Bitcoin Forum
May 10, 2024, 09:56:27 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: euros van coinbase naar binance  (Read 56 times)
Michielst (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
January 07, 2021, 02:49:10 PM
 #1

Hey,

Ik heb een aantal jaar geleden wat geïnvesteerd in crypto, met het idee langere tijd te laten staan. Dit heb ik toen op Coinbase gedaan. Met de huidige koers vond ik het afgelopen week een goed plan om het te verkopen en een slordige 400% winst te pakken Smiley. Ik heb de euros die ik hiervoor terugkreeg op coinbase laten staan. en heb nu een leuk startkapitaal om verder te investeren, en ben me aan het inlezen en verdiepen.
Inmiddels heb ik een account op binance en ben met wat kleine bedragen een beetje aan t oefenen. Vanwege de hoge fee van coinbase wil ik mijn euro-bedrag graag overzetten naar binance, maar wat is de beste manier hiervoor?

Ik kan weer crypto kopen en dat naar mijn binance wallet sturen, maar dan betaal ik 1,5% fee (die ik ook al betaald heb toen ik t bedrag omzette naar euros). ik kan t ook opnemen maar betaal dan ook de 1,5%.

Is er ook een andere manier?

Dank voor jullie hulp!
Unlike traditional banking where clients have only a few account numbers, with Bitcoin people can create an unlimited number of accounts (addresses). This can be used to easily track payments, and it improves anonymity.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
mocacinno
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3388
Merit: 4922


https://merel.mobi => buy facemasks with BTC/LTC


View Profile WWW
January 07, 2021, 02:54:10 PM
Merited by friends1980 (1)
 #2

Ik ben zelf niet zo'n ervaren trader (ben wat meer bezig met de technische kant), maar ik vrees dat je inderdaad 2 mogelijkheden hebt:

coinbase (eur) => coinbase (btc) => binance (btc) => binance (altcoin?)
coinbase (eur) => eigen rekening (eur) => binance (eur) => binance (btc) => binance (altcoin?)

Ik denk niet dat het een goed idee is om een wire transfer van coinbase rechtstreeks naar binance proberen te maken... Je verliest volledig de controle als je dit zou proberen te doen (als het al mogelijk zou zijn).

Achteraf gezien was het beter geweest om je btc niet te verkopen op coinbase, maar deze naar een lokale wallet te withdrawen ('t is nooit een goed idee om crypto of fiat op een exchange te bewaren). Dan had je deze nu kunnen depositen naar binance om daar te verkopen... Maarja, achteraf is altijd makkelijk spreken.

█▀▀▀











█▄▄▄
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
e
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████████
████████████▄███
██▐███████▄█████▀
█████████▄████▀
███▐████▄███▀
████▐██████▀
█████▀█████
███████████▄
████████████▄
██▄█████▀█████▄
▄█████████▀█████▀
███████████▀██▀
████▀█████████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
c.h.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▀▀▀█











▄▄▄█
▄██████▄▄▄
█████████████▄▄
███████████████
███████████████
███████████████
███████████████
███░░█████████
███▌▐█████████
█████████████
███████████▀
██████████▀
████████▀
▀██▀▀
Michielst (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
January 07, 2021, 03:12:53 PM
 #3

Dank voor je hulp! Ik hoopte dat er wellicht een tussenmogelijkheid zou zijn. net als bv kopen bij btcdirect en vervolgens naar Coinbase sturen, maar dan dus soort van andersom..

Ik loop nu tegen een volgend probleem aan; als ik wil opnemen van Coinbase, klik ik op euro wallet -> opnemen, en dan staat er "Er zijn op dit moment geen middelen beschikbaar voor opname." met daaronder het saldo wat ik in euros erop heb staan... waarom kan ik dit niet opnemen? Of doe ik iets verkeerd?

bij voorbaat dank
mocacinno
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3388
Merit: 4922


https://merel.mobi => buy facemasks with BTC/LTC


View Profile WWW
January 07, 2021, 06:50:41 PM
 #4

Ik heb eigenlijk geen ervaring met de melding die je daar ziet... Ik vermoed dat het best is om even contact op te nemen met de support van coinbase... Of anders wil ik je eventueel wel even helpen je vraag in't Engels te vertalen, dan kan je ze op het hoofdforum stellen in plaats van op het Nederlands subforum (zoals je misschien al gemerkt hebt is dit subforum niet zo druk bezocht, in tegenstelling tot het hoofdforum).

█▀▀▀











█▄▄▄
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
e
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████████
████████████▄███
██▐███████▄█████▀
█████████▄████▀
███▐████▄███▀
████▐██████▀
█████▀█████
███████████▄
████████████▄
██▄█████▀█████▄
▄█████████▀█████▀
███████████▀██▀
████▀█████████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
c.h.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▀▀▀█











▄▄▄█
▄██████▄▄▄
█████████████▄▄
███████████████
███████████████
███████████████
███████████████
███░░█████████
███▌▐█████████
█████████████
███████████▀
██████████▀
████████▀
▀██▀▀
Michielst (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
January 07, 2021, 09:31:02 PM
 #5

dank, ik ga de support even mailen en anders post ik m wel in t hoofdforum. thnx voor je hulp!
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!