Bitcoin Forum
May 01, 2024, 11:44:30 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Wij zijn op zoek naar adverteerders/blogwriters op bekend Nederlands platform  (Read 58 times)
Freedom4All (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 3


View Profile
June 27, 2023, 09:50:07 PM
 #1

Hallo allemaal,

Ik heb een Nieuws en Opiniewebsite. Het is opgericht in 2019.

Ik heb GoogleAdsense er voor 3 maanden op laten draaien maar ik wil het niet meer.
Ik veracht multinationals als Google. Zelf wil ik weer dit wereldje in.

Maar de website wordt nog steeds trouw bezocht en ik ben op zoek naar mensen die een maandelijkse goede prijs (voor beiden) willen betalen voor een goede advertentiecampagne op onze website.
Denk aan banners, artikelen over een bepaald product of service.

De bezoekers zijn over het algemeen gesteld op hun privacy. Hebben een groot wantrouwen jegens overheden en zijn geïnteresseerd in bitcoins en andere crypto´s.

Wat ik heb op kunnen maken is dat de meesten beginners zijn. Wij kunnen hen met onze campagne goed op weg helpen.

Geïnteresseerden of tips?


Unlike traditional banking where clients have only a few account numbers, with Bitcoin people can create an unlimited number of accounts (addresses). This can be used to easily track payments, and it improves anonymity.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
hodlgames
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile WWW
April 11, 2024, 08:37:58 AM
 #2

Stuur even meer informatie over je website naar marketing@hodlgames.com, wellicht dat wij interesse hebben om te adverteren op je website/platform.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!