
██████████████▀▀▀
█████▀███▀▀▀
Bitz.io█ ████████▄████▄▄▄█████▄▄
██████▄████████▀▀██▀▀
█████▀▀█████▀▀▄▄█
███████████▄▀▀██
███████████████▐▌
███████████████▐▌
███▄▄████▄▄▄██▄▄
▄█████████████████████▄
████████████████████
██
█████████████████████
▀██
█████████████████████▀
▀████
█████████████████▀
███▀▀████▀▀██▀▀█████▀▀
98%
RTP
▄▄███████▄▄
███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████████
██████▄
▄██████████████████████
████████████████████████
███████████████████████
██████████████████████
████████████████████████
▀█████████████████████▀
███████████████████▀
███████████████▀
▀▀███████▀▀
HIGH
ODDS
 █ PLAY NOW   
Mustang Shelby
Legendary
*
Offline

Activity: 1428
Merit: 1032



View Profile
May 25, 2026, 01:28:21 PM
 #208

@mindrust hocam haklı. Özellikle paranın borsalarda riskli durduğunu söylemek lazım. Gündemin bu kadar hızlı değiştiği bir ülkeye yatırımcı getiremezsiniz. Yabancı yatırımcı gelmez ve ülkeye dolar da girmezse dolar girsin diye varlık barışı dersin, elli tane teşvik açıklarsın. Sonra topladığın milyarlarca doları bir Brunson hikayesine satarsın.

Bu ülkede borsa ileri gidemezse ekonomi de ileri gitmez.

lodocus
Sr. Member
****
Offline

Activity: 420
Merit: 329


Bitz.io Best Bitcoin and Crypto Casino


View Profile
May 25, 2026, 08:38:37 PM
Merited by Vispilio (2), Lachrymose (2)
 #209

Tam tersini düşünüyorum. Ülkelerin  gelişimleri sinüs dalgaları gibidir. Teknik analizcilerin çanak dediği oluşum.
24 yıl süren yarım çanak oluşumu tamamlandı yakın zamanda 24 sürecek yukarı doğru gidecek çanağın diğer yarısı başlayacak.
Ben görmeyeceğim ama çocuklarımız görür. Enseyi karartmayın.

Aklıma bir görsel geldi 20 yıllık çanak mı olur diyordu adam üstteki analizciye. Tamam bir yere kadar temel teknik analiz güzel de cidden 24 yıl süren çanak oluşumu mu olur? Ya yarısı tamamlanmadıysa aslında 48 yıllık çanaksa o zaman ne yapacağız  Smiley

Ülkenin gelişimi sinüs dalgası gibiyse zaten ona gelişim denmez. Sinüs dalgası yukarı aşağı aynı yerde dönüp durur. Bu sırada tl değer kaybettiği için biz kaybetmiş oluruz.

█ 
███████▄▄███▄███▄
███▄▄████████▌██
▄█████████████▐██▌
██▄███████████▌█▌
███████▀██████▐▌█
██████████████▌▌▐
████████▄███████▐▐
█████████████████
███████████████▄██▄
██████████████▀▀▀
█████▀███▀▀▀
Bitz.io█ ████████▄████▄▄▄█████▄▄
██████▄████████▀▀██▀▀
█████▀▀█████▀▀▄▄█
███████████▄▀▀██
███████████████▐▌
███████████████▐▌
███▄▄████▄▄▄██▄▄
▄█████████████████████▄
████████████████████
██
█████████████████████
▀██
█████████████████████▀
▀████
█████████████████▀
███▀▀████▀▀██▀▀█████▀▀
98%
RTP
▄▄███████▄▄
███████████████▄
▄███████████████████▄
▄██████████████
██████▄
▄██████████████████████
████████████████████████
███████████████████████
██████████████████████
████████████████████████
▀█████████████████████▀
███████████████████▀
███████████████▀
▀▀███████▀▀
HIGH
ODDS
 
█████████   ██

......PLAY NOW......

██   █████████
█ 
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!